Turbūt Upės/Kalvarijų, kur sezoniniai su "kalnų dviračiais" ir aptemptakelniai "sportininkai" su plentiniais išvažiuoja dvi dienas per metus pasivažinėti ir trukdo normaliems žmonėms normaliai važinėti
Neatrodė kad aptemptakelniai. Panašiau buvo comuteriai po darbo. Buvo apie šešta valanda.
Tumo-Vaižganto ir Goštauto sankryža. Visi norėjo į upės pusę.
Neatrodė kad aptemptakelniai. Panašiau buvo comuteriai po darbo. Buvo apie šešta valanda.
Bet vietą atspėjau, ane? Pats vakar ten važiavau, tai jau taip irgi žiūrėjau, kad suspėčiau pravažiuoti.
O beje dar kalbant apie aptemtakelnius, pastebėjau tokia keista rūšis su spalvotais apatiniais, šalmais ir kalnų dviračiais su storom padangom. Ir kad mina kad mina ant žemos pavaros, iš padangų garsas tik eina, bet važiuoja gana lėtai. Kas čia per užsiėmimas?
Bet vietą atspėjau, ane? Pats vakar ten važiavau, tai jau taip irgi žiūrėjau, kad su spėčiau pravažiuoti.
O beje dar kalbant apie aptemtakelnius, pastebėjau tokia keista rūšis su spalvotais apatiniais, šalmais ir kalnų dviračiais su storom padangom. Ir kad mina kad mina ant žemos pavaros, iš padangų garsas tik eina, bet važiuoja gana lėtai. Kas čia per užsiėmimas?
Neatspėjai, taigi parašiau kuri sankryža. Tavo minėtoje nėjau, gal ten irgi buvo, bet negaliu patvirtinti ar paneigti.
O beje dar kalbant apie aptemtakelnius, pastebėjau tokia keista rūšis su spalvotais apatiniais, šalmais ir kalnų dviračiais su storom padangom. Ir kad mina kad mina ant žemos pavaros, iš padangų garsas tik eina, bet važiuoja gana lėtai. Kas čia per užsiėmimas?
Aukstas kadensas yra geras dalykas, kaip tik liudna matyt kai zmones susijungia sunkiausias pavaras ir mina 50-60 sukiu per minute. Liudeselis sanariam. Bet jo tie apsitempe tai keistuoliai, idomu ar kojas irgi skuta del geresnes aerodinamikos.
Aukstas kadensas yra geras dalykas, kaip tik liudna matyt kai zmones susijungia sunkiausias pavaras ir mina 50-60 sukiu per minute. Liudeselis sanariam. Bet jo tie apsitempe tai keistuoliai, idomu ar kojas irgi skuta del geresnes aerodinamikos.
Buvo tyrimų, kad skustos kojos aerodinamikos neprideda
Tumo-Vaižganto ir Goštauto sankryža. Visi norėjo į upės pusę.
Oi šita problematiška sankryža dviratininkams. Perėjos ciklai per reti, prisikaupia žmonių, Lukiškių aikštės pusėj (iš kur ateina dviračių takas) statybos, tai vietos mažai, ir dar vietos kur bortai nuleisti labai siauros (ir pėstieji būtent per jas vaikšto) tai tas sulėtina sankryžos kirtimą, nes arba turi apvažiuoti pėsčiuosius per aplinkui, arba vilktis iš paskos, arba sustoti kad užsikeltum dviratį ant borto.
Aukstas kadensas yra geras dalykas, kaip tik liudna matyt kai zmones susijungia sunkiausias pavaras ir mina 50-60 sukiu per minute. Liudeselis sanariam. Bet jo tie apsitempe tai keistuoliai, idomu ar kojas irgi skuta del geresnes aerodinamikos.
Koks dar kadensas, kai važiuoji lygių keliu ant 15km/h ir mini kaip propeleris.
Kam laužyt kelių sąnarius? 100-120 sveikiausias pedalažas, nepriklausomai koks greitis.
Pasižiūrėk, kaip žmonės važinėja NL ar Kopenhagoje paprastais dvriačių takais. Nežinau, koks jų pedalažas, bet tikrai be toks, kaip tų šalmuotų propelerinių aptemtakelnių su mtb. Sąnariai kenčia nebent kai spaudi per jėgą. Lygiame take be vėjo tikrai nėra poreikio minti 150-200 per minutę, ką šitie daro.
Bent jau man atrodo, kad commutitant iki 10 km nėra kažkokio vieno teisingo ir sveiko būdo kaip važiuoti. Aš pats vieną dieną greičiau pralėkiu, kitą dieną ramiai atsilošęs dairydamasis pravažiuoju, į tą patį kalniuką vieną kartą ant pirmos pavaros aukštu "pedalažu", kitą dieną didesniu greičiu bet sunkiau mindamas trečia pavara užkylu, visiškai pagal nuotaiką ir energiją tuo metu.
Šiaip beveik visi mina per mažu pedalažu ir pasitaiso tik tada kai kažkur išgirsta, kad blogai minti mažu.
Mano spėjimas, kad taip yra, nes dideliu greičiu minant atrodo, kad vos ne orą mini, o mažesniu 50-60 apsisukimų minant jau atrodo kažką rimčiau sportuoji su kojomis.
Pasijungi kokį 100+ tai jau atrodo laisvai makaluoji, to malonumo "sportavimo" nelieka kalbant apie sunkumą, ne apie kardio.
Be to dauguma pradėję nuo 1 pavaros ereliukų ir aistų ir pripratę, tai ten irgi labai didelio pedalažo neįgausi
Comment