Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Didžiausia bėda su nedideliais visiem prieinamais masiškai gaminamais elektromobiliais šiuo metu yra baterijos. Jos tiesiog dar per brangios. O brangios nes reikia labai daug, t.y. gamybos pajėgumai dar per maži, kad masiškai gaminti baterijas automobiliams už tokią kainą kokios reikia, kad būtų galima pasiūlyti gerą kainą galutiniam vartotojui.

    Dėl šios priežasties Tesla statysis savo nuosavą Giga baterijų gamyklą JAV, kuri kaip tikimasi leis kompanijai sutaupyti mažiausiai 30% sąnaudų baterijoms ir labai stipriai padidinti automobilių gamybos pajėgumus, kas galiausiai turėtų leisti gaminti ~500 000 automobilių per metus, taip įgalinant gerokai pigesnio ir šiek tiek mažesnio modelio Model 3 (III) atsiradimą, kurio kainos turėtų prasidėti nuo $35 000, t.y. dvigubai mažiau nei dabartinio Model S.
    Šiaip jau elektromobilių visa mehanika žymiai paprastesnė nei kuru varomų automobilių, nereikia visokių pavarų ir pan., todėl jie turėtų kainuoti netgi pigiau. Man atrodo, kad elektromobiliai brangūs ne dėl brangių baterijų, o dėl to, kad apskritai tai gana nišinis dalykas, kuo mažiau vienetų gaminama, tuo didesnė vieneto kaina. Nebent pačios medžiagos, naudojamos baterijų gamyboje, labai brangios?
    Flickr

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Saabams vėl ragai



      Šaltinis
      Gaila Saab'o - vienas įdomesnių gamintojų. Kaip viskas buvo? GM, su buhalterių valdoma gamybos kultūra (kuo pigiau - tuo geriau), prisubsidijuotas spausdintais doleriais nusipirko gerą gamintoją su jo visais patentais, jį nustekeno iki savo lygio ir juo atsikratė. Sunku žiūrėti visą šitą mėšlą.
      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        Parašė blitz Rodyti pranešimą
        Gaila Saab'o - vienas įdomesnių gamintojų. Kaip viskas buvo? GM, su buhalterių valdoma gamybos kultūra (kuo pigiau - tuo geriau), prisubsidijuotas spausdintais doleriais nusipirko gerą gamintoją su jo visais patentais, jį nustekeno iki savo lygio ir juo atsikratė. Sunku žiūrėti visą šitą mėšlą.
        Pritariu, nuo perejimo prie Opelio, pasidare aisku, kad Saab'ui ateina galas.

        Comment


          O gaila, reaktyvinius automobilius gamino
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Šiaip jau elektromobilių visa mehanika žymiai paprastesnė nei kuru varomų automobilių, nereikia visokių pavarų ir pan., todėl jie turėtų kainuoti netgi pigiau. Man atrodo, kad elektromobiliai brangūs ne dėl brangių baterijų, o dėl to, kad apskritai tai gana nišinis dalykas, kuo mažiau vienetų gaminama, tuo didesnė vieneto kaina. Nebent pačios medžiagos, naudojamos baterijų gamyboje, labai brangios?
            Visiškai sutinku dėl mechanikos, elektros variklių ir kitų svarbių komponentų. Jie ne tik paprasti, bet ir gerokai patikimesni.

            Apie baterijas ir jų įtaką galutinei kainai:

            Why Is The Tesla Model S So Expensive, And How Can The Price Go Down For The Model 3?

            Tesla battery packs are the most expensive single component of the Model S, with current cost of about $500 per kilowatt-hour. This means about $30,000 of the price of a Model S is the 60 kWh battery pack that delivers 208 miles of range. Musk has said his goal is to reduce the kilowatt-hour cost by 40 percent, knocking about $12,000 off the price.

            But that cost savings alone will not be enough to provide a $35,000 to $40,000 Model 3 with at least 200 miles of range by 2017. To top 200 miles in range, the Model 3 will need to be smaller and lighter than the Model S and possibly carry a smaller, lighter battery pack.

            Comment


              Kokio vilkiko čia refpuspriekabė?



              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Kokio vilkiko čia refpuspriekabė?

                Atvaizdas


                Atvaizdas
                Tai čekoslovakų "Orličan" gamybos puspriekabė - refrižeratorius N13CH, į sovietų sąjungą autotraukinys buvo komplektuojamas su vilkiku LIAZ 100.42.

                Comment


                  Kaip suprantu dabar jau turinti išliekamąją vertę? Muziejuje kur ar kolekcijoje yra?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Kaip suprantu dabar jau turinti išliekamąją vertę? Muziejuje kur ar kolekcijoje yra?
                    Pirmieji autotraukiniai į sovietų sąjungą atvyko apie 1982 -1983 metais. Konkrečiai ši puspriekabė fotografijoje kažin ar turi vertę, šaldymo agregato, kuro bako nėra, neaišku kas dar nuimta ar negrįžtamai paveikta korozijos . Dar prieš dešimtmetį buvo galima pamatyt didesnėse miestų turgavietėse, jų izoterminis kėbulas be rėmo naudojamas kaip sandėlys gendantiems maisto produktams, o nedidelėse maisto produktų gamybos įmonėse sumontavus pramoninį šaldymo agregatą naudojamas kaip šaldymo kamera, dabar tikriausiai to neliko.

                    Comment


                      Ka teko užtikti prie jablonskio mokyklos kaune...


                      turbut ilgai ten stovi kad jau apžėlo :-D
                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                      Comment


                        LOL mėtosi nenaudojamas
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Šiandien, Kaune pavyko užmatyti McLaren MP4-12C judantį K. Petrausko gatve! Gaila, kad tik iš registratoriaus vaizdą teturiu. Įspudingas automobilis...

                          Comment


                            /\
                            Lietuvoje registruotas?

                            Teko tokį kelis kartu savo akimis matyti, bet ne Lituvoje .

                            Comment


                              MP124C valstybinis nr. daznai vairuoja mergina.

                              Comment


                                Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                MP124C valstybinis nr. daznai vairuoja mergina.
                                Numeris išties tai MP412C.

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                                  Numeris išties tai MP412C.
                                  jop, susimaisiau. numeris tai masinos modelis

                                  Comment


                                    Kaip rusai pirko Ispanijje BMW e60 525d

                                    Comment


                                      Svarbiausiam „Volvo“ pokario automobiliui sukanka 70 metų

                                      Comment


                                        Švedijos technologijų universitetas Chalmers ir "Volvo Cars" Geteborgo mieste testuoja specialios serijos savaeigius automobilius realiomis sąlygomis. Automobiliai nuomojami Lindholmen Science Park, o jais galima važinėti miesto ribose.

                                        #instagramoftheday #2014 #maj #lindholmen #driveme Selfdriving car visiting Lindholmen. #itshappening by Perch63, on Flickr

                                        Daugiau informacijos: Volvo Car Group’s first self-driving Autopilot cars test on public roads around Gothenburg

                                        Automobiliai bus tobulinami naujame automobilių saugumo sistemų tyrimo cente "AstaZero", kuriuo galės naudotis visų pasaulio bendrovių specialistai. Ši investicija svarbi ir įgyvendinant ambicingą "Volvo Cars" projektą - iki 2020 m. rinkai pristatyti saugiausią automobilį pasaulyje (no-injury car).

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Šių metų rugpjūčio mėnesį Švedijos naujai atidarytoje Torslanda gamykloje gaminamas vienas laukiamiausių šių metų automobilių modelių "Volvo XC90" kilstelės saugumo sandartus. Gamintojo teigimu, jame bus gausiausia ir technologiškai pažangiausia standartinė saugumo įranga, kurios neturės ne vienas šiuo metu rinkoje esantis automobilis. Anksčiau buvo skelbiama ir apie tam tikrus dizaino pokyčius.
                                          Na va, apsimokėjo atnaujinti gamybą Švedijoje:

                                          "Volvo Car Group" džiaugiasi didėjančiais automobilių pardavimais. Šių metų rugsėjo mėnesį pasaulio mastu Volvo automobilių pardavimai padidėjo 8.6%, JAV riknoje - 11.4%, Švedijoje - 6.2%. Kinijoje pardavimai padidėjo 28.4%, o Vakarų Europos rinkose - 11.6%. Lietuvos rinkoje naujojo modelio Volvo kol kas neparduodama.
                                          Bendrovės atstovų teigimu, prie ženkalus šios markės automobilių pardavimo padidėjimo prisidėjo neseniai publikai pristatyto atnaujinto Volvo XC90 modelio pardavimai. Šis modelis tapo šiemet naujai atidarytos Torlsanda gamyklos Geteborgo mieste flagmanu. Šis bendrovės žingsnis skatina kai kurias kitas Azijos rinkoje investavusias kompanijas žvalgytis namų rinkoje.

                                          Volvo Car Group sales rise 8.6 percent in Sept year on year
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2014.10.06, 04:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X