Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Ar policija domėjosi žuvusiųjų horoskopais? Manau dar neišnaudota tyrimo kryptis.
    Šiaip jau visuomenės psichologinis fonas daug lemia tokiose srityse kur svarbu išlaikyt šaltus nervus ir dėmesingumą.

    Comment


      Prastos reputacijos (melagienų ir sekso patarimų) portale žurnalistas Vytenis Miškinis skelbia:
      ----
      Lietuvoje paskutinį kartą baudos didėjo, kai įsigaliojo Administracinių nusižengimų kodeksas, tai buvo prieš 7 metus.
      https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93093889
      ----

      Tai patikslinu, kad ANK įsigaliojo 2017-01-01, kas yra „prieš 6 metus“, o baudos tuo metu didinamos nebuvo, nes jos buvo nustatytos dar 2015-ais ir iš esmės nesikeitė nuo 2000-ųjų.
      Baudos už greičio viršijimą iki 10 kmh išnyko 2007-ais.

      Čia lentelė su nuorodomis į pakeitimus.

      Click image for larger version

Name:	ANK-nuobaudos-greičio-viršijimas.jpg
Views:	579
Size:	46,8 kB
ID:	2044534

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.
        Visi baubia ant tų matuoklių, net užsieniečiai (nors gal nesiskaito, jei latviai, lenkai, ?prancūūzai) ale stebisi, kad išprotėjom su tais radarais.
        Šiaip čia John pasitikiu, geriau jau visą šalį dengiantis vidutinių greičio matuoklių tinklas, negu tos iki skausmo absurdiškos avarijos, kurios deja būna mirtinos, ir amžiaus nežiūri.
        Kai kuriuos kelius reiktų vis tik išplatinti (dėl aukšto sunkiojo tr. procento bendram sraute), bet ne visus, kai kur užteks užtikrinti drausmę (hint: radarai).
        Pvz. Via Baltiką platinčiau iki Rygos (kaip ir tikiuosi išplatins A5 iki S61 ekspresowkos). Dar negreit bus laikas, kai ardysim visus greitkelius.
        Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 01:24.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Visi baubia ant tų matuoklių, net užsieniečiai
          Šaltinis?

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Šaltinis?
            Ok,
            skyscrapercity avtomobilistų subforumas, kur apie autostradų projektus diskutuoja pagal šalį.
            Stebėjosi vienas ar keli radarų gausa (+patiktukai), kai kiti elementai nėra jau taip gerai prižiūrėti (tokie dalykai kaip daugmaž visur geros dangos, daug kur statomi greitkeliai, aplinkkeliai ir t.t.). Aš sakau, kaip ir John sako, kad vis tik patinka man tie radarai, nors sutinku, kad priežiūra kelių galėtų būti adekvatesnė, nors kosmosų nesitikiu.
            Dar turime šiek tiek pro auto forumiečių ir šiaip didelį procentą pro auto žmones kaip ten bebūtų.

            bet prisipažinsiu, persūdžiau dėl "visi".
            Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 02:21.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.
              Turiu nuojautą, kad dalį tokių avarijų, kai susipliekia kaktomuša lenkdami, padaro vietinė fauna, kuriai nereikia važiuoti viso vidutinio greičio ruožo, todėl jie "gali" nesilaikyti greičio režimo, o tokiu atveju važiuojantys visą ruožą tampa žymiai lėtesni, nei lakūnas.

              edit: Apie nebaudžiamumą: Kažkuriais metai priėmė pakeitimus, kad už girtumą (sunkų?) baudžiakas ir laisvės atėmimas. Įdomu būtų statistika, kiek realiai alkašų mato kvadratinę saulę? Ar nors vienas realiai buvo pasodintas pagal šitą straipsnį? Ar visi išsisuka pagal laidavimą?
              Tai jei yra tokia akivaizdi įstatymo skylė, kodėl jos negalima panaikinti?
              Paskutinis taisė goolfietis; 2023.04.18, 08:21.

              Comment


                Parašė Premier Rodyti pranešimą
                3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
                Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Vakar važiuodamas iš pajūrio mačiau 2 panašias situacijas, kai lenkiama visa kolona. Vieną kartą vos spėjo pralįsti (nes visi kiti eismo dalyviai laiku spėjo sureaguoti ir dėti per stabdžius). Antroje situacijoje pamatė kad jau nespės aplenkti, tai grūdo mašiną tarp manęs ir priešais važiuojančios fūros, bet irgi buvo sėkundės dalių reikalas.
                  Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
                  Čia visur važiuojant masinis reiškinys, lėkimas be proto ir akli lenkimai. Stebina dar palyginus kiek nedaug žmonių užsimuša, kai tūkstančiai taip vairuoja kasdien keliuose.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.
                    Važinėjimas be teisių apskritai turėtų būti baudžiakas

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Visiškai pritariu. Baudos jau kurį laiką yra juokingos, o kontrolė – vargiai egzistuojanti. Visokios inžinerinės priemonės ir sąmoningumo didinimas yra puiku, bet nuo debilų, kurie jaučiasi virš visko, tai neapsaugo. Efektyviausia yra gerai vožti per piniginę.
                      Policijos, kuri patruliuotų keliuose, apskritai senai teko matyti, matyt kontrolės nebuvimas yra dėl to, kad trūksta policininkų, kurie tik į visokias avarijas važinėja, iškvietimus, bet užsiimti prevencija nebespėja.

                      SAUGUMO KRIZĖ: VIEN SOSTINĖJE TRŪKSTA APIE 450 PAREIGŪNŲ

                      Tokioms funkcijoms kaip patruliavimas, proaktyvi veikla, kaip nusikalstamų veiklų užkardinimas neliks laiko. Galima būtų stebėti rezultatus, nes viešosiose vietose nusikalstamų veikų skaičius – augantis. Nenuostabu, kad patys policijos pareigūnai labai aiškiai transliuoja – mes šiandien lekiame iš įvykio į įvykį, t. y. kovojame su padariniai, o kad būtų įmanoma užtikrinti gyventojų saugumą, realiai pajėgų trūksta. Vilniuje trūksta apie 450 policijos pareigūnų. Tai – labai daug
                      Flickr

                      Comment


                        Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
                          Čia turbūt susiję su padidėjusiu Euribor'u.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Bet kad rimčiausi kelių ereliai ir taip būna prikaupę po kelis tūkstančius baudų, ir ramiai važinėja be teisių.
                            tai sodinti reikia, viešų darbų duoti. Ar tegu toliau žudo žmones?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
                              aš jau kuris laikas po biškį stebiu šį mažėjimą. Man atrodo tiesiog kai buvo įvestas privalomas lempučių deginimas, tai policija prižiūrėjo, o dabar jau „mūsų darbas čia padarytas“.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
                                o aš matau vis dar populiarią mada važinėti su prieš rūkinėmis lempomis. Juk taip "kietai" atrodo.

                                Comment


                                  O man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
                                    Boltai su supuvusiais Priusais beveik niekada su šviesomis nevažinėja. Geriausiu atveju su viena šviesa.

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                      O man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom
                                      Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.

                                      Comment


                                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                        Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.
                                        Aš čia labiau apie tuos, kuriems 1,5l 110 kw yra ne variklis, nes realiai nevažiuoja mašina su tokiu

                                        Comment


                                          Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X