Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąIš tikrųjų įdomu, ką jūs universalu vadinat? CX dviračius?
normalus šiuo atvejų, ne plentinis, ne hibridas, ne turistinis, ne sportinis, ne BMX, ne CX, ne, ne, .... ne......Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Pigesni "universalų" (olan. stadsfietsen, angl. citybike) modeliai turi tik vieną pavarą (single-speed), bet brangesni turi keletą. Šis konkretus modelis turi Stebulės pavarą (angl. hub gear) GSS tipo su 7 pakopomis.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąplius/minus kiek laiko vaŽiavai?You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąSu kalnų dvirka ilgokai užtruks. Čia jau reikia plentinio. Bet aišku, jeigu varysit su palatkėmis aplankant ir neskubant, tai galima ir per savaitę suvažinėt ar per savaitgalį.
Comment
-
Parašė oCe Rodyti pranešimąNa taip hibridas. Žodį universalas panaudojau kaip žargoną...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąGal yra kas važiavęs iš Kauno iki Klaipėdos dviračiu? Gal koks maršrutas yra? Nes autostrada negalima, o palei Nemuną pro Jurbarką 244km.
Iš Kauno per Zapyškį, Lekėčius į Vilkiją (į ją persikėlėme kažkokiu keltu; nežinau, ar jis bėra). Toliau – visu tuo keliu iki pat Pagėgių. Iš ten galima užsukti į Sovetską (viza reikėtų pasirūpinti). Toliau – Naktiškiai, Katyčiai, Degučiai, Ž.Naumiestis, Šilutė, Rusnė. Iš Rusnės – Kintai, Dreverna, palei Klaipėdos kanalą, per visokius smėlynus į Klaipėdą.
Tai yra super! Tai yra nepakartojama! Tuo maršrutu važiavau gal prieš kokį 15 metų. Automobilių beveik nebuvo, šalia – Nemuno vaizdas, karts nuo karto pasirodančios pilys. Tiesa, važiavome pagal iš anksto sudarytą žygio planą, nakvynės vietomis rūpintis nereikėjo – tai buvo suderinta dar iki žygio.
Patirtis tokia: maršrutinis greitis – 11 km/val, toliau kai 75 km važiuoti per dieną nerekomenduoju (taigi, planuoti reikėtų, kad dienos žygis truks 7 val, įvertinant sustojimus, poilsį, maudynes ir kt.). Nemaloniausia važiuoti žvyrkeliu – gaudai kiekvieną akmenuką, o jei paleki žvyrkeliu į pakalnę – anksčiau ar vėliau trūksta stipinai. Geriau 1,5 karto tolesniu atstumu, bet asfaltu (toks skaičius man gavosi iš patirties), nei trumpesniu keliu, bet žvyrkeliu. Tokį patį koeficientą galima taikyti, jei stiprus priešakinis arba šoninis vėjas. Būtina pasirūpinti atsargine kamera (1 kamera vienam dviračiui), atsargine padanga (pakanka 1 dviem dviračiams), remontiniu komplektėliu padangai klijuoti (pradurtą keiti nauja, o pradurtą, turėdamas laiko, remontuoji), stipinais, raktais varžtams varžyti, atsarginėmis veržlėmis(būna, kad „nujoji“ sukinėdamas esančias), replėmis ilgomis rankenomis (atsukti ar priveržti pedalinę arba vairo guolius), įsukamu presiuku nuimti pedalo švaistiklį (žygyje dažnai būna, kad standartinės komplektuotės guoliai pedalinėje „išeina“ – tada reikia vainikėlį mesti lauk, o vietoj jo sukišti tokio pat skersmens šartus tiek, kiek jų ten lįstų), raktu, kad nusukti galinio rato žvaigždutę (kitaip neprieisi pakeisti trūkusio stipino). Trūksta ir grandinės. jai remontuoti taip pat reikia turėti specialų presiuką ir grandinės jungčių. Ant dviračio būtina užsimontuoti priekinę bagažinę, ant kiekvienos – po dviračio kuprinę. Minant dviratį, jokio krovinio neturi būti ant kūno. Dviratis turi būti su pavarom (12 – sočiai), antru atveju užgrauš pedalų mynimo monotonija. Man buvo atsitikę, kad galinės „išėjo“, likau su 2–iem priekinėm. Buvo džiaugsmas, kol ir tos „neišėjo“.
Pamiršau purviasaugius. Priekinį „sparną“ per papildomą laikiklį prasiilginau tiek, kad nuo grindinio liko kokie 5 cm (paskutiniai 15 cm – iš guminio bato gumos primontuoti, kad lankstus būtų, jei kažką užkliūčiau). Saugo nuo ratu pakeliamo vandens darganotą dieną (kojos sausesnės) ir dulkių (grandinė ilgiau tarnauja).
Žvyrkeliu pavažiuoti reikia taip pat. Po kokių 20 km važiavimo žvyrkeliu, tiesiog euforija apima, kai pradedi asfaltu važiuoti....
Na, gal pačiam ir nereikalingi tokie patarimai, bet kitiems gal bus įdomu.
O taip atrodė mano dviratis žygyje (gal prieš kokį 15 metų „makalavomės“ kažkur po Aukštaitiją):
Dviratyje dar nepašalintos „Baltic vairo“ „nedadelkos“: atraminė kojelė tebėra pritvirtinta ne galinio rato rėmo srityje, bet ties pedaline, kas labai nepatogu – bagažas beveik visada versdavo dviratį ant šono, jei tik pastarasis būdavo paliktas be priežiūros. Dabar iš pirmojo geležinio „Baltic vairo“ liko tik rėmas – kažkas sakė, kad diuraliuminis rėmas trūkti turi daugiau šansų, nei geležinis (pasileidus į kokį Dubysos slėnį pakalniui, važiavimo greitis pasiekia apie 65 km/val, o nuo kokio 50 km/val dviračio rėmas darosi kai guminis).
Dar viena detalė – raištis ant galvos. Ne dėl „išsikalinėjimo“. Karštą vasaros dieną sugeria prakaitą (neerzina jo varvėjimas), o važiuojant prieš vėją, galima užsitraukti ant ausų – nebesigirdi jo šniokštimo pro ausis ir darosi lengviau minti bent psichologiškai.
Ant priekinės dviračio bagažinės kuprinės (juoda) viršaus esu pritvirtinęs žemėlapį.
Parašė LBP Rodyti pranešimąNa, sėdint kėdutėj, jei vaikas užsnūs,tai galvelė maskatuosis kaip bulvė ant drato.
Aš priekabos nesu išbandęs, o ir vaikų neturiu, bet dviračiu važiuoju tikrai daug. Mano nuomone, priekaba yra sunkiau tėvui, bet geriau vaikui - galima įdėti daiktų, paklotų, žaislų ir pan., kelionės vaizdai vaikui ir pan... Kėdutė ant bagažinės - patogiau tėvui, bet blogiau vaikui - sėdi ir žiūri tėvui į nugarą, mažai judesio laisvės, nieko nemato, tik į šonus, jei galvą pasuks.
Mūsų dvivietė karieta“ (iki tentas neišsilydė gaisre; vėliau buvo perdaryta į krovininę):
„Karietoje“ apgalvota viskas: galima ją uždengti „priekiniu stiklu“ visiškai arba padaryti kai kokį pikapą – nusilanksto šoniniai „langai“ ir „stogas“. Vaiko „fotelis“ (matosi geltonas) yra su reguliuojama nugarine dalimi – galima padaryti visiškai stačiai, atlenkti kampu arba visiškai horizontaliai. Padėtis reguliuojama išsukant horizontalią „štangą“ (ant jos pritvirtinta nugarinė dalis) ir atitinkamai ją vėl prisukant prie rėme paliktų skylių (tada vaikas gali miegoti turėdamas tokį pat komfortą, kaip suaugęs universaliame automobilyje). Buvo ir bagažinė dalis – karietos gale buvo galima atsegti tentą ir „įmesti“ gan padorią tašę; pamenu, vežiausi cemento maišiuką iš parduotuvės...
Karietoje esu vežęs ir tris vaikus – susispaudę tilpo. O kai atvažiuodavau į kokį parkelį ar skverelį, tai praktiškai gaudavau visus apspitusius vaikus pavežioti...Paskutinis taisė Combat; 2012.04.17, 00:59.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąJuodai pavydžiu. Pas mus to niekada nebus...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO tai ką, tingi dviratį minti? Ne Niujorkas čia koks, per keliasdešimt min. per visą miestą galima pralėkti
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNetingiu, bet jei, sakykim, prakiūra padanga ar dar kas nutinka, dėl ko važiavimas dviračiu tampa nebeįmanomas, o iš kokio centro reikia nusigaut kažkur į miesto pakraštį, tai pėsčiomis varytis dviratį yra tikrai ne kažkas
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąJuodai pavydžiu. Pas mus to niekada nebus...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vežiokitės "first aid kit'ą" ir problemų nebus Pernai savo tanką 2 kartus lipdžiau kelyje Beje šiandien pagaliau radau laiko atidaryti sezoną... Jausmas nerealusMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
Comment