Tai gana nebloga kaina, dabar mažytė Kona panašiai kainuoja. Plius dar gal pasikeitus valdžiai ne tik 4K Eur subsidija bus, bet ir PVM lengvata atsiras, tada iš vis kainos susilygintų su rav'ais ir tiguan'ais.
Električkos nepanaikins klausimo. Didesnė/sunkesnė auto -> didesnės baterijos -> dar sunkesnė auto. Sunkesnė auto - daugiau padangų ir stabdžių kaladėlių dulkių, didesnis poveikis kelio dangai.
Važinėjant EV ir nedraginant stabdžių beveik nereikia, stabdo kinetinės energijos regeneravimo sistema, padangos taip pat dėvisi priklausomai nuo vairavimo stiliaus, o ne auto dydžio. Taršos ir CO2 beabejo daugiau sukurs didelis EV nei mažas, bet pagrindinis skirtumas yra tarp EV ir VDV, o ne tarp skirtingų dydžių EV. Panašiai kaip ir globaliniam atšilimui turi įtakos, kokiu kuru namas šildomas, o ne kokio dydžio šunį perka.
Ne bobutė, o tie, kurie su juo važinėja, ir būtent šituo S350d, 190kw. Žodžiu netikėkite viskuom, kas parašyta brošiūrose.
Su nauja A6 3.0TDI 210kW vidurkis kuro 6.6/100 kompas rode. Vazineta misriai nuvaziuota 700km. Tai nori pasakyt S naujas valgys 10L??? Gal maisai Su S500 benzinu
SQ7 4.0TDI vidurkis ilaglaikis 8.2/100 ir tikrai netaupant.
Tai gana nebloga kaina, dabar mažytė Kona panašiai kainuoja. Plius dar gal pasikeitus valdžiai ne tik 4K Eur subsidija bus, bet ir PVM lengvata atsiras, tada iš vis kainos susilygintų su rav'ais ir tiguan'ais.
Cia bazine kaina. Atmink kad vokieciai (Skoda galima priskirt prie ju) buna labai pliki dar reikia pasikomplektuot. Audi E-tron kaina prasideda nuo 72 000EUR. Susikomplektavus susidejus visus asistentus patampa 100 000EUR
Taigi nesitikek po visu akciju sios Skodos be 42 000 vairuot
Visų pirma apsimoka, jei niekur neskubi, pvz varai tūsintis, nes jei darbo reikalais, tai nekažką vaikščioti po rajoną ieškant mašinos, nes kai labiausiai reikia, pvz. rytais apie 7-7.30 h, dažnai kelių km spinduliu nieko nebūna.
Cia bazine kaina. Atmink kad vokieciai (Skoda galima priskirt prie ju) buna labai pliki dar reikia pasikomplektuot. Audi E-tron kaina prasideda nuo 72 000EUR. Susikomplektavus susidejus visus asistentus patampa 100 000EUR
Taigi nesitikek po visu akciju sios Skodos be 42 000 vairuot
Tai ok, Tiguanas geriau sukomplektuotas irgi apie 40k Eur kainuoja, žodžiu normali kaina kaip tokio dydžio suv'ui, jei taip toliau eis nauji EV modeliai, greitai VDV rinka mirs.
Su nauja A6 3.0TDI 210kW vidurkis kuro 6.6/100 kompas rode. Vazineta misriai nuvaziuota 700km. Tai nori pasakyt S naujas valgys 10L??? Gal maisai Su S500 benzinu
SQ7 4.0TDI vidurkis ilaglaikis 8.2/100 ir tikrai netaupant.
Dabar apie S350d kalba eina, nelabai supratau prie ko čia audi, ir dar mažesnė. Nors su Audi girdėjau problema ne kuro sąnaudos, o dėl lago apskritai nelabai juda iš vietos.
Visų pirma apsimoka, jei niekur neskubi, pvz varai tūsintis, nes jei darbo reikalais, tai nekažką vaikščioti po rajoną ieškant mašinos, nes kai labiausiai reikia, pvz. rytais apie 7-7.30 h, dažnai kelių km spinduliu nieko nebūna.
Tai taip. Šiek tiek kitas variantas jei automobilį naudoji kasdien, apibrėžtu laiku etc.
Tai ok, Tiguanas geriau sukomplektuotas irgi apie 40k Eur kainuoja, žodžiu normali kaina kaip tokio dydžio suv'ui, jei taip toliau eis nauji EV modeliai, greitai VDV rinka mirs.
Tiguanas taip mazdaug 40k EUR jei jau "sustresnis".
Nu siuo metu irgi tarkim Audi E-Tron 100k EUR. Ta paty kainuoja SQ7 ar SQ8 ir netgi daugiau. Ar kad ir tarkim naujasis A6 Allroad TDI sudejus beveik viska patampa 85k EUR. SQ5 TDI pasikomplektavus nesunkiai sumusi 100k EUR.
Ne VDV mirs o artimiausiu metu del SUV paklausos VW ir Audi galvoja nugesint daly modeliu bet cia tik plektu lygis
Dabar apie S350d kalba eina, nelabai supratau prie ko čia audi, ir dar mažesnė. Nors su Audi girdėjau problema ne kuro sąnaudos, o dėl lago apskritai nelabai juda iš vietos.
Blin jau RAV4 ar CH-R ten jau juda :-). Siaip yra tas lagas pas Audi bet tikrai ne toks kaip raso spaudoj. Maziau skaityk spaudos ir brosiuru
Blin jau RAV4 ar CH-R ten jau juda :-). Siaip yra tas lagas pas Audi bet tikrai ne toks kaip raso spaudoj. Maziau skaityk spaudos ir brosiuru
Gerai, maziau skaitysim spaudos ir brosiuriu, pasitikesim informacija iš Darius555 O jei rimtai, tai pažįstamas Audi TT Vokietijoje išsinuomavo naują, tai sake baisu koks lagas.
Gerai, maziau skaitysim spaudos ir brosiuriu, pasitikesim informacija iš Darius555 O jei rimtai, tai pažįstamas Audi TT Vokietijoje išsinuomavo naują, tai sake baisu koks lagas.
Nes i benzinus istate irgi filtrus panasius kaip pas dyzelius. Tik vadinasi ne DPF bet OPF.Vaziavau pries koky menesy su nauju Cayenne - lagas irgi yra. Tipo jei nori startuot be lago turi naudot launch control.
Visuomet išlenda iš kur nors Toyotos koks fanas ir skelia, kad šustra markę jis turi, o vokiečiai rūko kamputyje.. Patinka man mažų poreikių žmonės
Ne mažų, o gyvenimiškų, t.y., kad auto startuotų be jokių lagų ir kuro mažai valgytų ne tik ant popieriaus. O Audi akivaizdu, kad failina, ir ne juokingai, jų dyzeliai jau visam pasaulyje anekdotai.
Ne mažų, o gyvenimiškų, t.y., kad auto startuotų be jokių lagų ir kuro mažai valgytų ne tik ant popieriaus. O Audi akivaizdu, kad failina, ir ne juokingai, jų dyzeliai jau visam pasaulyje anekdotai.
Ne mažų, o gyvenimiškų, t.y., kad auto startuotų be jokių lagų ir kuro mažai valgytų ne tik ant popieriaus. O Audi akivaizdu, kad failina, ir ne juokingai, jų dyzeliai jau visam pasaulyje anekdotai.
* Audi dyzeliai vieni geriausiu pasaulyje.
* Juokiasi tas kas vairuoja tojota ir apie Audi tik svajoja slapiuose sapnuose
* Jei nori suzinot kas yra tikras lagas siulau pabandyt naujus Volvo
* RAV4 sanaudos misriu rezimu tokios pacios kaip SQ7 TDI. Tik nepulk cia visu gydyt apie 5/100
* Tojotu/Lexus vairuotojai yra patys protingiausi. Ju auto marke yra pati geriausia/kokybiskiausia : maziausiai genda. Garso izoliacija geriausia ir t.t. Vokieciai pagal juos yra 10 metu atsilike, nors realybeje yra atvriksciai
* Speju ka geriausia esi vairaves tai koky kibira CH-R
Ir galiu garantuot kad ka geriausia esi vairaves tai savo tojota
Vairuojasi geriau VW Golf/Jetta nei Toyota Corolla/Auris, o Ford Focus geriau nei VW Golf . Yra patirties su visom
Bet surinkimo ar medžiagų kokybė su tuo visai nekoreliuoja.
Visos "plataus vartojimo" mašinos yra padarytos taupant ant kiekvieno varžto.
Comment