Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šviesoforai ir pan yra tik ten, kur dviračių takai yra skirti susisiekimui ir apima visą miestą ir praktiškai visas svarbesnias gatves, o ne pramogai, kaip pas mus.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Lietuvoje nereikia dviratininkų šviesoforų, pirmumo teisių ir kitos prabangos, pradžiai užtektų bent to, kad dviračių takai kur nors vestų (pvz., iš Vilniaus į Trakus/Kernavę ir pan.) ir kad ties sankryžomis nebūtų palikta sprindžio aukščio bordiūrų. Dabar, pavyzdžiui, tiesia naują gatvę, šalia nutiesia dviračių taką, nauja gatvė susilieja su sena gatve, o dviračių takas su niekuo nesusilieja - jis baigiasi .
      Esminė problema yra tame, kad dviračio takus tiesia žmonės, kurie nevažinėja dviračiais ir net nelaiko juos rimta transporto priemone.

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        Esminė problema yra tame, kad dviračio takus tiesia žmonės, kurie nevažinėja dviračiais ir net nelaiko juos rimta transporto priemone.
        Su laiku tai turėtu pasikeisti. Yra vykdomos "švietėjiškos" priemonės apie dviračių takų projektavimą specialistams. Tik aišku ne visus tai paliečia. Neužilgo turėtu atsirasti dviračių takų projektavimo, planavimo taisyklės.
        Bus numatyta ir dviračių eismo juostą gatvės važiuojamojoje dalyje, su atitinkamu ženklinimu, ko iki šiol nebuvo.
        Didžiausią bėda įžvelgčiau takų tinklo nebuvime, nes takai nesusiekia tarpusavyje. Kita nemaža bėda, kad seniau nutiestų takų būklė apgailėtina. Yra takų, kuriuose žioji ~30-50 cm ilgio "prarajos" be dangos (kažkada matyt tiese kokias komunikacijas ir užtaisyt "pamiršo") per visą tako plotį ir pan. Taigi patogiau yra važiuoti pėsčiųjų šaligatviu arba netgi važiuojama dalimi.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Su laiku tai turėtu pasikeisti. Yra vykdomos "švietėjiškos" priemonės apie dviračių takų projektavimą specialistams. Tik aišku ne visus tai paliečia. Neužilgo turėtu atsirasti dviračių takų projektavimo, planavimo taisyklės.
          Bus numatyta ir dviračių eismo juostą gatvės važiuojamojoje dalyje, su atitinkamu ženklinimu, ko iki šiol nebuvo.
          Didžiausią bėda įžvelgčiau takų tinklo nebuvime, nes takai nesusiekia tarpusavyje. Kita nemaža bėda, kad seniau nutiestų takų būklė apgailėtina. Yra takų, kuriuose žioji ~30-50 cm ilgio "prarajos" be dangos (kažkada matyt tiese kokias komunikacijas ir užtaisyt "pamiršo") per visą tako plotį ir pan. Taigi patogiau yra važiuoti pėsčiųjų šaligatviu arba netgi važiuojama dalimi.
          Ar paimtos kokios šalies taisyklės kaip pagrindas? Ar dviračių takai bus viename lygmenyje su gatve, kaip Olandijoje?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Nyderlanduose susidurimo automobilio ir dviratininko atveju kaltas tik automobilio vairuotojas, nesvarbu kas pazeide eismo taisykles.
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Morta, o pirmoje tavo foto, koks ten dar vienas takas smėliuotas? Kalnų dviračių mėgėjams ?

              Beje pastebėjau daugėjant mūsų šalyje keliautojų su dviračiais. Kažkaip anksčiau mažiau tikrai buvo. Ar kiti įžvelgėte tokią tendenciją ar čia mano akys apgaudinėja?
              You've got one life! Live it!

              Comment


                /\
                Bent jau Vilniuje tai ir man regis, kad kasmet vis daugiau dviratininkų į gatves išrieda. Ir visame mieste jų nemažai, tik kad didžiajai daugumai tai vis dar tik pramogą laisvalaikiui, o ne susisiekimo būdas. Kaip bebūtų, esu linkęs manyti, kad čia situaciją į gerąją pusę linksta .

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Ar paimtos kokios šalies taisyklės kaip pagrindas? Ar dviračių takai bus viename lygmenyje su gatve, kaip Olandijoje?
                  Šito tiksliai nežinau. Greičiausiai daugiausiai remiamasi geraja Olandijos patirtimi, nes kiek žinau buvo organizuotos išvykos specialistams susipažinti su takų įrengimu, infrastruktūra, į šią šalį.

                  Takas viename lygyje nebus. Aišku jeigu nuo gatvės taką skirią želdinių juosta, galima ir tokiame pačiame lygyje įrengti, bet ar tai turi kažkokią naudą ? Esmė jog visur būtu suformuoti tinkami nuolydžiai ir nebūtu aukštų bortų. Viename lygyje bus dviračių eismo juostą, toje pačioje važiuojamojoje dalyje.

                  Comment


                    Parašė fredis Rodyti pranešimą
                    Morta, o pirmoje tavo foto, koks ten dar vienas takas smėliuotas? Kalnų dviračių mėgėjams ?
                    Cia pesciuju takas, jis ne smeliuotas, o kriaukliuotas. Kriaukles nesukelia dulkiu ir riboja sunu vedziojima tam neskirtuose vietose. Nyderlanduose daug kur parkuose, pesciuju zonose/takuose naudojama si juros medziaga... atsinaujinancia, kaip pas mus dabar madinga sakyti.
                    Beje pastebėjau daugėjant mūsų šalyje keliautojų su dviračiais. Kažkaip anksčiau mažiau tikrai buvo. Ar kiti įžvelgėte tokią tendenciją ar čia mano akys apgaudinėja?
                    Kaune tikrai padaugejo dviratininku. Pikas buvo pernai vasara, manau sia vasara ju bus dar daugiau. Pagaliau atsirado tokiu kuriems dviratis yra transporto priemone, o ne vien pramoga po mokslu/darbo. Net gi atsirado tikru plentiniu dviraciu, ko ankciau nebuvo ar beveik nebuvo. Dviraciu parduotuvese pradejo pardavineti "universalus", kas pries metus/pora buvo labai retai arba nebuvo.
                    Kad del Nyderlandu, tai nemaziau 90% dviraciu yra "universalai" (Traditional Dutch Classic Bicycle ("grandma's bike")), pramoginiu dviraciu nera/nemaciau niekur. Siemet pastebejau padaudejo plentiniu, matyt kuro kainos (95 - 1.80 EUR, LPG - 0.80 EUR) priverte keliauti dviraciais ir didesniu (tarmiestiniu) atstumu. Manau, del tos pacios priezasties, siemet Nyrlanduose elektrodviraciu pardavimu bumas. Visur reklama pirkti elektrodviracius ir per tele/radio, ir spaudoje, ir stendai.... ir perka, ir vaziuoja. Daugiau nei puse naudojanciu elektrodviraciu zmones virs 60 metu, apie 80% virs 40 metu...
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Nyderlanduose susidurimo automobilio ir dviratininko atveju kaltas tik automobilio vairuotojas, nesvarbu kas pazeide eismo taisykles.
                      Kas cia per idiotizmas? Sunku net patiketi, gal kazko nesupratai, nes prasilenkia su bet kokiu sveiku protu.

                      Comment


                        atvirksciai turetu buti.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kas cia per idiotizmas? Sunku net patiketi...
                          As gi aiskiai parasiau, Nyderlanduose, o ne Lietuvoje...
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kas cia per idiotizmas? Sunku net patiketi, gal kazko nesupratai, nes prasilenkia su bet kokiu sveiku protu.
                            Visko gali būt, jeigu dviratininkai su protu. Įvestų Lietuvoj, tai iškart perpus vairuotojų sumažėtų, nes jeigu tiek dviratininkai, tiek pėstieji vadovaujasi principu "mane nutrenks - jis bus kaltas", tai išvis be baimės ardysis gatvėm.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              atvirksciai turetu buti.
                              Gal gali paaiskinti, kodel?
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                As gi aiskiai parasiau, Nyderlanduose, o ne Lietuvoje...
                                kadangi implikuoji, kad olandai protingesni tai dar labiau sunku patiketi, kad protingi zmones sugalvotu protu nesuvokiama nesamone: jei esi kaltas del ivykio esi vis tiek nekaltas.

                                Comment


                                  Man sunku patiketi, kad yra zmoniu, kurie nesupranta labai paprastu dalyku. Susidurimo atveju daugiau kencia dviratininkai, zusta irgi dviratininkai. Is visu zuvusiu Nyderlandu keliuose dviratininkai uzima pirma vieta ir sudaro labai dideli procenta. Nyderlandai, kaip ir Lietuva kovoja uz kiekviena gyvybe, todel saugomi tie, kas daugiau kencia.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    As vaziuoju masina pagal taisykles, tu islendi su dviraciu ne pagal taisykles ir susiduriam.
                                    Kaip priklausys tavo sveikatos sutrikdymas nuo to, kuris is musu bus pripazintas ivykio kaltininku?
                                    Uz ka as nusipelniau buti apkaltintas ivykiu, kuri sukelei tu?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kas cia per idiotizmas? Sunku net patiketi, gal kazko nesupratai, nes prasilenkia su bet kokiu sveiku protu.
                                      Danijoj lygiai tas pat. Dviratininkai yra šventas reikalas.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        As vaziuoju masina pagal taisykles, tu islendi su dviraciu ne pagal taisykles ir susiduriam.
                                        Kaip priklausys tavo sveikatos sutrikdymas nuo to, kuris is musu bus pripazintas ivykio kaltininku?
                                        Uz ka as nusipelniau buti apkaltintas ivykiu, kuri sukelei tu?
                                        Tu vairuoji masina ir zinai kad reikia saugoti dviratinka, tokiu atveju as turiu daug daugiau sansu isgyventi. Lietuvoje vairuojama principu "as teisus ant kitu man nusispjauti" kuris priveda prie nereikalingu auku. Kas yra svarbiau, tavo nuomone?
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                          Danijoj lygiai tas pat. Dviratininkai yra šventas reikalas.
                                          Indijoje karves, sventas reikalas, civilizuotoje Europoje - dviratininkai, kas cia keisto?
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X