Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visi yra bent jau girdėję, jog iki priešais esančio automobilio reikia laikyti bent jau dviejų sekundžių tarpą kad spėtum sureaguoti, jeigu priešais automobilis kirstų per stabdžius. Jeigu prie galo prilimpa automobilis, reikia keisti greitį - tarkim, jeigu prilipo per 5 metrus, tai maksimalus saugus greitis, kuriuo gali važiuoti tampa 5 (m) /2 (s) = 2,5 m/s arba 9 km/h. Taip va ir lėtini

    Comment


      Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
      Čia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
      Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?


      Nes pačios kelionės tikslas yra nusigauti iš taško A į tašką B. Saugiai, ir didžiąja atveju dalim, kaip galima greičiau. Tam ir statomi leidžiamo greičio ženklai. Kai kuriais atvejais statomi netgi minimalaus greičio ženklai. Nes - paskysiu paslaptį - ne greitis yra didžiausia problema, o jo skirtumai. A1 maksimalus leidžiamas greitis vasarą - 130, o minimalus - 60. Tai reiškia, kad kažkoks saugiu besijaučiantis pavargėlis, gali legaliai!!! antra juosta važiuoti 60kmh, kai didžioji srauto dalis važiuoja +70kmh. Apie kokį saugumą šnekam? Jauties pavargęs, nori važiuoti saugiai - važiuok rajoniniais keliais, kur viso eismo greitis bus panašus...

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai
        Vokietijos autobanuose esminė taisyklė yra, kad formaliai greitis neribojamas, bet jei važiuoji virš 130 km/h, visada avarijos atveju būsi kaltas, net jei "dalbajobas užlindo fūrą lenkti". Tik mūsų kelių ereliai vis minintys tuos legendinius autobanus šitą "pamiršta".

        There is no general speed limit and the 130 km/h are only advisory ... but what Germans also often forget: when you have driven faster than 130 km/h and you have been involved in an accident, you can get a "Teilschuld" (proportional guilty) for the accident even if you followed all rules only because of your high speed. To not be proportional guilty (with all the legal consequences) you have to prove, that the accident even would have happened, when you had driven less than 130 km/h. But that almost never happens.
        Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.24, 17:04.
        Flickr

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          Nes pačios kelionės tikslas yra nusigauti iš taško A į tašką B. Saugiai, ir didžiąja atveju dalim, kaip galima greičiau. Tam ir statomi leidžiamo greičio ženklai. Kai kuriais atvejais statomi netgi minimalaus greičio ženklai. Nes - paskysiu paslaptį - ne greitis yra didžiausia problema, o jo skirtumai. A1 maksimalus leidžiamas greitis vasarą - 130, o minimalus - 60. Tai reiškia, kad kažkoks saugiu besijaučiantis pavargėlis, gali legaliai!!! antra juosta važiuoti 60kmh, kai didžioji srauto dalis važiuoja +70kmh. Apie kokį saugumą šnekam? Jauties pavargęs, nori važiuoti saugiai - važiuok rajoniniais keliais, kur viso eismo greitis bus panašus...
          Per 20+ metų važinėjimo A1 dar neteko sutikti kažko kas važiuotų ten 60km/h greičiu antroj juostoj. Lėčiausią ką sutinki tai ant 90km/h važiuojančią fūrą, kuri lenkia kitą fūrą važiuojančią ant 89,9km/h tik kažkaip nemirksiu jog pasitrauktų. Manau, jog reikėtų rimtesnio psichologo patikrinimo prieš dalinant teises į kairę ir dešinę, jei jau kažkam tragedija įvyksta kai tenka numesti greitį vien dėl to, kad koks 110km/h važiuojantis galėtų apsilenkti fūrą ar kelias fūras. Maksimalus leistinas greitis yra maksimalus ir neįpareigojantis visų važiuoti tokiu greičiu.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Vokietijos autobanuose esminė taisyklė yra, kad formaliai greitis neribojamas, bet jei važiuoji virš 130 km/h, visada avarijos atveju būsi kaltas, net jei "dalbajobas užlindo fūrą lenkti". Tik mūsų kelių ereliai vis minintys tuos legendinius autobanus šitą "pamiršta".
            The left lane is the fast lane. It is illegal to use this lane if you don’t overtake slower traffic at the time. Once you have completed the overtaking process move back into the right lane. In general you can say overtaking is completed once you get a full frontal view of the overtaken car in your rear-view mirror.​



            If someone behind you flashes his beams you’re probably are too slow and hold up faster traffic. Swallow your ego and move back onto the right. Don’t get angry, there will always be somebody feeling more confident than yourself.

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą

              Per 20+ metų važinėjimo A1 dar neteko sutikti kažko kas važiuotų ten 60km/h greičiu antroj juostoj. Lėčiausią ką sutinki tai ant 90km/h važiuojančią fūrą, kuri lenkia kitą fūrą važiuojančią ant 89,9km/h tik kažkaip nemirksiu jog pasitrauktų. Manau, jog reikėtų rimtesnio psichologo patikrinimo prieš dalinant teises į kairę ir dešinę, jei jau kažkam tragedija įvyksta kai tenka numesti greitį vien dėl to, kad koks 110km/h važiuojantis galėtų apsilenkti fūrą ar kelias fūras. Maksimalus leistinas greitis yra maksimalus ir neįpareigojantis visų važiuoti tokiu greičiu.
              Aš sakau kad legaliai tai įmanoma. O neturėtų būti...

              A1 (nuo Babtų iki Kauno) važiuoju kasdien. Beveik kiekvieną rytą fūros lenkia lengvąsias, važiuojančias pirma juosta, lenkia aišku dėl to, kad pavargėliai saugiai važiuoja ant mažiau nei 90kmh... Ar tai saugu? Mano nuomone - ne.

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Pagal tokią minties seką, tai apskritai, kam tada tos magistralės su padidintais greičiais sukurtos? Vienas pavojaus šaltinis. Gal tada į jas įleiskim ir traktorius, dviračius, pesčiuosius? Bus patys saugiausi, nes lėčiausi. Magistralė ne šiaip eilinis kelias, jei žymiai išsiskiri lėtesniu greičiu nuo bendro srauto galima puikiai rinktis šalutinius kelius ir riedėti traktoriaus greičiu.
                Dviračiai, traktoriai ir pėstieji neleidžiami ten būtent todėl, kad automobiliai kelia padidintą pavojų palyginus su kitais keliais. Aš tai būčiau už greičio apribojimą iki 110.

                Magistralėje yra vienintelė vieta kur egzistuoja minimalus greitis. Ar žinai koks jis yra? 60 km/h.

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                  Aš sakau kad legaliai tai įmanoma. O neturėtų būti...

                  A1 (nuo Babtų iki Kauno) važiuoju kasdien. Beveik kiekvieną rytą fūros lenkia lengvąsias, važiuojančias pirma juosta, lenkia aišku dėl to, kad pavargėliai saugiai važiuoja ant mažiau nei 90kmh... Ar tai saugu? Mano nuomone - ne.
                  Aš važinėju A1 tik Kaunas-Vilnius tai tokių reiškinių ten nebūna. Bet bet kuriuo atveju jei jautiesi nesaugiai dėl to, kad kiti važiuoja lėčiau nei pats važiuoji, tai nėra jų problema, o tik to kuris važiuoja greičiau. Išskirtiniai atvejai kuomet tave priverčia staigiai stabdyt. O jei neatrodo saugus greičių skirtumas visada gali prilėtint.

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                    Aš važinėju A1 tik Kaunas-Vilnius tai tokių reiškinių ten nebūna. Bet bet kuriuo atveju jei jautiesi nesaugiai dėl to, kad kiti važiuoja lėčiau nei pats važiuoji, tai nėra jų problema, o tik to kuris važiuoja greičiau. Išskirtiniai atvejai kuomet tave priverčia staigiai stabdyt. O jei neatrodo saugus greičių skirtumas visada gali prilėtint.
                    Kažkaip keistai čia dėliojasi... važiuoju maksimaliu leistinu greičiu ir turiu to gėdytis? Ar kaip čia?
                    Gal nori pabandyti pasivažinėti-papramogauti kokia ViaBaltica. Užsistatyk kokius 70-75 ir pirmyn. Kai pajausi kiek tavęs aplenkimai kelia pavojų net gi tau pačiam, gal greičiau susivoksi, kad toks esi vienas tarp 100 kitų ir kad problema ir pavojus esi tu.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Kažkaip keistai čia dėliojasi... važiuoju maksimaliu leistinu greičiu ir turiu to gėdytis? Ar kaip čia?
                      Gal nori pabandyti pasivažinėti-papramogauti kokia ViaBaltica. Užsistatyk kokius 70-75 ir pirmyn. Kai pajausi kiek tavęs aplenkimai kelia pavojų net gi tau pačiam, gal greičiau susivoksi, kad toks esi vienas tarp 100 kitų ir kad problema ir pavojus esi tu.
                      VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
                        Visur ta pati problema, tikrai ne tik ViaBaltikoje.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
                          Gal atskirkim debilų kategoriją ir apie ją net nėra prasmės diskutuoti.

                          Ne mažesnė problema ir tos kelio "sraigės", kurios negana ir taip šliaužia. Tai dar ir pamatę greičio ribojimo ženklą, tarkim 70, koks 100 metrų iki jo kerta per stabdžius iki 60. Ir taip ties kiekvienu ženklu. Pabandyk įsivaizduoti, kas tada vyksta toje kolonoje iš paskos. Va tada ir atsiranda savisaugos instinktas apsilenkt tas furas, nei maltis tame neprognozuojamame traukinuke. (žinoma saugiai ir lesitinoje vietoje).

                          Comment


                            Diskusija apie "antraeilininkus" ir leistino greičio viršytojus gerokai nuotolo nuo temos apie technines greičio ribojimo priemones.
                            Pora puslapių pranešmų galėtų būti perkelta į temą "Eismo kultūra ir saugiumas Lietuvos keliuose"
                            https://www.miestai.net/forumas/foru...eliuose/page80

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                              Ne mažesnė problema ir tos kelio "sraigės", kurios negana ir taip šliaužia. Tai dar ir pamatę greičio ribojimo ženklą, tarkim 70, koks 100 metrų iki jo kerta per stabdžius iki 60. Ir taip ties kiekvienu ženklu. Pabandyk įsivaizduoti, kas tada vyksta toje kolonoje iš paskos. Va tada ir atsiranda savisaugos instinktas apsilenkt tas furas, nei maltis tame neprognozuojamame traukinuke. (žinoma saugiai ir lesitinoje vietoje).
                              Tai tie, kurie laikosi greičio ribojimų, nuo šiol yra problema, nes užstabdo koloną? Kad nereikėtų „maltis tame neprognozuojamame traukinuke“, reikia palaikyti normalų atstumą, o ne būt prilipus prie šiknos. Gal pasakysiu naujieną, tačiau automobiliui stabdant, jo gale užsišviečia papildomi stabdžių žibintai, kurie įspėja apie stabdymą.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Tai tie, kurie laikosi greičio ribojimų, nuo šiol yra problema, nes užstabdo koloną? Kad nereikėtų „maltis tame neprognozuojamame traukinuke“, reikia palaikyti normalų atstumą, o ne būt prilipus prie šiknos. Gal pasakysiu naujieną, tačiau automobiliui stabdant, jo gale užsišviečia papildomi stabdžių žibintai, kurie įspėja apie stabdymą.
                                Jei skaityti ir kramtyti mintis yra problema, nelabai kuo padėsiu. Toks jausmas, kad dalis lyg ka tik gimę. Ar jūs tik troleibusais važinėjate? Ar apskritai važiavęs apkrautais keliais, kad čia apie normalius atstumus svaigsti. 100 metrų iki ribojimo 70 kirtimas per stabdžius nuo 90 iki 60 yra ne problema? wow geriau jau kelyje nesusitikim tada.

                                Comment


                                  Laikantis saugaus atstumo - ne problema. Problemos atsiranda prilipus prie šiknos arba stabdant 90-0. 90-70 ar net 90-60 laikantis atstumo tikrai jokių problemų nesukelia.

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Jei skaityti ir kramtyti mintis yra problema, nelabai kuo padėsiu. Toks jausmas, kad dalis lyg ka tik gimę. Ar jūs tik troleibusais važinėjate? Ar apskritai važiavęs apkrautais keliais, kad čia apie normalius atstumus svaigsti. 100 metrų iki ribojimo 70 kirtimas per stabdžius nuo 90 iki 60 yra ne problema? wow geriau jau kelyje nesusitikim tada.
                                    Jeigu paspausti stabdžių pedalą yra problema, metas dėti teises į stalčių.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Jeigu paspausti stabdžių pedalą yra problema, metas dėti teises į stalčių.
                                      Aha pritariu, jei adresuoji mirksintiems "lakūnams"

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Aha pritariu, jei adresuoji mirksintiems "lakūnams"
                                        Adresuoju tiems kurie nesugeba suvaldyti nervų pamatę jog kažkas lenkia fūrą ne 140 km/h.

                                        Comment


                                          Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                                          Absoliučiai kaip pirštu į akį:

                                          Click image for larger version

Name:	trunce.jpg
Views:	4146
Size:	233,7 kB
ID:	2070381
                                          Eilinio silpnapročio rant'as dėl gautos baudos už greičio viršijimą

                                          Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš kelių

                                          Comment

                                          Working...
                                          X