Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien Tesla Motors pristatė atnaujintą Model S su Dual motor AWD sistema ir autopilotu.

    P85D (galingiausia ir brangiausia versija) dviejų variklių pagalba išvysto 691 arklio galią, kas leis 0-100 km/h pasiekti per 3,2 sek. .

    Tesla teigia, kad tai yra greičiausią akseleraciją turintis keturių durų, serijiniu būdu gaminamas, sedanas pasaulyje . Pilnai įkrovus, su šiuo modeliu galima nuvažiuoti apie 450 km .

    Parašė "Tesla Motors
    Tonight, we announced Dual Motor Model S and Autopilot. Available for order now: 60D, 85D, and P85D.

    P85D accelerates from 0 to 60 mph in 3.2 seconds. The fastest accelerating production four-door car ever.

    60D and 85D provide all wheel traction and gain 10 miles of highway range compared to their rear motor Model S counterparts.

    Every new Model S has Autopilot hardware. More details to come.


    Čia nuoroda į gamintojo svetainę su papildoma informacija, kainomis ir t.t: http://www.teslamotors.com/models/design

    Comment


      Lietuvos budulynas reks, klyks ir spardysis pries elektromobilius/hibridus

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Lietuvos budulynas reks, klyks ir spardysis pries elektromobilius/hibridus
        Lietuviai praktiški žmonės ir skaičiuoti moka, kada bus pagamintos konkurencingos baterijos (kaina/talpa/ilgaamžiškumas), tą pačią dieną visi persės iš dyzelių.
        Flickr

        Comment


          Benzina, dyzelis, elektra...Gal ir svarbu, bet automobiliui nei kiek nemažiau svarbus ir dizainas. Kažkaip visi šiuolaikiniai automobiliai man atrodo visi kaip vieno veido, nėra tikrai naujoviško dizaino automobilių kaip kad pokariu vis pasirodydavo absoliučiai nestandartinių sprendimų. Dabar vis apgrojinėjama viena tema (pailgi žibintai, muilinių formos kėbulai ir tt)
          Nematau tokių, kur staiga pasirodytų viskas nauja, kaip pvz. 1955 metų Citroen DS, pasirodęs tarp aplinkinių dėžutės išvaizdos automobilių ir prikimštas kosminių tiems laikams technologijų.

          Comment


            /\
            Didžiaja dalimi tai yra įvairūs saugumo reikalavimai. Išvaizdą labiausiai riboja saugumo reikalavimai pėstiesiems, susidūrimo metu. T.y. priekinei automobilio daliai taikomi gana griežti reikalavimai, kalabant apie aukščius, kampus, proporcijas ir pan. todėl vietos saviraiškai dizaineriams šiais laikais yra gerokai mažiau, nei kad tavo minimais laikais, kai buvo galima daryti praktiškai ką nori.

            Comment


              Volkswagen XL1 man įdomesnis modelis.


              telegraph.co.uk
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                Volkswagen XL1 man įdomesnis modelis.

                Atvaizdas

                telegraph.co.uk
                Pažiūrėt įdomu, bet ar gražu? Kažkaip primena automobilį aptemptą pakavimo plėvele

                Comment


                  Citroen DS kardinlaus dizaino pasikeitimas, lyginat su tuo laiku gamintais automobiliais, tikrai sėkmingas. Užsakymų buvo tiek, kad gamykla vos spėjo gaminti naujuosius DS. Tačiau šis atvejis greičiau išskirtinis. Jeigu dabar pamatytumėme mašinas kuriomis važinėsime po dvidešimties ar trisdešimties metų, tai ko gero labai nusiviltume, tačiau kai prie to ateisime palaispniui, jau mūsų grožio suvokimas bus tam parengtas.
                  Dizaino pokyčius diktuoja rinkos poreikiai, tad automobilių gamintojai puikiai žino kiek smarkiai galima keisti naujo modelio dizainą. Be to yra nemažai pamokų, kad kardinalūs dizaino šuoliai atnešė nesėkmes, pardavimai smuko, o modeliai tapo antireklama pačiai markei ir teko nutraukti jų gamybą. Kitas kelias yra palaipsnis, saikingas keitimasis kuris priimtinesnis pirkėjams. Tipiškas tokio keitimosi pavyzdys yra Volkswgen Golf kartų pasikeitimai. Skeptikai gali sakyti, kad septintasis Golfas ne ką tesiskiria nuo trečiojo, bet pirkėjai kalba savo piniginėmis. Golfas visada yra vienas iš geriausiai perkamų modelių pasaulyje.
                  Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.12, 12:10.

                  Comment


                    Manau dabartinio dizaino privalumas - jis tampa aktualus ir prieinamas net pačių pigiausių automobilių gamintojams.

                    Na, puikus pavyzdys yra Mazda modelių gama. Ar esat matę Mazda 3 ir 6 modelius? Aišku, kainos nėra super mažos, bet pati idėja, kad net Mazda laimi Red Dot dizaino apdovanojimus...

                    Comment


                      Na, Mazda beveik visada sugebėjo pateikti kažko išskirtinio, bet pastaroji kalba - super. Jeigu dar ir su ruduoju maru susidoros visiškai, tai sėkmė garantuota ne tik naujų, bet ir padėvėtų automobilių rinkoje. Jeigu stebint kas gero vyksta europietiškame fronte, tai už prancūzus ir Volvo, niekas kažko išskirtinio nesugeba sukurt. Ir kaip prancūzų gerbėjas praktiškai dėl dizaino, niekaip negaliu paminėt ką su juo išdarinėja Citroen ir Renault pastaraisiais metais:

                      Renault Espace V


                      ---

                      Citroen DS5

                      ---

                      O čia šiap, vienas iš man gražiausių dizainų iš laiko, kai nieko naujo niekas nesukūrė.

                      Citroen C6

                      Comment


                        Na Citroen DS dizaineris yra italų skulptorius Flaminio Bertoni. Kas įdomu, technologiškai DS buvo prototipas visos eilės Citroen automobilių su hidropneumatine pakaba. Dar įdomus sutapimas, kad vieno tokių automobilių Citroen Xantia dizainas taip pat italų firmos Bertone ( skamba vos ne Bertoni bet lyg ir neturi nieko bendro). Bertone kūrė dizainą visai eilei vakarietiškų automobilių, tokių kaip Ferrari, Aston Martin, Lancia, Lamborgini, Volvo ir tt. Man šios firmos dizainas labai gražus, gal dėl to kad jau 15 metų važinėju štai tokiu Bertone dizaino automobiliu ir nenoriu kito
                        Paskutinis taisė J.U.; 2014.10.12, 15:52.

                        Comment


                          Alfa pamiršot!
                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            Citroen C6 puikus! O galinis stiklas įlenktas į vidų - įdomu, žavu. Gaila, kad jo gamyba buvo nutraukta.
                            Naujasis DS 5 iškirtinis ir įdomus atrodo tik reklaminėse nuotraukose. Deja, Vilniuas gatvėse pamatytas šis automobilis pasirodė visiškai eilinis.

                            Comment


                              Kaip jums tokia naujiena:
                              „Tautos automobilis“ – „Subaru WRX STI“?
                              Kažkokia nesąmonė, kad Subaru galėtų būti apskritai tautos automobilis, o čia dar sportinis STI.
                              Tautos automobilio rinkimuose turėtų būti akcentuojama eksploatacijos kaina kaip lemiamas argumentas. Nes, jeigu tu ir gali naują automobilį nusipirkti, tai nereiškia, kad sugebėsi jį išlaikyti.

                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                Kaip jums tokia naujiena:
                                „Tautos automobilis“ – „Subaru WRX STI“?
                                Kažkokia nesąmonė, kad Subaru galėtų būti apskritai tautos automobilis, o čia dar sportinis STI.
                                Tautos automobilio rinkimuose turėtų būti akcentuojama eksploatacijos kaina kaip lemiamas argumentas. Nes, jeigu tu ir gali naują automobilį nusipirkti, tai nereiškia, kad sugebėsi jį išlaikyti.

                                Atvaizdas
                                Eksplotacijos kaina svarbi metu automobiliui. Tautos automobilis-tas, kurio labiausiai noretu liaudis

                                Comment


                                  O kas blogai su juo? Buvau pabandymui pasiiemes pavasari, tai fantastiska masina, ypac lyginant su buvusia karta, tai ir valdymas labai paastrejes ir labai lengva kontroliuoti slydima net ant didelio greicio (80-90). Kad "tauta" kompleksuota ir rinkdavo vien skoda, vw ir audi, kaip tautos automobilius tai nieko gero tame ir nematau Eksplotacija jo nera tokia brangi, as sukant po miesta buvau itilpes i 12ltr, garantija ilga, masina japoniska ir negenda, tai kazkokios specifiskai brangios eksplotacijos as nematau

                                  Planuoju savo m'ke pamainyt i si, kai tik varikli atnaujins, nes wrx'as (tas pats, kuris i brz keliauja) dabar turi daug smagesni varikli nei sti, o taip neturetu but

                                  Gi nerenka, kuri masina geriau bulvem veziot, toj kategorijoj vw/audi niekas nenugaletu

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Eksplotacijos kaina svarbi metu automobiliui. Tautos automobilis-tas, kurio labiausiai noretu liaudis
                                    Na čia kaip traktuosi nominaciją.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                      O kas blogai su juo?
                                      Man asmeniškai tai su juo nieko blogo, bet jame tautiško tik tai, kad jis sportiškas. Nei automobilio kainoje, nei eksploatacijoje, nei kuro suvartojime jokio tautiškumo.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Na čia kaip traktuosi nominaciją.
                                        Na jei renka tauta, tai pats suprask, uz Skoda Fabia niekas nebalsuos

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Na jei renka tauta, tai pats suprask, uz Skoda Fabia niekas nebalsuos
                                          Tai čia gal buvo tiktai delfi balsavimas, be teisėjų jokio vertinimo?
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X