Iš paryškintos vietos aišku, kad dviračiu važiuoji tik porą savaitgalių per metus geru oru ir tikriausiai niekada nesi niekur važiavęs dviračiu ne laisvalaikio tikslais
Žymiai dažniau, bet taip, laisvalaikio tikslais kaip ir dauguma. Į darbą patogiau ir greičiau važinėti paspirtuku.
Iš paryškintos vietos aišku, kad dviračiu važiuoji tik porą savaitgalių per metus geru oru ir tikriausiai niekada nesi niekur važiavęs dviračiu ne laisvalaikio tikslais
Kitas dalykas, kad nemažai perkančiųjų dviratį nori tą patį naudot ir į darbą, ir vasarą pas bobutę kaime, ir savaitgalį į pažintinius maršrutus. Aišku norint galima ir su plentiniais su 25mm padangom po žvyrkelius ir miško keliukus važinėt. Bet įskaičiavus komfortą ir vadeliotojų sugebėjimus skaičiavimai kitokie pasidaro.
Full rigid kalnu dviratis, su teisingom padangom. Pats geriausias daiktas mieste greiciausiai nuo tasko a iki tasko b nuvaziuot.
Arba Grvel kaip siuo metu madinga.
Ir kokii būdu jis greitesnis nei didesnių padangų hibridas ar futness dviratis?
Vien padangų dydis (28 vs 26, jei kalbam ne apie iškirtinai egzotišką mtb su irgi 28) lems greitesnį hibrido važiavimą.
Kitas dalykas, kad nemažai perkančiųjų dviratį nori tą patį naudot ir į darbą, ir vasarą pas bobutę kaime, ir savaitgalį į pažintinius maršrutus. Aišku norint galima ir su plentiniais su 25mm padangom po žvyrkelius ir miško keliukus važinėt. Bet įskaičiavus komfortą ir vadeliotojų sugebėjimus skaičiavimai kitokie pasidaro.
Būtent, pagal John reiktų turėti kokius 3 dviračius, kas realiai nėra nei praktiška, nei patogu.
Beje, gal kas nors turi paaiškinimų, kodėl Lietuvoje miestuose (Vilniuje, Kaune) bene labiausiai populiarus dviračių tipas yra MTB ar panašūs dviračiai su amortizatoriais ir storomis padangomis su giliu protektoriumi? Suprantu, kad yra kažkiek MTB entuziastų, kurie laksto visokiais miškų takeliais, bet nu nėra jų realiai daug. Akivaizdu, kad paprasti važinėtojai dėl kažkokių priežasčių naudojimui mieste ant asfalto perka kalnų tipo dviračius. Kodėl taip žmonės daro? Juk baisiai nepatogu ir nemalonu jais važiuoti lygiu asfaltu.
Gal tokių daugiausiai vogtų privežą į turgus ir skelbiu.lt
Ir kokii būdu jis greitesnis nei didesnių padangų hibridas ar futness dviratis?
Vien padangų dydis (28 vs 26, jei kalbam ne apie iškirtinai egzotišką mtb su irgi 28) lems greitesnį hibrido važiavimą.
Padangų dydis greičio neduoda. Tik kažkiek komforto ir sukibimo. Nuo šviesoforo startuot kaip tik su mažesniu ratu greičiau. MTB su 28/29 ratais buvo egzotika prieš 10+ metų. Dabar 26 ratai didesnė egzotika.
Būtent, pagal John reiktų turėti kokius 3 dviračius, kas realiai nėra nei praktiška, nei patogu.
Tai sakau gi paprastas miesto dviratis su postorėm padangom kuo puikiausiai tinka šitai rolei. Būtent tai juk ir darau. Tiek vasarą, tiek žiemą. Tie 4000-5000 km kažkaip nusivažiuoja. Esu bandęs ir kalnų dviračiu važiuoti Palangoje porą kartų. Tai Jėzus Marija, turbūt vienas bjauresnių kankinimo įrankių pasirodė.
O šiaip, kas dviračiu važinėja daugiau, nei 2 dienas per metus, be abejo, turėtų turėti bent porą dviračių. Mano minimumas 2 važinėjimui mieste (pakaitai, jei vienas sugenda) ir vienas Palangoje. Tai viso 3. Visi miesto stiliaus. Plius plentinis šiaip papramogavimui. Bet planuoju dar antrą normalų Palangoje prisidėti, kad netyčia sugedus nereiktų per daug nervų gadinti. Tai net per daug nevažinėjančiam, kaip aš, su 3+1 dviračiu jau gana sunkoka verstis
Padangų dydis greičio neduoda. Tik kažkiek komforto ir sukibimo. Nuo šviesoforo startuot kaip tik su mažesniu ratu greičiau. MTB su 28/29 ratais buvo egzotika prieš 10+ metų. Dabar 26 ratai didesnė egzotika.
Tai kodėl su aisto dydžio padangomis dviračiai niekaio greičiu nepqveja dviračių su 26-28 padangom jei rato dydis neduoda greičio?
Tai sakau gi paprastas miesto dviratis su postorėm padangom kuo puikiausiai tinka šitai rolei. Būtent tai juk ir darau. Tiek vasarą, tiek žiemą. Tie 4000-5000 km kažkaip nusivažiuoja. Esu bandęs ir kalnų dviračiu važiuoti Palangoje porą kartų. Tai Jėzus Marija, turbūt vienas bjauresnių kankinimo įrankių pasirodė.
O šiaip, kas dviračiu važinėja daugiau, nei 2 dienas per metus, be abejo, turėtų turėti bent porą dviračių. Mano minimumas 2 važinėjimui mieste (pakaitai, jei vienas sugenda) ir vienas Palangoje. Tai viso 3. Visi miesto stiliaus. Plius plentinis šiaip papramogavimui. Bet planuoju dar antrą normalų Palangoje prisidėti, kad netyčia sugedus nereiktų per daug nervų gadinti. Tai net per daug nevažinėjančiam, kaip aš, su 3+1 dviračiu jau gana sunkoka verstis
Čia jau reik būt neblogu dviračių entuziastu, kad tiek dviračių turėt ir jiems skirti laiko ir dar vietos laikyti. Normaliems žmonėms ne dviratistams užtenka po vieną turėt. Jau ir paspirtukai sandėliuke nemažai vietos užima.
Jūs apie padangas ar ratus kalbat? Nes man atrodo mantasm kalba apie padangų storį, o ne ratų dydį. Didesni ratai aišku kad geriau dėl greičio.
Padangos atskira tema. Pvz teoriškai siauresnė padanga greitesnė. Jei dangai idealiai lygi.
Didesni ratai nereiškia, kad išmindamas tiek pat vatų važiuosi greičiau/toliau. Didesnį ratą ir išsukt daugiau jėgos reikia. Iš principo mažesnį/lengvesnį ratą lengviau išsukti, didesnis/sunkesnis ratas labiau inertiškas ir geriau laiko greitį.
Pagrindinis didesnio rato pliusas yra, kad mažiau reaguoja į kelio nelygumus. Taip pat didesnis kontaktinis plotas.
Padangos atskira tema. Pvz teoriškai siauresnė padanga greitesnė. Jei dangai idealiai lygi.
Ne sportininkams pirmoje vietoje yra komfortas, o ne greitis. John viską vertina iš sportininko pozicijos, todėl jam ir nepatinka lėtos storos padangos.
Padangos atskira tema. Pvz teoriškai siauresnė padanga greitesnė. Jei dangai idealiai lygi.
Didesni ratai nereiškia, kad išmindamas tiek pat vatų važiuosi greičiau/toliau. Didesnį ratą ir išsukt daugiau jėgos reikia. Iš principo mažesnį/lengvesnį ratą lengviau išsukti, didesnis/sunkesnis ratas labiau inertiškas ir geriau laiko greitį.
Pagrindinis didesnio rato pliusas yra, kad mažiau reaguoja į kelio nelygumus. Taip pat didesnis kontaktinis plotas.
Na taip, ant kokių 50-60km/h nuo kalniuko nešantis ir pasitaikius kokiam nelygumui su kokiu 20" dviratuku užsimušimo šansas didėja labai smarkiai, nei su normaliu 28"
Kutas dalykas, kad maži ratukai daro daugiau trinties, tai klausimas ar jie tokį patį greitį išvis pasiektų nuo kalniuko.
Na taip, ant kokių 50-60km/h nuo kalniuko nešantis ir pasitaikius kokiam nelygumui su kokiu 20" dviratuku užsimušimo šansas didėja labai smarkiai, nei su normaliu 28"
Kutas dalykas, kad maži ratukai daro daugiau trinties, tai klausimas ar jie tokį patį greitį išvis pasiektų nuo kalniuko.
Trinties kurioje vietoje? Sudėk keramikinius guolius ir nebus problemos.... O aerodinamika bus geresnė
Ne sportininkams pirmoje vietoje yra komfortas, o ne greitis. John viską vertina iš sportininko pozicijos, todėl jam ir nepatinka lėtos storos padangos.
Aš kaip tik vertinu viską iš komforto ir paprasto mietso dviratininko pozicijos, kur maksimalus greitis, minimalus pasipriešinimas ar galimybė pravažiuoti pro kuo gilesnį griovį nėra prioritetas. Teigti, kad kalnų dviračiai yra pro kažkur patogūs, yra tiesiog beprotybė. Nu panašiai kaip sakyti, kad su sunkvežimiu yra patogu važiuoti į parduotuvę.
Trinties kurioje vietoje? Sudėk keramikinius guolius ir nebus problemos.... O aerodinamika bus geresnė
Kiek kartų apsisuks mažas 20" ratukas vs normalus ratas, pavyzdžiui, leidžiantis nuo Šeškinės kalno A juosta? Nori pasakyti, 20" trintis nebus didesnė už normalų ratą?
Comment