Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Prastos reputacijos (melagienų ir sekso patarimų) portale žurnalistas Vytenis Miškinis skelbia:
----
Lietuvoje paskutinį kartą baudos didėjo, kai įsigaliojo Administracinių nusižengimų kodeksas, tai buvo prieš 7 metus.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93093889
----
Tai patikslinu, kad ANK įsigaliojo 2017-01-01, kas yra „prieš 6 metus“, o baudos tuo metu didinamos nebuvo, nes jos buvo nustatytos dar 2015-ais ir iš esmės nesikeitė nuo 2000-ųjų.
Baudos už greičio viršijimą iki 10 kmh išnyko 2007-ais.
Čia lentelė su nuorodomis į pakeitimus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.
Šiaip čia John pasitikiu, geriau jau visą šalį dengiantis vidutinių greičio matuoklių tinklas, negu tos iki skausmo absurdiškos avarijos, kurios deja būna mirtinos, ir amžiaus nežiūri.
Kai kuriuos kelius reiktų vis tik išplatinti (dėl aukšto sunkiojo tr. procento bendram sraute), bet ne visus, kai kur užteks užtikrinti drausmę (hint: radarai).
Pvz. Via Baltiką platinčiau iki Rygos (kaip ir tikiuosi išplatins A5 iki S61 ekspresowkos). Dar negreit bus laikas, kai ardysim visus greitkelius.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 01:24.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŠaltinis?
skyscrapercity avtomobilistų subforumas, kur apie autostradų projektus diskutuoja pagal šalį.
Stebėjosi vienas ar keli radarų gausa (+patiktukai), kai kiti elementai nėra jau taip gerai prižiūrėti (tokie dalykai kaip daugmaž visur geros dangos, daug kur statomi greitkeliai, aplinkkeliai ir t.t.). Aš sakau, kaip ir John sako, kad vis tik patinka man tie radarai, nors sutinku, kad priežiūra kelių galėtų būti adekvatesnė, nors kosmosų nesitikiu.
Dar turime šiek tiek pro auto forumiečių ir šiaip didelį procentą pro auto žmones kaip ten bebūtų.
bet prisipažinsiu, persūdžiau dėl "visi".Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 02:21.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.
edit: Apie nebaudžiamumą: Kažkuriais metai priėmė pakeitimus, kad už girtumą (sunkų?) baudžiakas ir laisvės atėmimas. Įdomu būtų statistika, kiek realiai alkašų mato kvadratinę saulę? Ar nors vienas realiai buvo pasodintas pagal šitą straipsnį? Ar visi išsisuka pagal laidavimą?
Tai jei yra tokia akivaizdi įstatymo skylė, kodėl jos negalima panaikinti?Paskutinis taisė goolfietis; 2023.04.18, 08:21.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Vakar važiuodamas iš pajūrio mačiau 2 panašias situacijas, kai lenkiama visa kolona. Vieną kartą vos spėjo pralįsti (nes visi kiti eismo dalyviai laiku spėjo sureaguoti ir dėti per stabdžius). Antroje situacijoje pamatė kad jau nespės aplenkti, tai grūdo mašiną tarp manęs ir priešais važiuojančios fūros, bet irgi buvo sėkundės dalių reikalas.
Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Visiškai pritariu. Baudos jau kurį laiką yra juokingos, o kontrolė – vargiai egzistuojanti. Visokios inžinerinės priemonės ir sąmoningumo didinimas yra puiku, bet nuo debilų, kurie jaučiasi virš visko, tai neapsaugo. Efektyviausia yra gerai vožti per piniginę.
SAUGUMO KRIZĖ: VIEN SOSTINĖJE TRŪKSTA APIE 450 PAREIGŪNŲ
Tokioms funkcijoms kaip patruliavimas, proaktyvi veikla, kaip nusikalstamų veiklų užkardinimas neliks laiko. Galima būtų stebėti rezultatus, nes viešosiose vietose nusikalstamų veikų skaičius – augantis. Nenuostabu, kad patys policijos pareigūnai labai aiškiai transliuoja – mes šiandien lekiame iš įvykio į įvykį, t. y. kovojame su padariniai, o kad būtų įmanoma užtikrinti gyventojų saugumą, realiai pajėgų trūksta. Vilniuje trūksta apie 450 policijos pareigūnų. Tai – labai daug
- 3 patinka
Comment
-
Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.If a lion could speak, we could not understand him.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąO man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.
- 1 patinka
Comment
Comment