Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O vairavimo kultūra čia kaip" nuo Dievo duodama?" ar paremta KET laikymusi. Niekas neliepia visos KET knygelės į galvą kiekvienam sukišt. Spėkim kiek eilinių pėsčiųjų žino ir vadovaujasi, kad prie perėjos reik sustot, apsidairyti ir įsitikint, kad praleidžia ir tik tada įžengti?If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Gal tu KET pasiskaityk prieš rašydamas vėjus
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
O praktiką mokinasi šlifuodami regitros maršrutus. Gyvenu netoli Vilniaus Regitros, tai pastoviai mokomieji zuja.
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Ir nekalbėkim, kad ir pas automobilių vairuotojus pilna nesąmonių.
Štai sekmadienį prabangus dviratininkas naujame pėsčiųjų take Goštauto g. (nors visai šalia lygiagrečiai eina dvirtakis) vos nesužeidė žmonos ir dar rėkavo, nes esam nieko verti - maišomės po ratais nuvorišams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Gal tu KET pasiskaityk prieš rašydamas vėjus
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O jeigu aptarti pėsčiųjų eismo nesąmones, tai ir šio lapo neužteks.
Štai sekmadienį prabangus dviratininkas naujame pėsčiųjų take Goštauto g. (nors visai šalia lygiagrečiai eina dvirtakis) vos nesužeidė žmonos ir dar rėkavo, nes esam nieko verti - maišomės po ratais nuvorišams.
O jei rimtai, tai ko dar mūsų šalyje juodai trūksta iki civilizacijos – dviratuotos policijos (kad ir elektriniais dviračiais). Ne tik būtų prevencija ir galimybė nubausti ar bent paauklėti tokius chuliganus, bet galimai būtų paskata sutvarkyti ir daug infrastruktūros ar ženklinimo nesąmonių. Kažkada buvo, bet labai trumpam ir labai nedaugelyje vietų.
Iki šiol maloniai pamenu, kaip pirmąkart, kai apsilankiau Šveicarijoje, to nepastebėdamas, ėjau dviračių taku greta pėsčiųjų tako. Pro šalį važiavo dvi policininkės dviratininkės ir sustojusios gražiai paprašė eiti pėsčiųju taku. Be to, jos neturėjo nei ryškiaspalvių liemenių, nedėvėjo šalmų nei kitokio šlamšto – tik paprastas vasarines policininkių uniformas su beisbolo kepuraitėmis.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 16:35.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip visi tie debiloidiniai aptemptakelniai (būna ir normalių aptemptakelnių – nieko nesakau) išlenda, kai atšyla orai – maždaug balandžio mėnesį. Rugsėjį(spalį)-kovą būna ramu. Neseniai tuščiame dviračių take sustojau kai ką nufotografuoti, nenulipęs nuo dviračio ir būdamas savo tako pusėje. Po kelių sekundžių iš toliausiai vienas toks parlėkė, švilpdamas (nes skambaliukas jam pridėtų per daug nereikalingos masės) kelis kartus, kad pasitraukčiau. Šalia buvo tuščias platus pėsčiųjų takas, bet pagal jo važiavimo trajektoriją, jis nė nenumanė nė trumpam į jį įsukti, matyt, mėgindamas mane „paauklėti“. Takas, beje, nebuvo nei koks magistralinis, nei kažkur gamtoj – tiesiog paprastas 2,5 m dvirtakis prie gatvės.
Beje, tikri aptemptakelniai praktiškai visada važinėja važiuojamąja dalimi (net jei šalia yra dviračių takas). Tam yra labai svarių priežasčių (vieną kątik aptariau) ir palaikau jų tokį požiūrį, bet, pagal KET, jie – nusižengėliai.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 17:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu mašina važiuodamas irgi sustoji bilekur pafotkint ir mašiną vidury kelio numeti? Nu nes negi kam trukdys. O jei ką gali apvažiuot šaligatviuKažkaip primena šeškinių-karoliniškių parkavimo kiemuose logiką.
Su anūku net ramiai nepavaikščiosi, sekmadienį tikrai kažkokia psichozė ten aplink dėjosi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu mašina važiuodamas irgi sustoji bilekur pafotkint ir mašiną vidury kelio numeti? Nu nes negi kam trukdys. O jei ką gali apvažiuot šaligatviuKažkaip primena šeškinių-karoliniškių parkavimo kiemuose logiką.
Dviračio nenumečiau – nuo jo nenulipau.
Dviračių takai projektuojami iki 25 km/h greičiams, ne +40 km/h lygioje vietoje.
Jei mieste dviračių taku važiuoji +40 km/h ir matydamas, kad kažkas tavęs galbūt nemato ir gali netyčia iškišti ranką į tavo juostą, nė nebandai prilėtinti, be to – nenaudoji garsinio signalo, kurį privalai turėti – tai tu debiloidas aptemptakelnis.
Neradau KET ar kitur, kur būtų aiškinama, kad dviračių take draudžiama trumpam sustoti savo juostoje, taigi vadovaujuosi sveiku protu ir iš kitų to tikiuosi. Jei siauroje gatvelėje vairuojant automobilį 25 km/h eismo zonoje kažkas priešais stabteltų ir bandytų kažką nufotografuoti, galimai – atidaryti dureles ir pan., aš plačiai vingiuodamas nelėkčiau pro tokį automobilį, rėkdamas pro langą ir nė kiek nepristabdydamas
Jei būčiau kurčias, matyt, esant galimybei, toks debiloidas ramiausiai į mane rėžtųsi. Gi kurtiesiems dviratininkams nereikia nešioti ryškiaspalvės liemenės su kurčiųjų ženklu, matomu iš visų pusių.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 17:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nežinau, kaip kitur, bet vaidinti Tour de France kažkokiame Žvėryno take yra keista. Jeigu jau deda skersą ant kitų saugumo, tai bent savo pasaugotų.
Su anūku net nepavaiščiosi, sekmadienį tikrai kažkokia psichozė ten aplink dėjosi.
Asmeniškai mindamas su aptemptais triusikais gatvėje jaučiuosi saugiau nei dvirtakyje. Tiek dėl kolegų (tiek dviratininkų, tiek, ypač, paspirtukininkų) nebuvimo, tiek dėl pėsčiųjų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Vidury tako nestovėjau, stovėjau savo juostoje.
Dviračio nenumečiau – nuo jo nenulipau.
Dviračių takai projektuojami iki 25 km/h greičiams, ne +40 km/h lygioje vietoje.
Jei mieste dviračių taku važiuoji +40 km/h ir matydamas, kad kažkas tavęs galbūt nemato ir gali netyčia iškišti ranką į tavo juostą, nė nebandai prilėtinti, be to – nenaudoji garsinio signalo, kurį privalai turėti – tai tu debiloidas aptemptakelnis.
Neradau KET ar kitur, kur būtų aiškinama, kad dviračių take draudžiama trumpam sustoti savo juostoje, taigi vadovaujuosi sveiku protu ir iš kitų to tikiuosi.
Jei būčiau kurčias, matyt, esant galimybei, toks debiloidas ramiausiai į mane rėžtųsi. Gi kurtiesiems dviratininkams nereikia nešioti ryškiaspalvės liemenės su kurčiųjų ženklu, matomu iš visų pusių.
Nežinau kodėl keiti temą apie kažkokius 40km/h. Jei stovi ne vietoje, esi kliūtis ar atvažiuos 25km/h ar greičiau. Ir abiem atvejais važiuojantis neturėtų tavęs apvažinėt per šaligatvį. Ar tamstai per sunku sustot ant šaligatvio? Ant kurio kaip suprantu buvo sočiai vietos. Bbet kitiems, matyt žemesnės kastos asmenims, jau derėtų poną apvažiuot ratais kvadratais?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ar su mašina važiuodamas irgi sustoji šiaip sau pafotkinti?
Nu nes savo juostoje ir gali apvažiuot šaligatviu.
Nežinau kodėl keiti temą apie kažkokius 40km/h. Jei stovi ne vietoje, esi kliūtis ar atvažiuos 25km/h ar greičiau.
Ir abiem atvejais važiuojantis neturėtų tavęs apvažinėt per šaligatvį.
Ar tamstai per sunku sustot ant šaligatvio? Ant kurio kaip suprantu buvo sočiai vietos. Bbet kitiems, matyt žemesnės kastos asmenims, jau derėtų poną apvažiuot ratais kvadratais?Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 18:23.
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Taip, yra tekę išlipti ir šiaip sau pafotkinti vietose, kur tai daryti nėra draudžiama ir (beveik) nematyti kitų automobilių (pvz., mažai naudojamame keliuke, žvyrkelyje, gyvenamojoje zonoje).
...
Nesunku. Fotografavau kai ką, kas gerai matėsi tik rakursu nuo dviračių tako.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaip galima kalbėti apie KET, apie toleranciją, eismo kultūrą tarp skirtingų transporto priemonių rūšių, jei net tarp vienos kastos atstovų tokios aršios diskusijos verda dėl eismo tik dviračio juostoje..
Žiūrint į apklausas ir šiaip pasiklausius dažnai vairuojančių automobilius, tai atrodo, kad pas jus situacija kiek kitokia. Man asmeniškai ir girti dviratininkai netrukdo. Pats irgi daug kartų esu važiavęs neblaivas iš baro ar šiaip išgertuvių, kaip ir daugelis mano draugų, kurie nėra teisuoliai dėl teisuoliškumo. Žinoma, jei prigautų girtą chuliganiškai vairuojant arba aiškiai kreivaliojant važiuojamojoj daly, tai ok – kaltas, lai baudžia. Suomijoj nėra baudų už dviračio vairavimą girtam, tik – už nesaugų vairavimą. Nyderlanduose lyg ir yra, bet olandai vis vien masiškai iš barų girti važinėja, bet policija reidų nedaro, tai baudą gali gauti nebent jau patekęs į eismo įvykį arba, jei policija pastebi ar jai praneša, kad darai akivaizdžias nesąmones, keldamas pavojų sau ir kitiems.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 19:20.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Eiliniai vėjai iš Biblijos...
Q.E.D.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimąŠiaip visi tie debiloidiniai aptemptakelniai (būna ir normalių aptemptakelnių – nieko nesakau) išlenda, kai atšyla orai – maždaug balandžio mėnesį. Rugsėjį(spalį)-kovą būna ramu.
Parašė kuk Rodyti pranešimąNeseniai tuščiame dviračių take sustojau kai ką nufotografuoti, nenulipęs nuo dviračio ir būdamas savo tako pusėje. Po kelių sekundžių iš toliausiai vienas toks parlėkė, švilpdamas
Parašė kuk Rodyti pranešimąBeje, tikri aptemptakelniai praktiškai visada važinėja važiuojamąja dalimi (net jei šalia yra dviračių takas). Tam yra labai svarių priežasčių (vieną kątik aptariau) ir palaikau jų tokį požiūrį, bet, pagal KET, jie – nusižengėliai.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Žodžiu, prieš tai parašei nesąmonę.
Q.E.D.. Papasakok tada kaip įsivaizduoji žodžio "ĮSITIKINA" veiksmo atlikimą? Jau įsivaizduoju: eini palei šaligatvio kraštą, akys telefone, staigus 90 laipsnių posūkis į perėją ir pykčio pilnas veidas, kad pro nosį pravažiuoja automobilis.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNevisai tiesa. Jei dviračių takas tinkamas važiuoti dviračiu, aptemptakelniai važiuoja dviračių taku. Bet bent jau mano mieste tokių yra turbūt mažiau negu 5% bendro takų kilometražo.
Pažįstu vieną tokį (buvusį) sportininką asmeniškai, kuris svajojo dalyvauti olimpinėse (nepavyko, dabar dirba dviračių versle), tai jis niekada sportu neužsiima dviračių takuose. Jei važiuoja dviračių taku, tai labiau susisiekimo ar rekreaciniais tikslais ar kai važiuoja ne su sportininkais. Kažkada interviu, lygtais su Umaru skaičiau, tai jis irgi sakė, kad niekada nevažiuoja (nesportuoja) dviračių takais, už ką yra gavęs baudųPaskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 19:49.
Comment
Comment