Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei atluptumėm viršutinį sluoksnį ir paaiškėtų, jog apatinis sluoksnis sveikas, tuomet pritarčiau. Kol kas labiau įtarimas ant klaidingai projektuojamų pagrindų pakraščiuose. Užvažiuoja sunkioji technika ant vejos bortelio (pastatyto smėliuke) ir viskas smunka.
P.S. jei kas galit surasti projekte skerspjūvį - įmeskit. Įdomu būtų pamatyti, kas suprojektuota po borteliu.
Comment
-
Kada buvo rekonstruotas Nemenčinės pl. dvirtakis Vilniaus rajone? Ne anksčiau nei prieš 5 m. tikrai.
Va, kaip ten atrodo pagrindai išlindę iš tako šonų, fotografuota 2019 m.:
Va šviežia nuotrauka dar po 1 m. ir 5 mėn., pasirodo akmenukai apauga žole, o šonuose jokių skilimų visoje ilgoje atkarpoje nepastebėjau. Žolė ten šienaujama, važynėja, turbūt, tie patys traktoriai:
Dar mano supratimu yra taip, jog, kad ir koks būtų vejos bortas (Upės g. jis naujoviškas ir siauras) – vejos bortai, kaip peilio ašmenys, paspausti transporto tiesiog pjauna gruntą žemyn. Gatviniai bortai turbūt dvigubai brangesni, bet tikrai geriau atlaikytų net su dabartiniais pagrindais.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
John gal apžiūrėjai ir senesnį pilką dvirtakį šalia Goštauto g. link Vingio parko? Įdomu ar ten skilinėja. Jis berods 2016m. nutiestas
Comment
-
Dėl bangavimo: dažnai John spėliodavo, jog gali būti ne raudonas asfaltas kreivai išlietas, bet būtent juodasis sluoksnis susibangavęs. Šiandien net nenorėdamas negalėjau neatkreipti dėmesio į dabar statomą taką priešais Sporto rūmus. Atkarpa nuo žydų švento šaligatvio iki Mindaugo tilto. Važiavau šiandien, tai gerai pasiūbavau ant juodo asfalto. Net kilo dar gilesnė mintis, jog įdomu ar patys akemnys / smėlis (pagrindai) yra normaliai trombuojami ir lygūs.
Ar nebus viskas į vienus vartus, kad būtent pagrindai daug kur atmestinai įrengiami, todėl tiek būna susibangavęs asfaltas, tiek ir tako šonai lūžta? Kažkada tas minėtas Eduardas jau buvo pastebėjęs, jog kažkas neaiškaus tuose akmenų pagrinduose – ar akmenų dydis keistas pasirodė, ar jų mažai, ar tik pavieniui pametyti krūvom.
Ekspertas John gal pasibaigus statyboms prarevizuos.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąJohn gal apžiūrėjai ir senesnį pilką dvirtakį šalia Goštauto g. link Vingio parko? Įdomu ar ten skilinėja. Jis berods 2016m. nutiestas
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl bangavimo: dažnai John spėliodavo, jog gali būti ne raudonas asfaltas kreivai išlietas, bet būtent juodasis sluoksnis susibangavęs. Šiandien net nenorėdamas negalėjau neatkreipti dėmesio į dabar statomą taką priešais Sporto rūmus. Atkarpa nuo žydų švento šaligatvio iki Mindaugo tilto. Važiavau šiandien, tai gerai pasiūbavau ant juodo asfalto. Net kilo dar gilesnė mintis, jog įdomu ar patys akemnys / smėlis (pagrindai) yra normaliai trombuojami ir lygūs.
Ar nebus viskas į vienus vartus, kad būtent pagrindai daug kur atmestinai įrengiami, todėl tiek būna susibangavęs asfaltas, tiek ir tako šonai lūžta? Kažkada tas minėtas Eduardas jau buvo pastebėjęs, jog kažkas neaiškaus tuose akmenų pagrinduose – ar akmenų dydis keistas pasirodė, ar jų mažai, ar tik pavieniui pametyti krūvom.
Ekspertas John gal pasibaigus statyboms prarevizuos.
Parašė John Rodyti pranešimąAtkarpa nuo Mindaugo tilto link žirmūnų. Panašu, kad be naujos dangos nieko ir nebedarys su šita problemine vieta, kur takas smarkiai per siauras (įskaitant pačią sankryžą).
Dar vienas pastebėjimas: panašu, kad šitą keliasdešimties metrų atkarpėlę nutiesė nekokybiškai su panašiomis problemomis, kaip Linkmenų gatvės takas, kur juntamai nelygi danga. Važiuojant juodu sluoksniu jaučiasi nelygumai ir galiu beveik garantuoti, kad ir raudonas sluoksnis bus nelygus. Už keliasdešimties metrų į Žirmūnų pusę prasideda žymiai lygesnė juodo sluoksnio danga. Aišku čia tik keliolika metrų, dėl kurių turbūt neverta daug aiškintis, bet visgi įdomu, kas lemia banguotą dangą?
Ir dar dėl skilimų. Aš nebūčiau visiškai linkęs atmesti teorijos, kad problema gali būti susijusi su raudono asfalto trapumu, kuris galimai yra gerokai didesnis, nei pilko asfalto. Galbūt prie žemesnių temperatūrų. Jeigu tokia teorija yra teisinga, toks asfaltas yra mažiau elastingas ir bent šiek tiek pasėdus ar pasislinkus kraštams, iškart trupa ir pasimato skilimai. Pilkas asfaltas labiau elastingas ir esant nedideliems pasislinkimams/pasėdimams, tiesiog šiek tiek išlinksta, bet neskyla, ir to net nelabai matosi plika akimi.
Šiaip reiks šitą temą priminti dabar jau vyr. inžinieriui Antonui, nes jis jau senokai minėjo, kad bando skirtingus metodus ir technologijas skirtinguose takuose (tas buvo dar kokiais 2017-2018). Tai manau turėjo jau padaryti kažkokias išvadas, įskaitant dėl šitų skilimų.Paskutinis taisė John; 2021.04.07, 22:56.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSaltoniškių g. Įdomu, tokie agregatai nekenkia dviračių takui? Visai šalia tos vietos (iš kur daryta foto) yra keliolikos metrų suskilinėjusio asfalto ruožas. Kitur ne vienas pavienis skilimas, įskaitant sunkvežimio vietoje
O dėl technikos tai baikitnemanau - gi takų konstrukcija pritaikyta atlaikyti takų priežiūros mašinas. Čia tik viena kita dešimtim tonų daugiau...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ir dar dėl skilimų. Aš nebūčiau visiškai linkęs atmesti teorijos, kad problema gali būti susijusi su raudono asfalto trapumu, kuris galimai yra gerokai didesnis, nei pilko asfalto. Galbūt prie žemesnių temperatūrų. Jeigu tokia teorija yra teisinga, toks asfaltas yra mažiau elastingas ir bent šiek tiek pasėdus ar pasislinkus kraštams, iškart trupa ir pasimato skilimai. Pilkas asfaltas labiau elastingas ir esant nedideliems pasislinkimams/pasėdimams, tiesiog šiek tiek išlinksta, bet neskyla, ir to net nelabai matosi plika akimi.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.04.09, 20:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąO kodėl dviračių takų negalima daryti pritaikytų panašioms apkrovoms kaip gatvių? Jeigu vien dėl raudono asfalto, tuomet sakyčiau velniop tą raudoną asfaltą. Vis tiek po metų kitų jis visur atrodo labiau pilkas negu raudonas.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąO kodėl dviračių takų negalima daryti pritaikytų panašioms apkrovoms kaip gatvių? Jeigu vien dėl raudono asfalto, tuomet sakyčiau velniop tą raudoną asfaltą. Vis tiek po metų kitų jis visur atrodo labiau pilkas negu raudonas.
Palyginimui: mažo intensyvumo keliams galima daryti 55 cm storio konstrukciją.
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąO kodėl dviračių takų negalima daryti pritaikytų panašioms apkrovoms kaip gatvių? Jeigu vien dėl raudono asfalto, tuomet sakyčiau velniop tą raudoną asfaltą. Vis tiek po metų kitų jis visur atrodo labiau pilkas negu raudonas.
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Šiuo metu, pagal galiojančius reglamentus takų konstitucijos minimalus bendras storis 45 cm.
Palyginimui: mažo intensyvumo keliams galima daryti 55 cm storio konstrukciją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kodėl reikia 3 kartus daugiau mokėti už dviračių taką vien todėl kad kažkoks gibonas nesugeba suprasti kad negalima tokiu transportu važiuoti dviračiu taku?
Mažo intensyvumo (vidinėse) gatvėse tokio svorio automobiliai irgi negali važinėti.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Abejoju -- mažos gatvės skirtos šiukšlinėms reguliariai ir gaisrinei karts nuo karto privažiuoti, o dvirtakiai apskaičiuoti sniegą valantiems traktoriams, gėlių laistymo cisternoms kaip minimum.
- 2 patinka
Comment
Comment