Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAs vaziuoju masina pagal taisykles, tu islendi su dviraciu ne pagal taisykles ir susiduriam.
Kaip priklausys tavo sveikatos sutrikdymas nuo to, kuris is musu bus pripazintas ivykio kaltininku?
Uz ka as nusipelniau buti apkaltintas ivykiu, kuri sukelei tu?
Už specialų egzaminą dviratininkams esu prieš, bet už aktualių dviratininkams taisyklių punktų aktyvesnį viešinimą esu už.
Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Tavo pavyzdys yra nesąmoningas arba jo nesupratau. Pagal tavo pavyzdžio pateikimą ir aiškinimą, tu lyg nori pasakyti, kad šiuo atveju kaltas būtum tu, nes dviratininkas nemokėjo taisyklių.
Asmeniškai man yra tekę susidurti su vienu seniu, kuris vairavo automobilį. Sankryžoje, kuri reguliuojama šviesoforu, sukau kairėn iš kairiosios juostos. 1.1.1. KET punktas numato tokią galimybę ir ji taip pat pritaikoma dviratininkams. Senis manęs vos nepartrenkė ir dar apšaukė - kitąkart nutrenksiu. Tada jis už sankryžos sustojo ir dar man aiškino taisykles, kad man negalima nutolti daugiau nei metras nuo bordiūro dešinėje.
Manau, kad dviratininkai dažnai papuola į tokias situacijas, kai automobilių vairuotojai, o ne dviratininkai yra neatidūs.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąIndijoje karves, sventas reikalas, civilizuotoje Europoje - dviratininkai, kas cia keisto?
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTu vairuoji masina ir zinai kad reikia saugoti dviratinka, tokiu atveju as turiu daug daugiau sansu isgyventi. Lietuvoje vairuojama principu "as teisus ant kitu man nusispjauti" kuris priveda prie nereikalingu auku. Kas yra svarbiau, tavo nuomone?
Is principo yraman nesuvokiama, kad jei kazkas sukelia man eismo ivyki del ivykio lieku kaltas as, nors ir buvau pats idealiausias ir atsargiausias vairuotojas. Cia sveikas protas bet koks paminamas: esi visiskai nekaltas, bet vis tiek kaltas
Lietuvoje vadovaujamasi principu, kad del ivykio kaltas tas, kuris is tiesu kaltas.Paskutinis taisė Gator; 2012.05.24, 23:05.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą...Lietuvoje vadovaujamasi principu, kad del ivykio kaltas tas, kuris is tiesu kaltas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Šiandien kaip tik autobusas vieno diedo vos nenukepė, kai tas iš sodų keliuko į plentą įsukdamas ne į dviračių taką pasuko, o tiesiai į kelią. Tai paaiškinkit man, tamsiam žmogui, kuo diedas, važiuojantis tuneliu, yra pranašesnis už patyrusį vairuotoją, kuriam iššoko kėglis prieš pat nosį? Gal siūlysit greitį iki dviratinio 30km/h sumažint plente, kad spėtų kiekvieną žioplį aplenkt?
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSkirtingi tikslai, tau sunku suprasti, nes tavo tikslas susidurimo atveju issisukti, o ne kito zmogaus gyvybe. Kol musu eismo sauga iesko kaltininko, Nyderlandu eismo sauga iesko budo mazinti auku skaiciu. Toli mums dar iki Europos... oj, kaip toli....
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSkirtingi tikslai, tau sunku suprasti, nes tavo tikslas susidurimo atveju issisukti, o ne kito zmogaus gyvybe. Kol musu eismo sauga iesko kaltininko, Nyderlandu eismo sauga iesko budo mazinti auku skaiciu. Toli mums dar iki Europos... oj, kaip toli....
Isivaizduok dvi galimas taisykles:
1. Del ivykio kaltas tas, kuris kaltas.
2. del ivykio kaltas visada automobilis.
Pirmu atveju automobilio vairuotojas vaziuoja tvarkingai ir yra nusiteikes nepartrenkti nei vieno dviratininko.
Antru atveju automobilio vairuotojas lygiai taip pat vaziuoja tvarkingai ir yra nusiteikes nepartrenkti nei vieno dviratininko.
Tai kokiu budu antros taisykles apsaugos dviratininka jei abiem atvejais vairuotojas vaziuoja tvarkingai (nes jei vaziuos blogai ir nutrensks dviratininka abiem taisykliu atvjais bus kaltas)?
Comment
-
Dar nepribrendę mes olandiškoms taisyklėms, jei tiek diskusijų kyla . Nėra čia dėl ko diskutuoti - tas principas tiesiog reiškia, kad dviratininkas yra silpnoji šalis, lyginant su automobiliais ir tiek. Pas mus priėmus tokią taisyklę dviratininkai pradėtų važinėti kelio viduriu arba prieš eismą . Tiesiog mentalitetas lemtų piktnaudžiavimą. Iki tokių taisyklių reikia priaugti. Ir nereikia ieškoti didelės logikos, čia panašaus stiliaus principas kaip "klientas visada teisus". Visi žino, kad ne visada teisus, tiesiog taip parodomas dėmesys.Paskutinis taisė senasnamas; 2012.05.24, 23:49.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDar nepribrendę mes olandiškoms taisyklėms, jei tiek diskusijų kyla . Nėra čia dėl ko diskutuoti - tas principas tiesiog reiškia, kad dviratininkas yra silpnoji šalis, lyginant su automobiliais ir tiek. Pas mus priėmus tokią taisyklę dviratininkai pradėtų važinėti kelio viduriu arba prieš eismą . Tiesiog mentalitetas lemtų piktnaudžiavimą. Iki tokių taisyklių reikia priaugti. Ir nereikia ieškoti didelės logikos, čia panašaus stiliaus principas kaip "klientas visada teisus". Visi žino, kad ne visada teisus, tiesiog taip parodomas dėmesys.
Tuo tarpu is kitos puses jei tu vaziuosi idealiai ir dviratininkas suklydes ar apsizioplines i tave ivaziuos tu busi nubaustas uz savo idealu vaziavima absoliuciai pagal taisykles vien todel, kad i tave ivaziavo dviratininkas.
Kaip galima zmogu bausti uz tai ko jis nepadare? Cia ne tik, kad sokiruojanciai nesuvokiama, bet ir nusikaltimas pries elementaru zmogiskuma. Tu esi idealus ir absoliuciai tvarkingas vairuotojas, bet tave baudzia uz tai, kad koks nors dviratininkas apsiziopsojo ir atsitrenke i tave Sokiruojanti naujiena, kitaip neivadinsi....
Comment
-
Visą dėmesį sutelki į kaltę ir bausmę lyg dviratininkų tikslas būtų palįsti tau po ratais. Dėmesį iš pradžių reikėtų sutelkti į dviratininko aplenkimą laikantis didesnio atstumo. Po to - į didesnį atsargumą sankryžose. Tada nelabai liks vietos tai įsivaizduojamai kaltei.
Aišku, pas mus tokia taisyklė būtų per ankstyva vien dėl to, kad dviratininkų važiavimo kultūra ne pati geriausia. Be to, ir takų tiek, kad važiavimas išvengiant gatvių sunkiai įmanomas. Apibendrinus - dar per daug yra kontakto galimybių
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą...Kaip galima zmogu bausti uz tai ko jis nepadare?...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVisą dėmesį sutelki į kaltę ir bausmę lyg dviratininkų tikslas būtų palįsti tau po ratais. Dėmesį iš pradžių reikėtų sutelkti į dviratininko aplenkimą laikantis didesnio atstumo. Po to - į didesnį atsargumą sankryžose. Tada nelabai liks vietos tai įsivaizduojamai kaltei.
Aišku, pas mus tokia taisyklė būtų per ankstyva vien dėl to, kad dviratininkų važiavimo kultūra ne pati geriausia. Be to, ir takų tiek, kad važiavimas išvengiant gatvių sunkiai įmanomas. Apibendrinus - dar per daug yra kontakto galimybių
Kas dėl dviratininkų vairavimo kutūros, tai vis dar nedaug dviratininkų važiuoja kelyje. Dauguma - šaligatviais/šalikelėmis. Ypač Vilniuje. Jei nekultūra pasireiškia kelyje, tai ji minimali lyginant su dviratininkų skaičiumi. Dažniausiai ja pasižymijauni ką tik dviratį atradę asmenys, kurie tiesiog neturi įpročių, įgūdžių.
Bet įvertinus didžiulį dviratininkų kiekį ir augantį skaičių (ačiū Dievui, pagaliau), su laiku turėtų atsirasti ar pradėti formuotis ir kultūra, ir vairuotojų - dviratininkų tarpusavio supratimas. Vairuojantys abi priemones, manau, puikiai "susikalba" kelyje. tam iš esmės teriekia laiko, kelių sezonų ir kriukis baigtas. Dviračiių takai būtų geriausias variantas, betvsi žinome situaciją su jais. Galima tik pasiidžiaugti,kad dauguma važinėjančių tik paburba dėl kelių kokybės, tačiau neišsižada dviračio (ir šuo kariamas pripranta ).
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal gali paaiskinti, kodel?
Comment
-
Parašė ratVa ką apie tai mano rusai. Pasirodo ukrainieičiai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTai automobilio vairuotojas kaip tik ir kaltinamas uz tai kad nepadare to ka reikejo padaryti, isaugoti dviratininko gyvybe. Kaip tau dar paaiskinti? Nu bandau dar karta, vaziuoji tvarkingai, issoksta vaikas, tu ji partrenki, vaikas ligonineje, tu laimingas kad nieko nepazeidei... tavo manymu viskas gerai? Taip ir turi buti?
Aš manau reikėtų atskirti kelių kultūra ir įstatymus ir neplakti į 'europinės vertybės'. Žmogaus gyvybė apskritai yra vertybė, bent kiek pats suprantu. Tad niekas nesistengia specialiai po automobilio ratais pavėžinti dviratininką, na nebent tai koks 'road rage in Miami' atvejis.
Beje, kalabant apie aukštos europinės kultūros Daniją, ne kartą teko matyti dviratininkus laužančius eismo taisykles. Man niekaip nesuprantamas konsensusas, jog degant geltonam sviesoforo signalui turi dar galimybę važiuoti ir tarkim kirsti eismo juostą tarkim, nes dviratinkas 'šventa karvė'. Ne vienas pažįstamas ar pažįstama danas/ė pabučiuodavo automobilį tokiu atveju. Na man tai tik neatsakingumo ir atsainumo skatinimas. Nė viena pusė nelaimi irgi tokiu piktnaudžiavimo atveju...
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAs gi aiskiai parasiau, Nyderlanduose, o ne Lietuvoje...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimą...dviratininkas lieka kaltu jeigu buna girtas, uzkrimtes narkotiku, vaziuoja per raudona arba buna kliudomas, kai kerta gatve ne tam skirtoje vietoje...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNyderlanduose taip pat... tyciniai pazeidimai baudziami... netyciniai - ne.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąO kas įrodo tyčia ar netyčia buvo pažeistos taisyklės?
Comment
Comment