Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Daugeliu atveju taip... nes dažniausiai važiuojant pagal ženklus arba pasiveji neadekvačius arba tokie pasiveja tave. Ir norint išlaikyti saugų atstumą nuo jų turi kurį laiką viršyti greitį. Jei sulėtinsi tai saugumo tikrai nepadaugės, kai visi ir visaip ims tave lenkti.
    Tai turiu tave nuliūdinti - niekada taip nebus, kad visi važiuotų idealiai.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      Tai važiuok bent 90 km/h ir nebūt tų žibintų bagažinėj - normalios fūros daugiau +-80 km/h nepavažiuoja, nebent nuo kalno.

      Didesnė bėdą dėl fūrų yra mieste ar ten, kur yra ribojimai 70 60 ar pan.
      Taip taip, dar pridėk kad gal mano spidometras xuj..., gal padangos per mažos...kažin kada, pagaliau baigsis ta mantra apie furas su +-80km/h. Puikiai matosi kurios su ribotuvais, pasiveji ir apsilenki. O ribojimų zonose sutinku ten tragedija, todėl ir stengiesi būti atsiplėšęs prieš šias zonas.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Daugeliu atveju taip... nes dažniausiai važiuojant pagal ženklus arba pasiveji neadekvačius arba tokie pasiveja tave. Ir norint išlaikyti saugų atstumą nuo jų turi kurį laiką viršyti greitį. Jei sulėtinsi tai saugumo tikrai nepadaugės, kai visi ir visaip ims tave lenkti.
        Neturi nieko viršyti, nebent paklaidos ribose +-5km/h užmiestyje. Been there, done that. Važiuoji daugmaž leistinu greičiu, laikaisi KET ir viskas būna ok.

        Comment


          Na žinok ne tu vienas keliais važinėji, tai gali pasakų nepasakot

          Pvz. Girtekos visus fūros net iki 80 neįsibegėja vardan ekonomijos - 75 (visi skaičiai yra realus greitis, ne spidometro rodomas) ar kiek ten maks suprogramuota. Tai šitas gal ir pasiveji lengviau.

          Jei pats važiuoji neviršydamas, griežtai 90 pagal spidometrą - ilgai tu tas fūras vysies, nes tavo realus greitis bus kokie 86 (mano mašinos realus 90 kmh greitis yra kai spidometras rodo 95-96), o fūra važiuos realius 81 kmh/ ir dar nuo kalno kiek daugiau.

          Čia maždaug taikoma į europa važiuojančioms, vietinių žvyravežių visokių yra - bet jie už miesto nelabai važinėja.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Taip taip, dar pridėk kad gal mano spidometras xuj..., gal padangos per mažos...kažin kada, pagaliau baigsis ta mantra apie furas su +-80km/h. Puikiai matosi kurios su ribotuvais, pasiveji ir apsilenki. O ribojimų zonose sutinku ten tragedija, todėl ir stengiesi būti atsiplėšęs prieš šias zonas.
          Paskutinis taisė Nitro; 2023.03.01, 11:45.

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
            Na žinok ne tu vienas keliais važinėji, tai gali pasakų nepasakot

            Pvz. Girtekos visus fūros net iki 80 neįsibegėja vardan ekonomijos - 75 (visi skaičiai yra realus greitis, ne spidometro rodomas) ar kiek ten maks suprogramuota. Tai šitas gal ir pasiveji lengviau.

            Jei pats važiuoji neviršydamas, griežtai 90 pagal spidometrą - ilgai tu tas fūras vysies, nes tavo realus greitis bus kokie 86 (mano mašinos realus 90 kmh greitis yra kai spidometras rodo 95-96), o fūra važiuos realius 81 kmh/ ir dar nuo kalno kiek daugiau.

            Čia maždaug taikoma į europa važiuojančioms, vietinių žvyravežių visokių yra - bet jie už miesto nelabai važinėja.
            Taip taip.. juk pamiršau pridėti.. dar ir navigacija xuj... rodo, ir registratorius shu.. vertas. Ir apie spidometrų paklaidas nieko nežinau. Lyg tai Girteka vienitelė per Lietuvą važiuoja? Kas antro lenko leistinu greičiu nepavysi. Taip kad pasakas galima prieš miega pasilikt.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą

              Jei pats važiuoji neviršydamas, griežtai 90 pagal spidometrą - ilgai tu tas fūras vysies, nes tavo realus greitis bus kokie 86 (mano mašinos realus 90 kmh greitis yra kai spidometras rodo 95-96), o fūra važiuos realius 81 kmh/ ir dar nuo kalno kiek daugiau.
              O tai taisyklėse numatytas leistinas greitis pagal spidometrą, ar realus?

              Beje, pvz. Octavia Mk IV, spidometras rodo realų greitį, nėra jokios paklaidos.

              Comment


                man tai "patinka" pasiteisinimai, ne aš kaltas, mane priverčia viršyti greitį, kiti gi kalti
                Aš jeigu kada apsilenkinėju leistinu greičiu kitą transporto priemonę, ypač fūrą ir koks beprotis viršijantis greitį man mirksi šviesomis, tai aš nespaudžiu gazo, o arba pabaigiu manevrą nei trupučio nedidindamas greičio (išprovakavo gi) arba netgi lėtai mažinu greitį, sugrįžtu atgal už lenkiamos priemonės ir praleidžiu "gaidelį" ir man px, kad jis ten mašinoje putojasi ar gimdo.
                Tad kaltinti kitą, kad jis nevažiuoja maximaliu leistinu greičiu ir taip teisinti savo pažeidimus yra kvaila.
                Prilimpa prie šiknos? įjungiu galinius priešrūkinius ir greit matai kaip sulėtina greitį, nes tą sekundę nesupranta ar čia stabdžiai ar kokios lempos

                Taip automobilių saugumas gerėja, bet ir gamintojai mažina greitį automobiliuose, jau retas kuris naujas auto gali važiuoti max 250km/h. Tokie gamintojai kurių siekis 0 žuvusių jų automobiliuose naujausias auto XC90 isibėgėja iki 180km/h. O miestų infrastuktūros ir kuriamos taip kad greitis mažėtų.

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  Taip automobilių saugumas gerėja, bet ir gamintojai mažina greitį automobiliuose, jau retas kuris naujas auto gali važiuoti max 250km/h. Tokie gamintojai kurių siekis 0 žuvusių jų automobiliuose naujausias auto XC90 isibėgėja iki 180km/h. O miestų infrastuktūros ir kuriamos taip kad greitis mažėtų.
                  Viskas sumalta į vieną: kam reikalingas 250km/h greitis, jei tuo realiai galima pasinaudoti tik DE? Miestai ir užmiestis yra labai skirtingi dalykai...

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                    man tai "patinka" pasiteisinimai, ne aš kaltas, mane priverčia viršyti greitį, kiti gi kalti
                    Aš jeigu kada apsilenkinėju leistinu greičiu kitą transporto priemonę, ypač fūrą ir koks beprotis viršijantis greitį man mirksi šviesomis, tai aš nespaudžiu gazo, o arba pabaigiu manevrą nei trupučio nedidindamas greičio (išprovakavo gi) arba netgi lėtai mažinu greitį, sugrįžtu atgal už lenkiamos priemonės ir praleidžiu "gaidelį" ir man px, kad jis ten mašinoje putojasi ar gimdo.
                    Tad kaltinti kitą, kad jis nevažiuoja maximaliu leistinu greičiu ir taip teisinti savo pažeidimus yra kvaila.
                    Prilimpa prie šiknos? įjungiu galinius priešrūkinius ir greit matai kaip sulėtina greitį, nes tą sekundę nesupranta ar čia stabdžiai ar kokios lempos
                    Na šiaip dar niekados nesusidūriau, kad lenkiant kas iš galo mirksėtų. Nebent magistralės antra juosta yra lenkimas? Tai sėkmės toliau kelių teisuoliu vaidentis. Neviršijant greičio "labai saugiai" furas lenkt. Jei jau toks šventas taisyklių besilaikantis, tai kokius čia tada auklėjimus su priešrūkiniais išradinėji? Juk pats nusižengimą darai ar ne?

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                      Na šiaip dar niekados nesusidūriau, kad lenkiant kas iš galo mirksėtų. Nebent magistralės antra juosta yra lenkimas? Tai sėkmės toliau kelių teisuoliu vaidentis. Neviršijant greičio "labai saugiai" furas lenkt. Jei jau toks šventas taisyklių besilaikantis, tai kokius čia tada auklėjimus su priešrūkiniais išradinėji? Juk pats nusižengimą darai ar ne?
                      Su mūsų magistralėmis yra bėda, kad juostų tik 2, o greičio režimų - 3: fūristai ant 90, didžioji masė 110-130 ir mirksentojai, kuriems visi kiti yra lopai, teisuoliai, antraeilininkai ir šiaip žemesnė rasė

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Na dažnai tenka važiuot +10km/h kaip tik dėl saugumo, daugiau nereik, per akis. Bet ir to nebūtų JEIGU:

                        1. Važiuojantis priekyje nesivilktų pliurpdamas telefonu.
                        2. Važiuojantis priekyje sugebėtų palaikyti pastovų greitį (nes dažnam autopilotas yra neatrastas auto privalumas)
                        3. Važiuojantis priekyje nesibaidytų kelio ženklų ir nekirstų per stabdžius 100m iki ženklo.
                        4. Važiuojančios priekyje (te nesupyksta kai kurios damos) nesibaidytų "numetant greitį" prasilenkiant su fura
                        5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų.
                        6. Arba atvirkščiai, grožėtis furos gamintojo ženkliuku per visą galinį stiklą.
                        Ir to nebūtų, jeigu tave baustu atitinkamai už greičio viršijimą, nesaugų lenkimą ir t.t.

                        Seniai neteko matyti fūros kuri važaiuotu mažiau nei 90, Ribotuvai lietuvoje yra užmirštas reikalas.
                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Matyt ne visiems matyt lemta suprast... +10 km/h, kad atitolti yra tikrai žymiai saugiau nei furos žibintai bagažinėj kokį pusvalandį. Čia jau kas kaip saugiau jaučiasi, jums rinktis.
                        Kaip saugiau jaučiasi ir kaip saugiau yra nėra tas pats.
                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Pvz. Girtekos visus fūros net iki 80 neįsibegėja vardan ekonomijos - 75 (visi skaičiai yra realus greitis, ne spidometro rodomas) ar kiek ten maks suprogramuota. Tai šitas gal ir pasiveji lengviau.
                        Idomu tada kodėl girtekos fūra mane šį mėnesį bandė lenkti panevežio aplinkelyje. Mano greitis buvo 90. Tiesa, aplenkti nesugebėjo, nes kelias susiaurėjo į 1 juostą. Tai po to už nugaros net mirksėti bandė.
                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        man tai "patinka" pasiteisinimai, ne aš kaltas, mane priverčia viršyti greitį, kiti gi kalti
                        Aš jeigu kada apsilenkinėju leistinu greičiu kitą transporto priemonę, ypač fūrą ir koks beprotis viršijantis greitį man mirksi šviesomis, tai aš nespaudžiu gazo, o arba pabaigiu manevrą nei trupučio nedidindamas greičio (išprovakavo gi) arba netgi lėtai mažinu greitį, sugrįžtu atgal už lenkiamos priemonės ir praleidžiu "gaidelį" ir man px, kad jis ten mašinoje putojasi ar gimdo.
                        Mirksėjimas šviesomis yra vairuotojo akinimas. Akinamas vairuotojas turi sulėtinti iki saugaus greičio. Dažnai man tas saugus greitis gaunasi toks pat kaip fūros greitis, kol nustoja mirksėti.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Su mūsų magistralėmis yra bėda, kad juostų tik 2, o greičio režimų - 3: fūristai ant 90, didžioji masė 110-130 ir mirksentojai, kuriems visi kiti yra lopai, teisuoliai, antraeilininkai ir šiaip žemesnė rasė
                          "Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            "Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
                            Ne, eisme pagrindinis dalykas yra tinkamai vertinti aplinką. Reikia prisiminti kad maksimalus leistinas greitis yra maksimalus, o ne minimalus. Jeigu važiuodamas maksimaliu greičiu darai traukinuką tai ne tavo bėda.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Seniai neteko matyti fūros kuri važaiuotu mažiau nei 90, Ribotuvai lietuvoje yra užmirštas reikalas.


                              Idomu tada kodėl girtekos fūra mane šį mėnesį bandė lenkti panevežio aplinkelyje. Mano greitis buvo 90.

                              Kiek važinėju, fūrų daugumos greitis yra 86 kmh pagal GPS. Jei kažkam spidometras rodo tuo metu virš 90, nereiškia kad tiek ir yra.

                              -

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                "Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
                                Tai kad nelabai gaunasi gerbt, jei tenka nuolat tampytis tai gazuojant tai stabdant. Vos tik įšoki antron juoston, dar net priekabos neprisivijus jau pareina žibintai subinėn. Aišku tiem, kas iš antros juostos niekad nesitraukia, gal nesuprasti.

                                Comment


                                  Fūros virš 90 važiuoja LABAI retai. Jeigu kažkam taip atrodo, tai turbūt dėl to, kad savo greitį vertina pagal spidometrą, kuris rodo nesąmones. Fūros dažniausiai važiuoja 85-90km/h ir labai labai retai viršija 90km/h. Greitį matuoju tik su GPS.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Ne, eisme pagrindinis dalykas yra tinkamai vertinti aplinką. Reikia prisiminti kad maksimalus leistinas greitis yra maksimalus, o ne minimalus. Jeigu važiuodamas maksimaliu greičiu darai traukinuką tai ne tavo bėda.
                                    O tai aplinkos vertinimas ne tas pats? Jei blaiviai vertini aplinką ir atitinkamai reaguoji, tai tuo pačiu ir netrukdai kitiems. Kiek atvejų Via Baltica kai važiuoja koks pulsuojančiai 80-90, ir išeina fura ant lenkimo. Ar sunku atleist pedalą ir padėt saugiai baigt lenkimą? Nea tai raketų mokslas.

                                    Dėl maksimalių diskusija begalinė kur ir kiek tie greičiai adekvačiai nustatyti. Pvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
                                    Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tai kad nelabai gaunasi gerbt, jei tenka nuolat tampytis tai gazuojant tai stabdant. Vos tik įšoki antron juoston, dar net priekabos neprisivijus jau pareina žibintai subinėn. Aišku tiem, kas iš antros juostos niekad nesitraukia, gal nesuprasti.
                                      Na nieks ir nesako, kad "lakūnus su paleistais viduriais" reik gerbt. Aš kalbu apie likusios didžiosios dalies vairuotojus ir jų elgesį.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        Pvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
                                        Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?
                                        Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?


                                        https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          "Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
                                          su tavim ginčytis beprasmiška, nes kaltę verti kitiems tik ne sau. Išpradžių nervina kurie nevažiuoja maksimaliu leistinu greičiu (kiek suprantu, tu supranti kad maksimalus leistinas greitis reiškia kad tokiu visi turi važiuoti, ir jei važiuoja 85 (per lietų) kur leidžiama 90, tai jau vilkimasis)

                                          Žemesne rase čia tu jautiesi nes kiti nevykdo tavo 6 punktų

                                          Taip aš kalbėjau apie šviesų mirksėjimą 2+2 keliuose, jeigu mane akina, aš priverstas prilėtinti, o gal mane nori perspėti, kad kažkas netvarkoje su mano mašina, tai ir prilėtinu

                                          Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.

                                          Kažkaip ir labai abejoju kito forumiečio teiginiais, kad fūros kurios važinėja po Europą yra su neveikiančiais greičio ribotuvais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X