Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujos kartos dviratis – saugumo ir komforto revoliucija

    Naujoji technologija dviračio vibraciją kelyje leido sumažinti net iki 60 kartų, o važiavimo stabilumą padidino iki 10 kartų.

    ©Jeff Harris/Artmix

    Comment


      /\ Oho! sudomino. Tik kaina baisiai didelė - 4800lt.
      p.s. bus sugriautas posakis "neišradinėk dviračio".

      Comment


        nu nerealus dvirtis sakyčiau, kūrėjui reikia Nobelio premiją suteikti už tai, kad išrado naują dviračių kūrimo technologiją
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Oj-oj kiek emocijų
          Nieko įspudingo ir revoliucinio... ir tikrai ne naujos kartos dviratis. Eilinis bandymas "išrasti dvirati" ir surasti jam "savo" pirkėja...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Oj-oj kiek emocijų
            Nieko įspudingo ir revoliucinio... ir tikrai ne naujos kartos dviratis. Eilinis bandymas "išrasti dvirati" ir surasti jam "savo" pirkėja...
            O koki argumentai prieš? Aš kolkas matau daugiau pliusų, nei minusų.

            Comment


              na, aš manau, kad dviračių revoliucija jau įvykusi
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                O koki argumentai prieš? Aš kolkas matau daugiau pliusų, nei minusų.
                Didžiausias argumentas - dviračių sportas. Jei nors vienas dviratininkas lenktyninkas pakeis savo dviratį į roundtail'a, bus galima sakyti apie konstrukcijos sekmę. Kol kas čia tik eilinis...
                Kitas reikalas, bet kokia amortizacija eikvoja dviratinko energija.
                O kad konstrukcija ne nauja, prašom pvz. kad ir fanierini dviratį iš Lenkijos:

                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Didžiausias argumentas - dviračių sportas. Jei nors vienas dviratininkas lenktyninkas pakeis savo dviratį į roundtail'a, bus galima sakyti apie konstrukcijos sekmę. Kol kas čia tik eilinis...
                  Labai teisingai. Jeigu tokius dviračius pradės naudoti profesionalai - tuomet taip, čia jau bus revoliucija. O dabar, vos pamačius naujovę ir realiai neišbandžius ar neišgirdus patikimų nuomonių apie ją, kelti ovacijas per anksti.
                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Dviračio išrast kaip ir nebeįmanoma. Nebent jį patobulint

                    Comment


                      Na, aš nobelio premijos ir nesiūlau įteikt , bet ir atrodo, ir skamba įdomiai. Aišku, laikas parodys ar verti jie tų liaupsių, ar nelabai..

                      Comment


                        Turiu klausimą intensyviai važinėjantiems dviračiu. Paskutiniu metu patebėjau, kad mano liemens apimtis per paskutinias ~5 savaites (t.y. kai ėmiau kasdien intensyviai važinėti dviračiu) nežymiai sumažėjo arba nepasikeitė. Tačiau pastebėjau, kad padidėjo kojų apimtis aukščiau kelių. Tiesiog pajutau, kad kelnės per liemenį liko kaip buvusios ar net palaisvėjo, bet ties kojomis virš kelių pasidarė ankšta. Gan keista, nes jei kaltas būtų paprastas svorio didėjimas nuo persiėdimo (taip yra buvę praeityje), tai visų pirma pasijustų būtent ties liemeniu (t.y. pilvu). Ar gali būti, kad nuo važinėjimo ima didėti kojų raumenys ir tuo pačiu kojų šlaunų apimtis? Kad kojų raumenys sustiprėjo, tikrai pajutau.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Turiu klausimą intensyviai važinėjantiems dviračiu. Paskutiniu metu patebėjau, kad mano liemens apimtis per paskutinias ~5 savaites (t.y. kai ėmiau kasdien intensyviai važinėti dviračiu) nežymiai sumažėjo arba nepasikeitė. Tačiau pastebėjau, kad padidėjo kojų apimtis aukščiau kelių. Tiesiog pajutau, kad kelnės per liemenį liko kaip buvusios ar net palaisvėjo, bet ties kojomis virš kelių pasidarė ankšta. Gan keista, nes jei kaltas būtų paprastas svorio didėjimas nuo persiėdimo (taip yra buvę praeityje), tai visų pirma pasijustų būtent ties liemeniu (t.y. pilvu). Ar gali būti, kad nuo važinėjimo ima didėti kojų raumenys ir tuo pačiu kojų šlaunų apimtis? Kad kojų raumenys sustiprėjo, tikrai pajutau.
                          Stebini su tokiais klausimais.

                          Comment


                            kojų raumenys stiprėja, šlaunys, blauzdos (ypač) bet rankos lieseja, nes jokio darbo
                            ______________
                            The Division Bell

                            Comment


                              Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                              Stebini su tokiais klausimais.
                              Kas ir kodėl konkrečiai stebina?

                              Comment


                                Jei tebemini nejunginėdamas pavarų, tai nieko nuostabaus, kad didėja raumenų masė. Mink tankiau, lengviau, išlaikydamas tolygų kvėpavimą, pulsą. Jokiu būdu nemink iš jėgos (nekalbu apie trumpas atkarpėles), mynimas turi būti lengvas, be įtampos kojose ir visam kūne. Ir tai nereiškia, kad dėl to važiavimo greitis mažas Prieškingai - važiuosi greitai, toli ir be ypatingo nuovargio (net be "uždusimo").
                                N N N

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kas ir kodėl konkrečiai stebina?
                                  Juk faktas, kad nuo dviračio mynimo auga raumenys, todėl ir darosi ankšta.

                                  Comment


                                    Šiaip jau nebūtinai. Kalbant apie masę, reikėtų pamatyt, kaip tas Jonas atrodo realybėj. Ar jis storas raumeningas, ar storas lašiningas. O gal liesas. Ir mynimo būdas juk nulemia, kaip keičiasi masė organizmo. Ji gali tiek didėti, tiek mažėti, o pokyčiai ryškūs ypač pradėjus aktyviau minti, jei iki to nebuvo jokių krūvių, o tik maistas ir alus. Jei jis, kaip rašė, taupo pavaras, grandinę, nereguliuoja krūvio, "laužia" pavarą mindamas - štai ir žymaus masės didėjimo priežastis.
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                      ...O dabar, vos pamačius naujovę ir realiai neišbandžius ar neišgirdus patikimų nuomonių apie ją, kelti ovacijas per anksti.
                                      Reikia visada "filtruoti žurnaliūgų bazarą", jie rašo tam, kad užsidirbti daugiau bapkių, tam naudojant melą "sensacinio" pabudžio. Tokios frazes pavadinimuose kaip "Pirma karta Lietuvoje", "Naujos kartos", "Komforto revoliucija", "Nano technologijos", "Turbo", "Super", "Extra".... ir aibė panašių skirta paruošti skaitytojų ausis makaronų kabinimui ir nieko bendro su straipsnio esme ir aprašomu objektu neturi. Net gi mūsų forume yra žmonių, kurie užsikabino...
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                        Šiaip jau nebūtinai. Kalbant apie masę, reikėtų pamatyt, kaip tas Jonas atrodo realybėj. Ar jis storas raumeningas, ar storas lašiningas. O gal liesas. Ir mynimo būdas juk nulemia, kaip keičiasi masė organizmo. Ji gali tiek didėti, tiek mažėti, o pokyčiai ryškūs ypač pradėjus aktyviau minti, jei iki to nebuvo jokių krūvių, o tik maistas ir alus. Jei jis, kaip rašė, taupo pavaras, grandinę, nereguliuoja krūvio, "laužia" pavarą mindamas - štai ir žymaus masės didėjimo priežastis.
                                        Bet kuriuo atveju, šlaunų apimtis nuo mynimo gali tik didėti, nes būtent šie raumenys atlieka visą pagrindinį darbą, todėl visiškai nieko nuostabaus, jei prieš tai beveik nesportavusiam žmogui formuojasi ir didėja raumenų apimtis būtent šlaunyse. Bet su panašiu važinėjimu daugiau jau nedidės, nebent rimtai pasportuoti sugalvotum. O šiaip LBP visiškai teisus. Pavaras reikia pilnai išnaudoti, per jėgą jokiu būdu nereikia minti.

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Reikia visada "filtruoti žurnaliūgų bazarą", jie rašo tam, kad užsidirbti daugiau bapkių, tam naudojant melą "sensacinio" pabudžio. Tokios frazes pavadinimuose kaip "Pirma karta Lietuvoje", "Naujos kartos", "Komforto revoliucija", "Nano technologijos", "Turbo", "Super", "Extra".... ir aibė panašių skirta paruošti skaitytojų ausis makaronų kabinimui ir nieko bendro su straipsnio esme ir aprašomu objektu neturi. Net gi mūsų forume yra žmonių, kurie užsikabino...
                                          Reik ne "bazarą filtruot" , o išgirst argumentus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X