Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Palyginau tų pačių Auti e-tron/Škoda Enyaq/VW ID.4 kainas Lietuvoje. Škoda ir VW kainos prasideda nuo apie 49-53K EUR, Audi - 73K EUR. Pakankamai daug galima paimti už "prestižą". Dar nenustebčiau jei išleis analogišką Porsche su truputi kitokiu kėbulu už kokius 90-110K EUR.
    O prie ko cia uz prestiza?

    Comment


      Parašė transpondster Rodyti pranešimą
      čia yra standartinis atsakymas, žmogaus kuris kažką perskaitė belekokiuos "naujienų" portaluose. Kad ir kaip stengiasi naftos ir automobilių pramonė įdiegt tą idėją kad vandeniliu bus pigesni ir geresni už elektromobilius, bet faktas su kiekvienais metais tas atotrūkis tik didėja.
      Nelabai supratau prie ko čia naftos pramonė? Vandenilį dabar jau gamina tiesiog iš vandens naudojant tik elektrą. Tas atotrūkis sąlyginis dalykas, kai niekas rimtai nevysto automatiškai viskas atrodo brangu ir jokių perspektyvų nebus. Nors šiaip net nelabai masiškai gaminamas, didelis ir daug km nuvažiuojantis vandenilinis Mirai kainuoja tik 64K Eur. Čia yra panašiai kaip su elektromobiliais, jie jau prieš 100 metų egzistavo ir kurį laiką net buvo geresni už VDV automobilius. Tesla nieko ypatingo neišrado, tiesiog paėmė ir padarė į benzo baką įdėję AA baterijas, tą patį buvo jau senai galima padaryti ir su vendeniliu varomais auto, bet tiek naftos pramonei, tiek auto gamintojams buvo geriau tuos pačius VDV toliau gaminti ir nieko nekeisti.
      Flickr

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        O prie ko cia uz prestiza?
        Tai tai už ką daugiau? Audi yra tas pats VW, tik parduodamas brangiau, nes "prestižinis".
        Flickr

        Comment


          Vandeniliu nevažinėsim nes kiekviena avarija baigtus BOOM. Na nebent visi persėsim tik į savaeigias priemones kurios niekada nedarys avarijų.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tai tai už ką daugiau? Audi yra tas pats VW, tik parduodamas brangiau, nes "prestižinis".
            Nusisneki eiliny karta

            PS: o kokia tavo nuomone auto yra prestinzine. Leisk atspesiu - Lexus
            Paskutinis taisė Darius555; 2021.05.03, 12:48.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Nelabai supratau prie ko čia naftos pramonė? Vandenilį dabar jau gamina tiesiog iš vandens naudojant tik elektrą. Tas atotrūkis sąlyginis dalykas, kai niekas rimtai nevysto automatiškai viskas atrodo brangu ir jokių perspektyvų nebus. Nors šiaip net nelabai masiškai gaminamas, didelis ir daug km nuvažiuojantis vandenilinis Mirai kainuoja tik 64K Eur. Čia yra panašiai kaip su elektromobiliais, jie jau prieš 100 metų egzistavo ir kurį laiką net buvo geresni už VDV automobilius. Tesla nieko ypatingo neišrado, tiesiog paėmė ir padarė į benzo baką įdėję AA baterijas, tą patį buvo jau senai galima padaryti ir su vendeniliu varomais auto, bet tiek naftos pramonei, tiek auto gamintojams buvo geriau tuos pačius VDV toliau gaminti ir nieko nekeisti.
              Bet ar tavo galvai daeina aplamai kas yra vandenilis ir 700bar slegis balione.Tu i savo "automobilio" ratus puti max 2,3bar oro. O cia yra septyni simtai. Sprogimo atveju pasekmes butu labai liudnos kaip lektu tos balionu skeveldros viska zudydamos 300metru spinduliu

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                Nusisneki eiliny karta

                PS: o kokia tavo nuomone auto yra prestinzine. Leisk atspesiu - Lexus
                Audi Q7 kartais ne ant tos pačios platformos gaminamas kaip ir Touareg?
                Aš nesakau, kad Audi nėra "prestižinė", tik tai, kad tai tas pats VW, kaip ir Lexus yra tas pati Toyota.
                Flickr

                Comment


                  Audi nėra visai tas pats VW, ar tuo labiau Škoda, lygiai ir Lexus nėra visai tą pati tojota.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                    Bet ar tavo galvai daeina aplamai kas yra vandenilis ir 700bar slegis balione.Tu i savo "automobilio" ratus puti max 2,3bar oro. O cia yra septyni simtai. Sprogimo atveju pasekmes butu labai liudnos kaip lektu tos balionu skeveldros viska zudydamos 300metru spinduliu
                    Jeigu balionas pagamintas pagal visas technologijas (t.y iš minkšto metalo), po sprogimo neturi būti jokių skeveldrų.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Audi Q7 kartais ne ant tos pačios platformos gaminamas kaip ir Touareg?
                      Aš nesakau, kad Audi nėra "prestižinė", tik tai, kad tai tas pats VW, kaip ir Lexus yra tas pati Toyota.
                      Q7 ne, taciau Porsche Cayane,Lamborgini Urus - taip. Platforma nieko nesako. Gali buti ir Skoda su Audi ant tos pacios. Platforma - tai dugnas, nereiskia kad ir vaziuokle bus ta pati.
                      Turejau A3 kuri ant tos pacios platformos kaip Golf Mk7 - bet vaziavimo savybes visai kitos, kad ir tarkim pavaru perjungimas, garso izoliacija , vien duru uzdarymo garsas pas Audi kitoks, aisku cia smulkmena bet tokios smulkmenos sudaro esme. Tarkim kad ir start/stop sistema ji kazkaip pas Audi veikia protingiau.Pakabos darbas irgi smagesnis net nepalyginsi su Golfu.

                      Jei jau butu ta pati masina ar tikrai kas nors permoketu 45%-60% daugiau

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Nelabai supratau prie ko čia naftos pramonė? Vandenilį dabar jau gamina tiesiog iš vandens naudojant tik elektrą. Tas atotrūkis sąlyginis dalykas, kai niekas rimtai nevysto automatiškai viskas atrodo brangu ir jokių perspektyvų nebus. Nors šiaip net nelabai masiškai gaminamas, didelis ir daug km nuvažiuojantis vandenilinis Mirai kainuoja tik 64K Eur. Čia yra panašiai kaip su elektromobiliais, jie jau prieš 100 metų egzistavo ir kurį laiką net buvo geresni už VDV automobilius. Tesla nieko ypatingo neišrado, tiesiog paėmė ir padarė į benzo baką įdėję AA baterijas, tą patį buvo jau senai galima padaryti ir su vendeniliu varomais auto, bet tiek naftos pramonei, tiek auto gamintojams buvo geriau tuos pačius VDV toliau gaminti ir nieko nekeisti.
                        pats durniausias dalykas ką artimiausius 10 metų galimą daryti tai elektra skaidyt vandenį ir vėl jį sujungt atgal vos ne iškart su dideliais nuostoliais.

                        Apie Mirai tai išvis geriau patylėt, kaina 10k daugiau nei Model 3 LR apie kaifą ieškot kur užsipildyt turbūt neverta gilintis
                        Paskutinis taisė transpondster; 2021.05.03, 13:22.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Jeigu balionas pagamintas pagal visas technologijas (t.y iš minkšto metalo), po sprogimo neturi būti jokių skeveldrų.
                          Uzteks tau skeveldru ne nuo baliono o nuo pacios masinos kaip jis sprogs ir paleis palstmases i sonus.

                          Comment


                            Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                            pats durniausias dalykas ką artimiausius 10 metų galimą daryti tai elektra skaidyt vandenį ir vėl jį sujungt atgal vos ne iškart su dideliais nuostoliais.
                            Kaip suprantu vandenilineje masinoje vandenilis jungiamas su deguonimi ir gaunamas ismetamasis produktas - vanduo? Pataisykit jei klystu

                            Comment


                              Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                              pats durniausias dalykas ką artimiausius 10 metų galimą daryti tai elektra skaidyt vandenį ir vėl jį sujungt atgal vos ne iškart su dideliais nuostoliais.
                              Kokios kitos geresnės alternatyvos iškastiniam kurui nei iš vandens pagamintas vandenilis?
                              Flickr

                              Comment


                                Astravo AE

                                Comment


                                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                                  Astravo AE
                                  O lėktuvams?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    O lėktuvams?
                                    O kodel tavo nuomone turim atsisakyti iskastinio kuro?

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                      O kodel tavo nuomone turim atsisakyti iskastinio kuro?
                                      Dėl teisinio reguliavimo, greičiausiai jau 2050 ES jokia transporto priemonė nebegalės būti varoma iškastiniu kuru.

                                      https://ec.europa.eu/info/strategy/p...-green-deal_lt
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                        Jei jau butu ta pati masina ar tikrai kas nors permoketu 45%-60% daugiau
                                        Jeigu nenori permokėti už automobilį - niekada nepirk vokiškas mašinas (Audi, VW, OPEL, BMW, mersas) - pirk prancūziškas.

                                        Comment


                                          Šiaip, su vandeniliu yra privalumų, bet yra ir problemų. Gamyba: iš angliavandenilių dujų (metano etc.) efektyvu ir nebrangu, bet neekologiška (nes procese išmetamas tas pats CO2); iš vandens su elektrolize - ekologiška, bet brangoka. Naudojimas: fuel cells gana efektyvu, bet pati technologija brangoka, galima naudoti iš esmės dabartiniams vidaus degimo varikliams, bet tai[ brangų vandenilį naudojam neefektyviai. Perdavimas ir papildymas: kitaip nei su elektra galima tiesiog įsipilti, bet nugabenti toliau nuo gamyklos be ženklių nuostolių dėl nugaravimo sudėtinga.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X