Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąProblemą matau jau supratai - įkalnė. Kurios nei Olandijoj, nei Danijoj nė su žyburiu nerasi. Taip, kad nustok lygint nesulyginamus dalykus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai varai į darbą pakalnėn iš Šeškinės/Pašilų/Fabų. Po darbo varai namo į įkalnę ir tiesiai į dušą. Kur problema? Puikus cardio, jei po darbo į sporto salę, nereikia net apšilimo daryt.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai savaime aišku, kad lyginam greitį su tom pačiom žvaigždžių kombinacijom.
Kaip tu net pagalvot galėjai, kad aš sakau, kad su bet kuria žvaigždžių kombinacija hibridas aplenks...
Jei lyginam ratų įtaką, tai aišku, kad kita turi būti vienoda.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ta pačia žvaigždžių kombinacija, tuo pačiu pedalažu su didesniu ratu greitis bus didesnis. Bet tam palaikyti reikės išsukti daugiau vatų.
Teiginys nebuvo, kad didesni ratai greitesni su maziau ar su vienodai vatų.
Taip, kad pagaliau sutarėme dėl pradinio visiems akivaizdaus teiginio - dviratis didesniais ratais bus greitesnis.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Teigibys buvo, kad didesni ratai greitesni.
Teiginys nebuvo, kad didesni ratai greitesni su maziau ar su vienodai vatų.
Taip, kad pagaliau sutarėme dėl pradinio visiems akivaizdaus teiginio - dviratis didesniais ratais bus greitesnis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Šis video ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl užsimaniau tokio dviračio. Pas mus tokių galima rasti, tik dažniausiai jie būna „moteriškų dviračių“ skyriuje. Geriau negu kitapus Atlanto, bent jau pasak įrašo autoriaus.Paskutinis taisė John; 2021.08.09, 23:05.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vatai yra kiek pastangų įdedi. Natūralu, kad įdedant daugiau pastangų važiuosi greičiau
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Toks dviratis tinka tik ten, kur nėra kalnų, ideali infrastruktūra ir atstumai maži. Šiaip tikroji revoliucija mažinanti automobilizaciją yra paspirtukai, žmonės į darbą atvažiuoja iš tokių tolimų pakampių, kur net VT nevažiuoja.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai aš tokiu dviračiu važinėju jau 4 metus Vilniuje ir nuvažiavau ne vieną tūkstantį km. Vilniaus sąlygomis tai yra vienareiškmiškai vienintelis tinkamas dviračio tipas kur nors važiuoti ne sportiniais tikslais t.y. jei nevažiuoji miško trasomis ar nebandai mušti Stravos rekordų ant greičio su maksimaliu aero.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jūs gyvenate šnipiškėse, nereikia į jokį kalną minti, o nemaža dalis Vilniaus gyvena "ant kalno". Pabandykite su tokiu dviračiu įminti pvz. iki spaudos rūmų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei idėsi savo maksimumą pastangų abiem atvejais, vis tiek su didesniais ratais važiuosi greičiau.
Pagrindinis skirtumas tarp didelių ratų ir mažų yra jų intertiškumas ir tas ypač stipriai pasireiškia dviračio ratuose nes didžioji masės dali yra ratlankyje (ir ant jo sumontuotoje padangoje). Jeigu reikia daug stabdyti ir greitėti tuomet mažesni ratai bus efektyvesni, priešingu atveju geriau didesni. Kitas momentas yra sukibimas - didesni ratai įveikia didesnes kliūtis neprarandant sukibimo lyginant su mažesniais.
29er kalnų dviračių sporte pakeitė mažesnius ratus dėl to kad dviračiai apskritai tapo greitesni dėl lengvesnių komponentų ir geresnės amortizacijos, o to pasekoje pats važiavimas daug sklandesnis, todėl atsirado galimybė išlošti daugiau laiko dėl didesnių ratų privalumų nei pralošti dėl jų trūkumų.
- 1 patinka
Comment
Comment