Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Pasirode preliminarus sarasas dviraciu taku. Speju, kad negalutinis (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...raciu-takai/):Dariaus ir Girėno g. dviračių tako įrengimas Žirmūnų g. nuo Kareivių g. iki LIDL Dviračių takas nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g. Kalvarijų g. (nuo Braškių g. iki Didlaukio g.) L. Giros g., dviračių tako ir šaligatvio remontas Ateities g. dviračių tako remontas nuo Kalvarijų g. iki G. Vilko g. Didžiosios g. dviračių juostų atnaujinimas Dviračių ir pėsčiųjų tako Fermentų, V. A. Graičiūno, Galvės, Stasylų ir Vinkšnų g. iki Liepų alėjos statybos projektas Dviračių tako statybos Gulbinų, Žaliųjų Ežerų ir Europos parko gatvių atkarpose Laisvės pr. (nuo Architektų g. iki K.Jelskio) remontas
- 4 patinka
Comment
-
Prie asmens duomenų centro taip ir nerekonstravo, nors buvo planuose dar praeitais metais po vis nukelinėjimo ir projekto taisymo bei galiausiai nutarus demontuoti tvorą, kad nerekonstruoti tako – tai dabar net nemini.
Dėl paskutinės eilutės sąraše: jokio ten dviračių tako nėra ir niekada net nebuvo prie Zuoko papaišymų. Tai nedarys, kaip vienas forumietis papaišė legaliu peraukštėjimu palei Laisvės pr., pakišant po viaduku ir gražiai užkylant sankryžos kilpa. X*jarins liaudis į kažkiek ten procentų per aukštą įkalnę ir tai vadinasi „remontas“ (kur jokio dviračių tako net nėra). Ten net pločio tiek nėra.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPasirode preliminarus sarasas dviraciu taku. Speju, kad negalutinis
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Hmm, jokių Narbuto ar Vileišio g. takų – matyt, pagal kitą programą jie atsiras? Gatvių rekonstrukcijos rėmuose?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Tai klausimas, ar ta kišenė autobusams ten reikalinga. Neatrodo, kad gatvė būtų A ar B kategorijos.
Comment
-
Ne pirmą kartą projektuotojai nusišneka, tik įdomu, kodėl VMS'as tyliai klauso be jokio kritinio vertinimo. Jie gi užsakovai. Pvz. maisto parduotuvių trinkelių parkingai gali būti Taikos g., Rygos g., Naugarduko g. ties ta „Maxima“ su biurais, Nemenčinės „Lidl“, Jasinskio g. „Iki“, bet va Karoliniškių „Lidl“ Asanavičiūtės g. – trinkelės nepraktiškos, dėl sudėtingos priežiūros.
Naugarduko g. ir šiais laikais sankryžoj padarė trinkeles (nors prieš porą metų Minties g. trinkelių iškilią perėją perdarė į asfaltuotą), tik nesupratau, kodėl tų išdaužytų konstrukcijų nieks nesurenka nuo naujų sodinukų:
Įdomus faktas, kad nuo Švitrigailos g. iki Mindaugo g. nusitrynė dviračių juostos – ten palei pat bortą nuparkuota mašinomis abejose gatvės pusėse. Neįrengė VMS žadėtų ratų atmušėjų, tai dabar tiesiog išnyko beveik pusė dviračių juostų kilometražo. Kitur vaizdas dar toks:
Prakalbus apie Naugarduko g., tai kažkada netolimoj praeity dar pratęsė „dviračių taką“ – dviračių juostos pločiu:
Sena atkarpa:
Įžvalgiai, nieko nepridursi.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąIdomu kiek reik isgert kad projektuoti tokias nesamones....saligatviuose manyciau ,prioritetas turi but pesciajam o ne dviratininkams..
- 3 patinka
Comment
-
↑ Bėda, kad VMS patvirtino nelegalaus pločio dviračių taką naujoje statyboje. Šiame sklype turėjo padaryti taip, kad ateityje nereikėtų grįžti perdarinėti už miesto pinigus. Kitas sklypas ateityje darytų vėl gerai, kol nesusijungtų į normalų taką – principu, kaip dabar daroma Pavilnionių g. Net nutiesus taip absurdiškai ir nusikalstamai – kaip minimum turėjo pasirūpinti, kad į taką būtų galima patekti nuo gatvės. Ta užsukta kilpa išvis veda į laiptus tarp suspaustų pastatų.
Yra trumpa atkarpa Nemenčinės pl., ten darė normalūs projektuotojai, gal net prašyti vietos gyventojų, kad padarytų iškart normaliai žiūrint į ateitį, kur raudonas 3,5 m dviračių takas (su ženklais) įsiterpia į per siaurą pilko asfalto pėsčiųjų ir dviračių taką (suprantu, VMS nelegaliai pakeitė ženklus, nes aukščiausio lygio dokumentuose ten turėtų būti dviračių takas, todėl taip ir suprojektavo tą atkarpą gyventojai, kaip yra oficialiai reglamentuota). Taip pat, ten kur VMS dar nekiša kojos (per toli nuvažiuot painventorizuoti), prie visokių Antavilių (tame pačiame Nemenčinės pl. take) dar likę senieji – legalūs ir tikrieji kelio ženklai – dviračių takas (nors ten ir koncentruota gyvenvietė su viešomis įstaigomis ir autobusų sustojimais).
Pagal DJMP šaligatvių mieste gali ir nebūti, bet privalo būti tikras dviračių takas (ne bendras). Išvada: nuo kažkur 2014 m. VMS įkurta dviračių komanda nei išmoko laikytis įstatymų (STR), nei sužiūrėti projektų, kad būtų bent logiška, nors nelegalu. Išmoko tik downgrade'inti kelio ženklus, kam nuo 2019 m. prieštarauja DJMP.
Taigi prašau neginti jų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Pastebiu raudonas trinkeles ties važiuojamųjų dalių susikirtimais.
Ar virš vamzdynų (kur didesnė tikimybė kasinėjimo darbų) bent jau naujose projektuose gal irgi planuojamos trinkelės?
Stebint video iš Nyderlandų dviračių takų, kartais gali užmatyti trumpas atkarpas iš raudonų vos pastebimų trinkelių, nors bendrai takas iš asfalto.
Dažnai po kasinėjimų gana nekokybiškai paklojamas asfaltas (gal Vilnius keičiasi šiuo požiūriu, bet tikrai ne Kaunas), su trinkelėmis gal taip sudėtinga nebūtų pakloti bent jau šiek tiek ilgaamžiškiau nei perasfaltuojant belekaip?.
Aišku trinkelės turėtų būti tos smulkesnės, o ne tie dideli kvadratai, kurios itin lengvai skyla.Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.29, 23:07.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVienpusio? Gal laikinai? Nes pagal projektą, turėjo būti dvipusis su parkingu vienoje pusėje.
Comment
Comment