Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Visiška netiesa. Aplinkkelyje tėra vienintelė vieta, kur pirma juosta pasibaigia nuovaža dešinėn - sankryža su Šiaurine g. važiuojant nuo Lazdynų Ukmegės kryptimi. Visais kitais atvejais (na išskyrus dar pradžią ir pabaigą) tam yra atskiros letėjimo/greitėjimo/persirikiavimo juostos ir visiškai puikiai galima visą likusį aplinkkelį pravažiuoti pirma juosta.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Bet kai paskaitai sankausko pamąstymus - nori nenori pyktis sukyla net kantriausiam žmogui.
If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
MedinisStrazdas gali būti. Arba dar yra du variantai:
1) Kalbame ne apie tą patį aplinkkelį. Šiuo atveju aš parašiau apie Vakarinį aplinkkelį. Tūkstanmečio g. yra tokios dvi vietos.
2) Neteisingai interpretuojame kas yra pirma eismo juosta, o kas yra letėjimo/greitėjimo/persirikiavimo juosta.
Comment
-
Dėl lietuvių įpročių. Dabar kartą per savaitę tenka važiuoti A1 - jokių antraeilininkų, su retom išimtim, nėra. Tai reiškia, kad normaliomis sąlygomis "lietuviai" tokio įpročio neturi.
Įdomiausiais procesas tai fūra-fūra lenkimas 1-2 km/h greičių skirtumu. Keista, kad to nekritikuoja net didžiausi "dešniaeilininkai". Nemirksi, nepypsi, nesilaužo...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMedinisStrazdas gali būti. Arba dar yra du variantai:
1) Kalbame ne apie tą patį aplinkkelį. Šiuo atveju aš parašiau apie Vakarinį aplinkkelį. Tūkstanmečio g. yra tokios dvi vietos.
2) Neteisingai interpretuojame kas yra pirma eismo juosta, o kas yra letėjimo/greitėjimo/persirikiavimo juosta.
54.732842, 25.208272 https://www.google.com/maps/place/Vi...4!4d25.2088918 lygiai tas pats.
Aš net nevilnietis, ir ten bent metus nevažiavau, bet atsimenu kad ten košmaras. Tik persirikiuoji į pirmą juostą ir supranti kad jei joje liksi - turi išsukinėt. Todėl geriausia važiuot antra juuosta o kas norės aplent aplenks trečia juosta.Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.21, 08:51.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDėl lietuvių įpročių. Dabar kartą per savaitę tenka važiuoti A1 - jokių antraeilininkų, su retom išimtim, nėra. Tai reiškia, kad normaliomis sąlygomis "lietuviai" tokio įpročio neturi.
Įdomiausiais procesas tai fūra-fūra lenkimas 1-2 km/h greičių skirtumu. Keista, kad to nekritikuoja net didžiausi "dešniaeilininkai". Nemirksi, nepypsi, nesilaužo...Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.21, 08:56.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą54.723050, 25.208143 https://www.google.com/maps/place/Vi...4!4d25.2088918 į šiaurę pirma juosta pavirsta nusukimu be jokios letėjimo juostos.
54.732842, 25.208272 https://www.google.com/maps/place/Vi...4!4d25.2088918 lygiai tas pats.
Aš net nevilnietis, ir ten bent metus nevažiavau, bet atsimenu kad ten košmaras. Tik persirikiuoji į pirmą juostą ir supranti kad jei joje liksi - turi išsukinėt. Todėl geriausia važiuot antra juuosta o kas norės aplent aplenks trečia juosta.Paskutinis taisė sleader; 2020.02.21, 09:07.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomiausiais procesas tai fūra-fūra lenkimas 1-2 km/h greičių skirtumu. Keista, kad to nekritikuoja net didžiausi "dešniaeilininkai". Nemirksi, nepypsi, nesilaužo...
Dėl to fūrai ar kokiam dideliam naujam SUV jie nemirksės ir nepypins, bet jei antra juosta ką nors lenks nedidelis ar pigesnis automobilis - laikykis!Post in English - fight censorship!
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nori pasakyti kad kai lenki fūrą 1-2kmh skirtumu tau ant šiknos nekabo Mersas, ar porsche džipas mirgsėdamas ilgom šviesom ?
Comment
-
Priminė tuos veikėjus, kurie persirikiuoja į antrą juostą, nes už penkių kilometrų suks kairėn.
Parašė sleader Rodyti pranešimąNežinau kaip tą galima pavadinti košmaru, nes 8,3 km ilgio aplinkkelyje tėra viena vieta (beveik per vidurį), kur reikia persirikiuoti jei nori pravažiuoti visą aplinkkelį tiesiai pirma juosta. Apskritai aš kasdien pravažiuoju beveik visą aplinkelį, ir per vieną kelionę juom persirikiuoju gal 10-20 kartų, tai vieną kartą persirikiuoti ir sakyti, kad tai košmaras - juokinga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąJAV taikomos griežtos baudos už makalavimasi kairėje ar viduryje:
At least 38 states have laws in place to fine drivers for lingering in the left lane. In five states, fines can reach $1000 and 22 states classify the violation as a misdemeanor
UK irgi:
Yes, it is an offence, although it comes under ‘careless driving’, along with tailgating, accidentally running a red light and even being distracted by eating or drinking.
New laws introduced in 2013 give police officers the power to hand out on-the-spot fines of £100 and three penalty points, meaning failing to keep left on the motorway could hit you in the pocket
O LT vidurinės ar kairės juostos kabėtojai kaip ir parkuotojai bet kur nebaudžiami beveik. Tai erzina, tai nesaugu, bet trikojis to nenufilmuos. O daugiau nėra kam, tai pirma juosta tampa antra. Renkiesi ją ir važiuoji.
- 1 patinka
Comment
-
O siaip man labai graži patirtis buvo Estijoje. Vakarinėje jo dalyje (Parnu, Talinas, net ir Tartu) visi važiuoja ITIN tvarkingai, -4 km/h nuo leistino (vadinasi, ant spidometro rodo tiksliai leistiną greitį), tiesa, artėjant link Narva eismas pradėjo "lietuviškėti". Analogiškai, tie patys lietuviai, mieste lakstantys +20km/h be jokių problemų, vos pravažiavę sieną (Į Lenkiją ar kitur) "staiga" pradeda tvarkingai laikytis taisyklių, nors "namie" to nebesugeba...
- 1 patinka
Comment
-
JAV ar UK pavyzdys pateiktas buvo, nes visas pasaulis žino apie tuos, kurie nesilaiko dešinės. Čia nėra tik LT problema ir visų tikrai nenubaus, tačiau kas LT gerai, kad gali apvažiuot iš dešinės, berods UK tas draudžiama. Taigi vidurinės juostos kabėtojus (Middle-lane hoggers) apvažiuojama iš kairės ar dešinės ir tiek. KET nurodyta nesimalt kairėje be reikalo, bet pas mus KET kai kurie punktai galioja, kai kurie ne. Aš ne policija, kad kitus stabdyt, tai geriau ir nestabdyt. Važiuojame kas kaip nori ir moka, bet juokinga matyt, kai besimakaluojantis iš 2os juostos prieš save pamato kolegą bet lėtesnį, ką daryt? Pasimeta, keist eismo juostas sunkoka. Arba prisimena, kad reik išsukt iš savo vidurinės juostoos kažkur iš aplinkkeliobir kadangi pirma juosta juda greitesnis transportas dėl tokių kaip šitie vėžliai tai vėl pasimeta. Kaip čia lysti? Būna visko, bet kai iš 3ios juostos metas į 1ą tai parodo, kad gal metas sunerimti
Comment
-
Kurioziška situacija neseniai tame pačiame Vakariniame. Važiuoja trečia juosta apynaujis A6 maždaug 100 km/h, pasiveja iš paskos beveik toks pats policijos automobilis, ir taip jie vienas paskui kitą gal porą-trejetą kilometrų važiavo. Kelias apytuštis. Aš buvau pirmoje juostoje ir kuo užsibaigė nemačiau.
Comment
-
Nežinau, man bent jau Lietuvos autostradose neteko susidurti su piktybiškais antraeilininkais, gal aš tiesiog atlaidesnis esu. Šiaip pats neviršiju greičio, bet man čia kažkoks mitas, kad vasarą visi lekia prie jūros spausdami bent 160. 135-140 ant spidometro pakanka, jog judėtum greičiau už vidutinį srautą. Taip, būna atvejų kai lėtesnis už tave važiuoja antra juosta, bet jis pats tuo metu dažniausiai ką nors lenkia. Ar dėl to kad aš greičiau važiuodamas jį prisivijau jis turi nutraukti savo lenkimą ir kuo skubiau trauktis dešinėn? Nemanau, be to ir aš nenorėčiau, kad asmuo priešais kirstų per stabdžius, tam kad galėtų kuo skubiau sugrįžti į pirmą juostą.
Jeigu lenkia daugiau nei vieną automobilį, tai irgi nematau problemos, kad važiuoja kol aplenks visus, o ne vieną apsilenkęs bando nesaugiai lįsti į tarpą tarp dviejų TP pirmoje juostoje. Visgi yra saugūs atstumai ir jų turi būti laikomasi, todėl irgi yra neetiška versti kitą rikiuotis į situaciją, kur jis bus per arti priešais esančio automobilio arba dar blogiau - užkirs kelią tik ką aplenktam automobiliui (arba išvis sunkvežimiui) neapskaičiavęs ir po lenkimo per daug pristabdęs. O jei būtų eismo įvykis tai ir manęs buvimas antroje juostoje nebūtinai apsaugotų, nes tokiu greičiu sumėtytos transporto priemonės gali viską nusinešti.
Vilniaus aplinkkelyje antraeilininką irgi visad galima aplenkti trečia juosta, nes jei eismas intensyvesnis, tai pastovus rikiavimasis tarp pirmos juostos, kur įsilieja greitėjantys, ir antros irgi nėra labai kažkuo naudingas bendram srautui, o dėl visokių netikėtų pristabdymų gali net ir sumažinti bendrą srauto greitį bei saugumą. Reiktų susirūpinti tik jeigu važiuoji trečia juosta ir nesi iš greitesnių eismo dalyvių arba važiuoji antra ir iš dešinės lenkia ne pavienis automobilis, o ištisai judantis srautas.
Man už antraeilininkus labiau erzina šitie du dalykai keliuose (ne miesto gatvėse su keliom juostomis):
1.) asmenys autostradose nesugebantys palaikyti greičio arba nemokantys naudotys cruise control. Pats visada važiuoju pastoviu greičiu ir nėra nieko idiotiškiau už tuos kuriuos turi lenkti po n kartų. Ne duok dieve dar koks budulis sugalvos, jog tu čia su juo žaidi ar lenktyniauji.
2.) Vilniaus aplinkkelio pirmuose etapuose kvailai išmėtyti šuliniai ir tie kurie bandydami jų išvengti varo apsižergę dvi juostas. Jau geriau tegu jie važiuoja kuria nori juosta ir kokiu nori greičiu, nei užima pusę kelio pločio.
Paskutinis taisė themanual; 2020.02.21, 20:54.
- 8 patinka
Comment
-
Netikėta: nauji suomiški greičio matuokliai fiksuos važiuojančius per lėtai automobilius
Tuo metu, kai Lietuva ginčijasi dėl „trikojų“, fiksuojančių kelių erelius, preciziška greičio kontrole garsėjanti Suomija įveda naujas baudas – važiuojantiems per lėtai. Suomijos portalas Verkkouutiset praneša apie naujovę. Suomijoje, specifinėse vietose, statomi ženklai, ribojantys minimalų leistiną greitį. Apie tai kelių policijos saugaus eismo skyriaus viršininkas Denisas Pasteršteinas pranešė „Twitter“. Jis publikavo naujo kelio ženklo, perspėjantį apie leistiną minimalų greitį, atvaizdą.
Pasirodo, šios naujovės tikslas – kovoti su per lėtai važiuojančiais ir trukdančiais eismui automobilių vairuotojais. Kai kuriose transporto arterijose tokie autmobiliai trikdo eismą ir sukuria avarines situacijas.
<...>
Nauja tvarka įsigalios kartu su naujosiomis Kelių eismo taisyklėmis birželio mėnesį. Numatytos ir baudos judantiems per lėtai – 100 Eur.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1280234?copied
Comment
-
Žinoma, jei greikeliais, kur leistinas 80 ir daugiau, važinėjasi traktoriai 30kmph, tai dėl greičio skirumo gali susidaryti įvairių pavojingų situacijų. Betgi mūsiškiai dabar kaip nors išvartys, kad vat suomiai tai netrukdo važiuoti greitai ir netgi baudžia visokius antraeilininkus, katrie bmw nepraleidžia...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŽinoma, jei greikeliais, kur leistinas 80 ir daugiau, važinėjasi traktoriai 30kmph, tai dėl greičio skirumo gali susidaryti įvairių pavojingų situacijų. Betgi mūsiškiai dabar kaip nors išvartys, kad vat suomiai tai netrukdo važiuoti greitai ir netgi baudžia visokius antraeilininkus, katrie bmw nepraleidžia...
"135. Vairuotojui draudžiama:
135.1. viršyti transporto priemonės gamintojo nurodytą maksimalų greitį;
135.2. viršyti greitį, kuris nurodytas transporto priemonės greičio ribojimo skiriamajame ženkle;
135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;"
"119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
O kam vartyti, skaitome KET ir randame turbūt nežinomų/pamirštų dalykų :
"[COLOR=#2a2a2a]135. Vairuotojui draudžiama:
[B]135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;"
- 1 patinka
Comment
Comment