Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visų pirma man nepatinka tai, kad mobilius matuoklius stato vis tose pačiose vietose. Mobilumas yra esminis MOBILAUS greičio matuoklio privalumas. Tokių greičio matuoklių už mokesčių mokėtojų pinigus, beje nemažus, nupirkta ne tam, kad jie pakeistų inkilus, kas iš esmės dabar ir daroma. Man labai patiktų, jei vairuotojai mieste negalėtų suprognozuoti kur gali stovėti matuoklis, ir kur jis nestovės. Dabar deja yra taip, kad daugiau mažiau visos vadinamų "trikojų" potencialaus veikimo vietos yra žinomos - pro jas važiuojama atsargiau, o visur kitur toliau lekiama >+20 km/h.

    Visų antra man nepatinka tai, kad matuoklius stato ne ten kur jie didintų eismo saugumą, t.y. kur leistino greičio laikymasis turi esminės reikšmės užtikrinant eismo saugumą, o ten kur patogu tą matuoklį eksploatuot (su nedidelėmis išimtimis). Galiu patiekti ir pavyzdžių, bet tai matau kad krauju užpiltos akys ir nebematoma argumentų.

    Na ir pabaigai mano asmeninės referencijos į šią bandymo kovoti su leistino greičio viršijimu situaciją - aš džiaugčiausi, jei visi važiuotu leistinu greičiu, bet mano nuomone tokiais kontrolės metodais, kokie yra dabar mes to nepasieksim. Ne baudos/bausmės dydis lemia teisės normos laikymąsi, o bausmės/baudos neišvengiamumas, o jo nepasieksim tokiais metodais, kokie naudojami dabar. Prisiminkit kiek ramesnis ir lėtesnis eismas buvo tik pradėjus eksploatuoti naujuosius mobilius matuoklius. Ir tai tęsėsi tol, kol vairuotojai nesuprato, kad matuokliai, nors ir yra mobilūs, bet yra naudojami tik keliose PATOGIOSE policininkams vietose.


    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O koks jums apskritai skirtumas, kur stato? Stato šiaip daug kur ir vietas keičia, kaip ir avarijos vyksta visur, tai kokios problemos? Kad nebėra kaip ramiai greičio viršyti +30 km/h? Kai tiek lakstančių, bet kaip persirikiuojančių, nesilaikančių saugaus atstumo, nėra nei vieno metro "saugaus" ruožo, kur tikrai nereiktų trikojų.

    Comment


      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
      Situacija Lietuvoje su baudomis už greičio viršijimą yra absoliučiai cirkinė. Nėra prasmės nuolat svaidyti pompastinius pareiškimus apie naujus matuoklius ir baksnoti į vienokią ar kitokią statistiką, kol pačios baudos yra juokingos. Važiuoji mieste +30, gauni 30 eurų arba išvis tik 15. Visų pareiškimų apie „eismo saugumo gerinimą“ moralinė vertė yra artima nuliui, kol nėra politinės valios padidinti baudas. Kai buvo noro ir valios, tai bauda už kaukės nedėvėjimą buvo įkalta 500 eurų, o su greičiu eilę metų niekas nesikeičia.
      Kaip jau minėjau aukščiau - ne bausmės dydis lemia taisyklių laikymąsi, o bausmės neišvengiamumas. Geriausias to pavyzdys - vidutinio greičio matuoklių ruožai. Tuose ruožuose visi draugiškai laikosi nustatyto leistino greičio, nes žino, kad viršiję baudos neišvengs

      Comment


        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
        Nei vienos šalies vairuotojai netapo sąmoningais. Visiems padėjo didelės baudos. Gal naujos kadencijos seimas tai supras.
        Čia dar viena didelė Lietuvos problema. Nežinia kieno ir iš kur ištrauktas idiotiškas įsitikinimas, kad "baudos nieko nesprendžia", nors būtent baudos ir jų išieškojimas sprendžia labai daug dalykų KET laikymosi ir saugaus vairavimo požiūriu. Kuo greičiau bus pradėta naikinti šitą idiotišką nuomonę, tuo greičiau mažinsim lavonų skaičių keliuose.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

          Kaip jau minėjau aukščiau - ne bausmės dydis lemia taisyklių laikymąsi, o bausmės neišvengiamumas. Geriausias to pavyzdys - vidutinio greičio matuoklių ruožai. Tuose ruožuose visi draugiškai laikosi nustatyto leistino greičio, nes žino, kad viršiję baudos neišvengs
          Teisiškai ir moraliai sutinku, jog neišvengiamumas būtų geriau, bet bendrai tai su tuo teiginiu nesutinku, nes čia yra paprasčiausia žaidimų teorija. Jeigu už bet kokį eismo viršijimą grėstų teisių atėmimas ar ženkli bauda, tuomet masinio greičio viršijimas išnyktų tą pačią dieną, nes net žinojimas, kad matuokliai beveik 99% stovi kai kuriose vietose būtų per maža garantija, jog tikrai neužsirausi ant to vieno procento ir tai galėtų būti net ne trikojis, o tiesiog matuoklis paregūnų automobilyje.

          O su dabartinėmis baudomis tai net ir neišvengiamumas būtų mažai ko vertas, nes 10 kmph viršijimas užtraukia tik mažai galios turintį įspėjimą, tuo tarpu pėsčiajam 10kmph gali būti mirties ir gyvybės klausimas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Čia dar viena didelė Lietuvos problema. Nežinia kieno ir iš kur ištrauktas idiotiškas įsitikinimas, kad "baudos nieko nesprendžia", nors būtent baudos ir jų išieškojimas sprendžia labai daug dalykų KET laikymosi ir saugaus vairavimo požiūriu. Kuo greičiau bus pradėta naikinti šitą idiotišką nuomonę, tuo greičiau mažinsim lavonų skaičių keliuose.
            Tai turbūt kyla iš nesupratimo, kad net ir liberalioje demokratijoje įvairūs draudimai ir baudos yra neišvengiami dalykai. Esmė yra suprasti, kad draudimas savaime nėra nei geras, nei blogas dalykas, tai yra tik įrankis tam tikrai problemai spręsti.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Čia dar viena didelė Lietuvos problema. Nežinia kieno ir iš kur ištrauktas idiotiškas įsitikinimas, kad "baudos nieko nesprendžia", nors būtent baudos ir jų išieškojimas sprendžia labai daug dalykų KET laikymosi ir saugaus vairavimo požiūriu. Kuo greičiau bus pradėta naikinti šitą idiotišką nuomonę, tuo greičiau mažinsim lavonų skaičių keliuose.
              Tai čia dabar labai populiari nuomonė, kad reikia "ne bausti, o šviesti". Nors praktika rodo kad veikia baudos, ne šviesos tarša.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Čia dar viena didelė Lietuvos problema. Nežinia kieno ir iš kur ištrauktas idiotiškas įsitikinimas, kad "baudos nieko nesprendžia", nors būtent baudos ir jų išieškojimas sprendžia labai daug dalykų KET laikymosi ir saugaus vairavimo požiūriu. Kuo greičiau bus pradėta naikinti šitą idiotišką nuomonę, tuo greičiau mažinsim lavonų skaičių keliuose.
                Nes taip dažniausiai sako tie, kurie patys mėgsta pažeidinėti taisykles, o tokiu atveju baudą gauti juk nemalonu.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Galėtų tuomet valdžia eksperimento tvarka pakelt baudas metams, sakykim, 10 kartų. Ir po to įvertinti rezultatus.

                  Pvz:
                  už viršyjimą 50 km/h 4500-5500 EUR bauda ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
                  važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją 600-900 EUR ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
                  transporto priemonių vairavimas neblaiviam (0,41-1,5 promilės) 8000-11000 EUR ir teisių atėmimas 120-180 mėnesių
                  Paskutinis taisė Sula; 2020.10.06, 14:55.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Galėtų tuomet valdžia eksperimento tvarka pakelt baudas metams, sakykim, 10 kartų. Ir po to įvertinti rezultatus.

                    Pvz:
                    už viršyjimą 50 km/h 4500-5500 EUR bauda ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
                    važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją 600-900 EUR ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
                    transporto priemonių vairavimas neblaiviam (0,41-1,5 promilės) 8000-11000 EUR ir teisių atėmimas 120-180 mėnesių
                    Kalbant apie girtumą, tai pusė iš tų kur konfiskuotos auto, jokių teisių neturi. Nusiperka 300 Eu kainuojančią bulką ir lekia su kvapeliu ir vėjeliu. Bulką policininkai atima, tas padirba pas ūkininką, aišku už juodus ir mėnesio gale vėl lenda į autopliusą. Tiesa pasakius nusigandau pamatęs kokios konfiskuotos auto stovi Kaune, Chem. pr. Muziejus kažkoks. Eini ir prisimeni vaikystę.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė VNS Rodyti pranešimą

                      Kalbant apie girtumą, tai pusė iš tų kur konfiskuotos auto, jokių teisių neturi. Nusiperka 300 Eu kainuojančią bulką ir lekia su kvapeliu ir vėjeliu. Bulką policininkai atima, tas padirba pas ūkininką, aišku už juodus ir mėnesio gale vėl lenda į autopliusą. Tiesa pasakius nusigandau pamatęs kokios konfiskuotos auto stovi Kaune, Chem. pr. Muziejus kažkoks. Eini ir prisimeni vaikystę.
                      Taip išeina leidžiama pirkti ir registruoti auto neturint teisių?
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Taip išeina leidžiama pirkti ir registruoti auto neturint teisių?
                        Aš labai abejočiau ar kai kurios auto TA stotis pastaruosius 10 metų mačiusios, perpuvusios visokios, apie registracijas neina net kalba. Kaip suprantu jas pardavinėja aukcione. Reikia ieškot skelbimų, kad matytumėte kaip pvz.
                        Paskutinis taisė VNS; 2020.10.06, 21:31.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Čia tik kaip pvz. https://autogidas.lt/skelbimas/mazda...133050650.html
                          Na čia nekonfiskuota auto. Bet jau be TA. Kaip registracija? Gal irgi nebėra. Tuomet nuderi iki 200 Eu, pasiimi raktelius ir į trasą Nei teisių, nei draudimo, nieko nereikia. Atkreipkit dėmesį kiek įsiminę skelbimą

                          Maža to, paspaudžiau kur kontaktuose nurodyta nuoroda "Chimpekas", išmetė daugiau panašių variantų. Verslas vyksta vadinasi.
                          Paskutinis taisė VNS; 2020.10.06, 21:43.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Taip išeina leidžiama pirkti ir registruoti auto neturint teisių?
                            Leidžiama.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Galėtų tuomet valdžia eksperimento tvarka pakelt baudas metams, sakykim, 10 kartų. Ir po to įvertinti rezultatus.

                              Pvz:
                              už viršyjimą 50 km/h 4500-5500 EUR bauda ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
                              važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją 600-900 EUR ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
                              transporto priemonių vairavimas neblaiviam (0,41-1,5 promilės) 8000-11000 EUR ir teisių atėmimas 120-180 mėnesių
                              Vėlgi, problema ne baudų dydyje, o jų neišvengiamume. Bauda gali būti ir milijonas, jeigu taves vistiek niekas nebaus. Vien ištisinė liniją kertančių (nuo 3 iki 6 m4n pažymėjimo praradimas) ir A juosta (bauda viso labo 28 eurai) važiuojančių kasdien galiu suskaičiuoti virš šimto. Spėkit, ar bent vienas buvo nubaustas?

                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Taip išeina leidžiama pirkti ir registruoti auto neturint teisių?
                              Jei be teisiu važinėja tai turbūt ir neregistruoja, o pirkti padėvėta gali nors ir žodiniu susitarimu.





                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Vėlgi, problema ne baudų dydyje, o jų neišvengiamume.
                                Tame ir reikalas! Nors dalis forumiečių tai atkakliai neigia.
                                Bet yra jūsų minima problema - kai kuriuos pavojingus pažeidimus labai sudėtinga fiksuoti.

                                Paskutinį kartą baudą esu gavęs prieš 16 metų. Ir man tai buvo nemažas stresas, nepaisant baudos dydžio.

                                Nežinau, pvz. vidutinio greičio matuoklių nustatyti pažeidėjai yra baudžiami 100%?

                                Comment


                                  Apie tai nepastebėjau viešų pranešimų. Jei pasklistų informacija, kad yra vienokia ar kitokia tolerancijos riba - vairuotojai ją išnaudotų.

                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Nežinau, pvz. vidutinio greičio matuoklių nustatyti pažeidėjai yra baudžiami 100%?

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                    Apie tai nepastebėjau viešų pranešimų. Jei pasklistų informacija, kad yra vienokia ar kitokia tolerancijos riba - vairuotojai ją išnaudotų.
                                    Yra vos ne oficiali +10 km/h tolerancija.
                                    Nemanau, kad +20 km/h reiktų toleruoti. Apie ką ir kalba.
                                    Juolab, kad dar ir spidometras prideda dar 5-10 km/h.
                                    Esant duomenų bazei, galima atfiltruoti pažeidimus. Ypač šiuos, dėl greičių.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Yra vos ne oficiali +10 km/h tolerancija.
                                      Nemanau, kad +20 km/h reiktų toleruoti. Apie ką ir kalba.
                                      Juolab, kad dar ir spidometras prideda dar 5-10 km/h.
                                      Esant duomenų bazei, galima atfiltruoti pažeidimus. Ypač šiuos, dėl greičių.
                                      Spidometras prideda savo paklaidą prie realaus greičio ir rodo didesnį. Pavyzdžiui manasis važiuojant realius 90 km/h rodo 96 km/h. Aišku dar gali būti paklaida dėl ne gamintojo numatyto dydžio padangų, bet labiau gal aktualu tiuningo megėjams

                                      Nerizikuoju viršyti vidutinio greičio matuoklio zonoje - kantrybės tiems keliems kilometrams ramaus važiavimo dar pakanka.

                                      Comment


                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                        Spidometras prideda savo paklaidą prie realaus greičio ir rodo didesnį. Pavyzdžiui manasis važiuojant realius 90 km/h rodo 96 km/h. Aišku dar gali būti paklaida dėl ne gamintojo numatyto dydžio padangų, bet labiau gal aktualu tiuningo megėjams

                                        Nerizikuoju viršyti vidutinio greičio matuoklio zonoje - kantrybės tiems keliems kilometrams ramaus važiavimo dar pakanka.
                                        Apie tai ir šneka, važiuodamas pvz. link Merkinės pagal spidometrą iki 105 km/h greičiu (kas yra pakankamai daug), realiai vidutiniškai judu sąlyginės tolerancijos ribose.
                                        Visus, kurie realiai važiuoja virš 105 km/h reikia ne toleruoti, o bausti. Ir nereikės didinti baudų.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Tame ir reikalas! Nors dalis forumiečių tai atkakliai neigia.
                                          Bet yra jūsų minima problema - kai kuriuos pavojingus pažeidimus labai sudėtinga fiksuoti.

                                          Paskutinį kartą baudą esu gavęs prieš 16 metų. Ir man tai buvo nemažas stresas, nepaisant baudos dydžio.

                                          Nežinau, pvz. vidutinio greičio matuoklių nustatyti pažeidėjai yra baudžiami 100%?
                                          Taip, fiksuoti dažnai reikia arba būti dedikuotam tam (specialiai piko metu eiti ir filmuoti A juostą gaudant viaruotojus kaip pvz) arba kad policija dirbtų savo darbą. Kiek girdėjau tai vidutinio greičio matuokliai automatiškai išrašinėja baudas ir jas tik reikia poto žmogui patvirtinti. Koks procentas baudžiamas neįsivaizduoju.

                                          Šiaip standartiškai tolerancija laikoma ~10% dėl potencialaus matuoklio netikslumo, bet policija neigia tai. Tiktais lygtais kauno policija apie tirkojus kalbėjo, kad jeigu geras matomumas/oras nustato didesnę toleranciją.

                                          Šiaip vidutinio greičio matuoklio zonoje esu pastebėjes fenomeną, kad greitis pvz 90, tai prieš matuokli visi mandri atlekia 110+ lenkia tave per ištisinę liniją, o matuoklio zonoje ramūs 85 važiuoja kad itk nenufotografuotų. Peršasi išvada kad apstatom visus kelius vidutinio greičio matuokliais ir tada problema bus išspręsta.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X