Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man įdomu, kodėl dingo dar prieš porą dešimtmečių ir visus dyzelgeitus buvę tyrimai, kad benzininių vidaus degimo variklių (jų kadaise buvo absoliuti dauguma) aromatinių ir sudėtinių angliavandenių (pvz. benzolai) išmetimų dedamoji yra labiausiai kancerogeniška.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.11.21, 15:33.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Man įdomu, kodėl dingo dar prieš porą dešimtmečių ir visus dyzelgeitus buvę tyrimai, kad benzininių vidaus degimo variklių (jų kadaise buvo absoliuti dauguma) aromatinių ir sudėtinių angliavandenių (pvz. benzolai) išmetimų dedamoji yra labiausiai kancerogeniška.
      Atsimenu per paskaitą VGTU matavom benzininio automobilio variklio galią, dėstytojas labai kruopščiai movė žarną ant duslintuvo, kad tik studentai nenusinuodytų ir sakė, kad jei būtų dyzelis, tai nereiktų jokios žarnos mauti.

      Comment


        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

        Atsimenu per paskaitą VGTU matavom benzininio automobilio variklio galią, dėstytojas labai kruopščiai movė žarną ant duslintuvo, kad tik studentai nenusinuodytų ir sakė, kad jei būtų dyzelis, tai nereiktų jokios žarnos mauti.
        Čia nereikia būti mokslininku. Kas garažuose darbuojasi, gerai tai žino. Kita vertus, varikliai per 20 metų patobulėjo. Tai, jeigu tvarkinga išmetimo sistema, apsinuodyti (greitai) dabar sunkiau.

        Šiaip jau paskui dūmyjantį dyzelį važiuoti dar įmanoma, paskui benziną - sunkiai

        Paskutinis taisė Sula; 2019.11.21, 16:18.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          Kažkaip straipsnyje nieko nemačiau apie tai.
          Nes tai paneigtu The Guardian bandoma sukelti baimę, todėl tai yra ignoruojama. The Guardian visada naudojais tokiais triukais valdyti nuomone, todėl ir nenorėjau kad į jį linkintum.

          Galima dar pridėti juokelį, kad ne tik Ultrafine particles sukelia smegenų vėžį, bet ir The Guardian skaitymas.



          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Išsprendžiamos, bet tik laikinai, kol neužsikemša katalizatoriai ir suodžių filtrai, kurie po to pjaunami lauk net pakankamai naujuose automobiliuose. Kad ir kokia kietą technologija būtų, realiai deginamas tas pats dyzelis, per paskutinius dešimtmečius tik sąnaudos kažkiek sumažėjo ir tiek tos ekologijos, beje, mažėjant kubatūrai, kad varikliai būtų ekonomiškesni, tuos teršalus dar sunkiau surinkti, greičiau kemšasi filtrai, o didėjant slėgiui variklyje, susidaro daugiau kitų teršalų.

          Čia yra lietuviškų "meistrų" problema. Nes jeigu variklis dirba tvarkingai katalizatorius yra save išsivalantis (ten viskas sudega) o filtrai yra keičiami. O katalizatorius pjauna dėl to, kad juose yra daug tauriųjų metalų kuriuos galima poto parduoti.

          O jeigu pasižiurėsi statistiką tai dyzelis tą patį energijos kiekį sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų nei benzinas, taigi toli gražu tai nėra kažkoks superblogesnis dalykas nei benzinas.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Čia yra lietuviškų "meistrų" problema. Nes jeigu variklis dirba tvarkingai katalizatorius yra save išsivalantis (ten viskas sudega) o filtrai yra keičiami. O katalizatorius pjauna dėl to, kad juose yra daug tauriųjų metalų kuriuos galima poto parduoti.

            O jeigu pasižiurėsi statistiką tai dyzelis tą patį energijos kiekį sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų nei benzinas, taigi toli gražu tai nėra kažkoks superblogesnis dalykas nei benzinas.
            Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste. Realiai kaip benzas buvo deginamas prieš 20 metų ar 40 metų, taip ir pat ir dabar deginamas, kokios ekologijos čia neatsirado ir negali būti, kol nebus pakeista kuro rūšis, pvz. tas pats vandenilis. Filtrų keitimas ir jų išmetimas į sąvartyną ekologinės problemos neišsprendžia, nes teršalai niekur deginsta ir neperdirbami.
            Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?

            Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.22, 10:39.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste.
              Mistika, bet mano Golfas kartais po važinėjimo pats savaime pradeda smargiai burgzti. Kai kas sako, kad valo DPF filtrą. Bet aš nesuvokiu kokiu būdu.

              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?
              Turbūt turimas galvoje naudingo veikimo koeficientas. Šiaip dabartiniai dyzeliai laisva eiga naudoja gramus, o benzai kelis kartus daugiau. Mano mašina žiemą stovėdama užvesta prie -10C atšala, suvartojimas 0.4l/h
              Paskutinis taisė Sula; 2019.11.22, 11:27.

              Comment


                Ugnimi.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste. Realiai kaip benzas buvo deginamas prieš 20 metų ar 40 metų, taip ir pat ir dabar deginamas, kokios ekologijos čia neatsirado ir negali būti, kol nebus pakeista kuro rūšis, pvz. tas pats vandenilis. Filtrų keitimas ir jų išmetimas į sąvartyną ekologinės problemos neišsprendžia, nes teršalai niekur deginsta ir neperdirbami.
                  Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?

                  Tai gal gaminimo brokas tada, jeigu užsikemša. Nebent važinėjama tik trumpais atstumais nespėjant varikliui pilnai sušilti, nes kol šaltas katalizatorius nesugeba valytis.

                  O degimo technologijos dabar yra LABAI daug paėjusios nuo to, kas buvo prieš 40 metų. Tiek efektyvumo, tiek ipurškimo reguliavime (kam labai padėjo kompiuterizuota akseleracija, kas prieš 40 metų buvo tik mechaniška). Beto filtravimo sistemos taip pat pagerėjo. Jos toli gražu ne tobulos ir tikrai gerai būtų surasti ką nors geriau (eletromobiliai nebus ta išeitis dėl netiesioginių priežasčių), bet nereikia apsimesti kad automobilių technologija stovi vietoje. Va pavyzdžiui praėjusiais metais Toyota naują rekordą pasiekė: https://www.cnet.com/roadshow/news/t...ng-efficiency/

                  Kas dėl filtrų perdirbimo/utilizavimo, tai sutinku, bet čia yra atskira tema, kodėl utilizavimas yra nepavykusi svajonė.

                  Pagal pateiktą lentelę dyzelinis variklis 5 teršalų rušimis yra mažiau teršiantis nei benzininis, įskaitant CO ir CO2. Plius sunaudojama mažiau degalų (kas taip pat mažina taršą).

                  Comment


                    Per pilnus 2019 m. (t.y. sausį-gruodį) Lietuvoje iš viso įregistruota 50’829 nauji lengvieji automobiliai, t.y. net 41,3% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2018 m. (35’966 vnt.).
                    http://autotyrimai.lt/naujienos/

                    Net atmetus grubiai 1/3 reeksportuotų automobilių lieka > 30000 naujų automobilių Lietuvoje. Jau visai solidus skaičius rodantis, kad naujo auto pirkimas LT tampa beveik norma.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      http://autotyrimai.lt/naujienos/

                      Net atmetus grubiai 1/3 reeksportuotų automobilių lieka > 30000 naujų automobilių Lietuvoje. Jau visai solidus skaičius rodantis, kad naujo auto pirkimas LT tampa beveik norma.
                      O yra idomu info kiek is ju buvo pirkta ne ant imoniu?

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                        O yra idomu info kiek is ju buvo pirkta ne ant imoniu?
                        Tikėtina, kad absoliuti dauguma premium klasės ant įmonių, o labai didelė dalis kibirų (išskyrus visokias škodas) - privačių pirkėjų.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          "VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reforms"

                          https://www.reuters.com/article/us-v...-idUSKBN1ZF1OB
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Tai kaip čia tie planai, kad automobilių problemos išsispres nes gi automobilių mažės, ane?

                            Iki 2030 gi turi sumažėti apie 30% tik va kažkaip auga ir auga kasmet. Matyt sudarant darnaus judumo planą grų grybukų buvo užvalgę.

                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Tikėtina, kad absoliuti dauguma premium klasės ant įmonių, o labai didelė dalis kibirų (išskyrus visokias škodas) - privačių pirkėjų.
                            Yra teke ieškoti informacijos kiek naujų automobilių registruoja įmonės (kaip turtą apskaitoje), tai net nustebau kad apie 20-40%, ne daugiau.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Taip, kaip ir visi normalūs taupūs žmonės, kai už seno grabo variklio ar pavarų dėžės remontus sumoki tūkstančius, pradedi skaičiuoti, kad naujas auto su garantija pigiau.
                              Tai ką tu ten perki, kad per 5 metus sudroži pavarų dėžę? Fordą gal kokį? Nebent tu koks ūberio vairuotojas 12h per dieną mieste.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Tai ką tu ten perki, kad per 5 metus sudroži pavarų dėžę? Fordą gal kokį? Nebent tu koks ūberio vairuotojas 12h per dieną mieste.
                                O kuo Fordo pavarų dėžės blogos? Šiuolaikiniuose automobiliuose bjauriausios bėdos susijusios su elektronika, remontas sunkiai diagnozuojamas ir dažnai nepigiai kainuoja.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  O kuo Fordo pavarų dėžės blogos? Šiuolaikiniuose automobiliuose bjauriausios bėdos susijusios su elektronika, remontas sunkiai diagnozuojamas ir dažnai nepigiai kainuoja.
                                  Nekokybiškos jos, daug broko. Bet galima ir kokius pietryčių azijos brandus vardinti nebutinai fordą. O Lettered minėjo būtent pavarų dėžės ar variklio remontą.

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas
                                    Kas 5 metus perki naują automobilį? Pypsi mano bulšitometras...
                                    Jei to negalite sau leisti, tai nereiškia, kad negali kiti (pvz. aš irgi negaliu, bet žinau N galinčių ir pilnai suprantu privalumus).
                                    Kažkaip dažnai išlenda labai kvailas tūlo lietuvio požiūris (netaikau konkrečiai useriui sankauskui), kad "jei aš kažko neišgaliu, nemoku arba nesuprantu, tai tas dalykas yra melas/kvaila/neverta ar pan.".
                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Tai ką tu ten perki, kad per 5 metus sudroži pavarų dėžę? Fordą gal kokį? Nebent tu koks ūberio vairuotojas 12h per dieną mieste.
                                    O ar žmogus sako, kad per 5 m sudrožia? Baigiasi po 5 metų veiklos nuoma, priduoda pavažinėtą automobilį ir pasiima naują, kurį dar po 5 metų vėl priduos ir pasiims naują. Manau niekas nesako, kad 5 metų auto bus nudrožta, bet esmė, kad garantinis automobilis yra patikimesnis, o jei ir sugenda, tai piniginė nuo to nekenčia. O tai kai kam yra daug svarbiau, nei sutaupyta pačio auto kaina

                                    Comment


                                      Parašė Strujus Rodyti pranešimą
                                      O ar žmogus sako, kad per 5 m sudrožia? Baigiasi po 5 metų veiklos nuoma, priduoda pavažinėtą automobilį ir pasiima naują, kurį dar po 5 metų vėl priduos ir pasiims naują. Manau niekas nesako, kad 5 metų auto bus nudrožta, bet esmė, kad garantinis automobilis yra patikimesnis, o jei ir sugenda, tai piniginė nuo to nekenčia. O tai kai kam yra daug svarbiau, nei sutaupyta pačio auto kaina
                                      Bet.... kam? Jeigu normaliai prižiūrėtas jis po 5 metų važiuos taip pat kaip ir naujas. O lettered būtent kabėjo apie tai, kad brangu remontuoti. Na taip, jeigu 5 metus nekeiste tepalū tai gal ir reikės poto remontuoti.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Bet.... kam? Jeigu normaliai prižiūrėtas jis po 5 metų važiuos taip pat kaip ir naujas. O lettered būtent kabėjo apie tai, kad brangu remontuoti. Na taip, jeigu 5 metus nekeiste tepalū tai gal ir reikės poto remontuoti.
                                        Jei turi už ką pirkt - kodėl ne? Per 5m jei daug važinėji galima neblogai nudrožt. Pats tas metas parduot kol vertė dar labai nekritus, padoriai atrodo ir pats modelis dar nėra morališkai pasenęs.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Bet.... kam? Jeigu normaliai prižiūrėtas jis po 5 metų važiuos taip pat kaip ir naujas. O lettered būtent kabėjo apie tai, kad brangu remontuoti. Na taip, jeigu 5 metus nekeiste tepalū tai gal ir reikės poto remontuoti.
                                          Manau, kad automobiliai yra per siauras klausimas temoj apie ekonomiką ir čia labiau tema autogido forumui. Bet aš paprastai pasakysiu - viskas priklauso nuo pinigų. Jei žmogaus pajamos yra tokios, kad jam papildoma 50e ar 100e ar 200e ar kt. suma per mėnesį nėra esminė, tai kodėl gi ne? Visi realūs argumentai PRIEŠ tokį modelį yra tik finansiniai. Bet jei tie pinigai, lyginant su pajamomis, yra neesminiai, tai kaip ir nelieka minusų, o pliusai visi lieka
                                          Į daug konkrečių pvz. nesivelsiu, bet yra mašinų, kurios naujos yra pilnai OK, o po kelių metų (nebūtinai 5 m., bet tarkim pasiekus kokius 200 tūkst. km. ar kt.) joms ateina esminės priežiūros išlaidos - pompos, siurbliai, smagračiai ir kt. Plius tada atsiranda poreikis visokioms "dylančioms" dalims, kurių keitimo ir taip galima tikėtis, bet kurių per pirmus 5 metus gal nereikės keisti visai, o jei ir reikės, tai tas bus padaryta garantinio sąskaita. Priskaityčiau diskus, sankabas, dalelių filtrus, žibintus (pvz. paskutiniu metu populiarūs Full LED žibintai yra labai nepigus malonumas, jeigu sugenda), daviklius, amortikus, stiprintuvus, AC kompresorius ir kt. Jei gali už papildomą sumą (ypač jei ji, lyginant su pajamomis, nėra esminė) visiškai nesukti galvos dėl tokių dalykų - go for it

                                          P.S. pats visiškai naujos nepirkčiau, o geriau už panašią sumą paimčiau aukštesnės klasės auto, kuriai yra jau "suėję" keletas metų. Bet pilnai suprantu tuos, kurie susimoka už naują auto tam, kad papildomai gautų "galvos skausmo nuėmimą"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X