Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Reiktų pridėti, jog nemaža dalis vairuotojų mokosi teoriją „eksternu“ (t.y. tiesiog sprendžia KET bilietus), o vairavimo mokykloje eina tik praktines pamokas. Dėl to nelabai ir yra kaip tos teorijos normaliai išmokyti.
    O praktiką mokinasi šlifuodami regitros maršrutus. Gyvenu netoli Vilniaus Regitros, tai pastoviai mokomieji zuja.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      O vairavimo kultūra čia kaip" nuo Dievo duodama?" ar paremta KET laikymusi. Niekas neliepia visos KET knygelės į galvą kiekvienam sukišt. Spėkim kiek eilinių pėsčiųjų žino ir vadovaujasi, kad prie perėjos reik sustot, apsidairyti ir įsitikint, kad praleidžia ir tik tada įžengti?
      Gal tu KET pasiskaityk prieš rašydamas vėjus
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Gal tu KET pasiskaityk prieš rašydamas vėjus
        Matyt, supainiojo su perėjomis per geležinkelius.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

          O praktiką mokinasi šlifuodami regitros maršrutus. Gyvenu netoli Vilniaus Regitros, tai pastoviai mokomieji zuja.
          Šiaip labai nuo instruktoriaus priklauso – teko mokytis pas du. Pirmo mokymo stilius buvo „Regitros egzaminui“, o antras mokinius mokino net kaip taisyklingai vėsinimo sistemą nustatyti, kad langai kuo mažiau rasotų. Tad visų nurašyti nereikėtų.

          Comment


            Parašė kuk Rodyti pranešimą

            Ir nekalbėkim, kad ir pas automobilių vairuotojus pilna nesąmonių.
            O jeigu aptarti pėsčiųjų eismo nesąmones, tai ir šio lapo neužteks.

            Štai sekmadienį prabangus dviratininkas naujame pėsčiųjų take Goštauto g. (nors visai šalia lygiagrečiai eina dvirtakis) vos nesužeidė žmonos ir dar rėkavo, nes esam nieko verti - maišomės po ratais nuvorišams.

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Gal tu KET pasiskaityk prieš rašydamas vėjus
              Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Eiliniai vėjai iš Biblijos...

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                O jeigu aptarti pėsčiųjų eismo nesąmones, tai ir šio lapo neužteks.

                Štai sekmadienį prabangus dviratininkas naujame pėsčiųjų take Goštauto g. (nors visai šalia lygiagrečiai eina dvirtakis) vos nesužeidė žmonos ir dar rėkavo, nes esam nieko verti - maišomės po ratais nuvorišams.
                Na va, būtų tas dviratininkas skaitęs KET, matyt, kitaip elgtųsi.

                O jei rimtai, tai ko dar mūsų šalyje juodai trūksta iki civilizacijos – dviratuotos policijos (kad ir elektriniais dviračiais). Ne tik būtų prevencija ir galimybė nubausti ar bent paauklėti tokius chuliganus, bet galimai būtų paskata sutvarkyti ir daug infrastruktūros ar ženklinimo nesąmonių. Kažkada buvo, bet labai trumpam ir labai nedaugelyje vietų.

                Iki šiol maloniai pamenu, kaip pirmąkart, kai apsilankiau Šveicarijoje, to nepastebėdamas, ėjau dviračių taku greta pėsčiųjų tako. Pro šalį važiavo dvi policininkės dviratininkės ir sustojusios gražiai paprašė eiti pėsčiųju taku. Be to, jos neturėjo nei ryškiaspalvių liemenių, nedėvėjo šalmų nei kitokio šlamšto – tik paprastas vasarines policininkių uniformas su beisbolo kepuraitėmis.
                Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 16:35.

                Comment


                  Šiaip visi tie debiloidiniai aptemptakelniai (būna ir normalių aptemptakelnių – nieko nesakau) išlenda, kai atšyla orai – maždaug balandžio mėnesį. Rugsėjį(spalį)-kovą būna ramu. Neseniai tuščiame dviračių take sustojau kai ką nufotografuoti, nenulipęs nuo dviračio ir būdamas savo tako pusėje. Po kelių sekundžių iš toliausiai vienas toks parlėkė, švilpdamas (nes skambaliukas jam pridėtų per daug nereikalingos masės) kelis kartus, kad pasitraukčiau. Šalia buvo tuščias platus pėsčiųjų takas, bet pagal jo važiavimo trajektoriją, jis nė nenumanė nė trumpam į jį įsukti, matyt, mėgindamas mane „paauklėti“. Takas, beje, nebuvo nei koks magistralinis, nei kažkur gamtoj – tiesiog paprastas 2,5 m dvirtakis prie gatvės.

                  Beje, tikri aptemptakelniai praktiškai visada važinėja važiuojamąja dalimi (net jei šalia yra dviračių takas). Tam yra labai svarių priežasčių (vieną kątik aptariau) ir palaikau jų tokį požiūrį, bet, pagal KET, jie – nusižengėliai.
                  Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 17:12.

                  Comment


                    Su mašina važiuodamas irgi sustoji bilekur pafotkint ir mašiną vidury kelio numeti? Nu nes negi kam trukdys. O jei ką gali apvažiuot šaligatviu Kažkaip primena šeškinių-karoliniškių parkavimo kiemuose logiką.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Su mašina važiuodamas irgi sustoji bilekur pafotkint ir mašiną vidury kelio numeti? Nu nes negi kam trukdys. O jei ką gali apvažiuot šaligatviu Kažkaip primena šeškinių-karoliniškių parkavimo kiemuose logiką.
                      Nežinau, kaip kitur, bet vaidinti Tour de France kažkokiame Žvėryno take yra keista. Jeigu jau deda skersą ant kitų saugumo, tai bent savo pasaugotų.
                      Su anūku net ramiai nepavaikščiosi, sekmadienį tikrai kažkokia psichozė ten aplink dėjosi.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Su mašina važiuodamas irgi sustoji bilekur pafotkint ir mašiną vidury kelio numeti? Nu nes negi kam trukdys. O jei ką gali apvažiuot šaligatviu Kažkaip primena šeškinių-karoliniškių parkavimo kiemuose logiką.
                        Vidury tako nestovėjau, stovėjau savo juostoje.

                        Dviračio nenumečiau – nuo jo nenulipau.

                        Dviračių takai projektuojami iki 25 km/h greičiams, ne +40 km/h lygioje vietoje.

                        Jei mieste dviračių taku važiuoji +40 km/h ir matydamas, kad kažkas tavęs galbūt nemato ir gali netyčia iškišti ranką į tavo juostą, nė nebandai prilėtinti, be to – nenaudoji garsinio signalo, kurį privalai turėti – tai tu debiloidas aptemptakelnis.

                        Neradau KET ar kitur, kur būtų aiškinama, kad dviračių take draudžiama trumpam sustoti savo juostoje, taigi vadovaujuosi sveiku protu ir iš kitų to tikiuosi. Jei siauroje gatvelėje vairuojant automobilį 25 km/h eismo zonoje kažkas priešais stabteltų ir bandytų kažką nufotografuoti, galimai – atidaryti dureles ir pan., aš plačiai vingiuodamas nelėkčiau pro tokį automobilį, rėkdamas pro langą ir nė kiek nepristabdydamas

                        Jei būčiau kurčias, matyt, esant galimybei, toks debiloidas ramiausiai į mane rėžtųsi. Gi kurtiesiems dviratininkams nereikia nešioti ryškiaspalvės liemenės su kurčiųjų ženklu, matomu iš visų pusių.
                        Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 17:38.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Nežinau, kaip kitur, bet vaidinti Tour de France kažkokiame Žvėryno take yra keista. Jeigu jau deda skersą ant kitų saugumo, tai bent savo pasaugotų.
                          Su anūku net nepavaiščiosi, sekmadienį tikrai kažkokia psichozė ten aplink dėjosi.
                          Blogai. Tiek tour de france (kaip ir automobilių keliuose žaisti Need for speed ar Colin Mcrae Rally). Tiek ignoruoti kitus eismo dalyvius ir ant važiuojamosios dalies numesdinėt transporto priemonę, nes gi gali apvažiuot šaligatviu (kaip ir atitinkamu stilium parkuotis miegamuose rajonuose).

                          Asmeniškai mindamas su aptemptais triusikais gatvėje jaučiuosi saugiau nei dvirtakyje. Tiek dėl kolegų (tiek dviratininkų, tiek, ypač, paspirtukininkų) nebuvimo, tiek dėl pėsčiųjų.

                          Comment


                            Parašė kuk Rodyti pranešimą

                            Vidury tako nestovėjau, stovėjau savo juostoje.

                            Dviračio nenumečiau – nuo jo nenulipau.

                            Dviračių takai projektuojami iki 25 km/h greičiams, ne +40 km/h lygioje vietoje.

                            Jei mieste dviračių taku važiuoji +40 km/h ir matydamas, kad kažkas tavęs galbūt nemato ir gali netyčia iškišti ranką į tavo juostą, nė nebandai prilėtinti, be to – nenaudoji garsinio signalo, kurį privalai turėti – tai tu debiloidas aptemptakelnis.

                            Neradau KET ar kitur, kur būtų aiškinama, kad dviračių take draudžiama trumpam sustoti savo juostoje, taigi vadovaujuosi sveiku protu ir iš kitų to tikiuosi.

                            Jei būčiau kurčias, matyt, esant galimybei, toks debiloidas ramiausiai į mane rėžtųsi. Gi kurtiesiems dviratininkams nereikia nešioti ryškiaspalvės liemenės su kurčiųjų ženklu, matomu iš visų pusių.
                            Tai ar su mašina važiuodamas irgi sustoji šiaip sau pafotkinti? Nu nes savo juostoje ir gali apvažiuot šaligatviu.

                            Nežinau kodėl keiti temą apie kažkokius 40km/h. Jei stovi ne vietoje, esi kliūtis ar atvažiuos 25km/h ar greičiau. Ir abiem atvejais važiuojantis neturėtų tavęs apvažinėt per šaligatvį. Ar tamstai per sunku sustot ant šaligatvio? Ant kurio kaip suprantu buvo sočiai vietos. Bbet kitiems, matyt žemesnės kastos asmenims, jau derėtų poną apvažiuot ratais kvadratais?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Tai ar su mašina važiuodamas irgi sustoji šiaip sau pafotkinti?
                              Taip, yra tekę išlipti ir šiaip sau pafotkinti vietose, kur tai daryti nėra draudžiama ir (beveik) nematyti kitų automobilių (pvz., mažai naudojamame keliuke, žvyrkelyje, gyvenamojoje zonoje).

                              Nu nes savo juostoje ir gali apvažiuot šaligatviu.
                              Jeigu tavo vairavimo greitis ir stilius toks, kad dėl saugaus išlaikomo atstumo tau faktiškai reikia 1,25 juostos, tai taip, matyt, gali tekti pasinaudoti ir kelkraščiu ar šaligatviu. Bet čia jau tavo chuliganiško, nesaugaus vairavimo pasekmės daryti tokius pažeidimus. Bet geriau negu ką nors nužudyti.

                              Nežinau kodėl keiti temą apie kažkokius 40km/h. Jei stovi ne vietoje, esi kliūtis ar atvažiuos 25km/h ar greičiau.
                              Jei Tour de France'as nėra kažkoks patyręs mėgėjas ar profesionalas ir lekia visas krypuodamas ir jo užpakalis nesiekia sėdynės, tai, kaip ir minėjau, jam faktiškai neužtenka tų 1,25 m juostos, todėl visi tokį pamatę turi spaustis kuo arčiau dešinės.

                              Ir abiem atvejais važiuojantis neturėtų tavęs apvažinėt per šaligatvį.
                              Žinoma neturėtų – turėtų važiuoti saugiu greičiu. Bet, jei ir būtų užblokuota tavo juosta, tai, supratau, Tamsta jokiais atvejais nemėgintų pristabdyti ir švilptų, kol ji bus laisva arba kol į kažką įsirėžtų. Apie užvažiavimą ant tuščio šaligatvio nėra nė kalbos, nes autizmas neleidžia tokioje situacijoje diferencijuoti tarp važiavimo ant šaligatvio automobiliu ir važiavimo ant šaligatvio dviračiu.

                              Ar tamstai per sunku sustot ant šaligatvio? Ant kurio kaip suprantu buvo sočiai vietos. Bbet kitiems, matyt žemesnės kastos asmenims, jau derėtų poną apvažiuot ratais kvadratais?
                              Nesunku. Fotografavau kai ką, kas gerai matėsi tik rakursu nuo dviračių tako.
                              Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 18:23.

                              Comment


                                Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                Taip, yra tekę išlipti ir šiaip sau pafotkinti vietose, kur tai daryti nėra draudžiama ir (beveik) nematyti kitų automobilių (pvz., mažai naudojamame keliuke, žvyrkelyje, gyvenamojoje zonoje).
                                ...
                                Nesunku. Fotografavau kai ką, kas gerai matėsi tik rakursu nuo dviračių tako.
                                Kaip galima kalbėti apie KET, apie toleranciją, eismo kultūrą tarp skirtingų transporto priemonių rūšių, jei net tarp vienos kastos atstovų tokios aršios diskusijos verda dėl eismo tik dviračio juostoje..

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Kaip galima kalbėti apie KET, apie toleranciją, eismo kultūrą tarp skirtingų transporto priemonių rūšių, jei net tarp vienos kastos atstovų tokios aršios diskusijos verda dėl eismo tik dviračio juostoje..
                                  Na, visumoj tai labai mažai problemų tarp tos mūsų kastos atstovų. Gal daugiau problemų iš paspirtukininkų – ypač nuomininkų, bet daugiausia tos problemos kraunasi pėstiesiems, o ne dviratininkams (nebent kalbam apie išmėtytus takuose paspirtukus). Čia tokia diskusija užvirė labiau, nes mantas yra vienas iš tų užkietėjusių aptemptakelnių, kurie, matyt, dar taip ir dviračių takais mėgsta palakstyti (ne plentais ir gatvėmis, kaip tai daro rimti sportininkai) ir dviračiu nelabai naudojasi kaip tiesiog transporto priemone. Nenusimato, kad kažkas labai keistųsi. Nebent Lietuvos nr. 1 sportu staiga taptų dviračių sportas ir tokių (dviračių takuose nenormaliais greičiais važinėjančių aptemptakelnių) pradėtų gausėti geometrine progresija.

                                  Žiūrint į apklausas ir šiaip pasiklausius dažnai vairuojančių automobilius, tai atrodo, kad pas jus situacija kiek kitokia. Man asmeniškai ir girti dviratininkai netrukdo. Pats irgi daug kartų esu važiavęs neblaivas iš baro ar šiaip išgertuvių, kaip ir daugelis mano draugų, kurie nėra teisuoliai dėl teisuoliškumo. Žinoma, jei prigautų girtą chuliganiškai vairuojant arba aiškiai kreivaliojant važiuojamojoj daly, tai ok – kaltas, lai baudžia. Suomijoj nėra baudų už dviračio vairavimą girtam, tik – už nesaugų vairavimą. Nyderlanduose lyg ir yra, bet olandai vis vien masiškai iš barų girti važinėja, bet policija reidų nedaro, tai baudą gali gauti nebent jau patekęs į eismo įvykį arba, jei policija pastebi ar jai praneša, kad darai akivaizdžias nesąmones, keldamas pavojų sau ir kitiems.
                                  Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 19:20.

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Eiliniai vėjai iš Biblijos...
                                    Žodžiu, prieš tai parašei nesąmonę.
                                    Q.E.D.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė kuk Rodyti pranešimą
                                      Šiaip visi tie debiloidiniai aptemptakelniai (būna ir normalių aptemptakelnių – nieko nesakau) išlenda, kai atšyla orai – maždaug balandžio mėnesį. Rugsėjį(spalį)-kovą būna ramu.
                                      Nes minam Zwifte.

                                      Parašė kuk Rodyti pranešimą
                                      Neseniai tuščiame dviračių take sustojau kai ką nufotografuoti, nenulipęs nuo dviračio ir būdamas savo tako pusėje. Po kelių sekundžių iš toliausiai vienas toks parlėkė, švilpdamas
                                      Aš negaliu švilpti, tai baubiu - "IŠ KELIO BLEEEE"

                                      Parašė kuk Rodyti pranešimą
                                      Beje, tikri aptemptakelniai praktiškai visada važinėja važiuojamąja dalimi (net jei šalia yra dviračių takas). Tam yra labai svarių priežasčių (vieną kątik aptariau) ir palaikau jų tokį požiūrį, bet, pagal KET, jie – nusižengėliai.
                                      Nevisai tiesa. Jei dviračių takas tinkamas važiuoti dviračiu, aptemptakelniai važiuoja dviračių taku. Bet bent jau mano mieste tokių yra turbūt mažiau negu 5% bendro takų kilometražo.

                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Žodžiu, prieš tai parašei nesąmonę.
                                        Q.E.D.
                                        Taip taip "didelę" nesamonę . Papasakok tada kaip įsivaizduoji žodžio "ĮSITIKINA" veiksmo atlikimą? Jau įsivaizduoju: eini palei šaligatvio kraštą, akys telefone, staigus 90 laipsnių posūkis į perėją ir pykčio pilnas veidas, kad pro nosį pravažiuoja automobilis.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                          Nevisai tiesa. Jei dviračių takas tinkamas važiuoti dviračiu, aptemptakelniai važiuoja dviračių taku. Bet bent jau mano mieste tokių yra turbūt mažiau negu 5% bendro takų kilometražo.
                                          Bėda, kad paprastam take visada gali būti kliūčių – na, be vaikų, pėsčiųjų, tų pačių dviratininkų, kurie take gali elgtis kiek kitaip nei tobulai taisyklingai. Dažnai žmonės važiuoja dviese lygiagrečiai bendraudami, kai takas nėra pakankamai platus patogiai sutalpinti abu į vieną juostą (o kitokių Lietvuoje beveik ir nėra). Formaliai, tokie dviratininkai pažeidžia taisykles, bet realybėje visi pasakys, kad tas dviračių takas greičiausiai nėra kažkoks velobahn'as, kur dviratininkai turi važiuoti vienas už kito, kad sumažintų oro pasipriešinimą. Ir šiaip yra didelis skirtumas, kur iš toli važiuodamas tokiems skambteli, kad pasitrauktų ir pristabdai, jei jie to laiko nepadarytų ar tavęs neišgirstų, o kur rėkauji ir švilpi nepristabdydamas. Jei tai neerzina tavęs – erzina ir gasdina kitus.

                                          Pažįstu vieną tokį (buvusį) sportininką asmeniškai, kuris svajojo dalyvauti olimpinėse (nepavyko, dabar dirba dviračių versle), tai jis niekada sportu neužsiima dviračių takuose. Jei važiuoja dviračių taku, tai labiau susisiekimo ar rekreaciniais tikslais ar kai važiuoja ne su sportininkais. Kažkada interviu, lygtais su Umaru skaičiau, tai jis irgi sakė, kad niekada nevažiuoja (nesportuoja) dviračių takais, už ką yra gavęs baudų
                                          Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 19:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X