Man įdomu, kodėl dingo dar prieš porą dešimtmečių ir visus dyzelgeitus buvę tyrimai, kad benzininių vidaus degimo variklių (jų kadaise buvo absoliuti dauguma) aromatinių ir sudėtinių angliavandenių (pvz. benzolai) išmetimų dedamoji yra labiausiai kancerogeniška.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan įdomu, kodėl dingo dar prieš porą dešimtmečių ir visus dyzelgeitus buvę tyrimai, kad benzininių vidaus degimo variklių (jų kadaise buvo absoliuti dauguma) aromatinių ir sudėtinių angliavandenių (pvz. benzolai) išmetimų dedamoji yra labiausiai kancerogeniška.
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Atsimenu per paskaitą VGTU matavom benzininio automobilio variklio galią, dėstytojas labai kruopščiai movė žarną ant duslintuvo, kad tik studentai nenusinuodytų ir sakė, kad jei būtų dyzelis, tai nereiktų jokios žarnos mauti.
Šiaip jau paskui dūmyjantį dyzelį važiuoti dar įmanoma, paskui benziną - sunkiai
Paskutinis taisė Sula; 2019.11.21, 16:18.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąKažkaip straipsnyje nieko nemačiau apie tai.
Galima dar pridėti juokelį, kad ne tik Ultrafine particles sukelia smegenų vėžį, bet ir The Guardian skaitymas.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Išsprendžiamos, bet tik laikinai, kol neužsikemša katalizatoriai ir suodžių filtrai, kurie po to pjaunami lauk net pakankamai naujuose automobiliuose. Kad ir kokia kietą technologija būtų, realiai deginamas tas pats dyzelis, per paskutinius dešimtmečius tik sąnaudos kažkiek sumažėjo ir tiek tos ekologijos, beje, mažėjant kubatūrai, kad varikliai būtų ekonomiškesni, tuos teršalus dar sunkiau surinkti, greičiau kemšasi filtrai, o didėjant slėgiui variklyje, susidaro daugiau kitų teršalų.
Čia yra lietuviškų "meistrų" problema. Nes jeigu variklis dirba tvarkingai katalizatorius yra save išsivalantis (ten viskas sudega) o filtrai yra keičiami. O katalizatorius pjauna dėl to, kad juose yra daug tauriųjų metalų kuriuos galima poto parduoti.
O jeigu pasižiurėsi statistiką tai dyzelis tą patį energijos kiekį sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų nei benzinas, taigi toli gražu tai nėra kažkoks superblogesnis dalykas nei benzinas.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia yra lietuviškų "meistrų" problema. Nes jeigu variklis dirba tvarkingai katalizatorius yra save išsivalantis (ten viskas sudega) o filtrai yra keičiami. O katalizatorius pjauna dėl to, kad juose yra daug tauriųjų metalų kuriuos galima poto parduoti.
O jeigu pasižiurėsi statistiką tai dyzelis tą patį energijos kiekį sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų nei benzinas, taigi toli gražu tai nėra kažkoks superblogesnis dalykas nei benzinas.
Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?
Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.22, 10:39.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?Paskutinis taisė Sula; 2019.11.22, 11:27.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste. Realiai kaip benzas buvo deginamas prieš 20 metų ar 40 metų, taip ir pat ir dabar deginamas, kokios ekologijos čia neatsirado ir negali būti, kol nebus pakeista kuro rūšis, pvz. tas pats vandenilis. Filtrų keitimas ir jų išmetimas į sąvartyną ekologinės problemos neišsprendžia, nes teršalai niekur deginsta ir neperdirbami.
Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?
O degimo technologijos dabar yra LABAI daug paėjusios nuo to, kas buvo prieš 40 metų. Tiek efektyvumo, tiek ipurškimo reguliavime (kam labai padėjo kompiuterizuota akseleracija, kas prieš 40 metų buvo tik mechaniška). Beto filtravimo sistemos taip pat pagerėjo. Jos toli gražu ne tobulos ir tikrai gerai būtų surasti ką nors geriau (eletromobiliai nebus ta išeitis dėl netiesioginių priežasčių), bet nereikia apsimesti kad automobilių technologija stovi vietoje. Va pavyzdžiui praėjusiais metais Toyota naują rekordą pasiekė: https://www.cnet.com/roadshow/news/t...ng-efficiency/
Kas dėl filtrų perdirbimo/utilizavimo, tai sutinku, bet čia yra atskira tema, kodėl utilizavimas yra nepavykusi svajonė.
Pagal pateiktą lentelę dyzelinis variklis 5 teršalų rušimis yra mažiau teršiantis nei benzininis, įskaitant CO ir CO2. Plius sunaudojama mažiau degalų (kas taip pat mažina taršą).
Comment
-
Per pilnus 2019 m. (t.y. sausį-gruodį) Lietuvoje iš viso įregistruota 50’829 nauji lengvieji automobiliai, t.y. net 41,3% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2018 m. (35’966 vnt.).
Net atmetus grubiai 1/3 reeksportuotų automobilių lieka > 30000 naujų automobilių Lietuvoje. Jau visai solidus skaičius rodantis, kad naujo auto pirkimas LT tampa beveik norma.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
http://autotyrimai.lt/naujienos/
Net atmetus grubiai 1/3 reeksportuotų automobilių lieka > 30000 naujų automobilių Lietuvoje. Jau visai solidus skaičius rodantis, kad naujo auto pirkimas LT tampa beveik norma.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
O yra idomu info kiek is ju buvo pirkta ne ant imoniu?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
"VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reforms"
https://www.reuters.com/article/us-v...-idUSKBN1ZF1OBAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Tai kaip čia tie planai, kad automobilių problemos išsispres nes gi automobilių mažės, ane?
Iki 2030 gi turi sumažėti apie 30% tik va kažkaip auga ir auga kasmet. Matyt sudarant darnaus judumo planą grų grybukų buvo užvalgę.
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tikėtina, kad absoliuti dauguma premium klasės ant įmonių, o labai didelė dalis kibirų (išskyrus visokias škodas) - privačių pirkėjų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip, kaip ir visi normalūs taupūs žmonės, kai už seno grabo variklio ar pavarų dėžės remontus sumoki tūkstančius, pradedi skaičiuoti, kad naujas auto su garantija pigiau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai ką tu ten perki, kad per 5 metus sudroži pavarų dėžę? Fordą gal kokį? Nebent tu koks ūberio vairuotojas 12h per dieną mieste.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O kuo Fordo pavarų dėžės blogos? Šiuolaikiniuose automobiliuose bjauriausios bėdos susijusios su elektronika, remontas sunkiai diagnozuojamas ir dažnai nepigiai kainuoja.
Comment
-
Parašė sankauskasKas 5 metus perki naują automobilį? Pypsi mano bulšitometras...
Kažkaip dažnai išlenda labai kvailas tūlo lietuvio požiūris (netaikau konkrečiai useriui sankauskui), kad "jei aš kažko neišgaliu, nemoku arba nesuprantu, tai tas dalykas yra melas/kvaila/neverta ar pan.".
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai ką tu ten perki, kad per 5 metus sudroži pavarų dėžę? Fordą gal kokį? Nebent tu koks ūberio vairuotojas 12h per dieną mieste.
Comment
-
Parašė Strujus Rodyti pranešimąO ar žmogus sako, kad per 5 m sudrožia? Baigiasi po 5 metų veiklos nuoma, priduoda pavažinėtą automobilį ir pasiima naują, kurį dar po 5 metų vėl priduos ir pasiims naują. Manau niekas nesako, kad 5 metų auto bus nudrožta, bet esmė, kad garantinis automobilis yra patikimesnis, o jei ir sugenda, tai piniginė nuo to nekenčia. O tai kai kam yra daug svarbiau, nei sutaupyta pačio auto kaina
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet.... kam? Jeigu normaliai prižiūrėtas jis po 5 metų važiuos taip pat kaip ir naujas. O lettered būtent kabėjo apie tai, kad brangu remontuoti. Na taip, jeigu 5 metus nekeiste tepalū tai gal ir reikės poto remontuoti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet.... kam? Jeigu normaliai prižiūrėtas jis po 5 metų važiuos taip pat kaip ir naujas. O lettered būtent kabėjo apie tai, kad brangu remontuoti. Na taip, jeigu 5 metus nekeiste tepalū tai gal ir reikės poto remontuoti.
Į daug konkrečių pvz. nesivelsiu, bet yra mašinų, kurios naujos yra pilnai OK, o po kelių metų (nebūtinai 5 m., bet tarkim pasiekus kokius 200 tūkst. km. ar kt.) joms ateina esminės priežiūros išlaidos - pompos, siurbliai, smagračiai ir kt. Plius tada atsiranda poreikis visokioms "dylančioms" dalims, kurių keitimo ir taip galima tikėtis, bet kurių per pirmus 5 metus gal nereikės keisti visai, o jei ir reikės, tai tas bus padaryta garantinio sąskaita. Priskaityčiau diskus, sankabas, dalelių filtrus, žibintus (pvz. paskutiniu metu populiarūs Full LED žibintai yra labai nepigus malonumas, jeigu sugenda), daviklius, amortikus, stiprintuvus, AC kompresorius ir kt. Jei gali už papildomą sumą (ypač jei ji, lyginant su pajamomis, nėra esminė) visiškai nesukti galvos dėl tokių dalykų - go for it
P.S. pats visiškai naujos nepirkčiau, o geriau už panašią sumą paimčiau aukštesnės klasės auto, kuriai yra jau "suėję" keletas metų. Bet pilnai suprantu tuos, kurie susimoka už naują auto tam, kad papildomai gautų "galvos skausmo nuėmimą"
- 2 patinka
Comment
Comment