Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.
    Lenkimo nėra, nes nėra išvažiavimo į priešpriešinę, todėl apvažiuoti 1 juosta galima.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

      Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
      O ką čia viešintis? Kažkokios problemos?
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        O šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
        Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
          ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.


          -

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
            Nei tu žinai koks apvažiuojamos fūros greitis nei aš furistas, nepataikei. Fūrai, fūra lenkti nedraudžiama. Draudžiama viršyti greitį, nesilaikyti atstumo ir mirksėti šviesomis, važiuoti antrą ar kita juosta, jei laisva pirmą.
            O man nesunku atspėti, kad su tokiu mąstymu esi kelių gaidelis. Tad jei ir būčiau fūristas, tai nieko gėdingo...

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
              O šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
              Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
              Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.

              Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
              Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.

                Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
                Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.
                Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
                Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.

                Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).

                Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
                Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.13, 01:43.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
                  Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.

                  Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).

                  Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
                  Dar susiprastų, jei mentai pradėtų chuliganišką vairavimą traktuoti atitinkamai, o ne priimti kaip gyvenimo normą.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Nei tu žinai koks apvažiuojamos fūros greitis nei aš furistas, nepataikei. Fūrai, fūra lenkti nedraudžiama. Draudžiama viršyti greitį, nesilaikyti atstumo ir mirksėti šviesomis, važiuoti antrą ar kita juosta, jei laisva pirmą.
                    O man nesunku atspėti, kad su tokiu mąstymu esi kelių gaidelis. Tad jei ir būčiau fūristas, tai nieko gėdingo...
                    Ok.

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                      Kol tai nėra sąmoningas trukdymas, viskas gerai. Bet šiaip greitkelis nėra vieta mokyti kitus vairuotojus. Jei atvažiuoja greitesnis, jį reikia praleisti, net jei jis pažeidžia KET, viršydamas greitį. (Na, dar galima paskambinti policijai.)
                      Jeigu atvažiavęs greitesnis viršija greitį, jo praleisti nereikia. Jį reikia sustabdyti ir atimti teises.
                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
                      Ir? spaudimas sukyla kad negali lėkti ir tenka 2 minutes paskui fūrą važiuoti?
                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      O šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
                      Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
                      Jis mirksėdamas mane akina, todėl aš lėtinu greitį link saugesnio. Pvz tokį pat kaip šalia važiuojanti kolona.

                      Comment


                        Galiu dar pridėti prie eismo kultūros vieną naują, tai pastebėjau įsigyjęs automobilį su ACC (adaptive cruise control), užsistatai 130km/h autostradoje ir sau kruizini. Mano auto stebi priekį važiuojantį ir laikosi saugaus atstumo, priklausomai nuo greičio, tarp 25-50m. Iš galo dažnai prilekia per 5 metrus suvininkas ar kitokio bmw vairuotojas ir atlieka spaudimą, tipo traukis, bet nemato (nežiūri, nenori matyti), kad kolona priekyje, bando apvažiuoti po kiek laiko pirma juosta, jei randa minimaliausią tarpą. Aišku apvažiuoja, tada įlenda, į tą 25-50 m. tarpą. Nu va taip ir slenkuosi toliau po kiekvieno tokio apvažiavimo, jei kolona priekyje

                        Mano auto dar stebi ir iš galo važiuojančius, tai jei pirmas apvažiavęs sumažina saugų atstumą, tai mano auto nestabdo staigiai, jei gale važiuoja kitas suvininkas presinguotojas.

                        Tai pirma reikia dar suprasti, kad jei auto naujesnės su ACC, tai jos automatiškai nepresinguos tavęs važiuojančio priekyje, o laikysis didesnio saugaus atstumo ir tas priekyje turėtų suprasti, kad kol tu važiuojantis priekyje nepasitrauksi, tas su ACC ir važiuos 25-50m atstumu už tavęs susidurdamas su problemiukais presinguojančiais iš galo.

                        Tai šiaip svarbu labai naudotis ir pirma juosta, arba važiuojant antra juosta važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. Bet realybė kitokia, tarp fūrų vienas kilometro atstumas, bet persirikiuoti iš antros į pirmą tame tarpe daug kam yra nesuvokiama.

                        ACC tikrai nėra naujovė, auto 2015 m.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
                          Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.

                          Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).

                          Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
                          Būtent. A1 retai važiuoju, tai vis nustebina koks prastas kelias tarp Kauno ir Kryžkalnio. Tomis provežomis važiuot visiškai jokio noro, tai tenka "pažeidinėt" ir važiuot antra juosta. Aišku už vairo ne miegant, o stebint veidrodėlius ir greitesnius praleidžiant.

                          Kai kelio danga tinkamai prižiūrima, tai nėra ir poreikio važinėt ne pirma juosta.

                          Comment


                            Kai valstybė tau suteiks įgaliojimus stabdyt ir baust, galėsi tą ir daryt.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Jeigu atvažiavęs greitesnis viršija greitį, jo praleisti nereikia. Jį reikia sustabdyti ir atimti teises.

                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              Kai valstybė tau suteiks įgaliojimus stabdyt ir baust, galėsi tą ir daryt.
                              Viršyti greitį ir chuliganiškai vairuoti valstybė irgi nesuteikė įgaliojimų.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.

                                Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
                                Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.
                                Taip yra labai intensyviose atkarpose (Vilnius-Kaunas), jei važiuoji maksimaliu leistinu greičiu, praktiškai visą kelią važiuoji antra juosta, nes pirma viena paskui kita važiuoja fūros, autobusai ir kiti iki 100 km/h. Jei trumpam grįžti į pirmą, tada ilgam užtringi, nes antra juosta važiuoja vienas paskui kitą. Tokių bėdų A2 ar A1 Kaunas-Klaipėda nėra.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  važiuoti antrą ar kita juosta, jei laisva pirmą.
                                  O man nesunku atspėti, kad su tokiu mąstymu esi kelių gaidelis. Tad jei ir būčiau fūristas, tai nieko gėdingo...
                                  Aš tai net neduočiau furos teisių tokiems individams kuri rašo ""laisva pirmĄ". Nes vairuoti furą reikia daugiau proto negu nosines dėlioti.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Viršyti greitį ir chuliganiškai vairuoti valstybė irgi nesuteikė įgaliojimų.
                                    Ir ką? Už greičio viršijimą yra administracinė atsakomybė, o savivaldžiavimas (bandymas imituot policiją) jau prie baudžiamosios atsakomybės.

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      Aš tai net neduočiau furos teisių tokiems individams kuri rašo ""laisva pirmĄ". Nes vairuoti furą reikia daugiau proto negu nosines dėlioti.
                                      Aha, fūristams 95 kodą duoda tik parašius diktantą be klaidų. Nes tai esminis fūristo kvalifikaciją įrodantis įgūdis.

                                      Comment


                                        Kažkodėl daugelis pamiršta kelių eismo taisyklę Nr. 1 - "Duok durniui kelią!". Kai tą darai - pasidaro paprasčiau gyventi ir dalyvauti eisme.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                          Ir ką? Už greičio viršijimą yra administracinė atsakomybė, o savivaldžiavimas (bandymas imituot policiją) jau prie baudžiamosios atsakomybės.
                                          Žinoma, ko tu nepraleidi kai tau rimtas baxuras mirksi šviesomis? gal tu kox mentas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X