Kaip skaičiuoti... jei man dviratis reikalingas važiuoti kasdien į darbą 15 km pirmin... ir 15 atgal... nesunku paskaičioti kiek km per metus... kiek kuro (jei važiuoti automobiliu) per metus... O dviratis perkamas ne metams...
Ir kiek gi tų km? Aš kaip sykis važiuoju gana panašiai, man į/iš darbo 2x10km. 20x220 = 4400km. Tavo atveju 6600. Nieko labai baisaus, koks 1000Eur ir tiek.
Aš kai mašina kasdien važinėju į darbą (žiemą), vistiek pilu kas maždaug 3 savaites už <100eur. Nepasakyčiau kad labai jaustųsi. Dar reikia pridėt, kad automobilis ne iš taupiausiųjų, 6 cilindrai mėgsta būti pašerti.
Jei paskata būtų būtent taupymas (daug kam taip ir yra), tai tipišku atveju būtų perkamas ne dviratis, o koks nors roleris už tuos pačius 2keur (naujas).
Limburgo. Bet nemanau, kad ten situacija radikaliai kitokia nei likusioje olandijoje, nors ji teoriškai ir "kalnuočiausia"
Taip ir galvojau... arba Limburg, arba Brabant... o as daugiau apie Groningen ir Drenthe. Skirtumas didelis... siaureje gyvenimas skurdesnis...
Ramiai. Aš juk nekalbu apie tas pabaisas už 200eur iš supermarketo.
Tada geriau ne pinigais o dviracių tipais kalbeti... normalus "traditional dutch" universalas kainuoja apie 500 EUR... as apie toki... tu, matyt apie kazka kita...
Taip ir galvojau... arba Limburg, arba Brabant... o as daugiau apie Groningen ir Drenthe. Skirtumas didelis... siaureje gyvenimas skurdesnis...
Šiaurėje yra ir Amsterdamas kur gyvenimas anaiptol neatrodo skurdus Bet provincija bet kur nėra baisiai prabangi, Limburge taip pat.
Užtat pas jus viskas plokščia, galima nesivargint su milionais bėgių
Tada geriau ne pinigais o dviracių tipais kalbeti... normalus "traditional dutch" universalas kainuoja apie 500 EUR... as apie toki... tu, matyt apie kazka kita...
Aš apie eilinį "trekking" tipo dviratį be išsidirbinėjimų. Kad ir pvz šitie http://www.focus-bikes.com/int/en/bi.../trekking.html parduotuvėse prasideda nuo minėtų 500eur, t.y. jokiu online dealzų ieškot nereikia.
Toks dviratis ramiai važiuos tuos tavo 6kkm per metus daug metų iš eilės. Iš entuziasto pozicijų tai žinoma "meh". Bet juk kalba apie "taupyti", vidinės žabos pamaloninimą, t.y. daug dviračio už mažai pinigų.
Šiaurėje yra ir Amsterdamas kur gyvenimas anaiptol neatrodo skurdus
Va, kodėl as stengiosi vadinti šalį teisingai Nyderlandai, o ne Olandija, kaip priimta Lietuvoje. Amsterdamas yra Šiaurės Olandijos (Noord Holland) provincijoje, bet tikrai ne Nyderlandų šiaureje.
Apskritai gyvenimas melyname banane skiriasi nuo gyvenimo "outside". Šiauriečiai gyvena daug ramiau, skaičiuoja pinigus geriau, taupo nuolat.
Aš apie eilinį "trekking" tipo dviratį be išsidirbinėjimų. Kad ir pvz šitie:
parduotuvėse prasideda nuo minėtų 500eur, t.y. jokiu online dealzų ieškot nereikia.
Toks dviratis ramiai važiuos tuos tavo 6kkm per metus daug metų iš eilės. Iš entuziasto pozicijų tai žinoma "meh". Bet juk kalba apie "taupyti", vidinės žabos pamaloninimą, t.y. daug dviračio už mažai pinigų.
Taip ir galvojau kad kalbame apie skirtingus dviračius už panašią kainą
Toks "trekking" yra dviratis-hibridas, mūsų sąlygom visiškai nereikalingas, parduotuveje mačiau, bet takuose jų vienas-kitas.
As kalbu apie dviračius-universalus:
Tokių vizualiai 90%... jei ne daugiau. Čia ir yra "Traditional Dutch", olandai vadina "stadsfietsen"
Na o plentiniai, kurių šiemet kažkodėl padaugėjo yra tokie:
Va, kodėl as stengiosi vadinti šalį teisingai Nyderlandai, o ne Olandija, kaip priimta Lietuvoje. Amsterdamas yra Šiaurės Olandijos (Noord Holland) provincijoje, bet tikrai ne Nyderlandų šiaureje.
Apskritai gyvenimas melyname banane skiriasi nuo gyvenimo "outside". Šiauriečiai gyvena daug ramiau, skaičiuoja pinigus geriau, taupo nuolat.
Nepriklausomai nuo pavadinimo man jūs visi vienodai šiauriečiai Čia panašiai arogantiškas generalizavimas kaip ir plačiai paplitęs "viskas kas i rytus nuo vokiečių sienos - rusija"
Taip ir galvojau kad kalbame apie skirtingus dviračius už panašią kainą
Toks "trekking" yra dviratis-hibridas, mūsų sąlygom visiškai nereikalingas, parduotuveje mačiau, bet takuose jų vienas-kitas.
As kalbu apie dviračius-universalus:
Tokių vizualiai 90%... jei ne daugiau. Čia ir yra "Traditional Dutch", olandai vadina "stadsfietsen"
Tai aš visa tai puikiai suprantu, tiesiog "holländer'iai" (kaip kad juos vadina vokiečiai) patys savaime nėra brangesni už tuos trekking dviračius. Netgi atvirkščiai. Net jei brandiniai ir su 7 bėgių vidiniu perjungėju. Prieš porą metų tokį Giant pirkau už ~450eur ar pan. Su viskuo kas priklauso. Ir nieko, surinktas iš padorių komponentų, važinėja kasdieną bet kokiu oru net ir neprižiūrimas (moteriškės nebaisiai tuo rūpinasi) ir tiek.
Tik tiek, kad aš asmeniškai nelabai norėčiau su tokiu važinėt po 30km per dieną. Nepriklausomai nuo kainos. Bet čia jau mano asmeninė "problema", aš jei važiuoju tai važiuoju greitai, nes kitaip nuobodu. O šitie tam nepritaikyti.
Kas dėl minėtų "plentinių", tai jų kainos tokios todėl, kad tai žaislai. O tam kaip žinia skiriami kitokie pinigai ir dėmėsys kreipiamas į kitokius dalykus nei kasdieniniam dviratyje skirtam transportuotis.
Nepriklausomai nuo pavadinimo man jūs visi vienodai šiauriečiai...
Suprantoma, kam tau mūsų niuansai...
...aš asmeniškai nelabai norėčiau su tokiu važinėt po 30km per dieną. Nepriklausomai nuo kainos. Bet čia jau mano asmeninė "problema", aš jei važiuoju tai važiuoju greitai, nes kitaip nuobodu. O šitie tam nepritaikyti.
Tu esi visiškai teisus. Holländer'iai ne tam skirti, aš irgi niekada nevaziuočiau 2x15 km. Bet į parduotuvę, jam lygių nėra. Jis ir vadinasi "universalus" miesto dviratis, kad visur mieste galima su juo nuvažiuoti ir kas labai svarbu, bet kur palikti.
Kas dėl minėtų "plentinių", tai jų kainos tokios todėl, kad tai žaislai. O tam kaip žinia skiriami kitokie pinigai ir dėmėsys kreipiamas į kitokius dalykus nei kasdieniniam dviratyje skirtam transportuotis.
Negaliu nieko pasakyti neturėjau dar plentinio klasikinio, o tik plentinį sportinį. O sportinis pats supranti skirtas ne į turgų važinėti. Bet manau, jei man reiktu važinėti 2x15, greičiausiai pirkčiau plentinį klasikinį...
Jau ne pirmą kartą matau tokį vaizdą. Įdomu, ar čia standartinio dviračio ratlankio stiprumas ar automobilių bamberių - buferių (ar kaip jie vadinasi...) silpnumas?
Buferis plastikinis, pakankamai minkštos medžiagos (saugesnis pėstiesiems), o dviračio ratlankis plieninis arba aliumininis. Be to, į dviračio ratą rėžėsi tarsi į kokį pjūklą. (ne į rato šoną, o tiesiai per briauną). Bet ir dviračio ratas neliko visiškai sveikas.
Šiuolaikinių padoresnių dviračių ratlankiai yra pakankamai tvirti (dvigubi). Jei nešokinėjama iš kelių metrų aukščio, jų balansuoti net nereikia. Seniau juk sunku būdavo ilgesnį laiką išsaugoti ratus tiesius, ypač užpakalinį. Kažkiek pavažinėji ir ratai jau banguoja. Tai visai nenuostabu, kad "pedestrians friendly" buferis tokį ratlankį apsikabino. Ratas tikriausiai tvirtesnis už pėsčiojo blauzdas .
Kaip jau sakiau anksčiau, Nyderlanduose išpopuliarėjo elektro dviračiai, ne masiškai perka, bet jų atsiranda gatvėse vis daugiau ir daugiau. Nežinau, kodėl tik šiemet toks jų pirkimo bumas, gal akumai atpigo, gal benzinas pabrango, bet faktas yra faktas. Visos dviračių parduotuvės skuba reklamuoti savo prekes, elektrodviračiai pirmoje eileje. Štai reklamos cropas su idomiais dviračių modeliais, kaip jie rašo elektro dviratis atrodantis kaip paprastas, nei motoras nei akumas į akis nekrenta:
Kaip jau sakiau anksčiau, Nyderlanduose išpopuliarėjo elektro dviračiai, ne masiškai perka, bet jų atsiranda gatvėse vis daugiau ir daugiau. Nežinau, kodėl tik šiemet toks jų pirkimo bumas, gal akumai atpigo, gal benzinas pabrango, bet faktas yra faktas. Visos dviračių parduotuvės skuba reklamuoti savo prekes, elektrodviračiai pirmoje eileje. Štai reklamos cropas su idomiais dviračių modeliais, kaip jie rašo elektro dviratis atrodantis kaip paprastas, nei motoras nei akumas į akis nekrenta:
Tokio tipo dviračiams elektros variklis labai dera - patogi sėdėsena, iškeltos rankos. Nieko nereikia daryti, tik sėdėti. Nes tokie dviračiai ir nepatogūs norint paminti energingiau. Aišku, jie tam ir nėra skirti. Morta juos vadina universalais, bent jau Lietuvoje jie vadinami komfortiniais/miesto. Gal ir Olandijoje taip vadinami, nes toje nuotraukoje yra žodis comfortabel . Šiaip jau dviratis su varikliu kaip ir praranda savo veidą. Kaip susisiekimo priemonė puiku ir patogu, bet norint paprakaituoti, tai variklis tik nereikalingas trukdis.
Tas Audi dviratis tai geriausiai tiktų ne norint kur nors nuvažiuoti, bet norint pasirodyti .
Comment