Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
- 1 patinka
Comment
-
Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąYpač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
Nelinksma klausytis buvo.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 12:50.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
Nelinksma klausytis buvo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Tęsiant nebaudžiamumo temą:
Tragedija Lapių kelyje: senjorus pražudė žinomas kelių erelis
Vien pernai šis 41-erių metų Kėdainių rajono Truskavos gyventojas baustas už greičio viršijimą bei neapdraustą transporto priemonę, pirminiais duomenimis, dvylika kartų.
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...erelis-1121703Tragišką avariją Maišiagaloje sukėlęs jaunuolis neturėjo teisės vairuoti
Praeityje jis ne kartą buvo baustas administracine tvarka už transporto priemonės vairavimą neturint tam teisės.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=93105959
- 5 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTęsiant nebaudžiamumo temą:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąBaudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.
Yra visiškų ubliudkų gatvėse, kuriems jau niekas apart kaliūzės nepadės. Ten gali didinti baudas nedidinęs, jie jų vis tiek nemoka.
Bet yra nemaža dalis dirbančių/turto turinčių kelių gaidelių, kuriuos tikrai būtų galima atgrasyti nuo lakstymo didesnėmis baudomis. Dabar gi tokie lekia "leistinas greitis +30km/h", kartą ar du per metus pagauti susimoka 30€. Tai jeigu būtų pagauti ne 2, o 5 kartus per metus, ir mokėtų ne po 30€ o po 200€, tada greitai atšoktų noras lakstyti.If a lion could speak, we could not understand him.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai sodinti reikia, viešų darbų duoti. Ar tegu toliau žudo žmones?
Comment
-
Puiki naujiena!
Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuokliai – aiškios judrios gatvės, kur jie fiksuos pažeidėjus - LRT
Sostinėje jau baigiama testuoti ir kalibruoti 16 naujų stacionarių greičio matuoklių. Anot savivaldybės, netrukus jie pradės fiksuoti pažeidėjus ir pastarųjų lauks baudos. Tačiau tai – ne vienintelė naujiena, laukianti vairuotojų netolimoje ateityje. Kaip LRT.lt informavo savivaldybės atstovas, jau numatytos vietos ir vidutinio greičio matuokliams, juos žadama įsigyti artimiausiu metu.
- 5 patinka
Comment
-
deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:
Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimądeja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:
Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900
- 2 patinka
Comment
-
Man sunku suprasti, kodėl išvis čia reikia kažkokios didesnės politinės valios. „Paprasta liaudis“, be abejo, važinėja 10-20 km/h virš greičio ribos, bet net ir jie skundžiasi nežabojamais „kelių gaideliais“. Dar žinant kiek nepopuliarių sprendimų pridarė ir kaip prastai komunikuoja dabartiniai valdantieji, neatrodo, kad baudų pakėlimas bent proporcingiai nuo 2000-2005 m. išaugusių algų vidurkio (ar medianos) būtų kažkoks didelis smūgis reitingams.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimąMan sunku suprasti, kodėl išvis čia reikia kažkokios didesnės politinės valios. „Paprasta liaudis“, be abejo, važinėja 10-20 km/h virš greičio ribos, bet net ir jie skundžiasi nežabojamais „kelių gaideliais“. Dar žinant kiek nepopuliarių sprendimų pridarė ir kaip prastai komunikuoja dabartiniai valdantieji, neatrodo, kad baudų pakėlimas bent proporcingiai nuo 2000-2005 m. išaugusių algų vidurkio (ar medianos) būtų kažkoks didelis smūgis reitingams.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąPrastos reputacijos (melagienų ir sekso patarimų) portale žurnalistas Vytenis Miškinis skelbia:
----
Lietuvoje paskutinį kartą baudos didėjo, kai įsigaliojo Administracinių nusižengimų kodeksas, tai buvo prieš 7 metus.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93093889
----
Tai patikslinu, kad ANK įsigaliojo 2017-01-01, kas yra „prieš 6 metus“, o baudos tuo metu didinamos nebuvo, nes jos buvo nustatytos dar 2015-ais ir iš esmės nesikeitė nuo 2000-ųjų.
Baudos už greičio viršijimą iki 10 kmh išnyko 2007-ais.
Čia lentelė su nuorodomis į pakeitimus.
Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 23:03.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Baudų padidinimas proporcingai išaugusioms pajamoms žuvusių keliuose skaičių Lietuvoje iškart sumažintų maždaug 30-40%. Šimonytei, Gabriukui, o ir kitiems valdančiosios koalicijos lyderiams, tai nėra tas skaičius (40-50 gyvybių per metus), kuris būtų vertas jų asmeninių reitingų ar įsivaizduojamos naudos.
Comment
-
Idealiausia būtų įvesti progresyvių bausmių sistemą (susietų su pajamomis) kaip, pvz., Vokietijoje, Šveicarijoje ir Suomijoje (2017 m. informacija), nes net ir padidinta, bet visiems vienoda, bauda neatliktų savo paskirties, pvz., kokiam E. Dragūnui.
- 5 patinka
Comment
Comment