„Lietuvos draudimo“ žalų duomenimis, daugiausia eismo įvykių sukelia tų automobilių vairuotojai, kurių Lietuvoje yra daugiausia: „Volkswagen“, „Audi“, „Opel“. Po jų seka „Toyota“, BMW.
Taip, jeigu proporciškai skačiuot iš draudimo statstikos (kuriuoje bet koks stulpo pabraukimas besiparkuojant kieme skaičiuojamas kaip avarija), tada daug, nes jaunimas mėgsta BMW ir, iš esmės, nors jau turi teises, bet dar mokosi vairuot, todėl ir būna daug smulkių incidentų. Bet yra labiau nei aišku, kad tai yra 15min ir Delfi'ų išpūstas burbulas, kuriame bet kuri avarija su BMW yra verta fotografo siuntimo į vietą ir antraštėje tikrai puikuosis markės pavadinimas.
Reikia būti labai nutolus nuo automobilių pasaulio, kad teigti, kad BMW vairuotojai išskiriami tik Lietuvoje. BMW vairuotojai išskiriami į atskirą kastą literaliai visame pasaulyje. Ir visur vienodai. Tiesiog toks trendas, kuris tikrai negimė Marijampolės auto turguje.
Kol yra pilna žmonių, kuriems pakalbėti apie tai, kokie BMW vairuotojai yra kvailiai, yra didžiulė pramoga, tol ir bus panašu, kad avarijas sukelia vien BMW, nes žiniasklaidai tiesiog apsimoka taip rašyt. Kai kasdien rašoma apie kitų markių automobilių avarijas, antraštėse jos net nėra minimos, nes na nedarysi gi VW ir Audi vairuotojams, kurių yra pusė Lietuvos, girtų debilų ir kelių gaidelių reputacijos, liaudžiai neužeis...
Draudėjai draudimą gal irgi skaičiuoja pagal delfi? Akivaizdu, kad BMW labai mėgstama markė tarp pacukų ir marozų, kurie ralinėja po miestą, pats ne kartą mačiau BMW su sulaužytu ratu ant bordiūro ir pan. avarijų., tai nieko keisto, kad statistika atitinkama ir draudimo kainos.
Taip, jeigu proporciškai skačiuot iš draudimo statstikos (kuriuoje bet koks stulpo pabraukimas besiparkuojant kieme skaičiuojamas kaip avarija), tada daug, nes jaunimas mėgsta BMW ir, iš esmės, nors jau turi teises, bet dar mokosi vairuot, todėl ir būna daug smulkių incidentų. Bet yra labiau nei aišku, kad tai yra 15min ir Delfi'ų išpūstas burbulas, kuriame bet kuri avarija su BMW yra verta fotografo siuntimo į vietą ir antraštėje tikrai puikuosis markės pavadinimas.
Po pirmo sakinio nustojote skaityti?
skaičiuojant proporciškai privalomuoju draudimu apdraustų automobilių kiekiui, dažniausiai į avarijas patenka BMW, „Mercedes“, „Toyota“, „Mazda“, „Peugeot“ automobiliai“
Bet BMW kažkodėl nepakeitė savo BMW Middle East puslapio logo į vaivorykštinį. Absoliučiai netikėta, kaip taip galėjo nutikti? Na va, o sako, kad taip jau LABAI palaiko. Jei būčiau gėjus, tai labai įsižeisčiau
Bet BMW kažkodėl nepakeitė savo BMW Middle East puslapio logo į vaivorykštinį. Absoliučiai netikėta, kaip taip galėjo nutikti? Na va, o sako, kad taip jau LABAI palaiko. Jei būčiau gėjus, tai labai įsižeisčiau
Šiaip Lietuvoje irgi nebuvo pakeitę. Nelaiko dar mus už savus, mes labiau prie Middle East, vat tai verkia mūsų tolerantiškasis jaunimas
Bet jūs aiškinote kad čia viskas gerai ir normalu. Taip nėra.
Kad dauguma su naujomis iš salono pirktomis lengvosiomis mašinomis taip daroma. Uzglusinamas EGR ir užprogramuoja kad nesirinktu smalkes viduj o jas mestų lauk.
Kad dauguma su naujomis iš salono pirktomis lengvosiomis mašinomis taip daroma. Uzglusinamas EGR ir užprogramuoja kad nesirinktu smalkes viduj o jas mestų lauk.
Net jeigu taip ir būtų (nebent pavieniai atvejai, tikrai ne dauguma), tai vistien nebūtų gerai ir normalu.
Net jeigu taip ir būtų (nebent pavieniai atvejai, tikrai ne dauguma), tai vistien nebūtų gerai ir normalu.
masinai geriau ir piniginiai geriau. Mažiau išlaidų bus, nes niekada sistema neužsikiš bus normali oro cirkuliacija to pasekoje vargu ar pilsis iš duslintuvo juodi dūmai. Vieni pliusai vizualiai.
Turbut teko matyti kur autobusų galiniai sustojimai ir vykdomi atstojai daug mažų tepalo balučių.
masinai geriau ir piniginiai geriau. Mažiau išlaidų bus, nes niekada sistema neužsikiš bus normali oro cirkuliacija to pasekoje vargu ar pilsis iš duslintuvo juodi dūmai. Vieni pliusai vizualiai.
Na aišku, svarbu man pigiau priežiūra, o kad dėl manes mirs 10 nuo vėžio tai koks skirtumas.
Pagal išmetamų dujų sudėtį ar kompo parodymų rezultatus. Kompą, aišku, galima apgauti, bet jei variklis dirba kitaip, tai ir išmetimo dujos neatitiks reikalavimų.
Pagal išmetamų dujų sudėtį ar kompo parodymų rezultatus. Kompą, aišku, galima apgauti, bet jei variklis dirba kitaip, tai ir išmetimo dujos neatitiks reikalavimų.
kaip tik jis dirba dar ir gražiau, nes nėra jokių oro pasikišimo viskas švaru, o švaru nes joks šūdas nepatenka į egr, o eina iįkart lauk. Tiesiog padaroma kaip būdavo seni dyzeliai be jokių euro standartų. Taip išlošiama didesnė variklio galia ir mažesnės kuro sąnaudos.
Comment