Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
    Žiūrint kokio dydžio mašina ir kiek pasikrovęs. Teko važinėt su panašios galios fokusiuku tai kol vienas dar nieko. Pilna mašina + dviračiai ant stogo - labai liūdna...
    Paskutinis taisė mantasm; 2023.04.18, 12:19.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
      Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.

      Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

        Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.

        Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
        Būtent, taškosi kažkodėl pagrinde bmw su galingais varikliais, neprisimenu, kada kas užsimušė su kokia Yaris ir tai nebent, jei įlėkė tas pats bmw.
        Flickr

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

          Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.

          Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
          Jeigu neviršijant greičio lenkimo metu, tai tas galios skirtumas duoda vaisių tik pačio įsibėgėjimo metu. Žinoma yra vairuotojų, kurie galvoja, kad viso lenkimo metu reikia gazą spaust iki dugno, ir lenkimo manevro pabaigoje vietoj leistino 90 spidometras rodo 120-130.

          Comment


            Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
              Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
              Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
              Nelinksma klausytis buvo.
              Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 12:50.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
                Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
                Nelinksma klausytis buvo.
                Nutaranuoti važiuojantį pagrindiniu keliu jau ekstremalus variantas (galimai kartais pasitaikantis), bet užkišimas iš šalutinio kelio ar tiesiog sodybos - daugiau mažiau norma.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Tęsiant nebaudžiamumo temą:

                  Tragedija Lapių kelyje: senjorus pražudė žinomas kelių erelis

                  Vien pernai šis 41-erių metų Kėdainių rajono Truskavos gyventojas baustas už greičio viršijimą bei neapdraustą transporto priemonę, pirminiais duomenimis, dvylika kartų.

                  Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...erelis-1121703
                  Tragišką avariją Maišiagaloje sukėlęs jaunuolis neturėjo teisės vairuoti

                  Praeityje jis ne kartą buvo baustas administracine tvarka už transporto priemonės vairavimą neturint tam teisės.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=93105959

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                    Tęsiant nebaudžiamumo temą:
                    Kaip tu drįsti paniekinti pareigūnų "šventajį gralį" - viršytas greitis.

                    Comment


                      Baudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.

                      Comment


                        Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                        Baudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.
                        Tai čia gi nėra mutually exclusive dalykai.

                        Yra visiškų ubliudkų gatvėse, kuriems jau niekas apart kaliūzės nepadės. Ten gali didinti baudas nedidinęs, jie jų vis tiek nemoka.

                        Bet yra nemaža dalis dirbančių/turto turinčių kelių gaidelių, kuriuos tikrai būtų galima atgrasyti nuo lakstymo didesnėmis baudomis. Dabar gi tokie lekia "leistinas greitis +30km/h", kartą ar du per metus pagauti susimoka 30€. Tai jeigu būtų pagauti ne 2, o 5 kartus per metus, ir mokėtų ne po 30€ o po 200€, tada greitai atšoktų noras lakstyti.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          tai sodinti reikia, viešų darbų duoti. Ar tegu toliau žudo žmones?
                          Pagal įstatymo logiką, tai taip. Arba didinti baudas ir atimti teises. Oi, pala...

                          Comment


                            Puiki naujiena!

                            Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuokliai – aiškios judrios gatvės, kur jie fiksuos pažeidėjus - LRT
                            Sostinėje jau baigiama testuoti ir kalibruoti 16 naujų stacionarių greičio matuoklių. Anot savivaldybės, netrukus jie pradės fiksuoti pažeidėjus ir pastarųjų lauks baudos. Tačiau tai – ne vienintelė naujiena, laukianti vairuotojų netolimoje ateityje. Kaip LRT.lt informavo savivaldybės atstovas, jau numatytos vietos ir vidutinio greičio matuokliams, juos žadama įsigyti artimiausiu metu.
                            Tik dabar vis labiau darosi aktuali kita problema: baudų neadekvatumas monetarine išraiška. Ypač po paskutinių dviejų metų infliacijos, faltinės baudos Lietuvoje už KET pažeidimus yra apgailėtinai mažos ir iš esmės skatina marozus žudyti kitus, nieko dėtus, eismo dalyvius.

                            Comment


                              deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:

                              Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.

                              Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900

                              Comment


                                Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:

                                Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.

                                Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900
                                Šimonytės lyderšipas ir atsakomybė strikes again.

                                Comment


                                  Man sunku suprasti, kodėl išvis čia reikia kažkokios didesnės politinės valios. „Paprasta liaudis“, be abejo, važinėja 10-20 km/h virš greičio ribos, bet net ir jie skundžiasi nežabojamais „kelių gaideliais“. Dar žinant kiek nepopuliarių sprendimų pridarė ir kaip prastai komunikuoja dabartiniai valdantieji, neatrodo, kad baudų pakėlimas bent proporcingiai nuo 2000-2005 m. išaugusių algų vidurkio (ar medianos) būtų kažkoks didelis smūgis reitingams.

                                  Comment


                                    Parašė kuk Rodyti pranešimą
                                    Man sunku suprasti, kodėl išvis čia reikia kažkokios didesnės politinės valios. „Paprasta liaudis“, be abejo, važinėja 10-20 km/h virš greičio ribos, bet net ir jie skundžiasi nežabojamais „kelių gaideliais“. Dar žinant kiek nepopuliarių sprendimų pridarė ir kaip prastai komunikuoja dabartiniai valdantieji, neatrodo, kad baudų pakėlimas bent proporcingiai nuo 2000-2005 m. išaugusių algų vidurkio (ar medianos) būtų kažkoks didelis smūgis reitingams.
                                    Baudų padidinimas proporcingai išaugusioms pajamoms žuvusių keliuose skaičių Lietuvoje iškart sumažintų maždaug 30-40%. Šimonytei, Gabriukui, o ir kitiems valdančiosios koalicijos lyderiams, tai nėra tas skaičius (40-50 gyvybių per metus), kuris būtų vertas jų asmeninių reitingų ar įsivaizduojamos naudos.

                                    Comment


                                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                      Prastos reputacijos (melagienų ir sekso patarimų) portale žurnalistas Vytenis Miškinis skelbia:
                                      ----
                                      Lietuvoje paskutinį kartą baudos didėjo, kai įsigaliojo Administracinių nusižengimų kodeksas, tai buvo prieš 7 metus.
                                      https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93093889
                                      ----

                                      Tai patikslinu, kad ANK įsigaliojo 2017-01-01, kas yra „prieš 6 metus“, o baudos tuo metu didinamos nebuvo, nes jos buvo nustatytos dar 2015-ais ir iš esmės nesikeitė nuo 2000-ųjų.
                                      Baudos už greičio viršijimą iki 10 kmh išnyko 2007-ais.

                                      Čia lentelė su nuorodomis į pakeitimus.

                                      Click image for larger version  Name:	ANK-nuobaudos-greičio-viršijimas.jpg Views:	187 Size:	46,8 kB ID:	2044534
                                      Sakykim, tiesiog grubiai paimam iš šios lentelės 2000-ųjų metų minimalią baudą už virš 50 km/h viršytą greitį – 290 Eur; padauginam tą baudą iš kiek kartų nuo 2002 iki 2018 metų padidėjo medianinis mėnesinis bruto atlyginimas, t. y. 2,99 karto (2002 m. – 324,42 Eur [1], 2018 m. – 970 Eur [2]), tai labai nuosaikiai, remiantis pasenusiais duomenimis ir neįeinant į drakoniškesnių įstatymų laikus nei buvusius 2000-aisiais, gauname, kad vietoje dabartinių minimalių 450 Eur už >50 km/h viršytą greitį, reikės mokėti 867,08 Eur (galima net į mažąją pusę suapvalinti – iki 860 Eur).
                                      Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 23:03.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Baudų padidinimas proporcingai išaugusioms pajamoms žuvusių keliuose skaičių Lietuvoje iškart sumažintų maždaug 30-40%. Šimonytei, Gabriukui, o ir kitiems valdančiosios koalicijos lyderiams, tai nėra tas skaičius (40-50 gyvybių per metus), kuris būtų vertas jų asmeninių reitingų ar įsivaizduojamos naudos.
                                        Turbūt patys mėgsta palakstyt

                                        Comment


                                          Idealiausia būtų įvesti progresyvių bausmių sistemą (susietų su pajamomis) kaip, pvz., Vokietijoje, Šveicarijoje ir Suomijoje (2017 m. informacija), nes net ir padidinta, bet visiems vienoda, bauda neatliktų savo paskirties, pvz., kokiam E. Dragūnui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X