Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Jau tapus suaugusiu, po ilgos pertraukos, savo pirmąjį pirkau 2015 m. kartu su draugu. Dviese bandėm pramušt nuolaidą perkant kartu toje pačioje parduotuvėje. Ėmiau fitness tipo (plonom padangom, standžia šake). Draugas MTB. Bandžiau net perkalbėt ir įsiūlyt savo stiliaus dviratį ar bent hibridą (fitness su amortizatoriumi šakėje). Jo argumentas buvo – lengva įveikti bordiūrus. Taip ir nusipirko MTB. Pasiteisino tik dėl to, kad bent važinėjo žiemą per sniegą. Žinom, jog normaliai pasnigus dvirtakiais gali būti labai sudėtinga važiuoti, o su MTB pravažumas didesnis. Ant savo fitness žiemai dedu minkštesnės gumos 32 mm CX (cyclocross) gilaus protektoriaus (mud tipo) padangas, ir tai reikia gerų įgūdžių sudėtingesnėse vietose.

    Šiaip dar žmonės gal bijo tų trinkelių ir tarpų tarp jų. MTB plati padanga ne taip sminga, nebent jau ekstremaliuose šaligatviuose, kaip Vilniaus Narbuto g. viršuje.
    Šiaip tai paprasčiausias city bike (ne koks nors mandrus, o paprastas) su storesnėmis padangomis kuo puikiausiai ima ir bordiūrus ir visokias duobes ir net neasfaltuotu keliu kuo puikiausiai rieda.

    Comment


      Tai taip. Ameniškai vasara 28 mm pločio plentines plikas padangas naudoju commute'inimui, tiek žvyru, tiek mišku pravažiuoju. Teisiog žmonės MTB perka tam, kam vairuotojai perka džipus mieste – daugiau komforto atseit. Draugo neįtikino argumentai, kad sunkiau bus mint... Pirko tikrai ne sportui (visai nesportuoja), tik į darbą važiuoti.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Tai taip. Ameniškai vasara 28 mm pločio plentines plikas padangas naudoju commute'inimui, tiek žvyru, tiek mišku pravažiuoju. Teisiog žmonės MTB perka tam, kam vairuotojai perka džipus mieste – daugiau komforto atseit. Draugo neįtikino argumentai, kad sunkiau bus mint... Pirko tikrai ne sportui (visai nesportuoja), tik į darbą važiuoti.
        Aha, vat tas ir keista. MTB yra siaubingai nepatogus dvriačių tipas mieste. Ypač, kai daug dviračių takų ar šiaip lygios dangos. Olandai ir Danai Cph ne šiaip sau važinėja city baikais, o todėl, kad jie tiesiog yra labai patogūs.

        Comment


          Vilniuje ir Kaune spėčiau būtų istorija su prastais šaligatviais ir iš to ateinanti inercija pirkti MTB. Plius kalvotas reljefas, mažiau Kaune, daugiau Vilniuje.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Vilniuje ir Kaune spėčiau būtų istorija su prastais šaligatviais ir iš to ateinanti inercija pirkti MTB. Plius kalvotas reljefas, mažiau Kaune, daugiau Vilniuje.
            Vilniuje per metus nuvažiuoju apie 4000-5000km dviračiu (senu negražiu moterišku city bike). Įskaitant žiemą ir sniegą. Nei karto niekur net į galvą neatėjo, kad būtų geriau važiuoti MTB. Nebent kokiose miško trasose per purvynus? Bet tas aktualu nebent tokio sporto entuziastams, kurie sudaro 0.0001% nuo visų dviratininkų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Vilniuje per metus nuvažiuoju apie 4000-5000km dviračiu (senu negražiu moterišku city bike). Įskaitant žiemą ir sniegą. Nei karto niekur net į galvą neatėjo, kad būtų geriau važiuoti MTB. Nebent kokiose miško trasose per purvynus? Bet tas aktualu nebent tokio sporto entuziastams, kurie sudaro 0.0001% nuo visų dviratininkų.
              Nevažinėju MTB, o kažkuo arčiau kuo važinėja John Tai spėliojau, ar yra kokia praktinė priežastis.

              Gali būti, kad tiesiog dėl tariamo komforto, spėju labiau šūstrumo, panašiai kaip tas pats džipas.

              Atsitiktinai radau logotipą, kuris tarsi pasako, kad MTB yra tarsi džipas dviračių srityje

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Vilniuje ir Kaune spėčiau būtų istorija su prastais šaligatviais ir iš to ateinanti inercija pirkti MTB. Plius kalvotas reljefas, mažiau Kaune, daugiau Vilniuje.
                Ne prie ko tas Vilnius ir Kaunas, visoj Lietuvoj tas pats su kalnų dviračių populiarumu.

                Mano hipotezė - apie 1995+ buvo virsmas iš aistų, ereliukų į "kosmiškai įspūdingus" kalnų.
                Dar buvo iš naujų "turistiniai", bet jie ne tokie "kieti".
                Ir išliko tas pripratimas bei sentimentas kalnų dviračiams.

                Comment


                  Ši teorija turbūt yra arčiausiai tiesos atsakant į John klausimą. 90-aisias žmonės dar bijojo važinėti gatvėmis miestuose, dviračių takai apskritai beveik neegzistavo, todėl visi važinėjo šaligatviais per bordiūrus, o važinėjant per bordiūrus tai tas pats kas važinėti po kalnus.
                  Beje, čia ne vien Lietuvoje kalnų dviračiai yra toki populiarūs, Londone taip pat matyti nemažai kalnų dviračių, ypač jeigu žmonės važinėja trumpesnes distancijas.
                  Paskutinis taisė Čikupakas; 2021.08.07, 23:43.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Ne prie ko tas Vilnius ir Kaunas, visoj Lietuvoj tas pats su kalnų dviračių populiarumu.

                    Mano hipotezė - apie 1995+ buvo virsmas iš aistų, ereliukų į "kosmiškai įspūdingus" kalnų.
                    Dar buvo iš naujų "turistiniai", bet jie ne tokie "kieti".
                    Ir išliko tas pripratimas bei sentimentas kalnų dviračiams.
                    Aš šiaip kažką panašaus pagalvojau. Pats puikiai atsimenu tuos laikus ir "kalnų dviratis" buvo labai cool. Miesto dviračių dizainas asocijavosi su Sovietiniais dviračiais.

                    Nu bet praėjo nemažai laiko, tai biškiuką keista, kad žmonės niekaip nesusigaudo ir kankina save tais "kalnų dviračiais" ant naujų lygių dviračių takų.

                    Comment


                      galima priekine sake uzrakinti, padangas pasikeisti ir is kalnu dviracio pavirsta normalus dviratis, vaziuoti lygiu taku

                      Comment


                        Užrakinus šakę, jos didelis svoris nesumažės, o komponentus keičia pažengę su patirtimi žmonės. John stebėjosi, kodėl niekad nevažineję žmonės dabar perka MTB mieste, kai mato raudonus asfaltus. Tiesa, mano ir draugo minėtas pavyzdys buvo iš 2015 m., kai dar buvo tik pieštiniai takai ant išdaužytų šaligatvių. Mano intensija buvo važiuot greitai su mašinomis, todėl pasirinktas fitness'as, tas draugas bijodamas mašinų pasirinko važiavimą šaligatviais, todėl MTB. Jei tada dar buvo galima pateisinti MTB, tai dabar tikrai absurdas juos pirkti paprastam žmogui (ne sportininkui) kelionėms mieste. Aišku, taip pat išpopuliarėjo ir hibridai, su ne tokia sunkia šake ir kiek siauresnėmis padangomis.

                        John, įtariu su dabartiniu miesto dviračiu pradėjai važinėti ne anksčiau nei nuo 2016–2017 m.?
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Šaligatviais puikiai važinėju su hibridu 700x35C.
                          Be amortizatorių, tai čia gal jau fitness skaitosi pagal donc apibrėžimą.
                          Kalnų tik jei planuoji nors kažkiek reguliariai važiuoti per žemę, smėlį.
                          Tik borteliam tikrai nėra prasmės mtb.
                          Užlipt ant bortelio kažkoks pliusas gal ir yra, bet jis visiškai nublanksta prieš minusą lėčiau riedėti šaligatviu jau užlipus ant jo.
                          Paskutinis taisė Gator; 2021.08.08, 12:46.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Jau tapus suaugusiu, po ilgos pertraukos, savo pirmąjį pirkau 2015 m. kartu su draugu. Dviese bandėm pramušt nuolaidą perkant kartu toje pačioje parduotuvėje. Ėmiau fitness tipo (plonom padangom, standžia šake). Draugas MTB. Bandžiau net perkalbėt ir įsiūlyt savo stiliaus dviratį ar bent hibridą (fitness su amortizatoriumi šakėje). Jo argumentas buvo – lengva įveikti bordiūrus. Taip ir nusipirko MTB. Pasiteisino tik dėl to, kad bent važinėjo žiemą per sniegą. Žinom, jog normaliai pasnigus dvirtakiais gali būti labai sudėtinga važiuoti, o su MTB pravažumas didesnis. Ant savo fitness žiemai dedu minkštesnės gumos 32 mm CX (cyclocross) gilaus protektoriaus (mud tipo) padangas, ir tai reikia gerų įgūdžių sudėtingesnėse vietose.

                            Šiaip dar žmonės gal bijo tų trinkelių ir tarpų tarp jų. MTB plati padanga ne taip sminga, nebent jau ekstremaliuose šaligatviuose, kaip Vilniaus Narbuto g. viršuje.
                            Manyčiau kad tie žmonės tiesiog nėra bandę dviračių su plonesnėmis padangomis. Su savo hibridu buvau vieną kartą išvažiavęs žiemą (mieste, tad nereikėjo važiuoti per pusnis), tai kažkokio sunkumo prieš draugus su MTB nepastebėjau. O ir jei priputi padangas tiek kiek parašyta (o ne „dvi atmosferas nes nuo daugiau susprogs“, kaip esu girdėjęs iš vieno) tai ir bordiūrai nebaisu, aišku protingu greičiu per juos reikia važinėti. Kai buvau vaikas visi kieme norėjo BMX'ų, tai gal tiesiog kuo senesnis esi, tuo plonesnių padangų ir patogesnio dviračio užsimanai...
                            Laukiu kol pas mus paplis tokie dviračiai kaip Nyderlanduose – važiuoji patogiai ištiesęs nugarą ir bėdos nematai. Dauguma žmonių ant dviračių tikrai nesistengia pagerinti greičio rekordų ar važiuoti per žvyro karjerą, nors didelė dalis dviračių parduotuvėse būtent tam ir būna pritaikyti.

                            Comment


                              Full rigid kalnu dviratis, su teisingom padangom. Pats geriausias daiktas mieste greiciausiai nuo tasko a iki tasko b nuvaziuot.

                              Arba Grvel kaip siuo metu madinga.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Užrakinus šakę, jos didelis svoris nesumažės, o komponentus keičia pažengę su patirtimi žmonės. John stebėjosi, kodėl niekad nevažineję žmonės dabar perka MTB mieste, kai mato raudonus asfaltus. Tiesa, mano ir draugo minėtas pavyzdys buvo iš 2015 m., kai dar buvo tik pieštiniai takai ant išdaužytų šaligatvių. Mano intensija buvo važiuot greitai su mašinomis, todėl pasirinktas fitness'as, tas draugas bijodamas mašinų pasirinko važiavimą šaligatviais, todėl MTB. Jei tada dar buvo galima pateisinti MTB, tai dabar tikrai absurdas juos pirkti paprastam žmogui (ne sportininkui) kelionėms mieste. Aišku, taip pat išpopuliarėjo ir hibridai, su ne tokia sunkia šake ir kiek siauresnėmis padangomis.

                                John, įtariu su dabartiniu miesto dviračiu pradėjai važinėti ne anksčiau nei nuo 2016–2017 m.?
                                Su miesto dviračiu pradėjau važinėti 2017, kai dar nebuvo daug normalių takų. Praktiškai važinėjau išlūžusiais šaligatviais arba kai kuriais atvejais gatve.
                                Paskutinis taisė John; 2021.08.09, 06:55.

                                Comment


                                  Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                  Full rigid kalnu dviratis, su teisingom padangom. Pats geriausias daiktas mieste greiciausiai nuo tasko a iki tasko b nuvaziuot.

                                  Arba Grvel kaip siuo metu madinga.
                                  Šiaip tai važinėjant dviračiu mieste tikslas nėra sutaupyti pusę minutės (daugiau nelabai sutaupysi), o nuvažiuoti nelenkiant nugaros, patogiai, apsirengus normaliais rūbais (ne tais ryškių spalvų aptemptais triusikais) ir nesuprakaitavus kaip kiaulei. Tam geriausia tinka būtent miesto stiliaus dviratis.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Šiaip tai važinėjant dviračiu mieste tikslas nėra sutaupyti pusę minutės (daugiau nelabai sutaupysi), o nuvažiuoti nelenkiant nugaros, patogiai, apsirengus normaliais rūbais (ne tais ryškių spalvų aptemptais triusikais) ir nesuprakaitavus kaip kiaulei. Tam geriausia tinka būtent miesto stiliaus dviratis.
                                    nezinau, nesuprakaituoju ir gyvenime niekad aptemptais, ryskiais rubais nevazineju. nu bet su tavim neverta gincytis, nes vistiek teisus busi

                                    Comment


                                      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                                      nezinau, nesuprakaituoju ir gyvenime niekad aptemptais, ryskiais rubais nevazineju. nu bet su tavim neverta gincytis, nes vistiek teisus busi
                                      Teisumas čia ne prie ko. Ar olandai ir danai neteisus, važinėdami beveik išskirtinai mietso dviračiais? Tiesiog stebiuosi, kodėl žmonės save kankina ir renkasi netinkamus dviračius.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Šiaip tai važinėjant dviračiu mieste tikslas nėra sutaupyti pusę minutės (daugiau nelabai sutaupysi), o nuvažiuoti nelenkiant nugaros, patogiai, apsirengus normaliais rūbais (ne tais ryškių spalvų aptemptais triusikais) ir nesuprakaitavus kaip kiaulei. Tam geriausia tinka būtent miesto stiliaus dviratis.
                                        Tam labiausiai tinka paspirtukas ar motoroleris, įvertinant Vilniaus reljefą, su jokiu dviračiu važiuojant neišeis nesuprakaituoti.
                                        Kalnų dviratis šiaip yra universaliausias ir patogiausias dviratis su kuriuom gali važiuoti tiek visokiais miško takais, tiek senamiesčio grindiniais, tiek ir lygiu asfaltu. Tie sportiniai su plonom padangom tik "sportininkams" tinkami.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2021.08.09, 09:44.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Tam labiausiai tinka paspirtukas ar motoroleris, įvertinant Vilniaus reljefą, su jokiu dviračiu važiuojant neišeis nesuprakaituoti.
                                          Kalnų dviratis šiaip yra universaliausias ir patogiausias dviratis su kuriuom gali važiuoti tiek visokiais miško takais, tiek senamiesčio grindiniais, tiek ir lygiu asfaltu. Tie sportiniai su plonom padangom tik "sportininkams" tinkami.
                                          Iš paryškintos vietos aišku, kad dviračiu važiuoji tik porą savaitgalių per metus geru oru ir tikriausiai niekada nesi niekur važiavęs dviračiu ne laisvalaikio tikslais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X