Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Parekomenduokit, kur Vilniuje geriausia pirkt padangas (išskyrus turgų). Po visų remontų beliko tik galinę padangą pasikeist nes kažkur kiaura yra arba ventilis leidžia orą
    Ventilį galima specialiu raktuku priveržti, arba keisti nipelį. O šiaip padangas galima ieškoti specializuotuose dviračių parduotuvėse.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė LBP Rodyti pranešimą
      Iš tikrųjų įdomu, ką jūs universalu vadinat? CX dviračius?
      Jau užmiršome kaip atrodo normalus dviratis?



      normalus šiuo atvejų, ne plentinis, ne hibridas, ne turistinis, ne sportinis, ne BMX, ne CX, ne, ne, .... ne......
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        O kaip čia su pavarom?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Pigesni "universalų" (olan. stadsfietsen, angl. citybike) modeliai turi tik vieną pavarą (single-speed), bet brangesni turi keletą. Šis konkretus modelis turi Stebulės pavarą (angl. hub gear) GSS tipo su 7 pakopomis.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mjso Rodyti pranešimą
            plius/minus kiek laiko vaŽiavai?
            Su kalnų dvirka ilgokai užtruks. Čia jau reikia plentinio. Bet aišku, jeigu varysit su palatkėmis aplankant ir neskubant, tai galima ir per savaitę suvažinėt ar per savaitgalį.
            You've got one life! Live it!

            Comment


              Parašė fredis Rodyti pranešimą
              Su kalnų dvirka ilgokai užtruks. Čia jau reikia plentinio. Bet aišku, jeigu varysit su palatkėmis aplankant ir neskubant, tai galima ir per savaitę suvažinėt ar per savaitgalį.
              100km esu per 4-5h numynęs su poilsiu, bet gana intensyviai minant. Tai man kelios dienos ar savaitė nelabai nelabai. jei Mynt tai per max 10h.

              Comment


                Parašė oCe Rodyti pranešimą
                Na taip hibridas. Žodį universalas panaudojau kaip žargoną...
                Šiaip čia ne visai žargonas jei išversti "Utility bicycle", išeis kaip tik universalus dviratis. Štai ką sako Anglonas:

                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                  Gal yra kas važiavęs iš Kauno iki Klaipėdos dviračiu? Gal koks maršrutas yra? Nes autostrada negalima, o palei Nemuną pro Jurbarką 244km.
                  Esu važiavęs.

                  Iš Kauno per Zapyškį, Lekėčius į Vilkiją (į ją persikėlėme kažkokiu keltu; nežinau, ar jis bėra). Toliau – visu tuo keliu iki pat Pagėgių. Iš ten galima užsukti į Sovetską (viza reikėtų pasirūpinti). Toliau – Naktiškiai, Katyčiai, Degučiai, Ž.Naumiestis, Šilutė, Rusnė. Iš Rusnės – Kintai, Dreverna, palei Klaipėdos kanalą, per visokius smėlynus į Klaipėdą.

                  Tai yra super! Tai yra nepakartojama! Tuo maršrutu važiavau gal prieš kokį 15 metų. Automobilių beveik nebuvo, šalia – Nemuno vaizdas, karts nuo karto pasirodančios pilys. Tiesa, važiavome pagal iš anksto sudarytą žygio planą, nakvynės vietomis rūpintis nereikėjo – tai buvo suderinta dar iki žygio.

                  Patirtis tokia: maršrutinis greitis – 11 km/val, toliau kai 75 km važiuoti per dieną nerekomenduoju (taigi, planuoti reikėtų, kad dienos žygis truks 7 val, įvertinant sustojimus, poilsį, maudynes ir kt.). Nemaloniausia važiuoti žvyrkeliu – gaudai kiekvieną akmenuką, o jei paleki žvyrkeliu į pakalnę – anksčiau ar vėliau trūksta stipinai. Geriau 1,5 karto tolesniu atstumu, bet asfaltu (toks skaičius man gavosi iš patirties), nei trumpesniu keliu, bet žvyrkeliu. Tokį patį koeficientą galima taikyti, jei stiprus priešakinis arba šoninis vėjas. Būtina pasirūpinti atsargine kamera (1 kamera vienam dviračiui), atsargine padanga (pakanka 1 dviem dviračiams), remontiniu komplektėliu padangai klijuoti (pradurtą keiti nauja, o pradurtą, turėdamas laiko, remontuoji), stipinais, raktais varžtams varžyti, atsarginėmis veržlėmis(būna, kad „nujoji“ sukinėdamas esančias), replėmis ilgomis rankenomis (atsukti ar priveržti pedalinę arba vairo guolius), įsukamu presiuku nuimti pedalo švaistiklį (žygyje dažnai būna, kad standartinės komplektuotės guoliai pedalinėje „išeina“ – tada reikia vainikėlį mesti lauk, o vietoj jo sukišti tokio pat skersmens šartus tiek, kiek jų ten lįstų), raktu, kad nusukti galinio rato žvaigždutę (kitaip neprieisi pakeisti trūkusio stipino). Trūksta ir grandinės. jai remontuoti taip pat reikia turėti specialų presiuką ir grandinės jungčių. Ant dviračio būtina užsimontuoti priekinę bagažinę, ant kiekvienos – po dviračio kuprinę. Minant dviratį, jokio krovinio neturi būti ant kūno. Dviratis turi būti su pavarom (12 – sočiai), antru atveju užgrauš pedalų mynimo monotonija. Man buvo atsitikę, kad galinės „išėjo“, likau su 2–iem priekinėm. Buvo džiaugsmas, kol ir tos „neišėjo“.

                  Pamiršau purviasaugius. Priekinį „sparną“ per papildomą laikiklį prasiilginau tiek, kad nuo grindinio liko kokie 5 cm (paskutiniai 15 cm – iš guminio bato gumos primontuoti, kad lankstus būtų, jei kažką užkliūčiau). Saugo nuo ratu pakeliamo vandens darganotą dieną (kojos sausesnės) ir dulkių (grandinė ilgiau tarnauja).

                  Žvyrkeliu pavažiuoti reikia taip pat. Po kokių 20 km važiavimo žvyrkeliu, tiesiog euforija apima, kai pradedi asfaltu važiuoti....

                  Na, gal pačiam ir nereikalingi tokie patarimai, bet kitiems gal bus įdomu.

                  O taip atrodė mano dviratis žygyje (gal prieš kokį 15 metų „makalavomės“ kažkur po Aukštaitiją):



                  Dviratyje dar nepašalintos „Baltic vairo“ „nedadelkos“: atraminė kojelė tebėra pritvirtinta ne galinio rato rėmo srityje, bet ties pedaline, kas labai nepatogu – bagažas beveik visada versdavo dviratį ant šono, jei tik pastarasis būdavo paliktas be priežiūros. Dabar iš pirmojo geležinio „Baltic vairo“ liko tik rėmas – kažkas sakė, kad diuraliuminis rėmas trūkti turi daugiau šansų, nei geležinis (pasileidus į kokį Dubysos slėnį pakalniui, važiavimo greitis pasiekia apie 65 km/val, o nuo kokio 50 km/val dviračio rėmas darosi kai guminis).

                  Dar viena detalė – raištis ant galvos. Ne dėl „išsikalinėjimo“. Karštą vasaros dieną sugeria prakaitą (neerzina jo varvėjimas), o važiuojant prieš vėją, galima užsitraukti ant ausų – nebesigirdi jo šniokštimo pro ausis ir darosi lengviau minti bent psichologiškai.

                  Ant priekinės dviračio bagažinės kuprinės (juoda) viršaus esu pritvirtinęs žemėlapį.

                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Na, sėdint kėdutėj, jei vaikas užsnūs,tai galvelė maskatuosis kaip bulvė ant drato.
                  Aš priekabos nesu išbandęs, o ir vaikų neturiu, bet dviračiu važiuoju tikrai daug. Mano nuomone, priekaba yra sunkiau tėvui, bet geriau vaikui - galima įdėti daiktų, paklotų, žaislų ir pan., kelionės vaizdai vaikui ir pan... Kėdutė ant bagažinės - patogiau tėvui, bet blogiau vaikui - sėdi ir žiūri tėvui į nugarą, mažai judesio laisvės, nieko nemato, tik į šonus, jei galvą pasuks.
                  Priekaba vaikui labai labai patinka. Esu naudojęs dienos žygyje (15 – 20 km). Miegojo kai kokioje traukinio kupe...Bet daugiadieniame žygyje naudojome reguliuojamą Hamax kėdutę su tokio aukščio atlošu, kad galėtų miegoti galvytę atrėmęs. Laikėme, kad kelionė tokiu būdu bus saugesnė. Žmona vežė vaiką, o aš priekaboje – visus daiktus. Jei pavėjui – gerai. Kai su burėmis, bet jei prieš vėją – lyg inkarą tempčiau.

                  Mūsų dvivietė karieta“ (iki tentas neišsilydė gaisre; vėliau buvo perdaryta į krovininę):



                  „Karietoje“ apgalvota viskas: galima ją uždengti „priekiniu stiklu“ visiškai arba padaryti kai kokį pikapą – nusilanksto šoniniai „langai“ ir „stogas“. Vaiko „fotelis“ (matosi geltonas) yra su reguliuojama nugarine dalimi – galima padaryti visiškai stačiai, atlenkti kampu arba visiškai horizontaliai. Padėtis reguliuojama išsukant horizontalią „štangą“ (ant jos pritvirtinta nugarinė dalis) ir atitinkamai ją vėl prisukant prie rėme paliktų skylių (tada vaikas gali miegoti turėdamas tokį pat komfortą, kaip suaugęs universaliame automobilyje). Buvo ir bagažinė dalis – karietos gale buvo galima atsegti tentą ir „įmesti“ gan padorią tašę; pamenu, vežiausi cemento maišiuką iš parduotuvės...

                  Karietoje esu vežęs ir tris vaikus – susispaudę tilpo. O kai atvažiuodavau į kokį parkelį ar skverelį, tai praktiškai gaudavau visus apspitusius vaikus pavežioti...
                  Paskutinis taisė Combat; 2012.04.17, 00:59.
                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                  Comment


                    Jėga, Kaune viešas transportas su galimybe transportuoti dviratį su savimi
                    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                    Dordrechtas/Haarlemas
                    Nesebaras/Plovdivas
                    Kiolnas

                    Comment


                      Juodai pavydžiu. Pas mus to niekada nebus...
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Juodai pavydžiu. Pas mus to niekada nebus...
                        O tai ką, tingi dviratį minti? Ne Niujorkas čia koks, per keliasdešimt min. per visą miestą galima pralėkti
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          O tai ką, tingi dviratį minti? Ne Niujorkas čia koks, per keliasdešimt min. per visą miestą galima pralėkti
                          Netingiu, bet jei, sakykim, prakiūra padanga ar dar kas nutinka, dėl ko važiavimas dviračiu tampa nebeįmanomas, o iš kokio centro reikia nusigaut kažkur į miesto pakraštį, tai pėsčiomis varytis dviratį yra tikrai ne kažkas
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Netingiu, bet jei, sakykim, prakiūra padanga ar dar kas nutinka, dėl ko važiavimas dviračiu tampa nebeįmanomas, o iš kokio centro reikia nusigaut kažkur į miesto pakraštį, tai pėsčiomis varytis dviratį yra tikrai ne kažkas
                            Man net du kartus taip buvo pernai, ir lyg tyčia kai esi toliausiai nuo namų. Vieną kartą persivežiau pėsčias, kitą su taxu. Bet realiai čia labai reti atvejai, kad reiktų dėl to VT. 10 metų prieš tai važinėjau be tokių incidentų.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Juodai pavydžiu. Pas mus to niekada nebus...
                              Kur, Vilniuje? Kai atsikelsiu gyventi į Vilnių, pradėsiu springdinti savivaldybę siūlymais... Manau, pramušime po truputį Bet kuo daugiau norinčių ir tą norą oficialiai reiškiančių - tuo geriau.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Vežiokitės "first aid kit'ą" ir problemų nebus Pernai savo tanką 2 kartus lipdžiau kelyje Beje šiandien pagaliau radau laiko atidaryti sezoną... Jausmas nerealus
                                Mano nuotraukos @Fotki.com

                                Auto Show Millennium 2007
                                Retromobile 2007
                                "Kova 1". Driftingo čempionatas
                                "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                                Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                                BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                                Kauno Marių Regioninis Parkas

                                Comment


                                  Štai mano "plaktukas" (iš anglų kalbos "Hammer" išvertus yra plaktukas) po padangų keitimo
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Kiek metų jam?
                                    ______________
                                    The Division Bell

                                    Comment


                                      Tos purvasaugės atrodo nereikalingos ir daug geriau atrodytų be jų. O jei aptaško lekiant per balas, tai reikia tinkamai apsirengti !
                                      You've got one life! Live it!

                                      Comment


                                        Koks skirtumas, kaip atrodo Svarbiau, kad būtų patogus ir malonus naudoti.
                                        N N N

                                        Comment


                                          Parodysiu ir aš savo ratus.
                                          Čia kasdieninis, kai reikia mieste, į mišką, prie jūros... Naudojamas ir mėgėjiškai pasportuot, nors ir nelabai tinkamas:



                                          Čia mėgėjiškam sportui. Nuotraukoj dar nepakeista vairo padėtis:

                                          N N N

                                          Comment

                                          Working...
                                          X