Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra dar vienas bent man labai didelis naujos masinos pliusas, neturejimas rupesciu. Zinai, kad ziema uzsives, kad kaskart vaziuojant nereikia klausyti ar kazkas nebilda. Galu gale komfortas, naujos technologijos. Taip padeveta irgi galima davesti iki tokio lygio, taciau skirtumas kiek darbo ir laiko del to reikia paaukoti labai skirias. Ne viskas pinigais matuojama, laikas ir komfortas taip pat losia. Senas VAZ irgi vaziuoja bet ar norim langus atsidarineti su ranka, ar norim netureti kondicinieriaus, ar norim klausyti galinga uzima, ar norim netureti ABS ir pan. Galu gale pats vairavimo malonumas. Ilga laika pirkdavau padevetas, 5-10 metu senumo masinas, nesenai teko gauti tarnybine nauja. Dabar jau mieliau sesciau i visuomenini nei imciau smarkiai padeveta. Galu gale uzsienyje nuomojantis masinas gauni tik kelis tukstanciu nuvaziavusia. Skirtumas akivaizdus.

    P.S. taip, 1-3 metu senumo masina irgi variantas ir tikrai galima gauti kokybiska. Taciau tikrai ne senesne. Taciau velgi, rupesciu neturejimo argumentas labai stiprus.
    Paskutinis taisė taspac; 2013.10.03, 13:43.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Nauja mašina (iš tokių normalesnių) kainuoja nuo ~30kLt, padori 5-6 metų tokios klasės kainuoja ~10-12 kLt. 20 kLt detalėm per jos eksploatacijos periodą tikrai neišleisi.
      Jeigu tik tepalai, filtrai - tikrai daug. 100Lt max.
      Kažkaip pas jus viskas pigu

      Vien tepalas ~130Lt 5l (Shell Helix Ultra Extra 5W-30)
      ARX'e valandinis įkainis 170 LTL berods.

      Ir 10-12 kLTL kainuoja "nelabai padorūs" kompaktiniai automobiliai. Užtenka pažvelgti į autoplius.

      Tačiau aišku, nenaują tvarkingą mašiną pirkti yra taupiau, kitaip visi pirktų naujas

      Comment


        uz 40k nieko naujo nenusipirksi padoraus, nuo 40k galima tik pradet ziuret standartine skurdzia komplekacija, mazos arba kompaktines klases.

        Comment


          Parašė taspac Rodyti pranešimą
          Ilga laika pirkdavau padevetas, 5-10 metu senumo masinas, nesenai teko gauti tarnybine nauja. Dabar jau mieliau sesciau i visuomenini nei imciau smarkiai padeveta.
          P.S. taip, 1-3 metu senumo masina irgi variantas ir tikrai galima gauti kokybiska. Taciau tikrai ne senesne. Taciau velgi, rupesciu neturejimo argumentas labai stiprus.
          Tarnybine mašina važiuoti maloniau jau vien dėl to, kad pačiam už ją mokėti nereikėjo. Kas dėl 3 metų senumo - įmonės dažnai perka mašinas lizingu ir pasibaigus garantiniam terminui, jas parduoda. Tada tai yra geriausias variantas - žinai jos istoriją, bet nesi susietas servisiniais įsipareigojimais.
          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          uz 40k nieko naujo nenusipirksi padoraus, nuo 40k galima tik pradet ziuret standartine skurdzia komplekacija, mazos arba kompaktines klases.
          O kam pirkti visokiausias dideles geldas (Pasatai, A6, beemve ir pan.)? - po miestą golf-klasės užtektų, o ir užmiesty normaliai važiuoja.

          Comment


            Naujas Golfas kainuoja nuo 50k. Uz tiek gauni nepigios eksplotacijos taburete. Uz 40k iseina visokie prancuzai.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Naujas Golfas kainuoja nuo 50k. Uz tiek gauni nepigios eksplotacijos taburete. Uz 40k iseina visokie prancuzai.
              Aš rašiau apie "golf-klasė", o ne apie VW GOLF.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Nauja mašina (iš tokių normalesnių) kainuoja nuo ~30kLt, padori 5-6 metų tokios klasės kainuoja ~10-12 kLt. 20 kLt detalėm per jos eksploatacijos periodą tikrai neišleisi.
                Jeigu tik tepalai, filtrai - tikrai daug. 100Lt max.
                Pridėk sugaištą laiką servisuose, nervus, automobilio paiešką jo pirkimui su visais domėjimaisis apie senų automobilių patvarumus ir atpažinimus prastų, riziką, kad pvz. užkals varyklis ar subirės greičių dėžė. Mažiausiai 2 kartus reiktų pirkti per tą laiką, per kurį užtektų vieno naujo. Ir kur atsakymas dėl išaugusios paklausos seniems automobiliams? Tavo taisyklė galioja tik prie tam tikrų sąlygų, visi ja negalėtų pasinaudoti. Čia yra tik niša, tiems kurie turi daug laisvo laiko ir nori sutaupyti kelis tūkstančius.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Tačiau aišku, nenaują tvarkingą mašiną pirkti yra taupiau, kitaip visi pirktų naujas
                  Visi ir perka naujas, senų negamina niekas

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    Pridėk sugaištą laiką servisuose, nervus, automobilio paiešką jo pirkimui su visais domėjimaisis apie senų automobilių patvarumus ir atpažinimus prastų, riziką, kad pvz. užkals varyklis ar subirės greičių dėžė. Mažiausiai 2 kartus reiktų pirkti per tą laiką, per kurį užtektų vieno naujo. Ir kur atsakymas dėl išaugusios paklausos seniems automobiliams? Tavo taisyklė galioja tik prie tam tikrų sąlygų, visi ja negalėtų pasinaudoti. Čia yra tik niša, tiems kurie turi daug laisvo laiko ir nori sutaupyti kelis tūkstančius.
                    O kam gaišti laiką servise? - atidavei, meistras sutvarkė, pasiemei suremontuotą. Domėjimas apie geras-blogas užima ne tiek daug laiko, tuo labiau, kad ir naujus žmones perka ne "eidamas į parduotuvę nusipirkti duonos, pamačiau reklamą, užsukau į saloną, nupirkau mašiną".
                    Paskutinis taisė Aleksio; 2013.10.03, 23:17.

                    Comment


                      Ir, kad kiti teisingai mane suprastų, rašiau apie golf klasės automobilius. Prabangiems auto kaina santykinai daug daugiau krenta jau ir po kelių metų. Aš net ir kelių metų automobilį praktiškai laikyčiau nauju. Žinoma, jei su juo nėra daug pravažiuota.
                      Paskutinis taisė andyour; 2013.10.03, 23:18.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        O kam gaišti laiką servise? - atidavei, meistras sutvarkė, pasiemei suremontuotą. Domėjimas apie geras-blogas užima ne tiek daug laiko, tuo labiau, kad ir naujus žmones perka ne "eidamas į parduotuvę nusipirkti duonos, pamačiau reklamą, užsukau į saloną, nupirkau mašiną".
                        Pažįstamas net ir gerai išmanydamas automobilius nusipirko 10 metų automobilį, bet neužilgo užkalė varyklis... Tai ką jau kalbėti apie paprastus žmones, kurie niekada gyvenime nesidomėjo automobiliais ir nenori domėtis.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Pažįstamas net ir gerai išmanydamas automobilius nusipirko 10 metų automobilį, bet neužilgo užkalė varyklis... Tai ką jau kalbėti apie paprastus žmones, kurie niekada gyvenime nesidomėjo automobiliais ir nenori domėtis.
                          Norint įsigyti santykinai gerą b/e mašiną yra vienas nedidelis patarimas - pirkti šiek tiek daužtą (ne paruoštą pardavimui).

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Norint įsigyti santykinai gerą b/e mašiną yra vienas nedidelis patarimas - pirkti šiek tiek daužtą (ne paruoštą pardavimui).
                            Tai ne būtinai garantuos gerą automobilio būklę. Dažnai iš užsienio atvežami lavonai, kuriuos reikia lipdyti iš trijų-keturių ir specialiai nedatvarkomi iki galo. Pvz. paliekamas daužtas sparnas ar durelės, specialiai, kad susidarytų įspūdis, jog automobilis mažai daužtas... Tokie jau LT verslo ypatumai

                            Šnekant apie naują automobilį, kažkur buvo apskaičiuota, jog automobilį renkantis pagal kainą, tinkamas pasirinkimas yra maždaug 6-is atlyginimus kainuojantis auto. Taigi, kai pas mus vidutinis atlyginimas tegul būna 2000Lt, tai normali auto kaina turėtų būti 12000Lt, už kuriuos nieko doro nesigauna. Už tiek kažkada galima buvo nusipirkti Fiat Seicento iš salono, kas sutikit, švelniai tariant ne pats geriausias pasirinkimas

                            O skaičiuojant lizingą 60mėn, tarkim 50tūkst. Lt automobiliui (reali kaina Golf klasės auto), bei turint pirminį įnašą 7500Lt, mėnesinė įmoka būtų apie 800Lt. Ir tai neskaičiuojant pačio automobilio išlaikymo. Taigi retorinis klausimas - kiek turėtų uždirbti mūsų pilietis, kad galėtų mokėti 800Lt už automobilį, 800Lt už butą, įsipilti į automobiį kuro bei atlikti jo einamąją priežiūrą, pavalgyti apsirengti ir t.t.? Tikrai toks variantas nėra tinkamas vidutiniam lietuviui. Taigi, ne kiekvienas ir perka naują automobilį.

                            Kas dėl "didelių" A6, BMV5 ir pan. - kai tenka per dieną prasukti daugiau nei 100km, patikėkit - į Golf klasės taburetes net žiūrėt nesinori - po darbo dar labiau pavargsti, kol namo nusigauni. Golf klasės automobiliai skirti labiau miestui. Užmiestyje gyvenantiems kasdien važiuojant į darba daugiau nei 50km į vieną pusę važiuoti "taburete" yra tikra kančia... Be to naudotų "taburečių" ir tipo "limuzino" klasės ir kaina beveik nesiskiria...

                            Atkreipkit dėmesį, jog limuzino klasė dabar laikoma A6, BMV5 ir panašios. A8, MB S, BMV7 pagal dabartinę klasifikaciją - jau reprezentacinė klase Kaip verslo klasės automobiliai patapo limuzinais krizės metu - man nesuprantama, bet mes čia ne apie tai
                            Paskutinis taisė ZuluDrag; 2013.10.04, 01:55.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Norint įsigyti santykinai gerą b/e mašiną yra vienas nedidelis patarimas - pirkti šiek tiek daužtą (ne paruoštą pardavimui).
                              Tada pirikupai jas lengvai daužytų Tavo pasiūlymai tinka tik tiems, kurie gerai apsiskaitę apie automobilius, puikiai žino remonto ir detalių kainas, turi daug laiko paieškai, pasirengę rizikuoti. Ir tai galioja tik su tam tikra sąlyga, kad bus daug perkančių naujus automobilius ir lengvai sudaužančius
                              Žmonės gerai išmanydami savo darbą užsidirbs daugiau pinigų, nei užsiiminėdami veikla, kuri jiems visai nepažįstama.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                Tada pirikupai jas lengvai daužytų Tavo pasiūlymai tinka tik tiems, kurie gerai apsiskaitę apie automobilius, puikiai žino remonto ir detalių kainas, turi daug laiko paieškai, pasirengę rizikuoti. Ir tai galioja tik su tam tikra sąlyga, kad bus daug perkančių naujus automobilius ir lengvai sudaužančius
                                Žmonės gerai išmanydami savo darbą užsidirbs daugiau pinigų, nei užsiiminėdami veikla, kuri jiems visai nepažįstama.
                                Domėjimasis automobiliais yra visai nedaug laiko ir nulį pinigų reikalaujantis užsiemimas. Kaip pvz.: du mano bendradarbiai senais gerais prieškriziniais metais nusipirko naujas mašinas: "gyvenimas gerėja, reikia eiti į priekį", bet po kurio laiko savo žmonoms nupirko b/e. Dabar vienas savo "naują" mašină jau pardavė ir nupirko devėtą, kitas taip pat po autopliusus jau žvalgosi. Nes žmonės galėjo palyginti naujas ir senas mašinas.

                                Comment


                                  O ką turi omeny senus? Nes aš naujus laikau ir kelių metų automobilius, žinoma, jei nedaug km. pravažiuota. Nors girdėjau, kad spidometrus atsuka.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Domėjimasis automobiliais yra visai nedaug laiko ir nulį pinigų reikalaujantis užsiemimas.
                                    Domėjimasis domėjumuisi nelygu. Kaip bebūtų, bet kokią sritį norint išties išmanyti reikia tam skirti daug laiko. Tamstai gal atrodo, kad čia visai nedaug laiko ir pastangų reikalaujantis dalykas nes tai yra paprasčiausiai įdomu ir tuo domiesi savo laisvalaikiu, kaip hobiu. Lygiai taip pat yra žmonių, kurie turi laiko ir noro patys kažką pasiremontuoti, bet tai nereiškia, kad tai galioja visiems .

                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Kaip pvz.: du mano bendradarbiai senais gerais prieškriziniais metais nusipirko naujas mašinas: "gyvenimas gerėja, reikia eiti į priekį", bet po kurio laiko savo žmonoms nupirko b/e. Dabar vienas savo "naują" mašină jau pardavė ir nupirko devėtą, kitas taip pat po autopliusus jau žvalgosi. Nes žmonės galėjo palyginti naujas ir senas mašinas.
                                    Ir palygine pamatė, kad kažkieno jau naudotas automobilis yra geresnis nei nanaudotas?

                                    Aš asmeniškai ir mano pažįstami, kurie turi savo naujus arba vairuoja naujus valdiškus automobilius dėvėtiems kažkaip nostalgijos nejaučia .
                                    Paskutinis taisė pauliaK; 2013.10.04, 19:55.

                                    Comment


                                      Parašė dts Rodyti pranešimą
                                      išlipk iš savo VAGeno niauktais langais ir apsidairyk.. gal pamatysi
                                      Tai kad ir "VAGeno" klasėj VW daugiau mažiau visada laikosi viršūnėj ir yra praktiškai optimalus variantas kainos ir kokybės santykiu, nors ir nėra vieninteliai ir neginčijami lyderiai, o ką kalbėt apie geriausių tarpą, brangesnių markių, "aukščiausią lygą" - Mercedes, BMW, Audi, čia iš vis net konkurencijos jiems nėra pagal pardavimus(konkuruoja tik tarpusavyje) ir praktikoj įrodo savo akivaizdų pranašumą prieš visus kitus, kaip ir diktuoja visas "madas", pirmi masiškai įgyvendina visas svarbiausias technologines naujoves.
                                      Neįsivaizduoju kaip galima būtų užginčyt, kad vokiški automobiliai buvo ir tebėra etalonas(ir bus dar mažiausiai keliasdešimt metų į priekį). Aišku jeigu požiūris toks, kad "bile važiuoja ir gerai" tada ir Dacia, Fiatas, ar dar kas, gali būt "etalonas".
                                      Paskutinis taisė kaunaz; 2013.10.05, 04:33.

                                      Comment


                                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                        Tai kad ir "VAGeno" klasėj VW daugiau mažiau visada laikosi viršūnėj ir yra praktiškai optimalus variantas kainos ir kokybės santykiu, nors ir nėra vieninteliai ir neginčijami lyderiai, o ką kalbėt apie geriausių tarpą, brangesnių markių, "aukščiausią lygą" - Mercedes, BMW, Audi, čia iš vis net konkurencijos jiems nėra pagal pardavimus(konkuruoja tik tarpusavyje) ir praktikoj įrodo savo akivaizdų pranašumą prieš visus kitus, kaip ir diktuoja visas "madas", pirmi masiškai įgyvendina visas svarbiausias technologines naujoves.
                                        Neįsivaizduoju kaip galima būtų užginčyt, kad vokiški automobiliai buvo ir tebėra etalonas(ir bus dar mažiausiai keliasdešimt metų į priekį). Aišku jeigu požiūris toks, kad "bile važiuoja ir gerai" tada ir Dacia, Fiatas, ar dar kas, gali būt "etalonas".
                                        Pirmi masiškai įgyvendina naujausias technologijas sakai... D atsigauk žmogau nuo vokiškos propagandos. Naujausios technologijos gimsta kiek toliau rytuose ir taip jau buvo prieš 20 metų. Toyota parduoda daugiausiai automobilių jeigu ką~ Honda varikliai jau prieš 20 metų buvo vieni geriausių galios/ ekonomijos ir patikimumo prasme ir so on..

                                        Comment


                                          Dar reikia pridurti "faršo" kiekį kokioje 20-30 metų senumo japoniškoje mašinoje, ir palyginimui vokiškoje. Kultinėje "kregždėje" dar ne kiekvienas mygtuko paspaudimu langą atsidarydavo.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X