Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi neseniai teko lankytis Milane (ir Veronoje), atkreipiau dėmesį į tenkyštę dviračių kultūrą. Dviračiai ten populiarūs, nors ir nėra viskas taip gerai, kaip Nyderlanduose ar Danijoje. Dviračiais važinėja visi: seni, jauni, turtingi ir ubagai. Labiausiai nustebino tai, kad važiuodami į darbą visokie bankų ir valstybės įstaigų tarnautojai ar kiti kostiumuoti darbo liaudies atstovai, skirtingai, nei Londone, net nepersirenginėja, o tiesiog taip ir važinėjasi: su Versace/Armani batais ir kostiumu (ten visi labai išicackinę ir gerai apsirengę bet kokia proga). Kažkas panašaus į tai ten yra visiška norma. Man patinka toks italų požiūris. Reiktų ir mums pasimokyti, nes Lietuvos klimatas ir reljefas iš esmės yra labai tinkami dviratininkams. Tereikia šiek tiek pakeisti mąstymą ir suprasti, kad "krūtumas" ir geras įvaizdis nebūtinai reiškia važiavimą nauju (arba senu, jei neleidžia finansai) BNW.
    As taip pat pastebejau, kad Londone kurkas daugiau dviratininku apsirenge specialia apranda Hi-Vis striukem ir t.t. Pries kelias savaites teko pabuvoti Paryziuj ten zmones taip pat kasdiene, darbo apranga vazineja. Kuom tai paaiskinti nezinau, gal Londone didesnius atstumus tenka vaziuoti ir labiau paprakaituoti?

    Comment


      Aha, kartą Vilniaus gatve važiavau rimtai apsirengęs, tai visi kad spokso!..
      Ir jiems turbūt keista matyt išeiginius drabužius drauge su šalmu.
      O šiaip norėčiau kaip italas koks su kostiumu visąlaik važinėt, bet tėvai neleidžia
      Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2011.10.13, 21:40.

      Comment


        Gyvendamas Vilniuje pries kelis ir daugiau metu vasaru metu i darba vazinedavau dviraciu, tai tektadavo isklausyti ivairiu kolegu juokeliu. Praejusia vasara apsilankius maloniai nustebino zymiai pagausejes dviratininku kiekis Vilniaus gatvese.

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
          As taip pat pastebejau, kad Londone kurkas daugiau dviratininku apsirenge specialia apranda Hi-Vis striukem ir t.t. Pries kelias savaites teko pabuvoti Paryziuj ten zmones taip pat kasdiene, darbo apranga vazineja. Kuom tai paaiskinti nezinau, gal Londone didesnius atstumus tenka vaziuoti ir labiau paprakaituoti?
          Iš tikrųjų, tai man pasirodė keista, kaip tie vyrukai su kostiumais važiuoja dviračiu, esant +28C. Spėju, vasarą ten dar šilčiau būna. Esant tokiai temperatūrai nuvažiavęs bent vieną km turiu keisti drabužius ir nusiprausti. Gal italai (ir prancūzai) neprakaituoja? O gal jie tiesog turi skirtingus Versace kostiumus: darbui, važiavimui dviračiu, vaikščiojimui po parką etc.?
          Paskutinis taisė John; 2011.10.13, 21:48.

          Comment


            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
            Mes širdyse per dideli ponai, kad dviračius naudotume kaip kasdieninę susisiekimo priemonę.
            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            ...o iš esmes - runkeliai su nepilnavertiškumo kompleksu... katastrofiškai nesugebam gyventi racionaliai.
            Kuo skurdesnė visuomenė, tuo ryškesnis joje noras pasirodyti turtingam, nors tie turtai neretai būna tik menami. Pakanka pažiūrėti į čigonų bendruomenę — kaip rengiasi eiliniai čigonai ir kaip baronai. Panašiai ir lietuviai — jeigu jau nubiro daugiau pinigų, tai kone visi būtinai nori gyventi uždarame kvartale, važinėti tik BMW ar Mercedes automobiliais arba visureigiais, apsipirkinėti tik Vilniaus senamiestyje esančiose parduotuvėse (tik labai taupant laiką užsukama į Mindaugo maximą ar Akropolį), lankytis ką tik atidarytose kavinėse/klubuose ir kitais būdais demonstruoti materialinius turtus. Ne išimtis ir dviratis — kažkodėl liaudies transportas.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Ir dviratis mūsuose kažkaip tik laisvalaikio transporto priemonė, retas, ypač jau labiau išaugęs iš studentiško amžiaus ar užimantis bent kiek aukštesnę poziciją (išimtis gal tik laisvųjų profesijų žmonės), į darbą ryšis važiuoti dviračiu. Užtat laisvalaikiu tie patys žmonės parkuose ar kurortuose mielai pasipuikuoja savo taip pat brangiai pirktais dviračiais. Tai taipogi tarsi savo statuso pabrėžimas, tik kitomis aplinkybėmis.

              Comment


                Kiti džiaugiasi naujais pirkiniais, o aš pasiguosiu - vakar ryte vidiniame kieme radau išardytą apšvietimo stulpą ir neberadau savo GT Avalanche
                Teko įsitikinti, kad dviratis - vienas tų daiktų, prie kurių prisirišama...

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  ...žmonės parkuose ar kurortuose mielai pasipuikuoja savo taip pat brangiai pirktais dviračiais...
                  Man asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Linas
                    Ir dviratis mūsuose kažkaip tik laisvalaikio transporto priemonė, retas, ypač jau labiau išaugęs iš studentiško amžiaus ar užimantis bent kiek aukštesnę poziciją (išimtis gal tik laisvųjų profesijų žmonės), į darbą ryšis važiuoti dviračiu.
                    Nežinau iš kur pas tamstas tiek pesimizmo, nes asmeniškai matau, kad žymiai padaugėjo tokių žmonių kurie važinėja į darbą dviračiais. Bent jau Vilniuje tokių tikrai labai sparčiai daugėja ir važinėja ne vien "paprasti" žmonės, bet ir Zuokas. Kas įdomiausia, dviračiu į darbą važinėja nemažai ir vyresnio amžiaus žmonių.
                    Paskutinis taisė Edd; 2011.10.15, 15:12.

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Man asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.
                      Bent jau Lietuvos keliais važinėti plentiniu dviračiu yra kone savižudybė: ir nepatogu, ir dviračio gaila. Todėl pasirenkamas kitas variantas: kalnų dviratis, kuriuo ir mieste pavažiuosi ir šiap per kokį griovį perlipsi

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Man asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.
                        Vilniuje patogiausia važinėti kalnų dviračiu arba blogiausiu atveju hibridiniu su amortizatoriumi. Man gaila, kad pamatau su kokiom plonom padangytėm važinėjantį dviratininką. Rankos neblogai atsiranko ir važinėjant su pilnais amortizatoriais ir storom padangom...
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          Nežinau iš kur pas tamstas tiek pesimizmo, nes asmeniškai matau, kad žymiai padaugėjo tokių žmonių kurie važinėja į darbą dviračiais. Bent jau Vilniuje tokių tikrai labai sparčiai daugėja ir važinėja ne vien "paprasti" žmonės, bet ir Zuokas. Kas įdomiausia, dviračiu į darbą važinėja nemažai ir vyresnio amžiaus žmonių.
                          Kuro kainos, krizė ir kamščiai daro savo.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Man asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.
                            Kalnų dviračiai turi tam tikrų privalumų. Važiuojant nedidelius atstumus ir/arba labai neskubant, tai bene patogiausias dviračio tipas, nes galima nebijoti duobių, bortelių ir panašių nedidelių kliūčių. Taip pat kur kas mažesnė tikimybė prasidurti padangą.
                            Paskutinis taisė John; 2011.10.15, 19:33.

                            Comment


                              Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                              Kiti džiaugiasi naujais pirkiniais, o aš pasiguosiu - vakar ryte vidiniame kieme radau išardytą apšvietimo stulpą ir neberadau savo GT Avalanche
                              Teko įsitikinti, kad dviratis - vienas tų daiktų, prie kurių prisirišama...

                              Atvaizdas
                              Užuojauta, Vaidai... kažkas ryškiai tavo dviratį nusižiūrėjo. Neįsivaizduoju kokie ten stulpai, kad juos galima išardyti
                              *******
                              Miestai.net Fb

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Klanų dviračiai turi tam tikrų privalumų. Važiuojant nedidelius atstumus ir/arba labai neskubant, tai bene patogiausias dviračio tipas, nes galima nebijoti duobių, bortelių ir panašių nedidelių kliūčių. Taip pat kur kas mažesnė tikimybė prasidurti padangą.
                                Kalnų dviratis yra promoginis, o ne paprasta transporto priemonė. Aš jokių budu nesakau, kad mieste reikalingas plentinis (šiaip miestose ir nėra plentų), bet universalas pats tas (seneles dviratis), važinėti į/iš darbo/parduotuves/... Aš suprantu kad dauguma šioje temoje turi butent kalnų... ir gyns savo pirkinį kiek įmanoma, bet tai teisingai, jei kalnų naudojamas pagal paskirti...
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                  Bent jau Lietuvos keliais važinėti plentiniu dviračiu yra kone savižudybė: ir nepatogu, ir dviračio gaila. Todėl pasirenkamas kitas variantas: kalnų dviratis, kuriuo ir mieste pavažiuosi ir šiap per kokį griovį perlipsi..
                                  Dviračių tipų yra daug daugiau nei paminėti du
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Aš asmeniškai turiu 2 - ir plentinį, ir kalnų. Mieste kasdienai naudoju kalnų - per daug nelygumų gatvėse ir dviračių takuose, per daug aukštų nuvažiavimų, duobių usw. O plentinį naudoju suplanuotiems ilgiems pasivažinėjimams ne mieste, treniruotėms su draugais.
                                    Tad noriu pasakyti, kad kalnų dviračio naudojimas mieste nebūtinai yra blogas dalykas. Ar neteisingas pagal dviračio tipologiją. Teoriškai taip, bet ne praktiškai.
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                      ...Tad noriu pasakyti, kad kalnų dviračio naudojimas mieste nebūtinai yra blogas dalykas. Ar neteisingas pagal dviračio tipologiją. Teoriškai taip, bet ne praktiškai.
                                      Ne, aš nesakau kad blogas, kiekvienam savo, bet neracionalus. Vasarą važiavom Kaune (apie 8 km) aš su savo, kolega su kalnų, aš buvau biški sušilusi, o jis nusikalęs, kaip veliau prisipažino...
                                      Aš kiekviena darbo diena pravažiuoju minimum 5 km, jei nelyja kaip iš kibiro...
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Kaune, su kitokiu nei kalnų dviratis, tiesiog neapsimoka važiuot. Su mašina kai per tarką pastoviai važiuot reik, tai ką kalbėt apie dviratį)

                                        Comment


                                          Jau kuris laikas, Kaune važinėju beveik vien dviračiu. Per dieną numinu ~13-15km. Dviratis panašus į kalnų, bet nėra tikras kalnų dviratis. Manau, kad su plentiniu būtų šiek tiek efektyvesnis važiavimas, tačiau nemanau, kad jis būtų atlaikęs tiek kiek atlaikė dabartinis. Nors tikslą pasiekiu greičiau nei autobusas, bet važiavimas gaunasi ganėtinai ekstremalus, tenka ir per bortelius šokinėti, ir per balą pravažiuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X