Tai vat būtent, kad be to ,,mandro bazaro'' ir skambių frazių nieko gero nėra. Beto ir atrodo tas dviratis ne kaip. Geras daiktas pirmiausia turi atrodyti gerai
Nu bet jūs ir duodate. Aptarinėjate reklaminio klipuko argumentus... Taip žiūrint, gal tikrai Carlsberg'as geriausias alus pasaulyje, nes taip sako reklaminiuose filmukuose...
O tokių revoliucinių dviračių ar kitų įrenginių formų išradėjų buvo ne vienas ir ne du, bet praktiškai visada šnipštas iš to gaunasi...
Bet kuriuo atveju, šlaunų apimtis nuo mynimo gali tik didėti, nes būtent šie raumenys atlieka visą pagrindinį darbą, todėl visiškai nieko nuostabaus, jei prieš tai beveik nesportavusiam žmogui formuojasi ir didėja raumenų apimtis būtent šlaunyse. Bet su panašiu važinėjimu daugiau jau nedidės, nebent rimtai pasportuoti sugalvotum. O šiaip LBP visiškai teisus. Pavaras reikia pilnai išnaudoti, per jėgą jokiu būdu nereikia minti.
ir slaunys bus kaip moters ir uzpakalis platesnis uz pecius (pasiziurekit i profesionalius dviratininkus:-)
Nu bet jūs ir duodate. Aptarinėjate reklaminio klipuko argumentus... Taip žiūrint, gal tikrai Carlsberg'as geriausias alus pasaulyje, nes taip sako reklaminiuose filmukuose...
O tokių revoliucinių dviračių ar kitų įrenginių formų išradėjų buvo ne vienas ir ne du, bet praktiškai visada šnipštas iš to gaunasi...
Aš neteigiu, kad čia kažkokį stebuklą išrado ir suprantu, kad tai tik reklama. Nurašyt ir pasakyt, kad š yra lengviausia. Gal ir paplis ši dviračio versija, ką gali žinot.
O Carslberg`as vienas mano mėgstamiausių.
ir slaunys bus kaip moters ir uzpakalis platesnis uz pecius (pasiziurekit i profesionalius dviratininkus:-)
Gal ir gerai - dar viena priežastis ne tik sportuoti ant dviračio, bet ir pradėti lankyti gymą, išlavinti kitas raumenų grupes. Aišku, jei raumenys auga vien šlaunyse, tai nėra labai gerai - neproporcinga tiesiog. Taigi, pirmyn į gymą
Jei nesiekiat ypatingų sportinių aukštumų dviračių treke, tai ir problemų dėl kūno disproporcijų neturėtų kilti.
O profesionalūs plentininkai kaip tik labiau ploni yra, didelė kūno masė ten visiškai nenaudinga.
Bet kuriuo atveju, šlaunų apimtis nuo mynimo gali tik didėti, nes būtent šie raumenys atlieka visą pagrindinį darbą, todėl visiškai nieko nuostabaus, jei prieš tai beveik nesportavusiam žmogui formuojasi ir didėja raumenų apimtis būtent šlaunyse. Bet su panašiu važinėjimu daugiau jau nedidės, nebent rimtai pasportuoti sugalvotum. O šiaip LBP visiškai teisus. Pavaras reikia pilnai išnaudoti, per jėgą jokiu būdu nereikia minti.
Na iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.
Na iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.
Keisk pavaras priklausomai nuo kelio dangos ir statumo. Ar įkalnė ar nuokalnė. Pavaras reik keitinėt pastoviai.
Na iš tikrųjų tai aš visąlaik važinėjau aukštomis (t.y. greitomis) pavaromis, kas davė daug treso raumenms ir netgi kelių sąnariams. Šiandien pabandžiau visą atstumą važiuoti lėtesnėmis pavaromis. Jausmas visai įdomus. Ko gero, reiks pakaitomis tai vieną tai kitą priklausomai nuo nuotaikos.
Orientyras turėtų būti mynimų skaičius (per minutę). Jis turi išlikti daugmaž pastovus ( 70-90 ), tad priklausomai nuo kelio dangos, nuolydžio turi pritaikyti pavarą, kad be streso išlaikytum tolygų lengvą tankų mynimą. Gal pradžioje bus keista, bet reikėtų priprasti.
Orientyras turėtų būti mynimų skaičius (per minutę). Jis turi išlikti daugmaž pastovus ( 70-90 ), tad priklausomai nuo kelio dangos, nuolydžio turi pritaikyti pavarą, kad be streso išlaikytum tolygų lengvą tankų mynimą. Gal pradžioje bus keista, bet reikėtų priprasti.
Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....
Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....
Na, sportininkų čia tikrai nereikėtų rodyti kaip pavyzdžio... Plius, Ulrichas yra išimtis iš taisyklės. Plius, tekdavo gerai pavartoti, kad galėtų išminti tokias pavaras...
Na, sportininkų čia tikrai nereikėtų rodyti kaip pavyzdžio... Plius, Ulrichas yra išimtis iš taisyklės. Plius, tekdavo gerai pavartoti, kad galėtų išminti tokias pavaras...
Na sportininkai tikrai ne pavyzdys su savo krūviais ir dopingais, bet šiaip pastebėjau, kad į statų kalną lengviau užvažiuoti sunkesne pavara nei lengvesne, nors tai gaunasi jau nebe tolygus važiavimas, o pulsuojantis rovimas į kalną, bet užsivažiuoja greičiau
[QUOTE=fredis;578381]Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm.... [QUATE]
Na iš video matosi kad ten jo pedalažas ~75-80 kas dar visai normalu. O didesnėm pavarom tikrai niekam nėra lengviau mint nebent patogiau.
Įsigijau tokį dėvėta dviratuką, kuris bus mano "atsarginis". Per dieną nuvažiavau apie 40km ir rieda visai smagiai, taigi nuo šiol nebereiks nervintis, jei vienam dviračiui kas nors suges
Tada Jan Ullrich pagal tave būtų netaisyklingai mynė? Juk kiekvienas žmogus yra individualus, kai kam daug lengviau minti su mažesnėm pavarom, kitam su didesnėm....
Comment