Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Dėl aplinkelio, tai visi važiuoja antra juosta nes pirma juosta kas 200 metrų nusukimas dešinėn be galimybės važiuoti tiesiai. Taigi jeigu nori važiuoti tiesiai ir nenori kirsti ištisinės juostos (teoriškai teisių atėmimas 3 mėnesiams) tai važiuoji antra juosta arba pastoviai makaluojies pirmyn atgal (kas sumažina saugumą ir kelia spūstis).
    Visiška netiesa. Aplinkkelyje tėra vienintelė vieta, kur pirma juosta pasibaigia nuovaža dešinėn - sankryža su Šiaurine g. važiuojant nuo Lazdynų Ukmegės kryptimi. Visais kitais atvejais (na išskyrus dar pradžią ir pabaigą) tam yra atskiros letėjimo/greitėjimo/persirikiavimo juostos ir visiškai puikiai galima visą likusį aplinkkelį pravažiuoti pirma juosta.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Visiška netiesa. Aplinkkelyje tėra vienintelė vieta, kur pirma juosta pasibaigia nuovaža dešinėn - sankryža su Šiaurine g. važiuojant nuo Lazdynų Ukmegės kryptimi. Visais kitais atvejais (na išskyrus dar pradžią ir pabaigą) tam yra atskiros letėjimo/greitėjimo/persirikiavimo juostos ir visiškai puikiai galima visą likusį aplinkkelį pravažiuoti pirma juosta.
      Man regis mes kažkokioje alternatyvioje dimensijoje gyvename tada.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

        Bet kai paskaitai sankausko pamąstymus - nori nenori pyktis sukyla net kantriausiam žmogui.

        Na jo, kaip ce nepyksi, kai visokie kaziolai trukgdo važioti normaliai ant 90+ miesto gatvėmis. O kai jiems mandagiai papypsini, ir biški paakini ilgosiomis šviesomis, tai tada dar labiau sulėtina. Nu tada tikrai nori nenori pyktis sukyla net ir kantriausiam šumacheriui.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          MedinisStrazdas gali būti. Arba dar yra du variantai:
          1) Kalbame ne apie tą patį aplinkkelį. Šiuo atveju aš parašiau apie Vakarinį aplinkkelį. Tūkstanmečio g. yra tokios dvi vietos.
          2) Neteisingai interpretuojame kas yra pirma eismo juosta, o kas yra letėjimo/greitėjimo/persirikiavimo juosta.

          Comment


            Dėl lietuvių įpročių. Dabar kartą per savaitę tenka važiuoti A1 - jokių antraeilininkų, su retom išimtim, nėra. Tai reiškia, kad normaliomis sąlygomis "lietuviai" tokio įpročio neturi.
            Įdomiausiais procesas tai fūra-fūra lenkimas 1-2 km/h greičių skirtumu. Keista, kad to nekritikuoja net didžiausi "dešniaeilininkai". Nemirksi, nepypsi, nesilaužo...

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              MedinisStrazdas gali būti. Arba dar yra du variantai:
              1) Kalbame ne apie tą patį aplinkkelį. Šiuo atveju aš parašiau apie Vakarinį aplinkkelį. Tūkstanmečio g. yra tokios dvi vietos.
              2) Neteisingai interpretuojame kas yra pirma eismo juosta, o kas yra letėjimo/greitėjimo/persirikiavimo juosta.
              54.723050, 25.208143 https://www.google.com/maps/place/Vi...4!4d25.2088918 į šiaurę pirma juosta pavirsta nusukimu be jokios letėjimo juostos.

              54.732842, 25.208272 https://www.google.com/maps/place/Vi...4!4d25.2088918 lygiai tas pats.

              Aš net nevilnietis, ir ten bent metus nevažiavau, bet atsimenu kad ten košmaras. Tik persirikiuoji į pirmą juostą ir supranti kad jei joje liksi - turi išsukinėt. Todėl geriausia važiuot antra juuosta o kas norės aplent aplenks trečia juosta.
              Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.21, 08:51.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Dėl lietuvių įpročių. Dabar kartą per savaitę tenka važiuoti A1 - jokių antraeilininkų, su retom išimtim, nėra. Tai reiškia, kad normaliomis sąlygomis "lietuviai" tokio įpročio neturi.
                Įdomiausiais procesas tai fūra-fūra lenkimas 1-2 km/h greičių skirtumu. Keista, kad to nekritikuoja net didžiausi "dešniaeilininkai". Nemirksi, nepypsi, nesilaužo...
                Nori pasakyti kad kai lenki fūrą 1-2kmh skirtumu tau ant šiknos nekabo Mersas, ar porsche džipas mirgsėdamas ilgom šviesom ?
                Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.21, 08:56.

                Comment


                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                  54.723050, 25.208143 https://www.google.com/maps/place/Vi...4!4d25.2088918 į šiaurę pirma juosta pavirsta nusukimu be jokios letėjimo juostos.
                  Čia yra vienintelė vieta, kurioje kaip ir minėjau, pirma juosta veda į nuovažą. Nes paskaičiuota, kad nutiesus Šiaurinę g. didelė srauto dalis išvažiuos šioje sankryžoje ir toliau aplinkkelis tęsiasi tik dviejų juostų.

                  54.732842, 25.208272 https://www.google.com/maps/place/Vi...4!4d25.2088918 lygiai tas pats.
                  Visiškai ne tas pats. Nes pirma juosta čia veda tiesiai. Pasibaigia persirikiavimo juosta, į kurią pagal taisykles (nekirsdamas ištisinės) juostos nepateksi iki tos vietos, kur stovi ženklas, kad ši juosta veda į dešinę. Todėl važiuojant tiesiai iš vis į ją nėra ko patekti, nes tai papildoma juosta, pirmiausiai skirta greitėjimui atvažiuojant nuo Šiaurinės g. sankryžos, o vėliau lėtėjimui važiuojant link Pavilnionių g. Kaip ir pacituotame pranešime minėjau, reikia atskirti kas yra pirma juosta, o kas yra greitėjimo/lėtėjimo/persirikiavimo juostos.

                  Aš net nevilnietis, ir ten bent metus nevažiavau, bet atsimenu kad ten košmaras. Tik persirikiuoji į pirmą juostą ir supranti kad jei joje liksi - turi išsukinėt. Todėl geriausia važiuot antra juuosta o kas norės aplent aplenks trečia juosta.
                  Nežinau kaip tą galima pavadinti košmaru, nes 8,3 km ilgio aplinkkelyje tėra viena vieta (beveik per vidurį), kur reikia persirikiuoti jei nori pravažiuoti visą aplinkkelį tiesiai pirma juosta. Apskritai aš kasdien pravažiuoju beveik visą aplinkelį, ir per vieną kelionę juom persirikiuoju gal 10-20 kartų, tai vieną kartą persirikiuoti ir sakyti, kad tai košmaras - juokinga.
                  Paskutinis taisė sleader; 2020.02.21, 09:07.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Įdomiausiais procesas tai fūra-fūra lenkimas 1-2 km/h greičių skirtumu. Keista, kad to nekritikuoja net didžiausi "dešniaeilininkai". Nemirksi, nepypsi, nesilaužo...
                    Kelių gaideliai turi pirmykštį viršenybės supratimą (kaip kokioje vilkų gaujoje). Tas kuris didesnis ir grėsmingesnis turi teisę elgtis taip kaip nori ir jam prieštarauti negali. Tuo tarpu tam, kuris atrodo mažiau grėsmingas, turi parodyti jo vietą.

                    Dėl to fūrai ar kokiam dideliam naujam SUV jie nemirksės ir nepypins, bet jei antra juosta ką nors lenks nedidelis ar pigesnis automobilis - laikykis!
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Nori pasakyti kad kai lenki fūrą 1-2kmh skirtumu tau ant šiknos nekabo Mersas, ar porsche džipas mirgsėdamas ilgom šviesom ?
                      Ne, Porsche nemirksi FŪRAI.

                      Comment


                        Priminė tuos veikėjus, kurie persirikiuoja į antrą juostą, nes už penkių kilometrų suks kairėn.

                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Nežinau kaip tą galima pavadinti košmaru, nes 8,3 km ilgio aplinkkelyje tėra viena vieta (beveik per vidurį), kur reikia persirikiuoti jei nori pravažiuoti visą aplinkkelį tiesiai pirma juosta. Apskritai aš kasdien pravažiuoju beveik visą aplinkelį, ir per vieną kelionę juom persirikiuoju gal 10-20 kartų, tai vieną kartą persirikiuoti ir sakyti, kad tai košmaras - juokinga.

                        Comment


                          Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                          JAV taikomos griežtos baudos už makalavimasi kairėje ar viduryje:

                          At least 38 states have laws in place to fine drivers for lingering in the left lane. In five states, fines can reach $1000 and 22 states classify the violation as a misdemeanor

                          UK irgi:

                          Yes, it is an offence, although it comes under ‘careless driving’, along with tailgating, accidentally running a red light and even being distracted by eating or drinking.

                          New laws introduced in 2013 give police officers the power to hand out on-the-spot fines of £100 and three penalty points, meaning failing to keep left on the motorway could hit you in the pocket


                          O LT vidurinės ar kairės juostos kabėtojai kaip ir parkuotojai bet kur nebaudžiami beveik. Tai erzina, tai nesaugu, bet trikojis to nenufilmuos. O daugiau nėra kam, tai pirma juosta tampa antra. Renkiesi ją ir važiuoji.
                          Taikomos ar nustatytos? Tiek UK, tiek USA gauti tokią baudą turi visiškai supykdyti policiją. Jeigu jos realiai būtų taikomos, tai visi visados laikytųsi dešinės, nes 1k dolerių yra daug ir amerikiečiams. Bet taip nėra, situacija niekuo nesiskiria nuo Lietuvos, ir dėl mano minėto subjektyvumo tokios baudos masiškai niekad nebus taikomos niekur pasaulyje ir tai ir toliau liks tik aršių diskusijų objektu iki kol vairuotojus pakeis autonominės mašinos ir problemos tiesiog nebeliks.

                          Comment


                            O siaip man labai graži patirtis buvo Estijoje. Vakarinėje jo dalyje (Parnu, Talinas, net ir Tartu) visi važiuoja ITIN tvarkingai, -4 km/h nuo leistino (vadinasi, ant spidometro rodo tiksliai leistiną greitį), tiesa, artėjant link Narva eismas pradėjo "lietuviškėti". Analogiškai, tie patys lietuviai, mieste lakstantys +20km/h be jokių problemų, vos pravažiavę sieną (Į Lenkiją ar kitur) "staiga" pradeda tvarkingai laikytis taisyklių, nors "namie" to nebesugeba...

                            Comment


                              JAV ar UK pavyzdys pateiktas buvo, nes visas pasaulis žino apie tuos, kurie nesilaiko dešinės. Čia nėra tik LT problema ir visų tikrai nenubaus, tačiau kas LT gerai, kad gali apvažiuot iš dešinės, berods UK tas draudžiama. Taigi vidurinės juostos kabėtojus (Middle-lane hoggers) apvažiuojama iš kairės ar dešinės ir tiek. KET nurodyta nesimalt kairėje be reikalo, bet pas mus KET kai kurie punktai galioja, kai kurie ne. Aš ne policija, kad kitus stabdyt, tai geriau ir nestabdyt. Važiuojame kas kaip nori ir moka, bet juokinga matyt, kai besimakaluojantis iš 2os juostos prieš save pamato kolegą bet lėtesnį, ką daryt? Pasimeta, keist eismo juostas sunkoka. Arba prisimena, kad reik išsukt iš savo vidurinės juostoos kažkur iš aplinkkeliobir kadangi pirma juosta juda greitesnis transportas dėl tokių kaip šitie vėžliai tai vėl pasimeta. Kaip čia lysti? Būna visko, bet kai iš 3ios juostos metas į 1ą tai parodo, kad gal metas sunerimti

                              Comment


                                Kurioziška situacija neseniai tame pačiame Vakariniame. Važiuoja trečia juosta apynaujis A6 maždaug 100 km/h, pasiveja iš paskos beveik toks pats policijos automobilis, ir taip jie vienas paskui kitą gal porą-trejetą kilometrų važiavo. Kelias apytuštis. Aš buvau pirmoje juostoje ir kuo užsibaigė nemačiau.

                                Comment


                                  Nežinau, man bent jau Lietuvos autostradose neteko susidurti su piktybiškais antraeilininkais, gal aš tiesiog atlaidesnis esu. Šiaip pats neviršiju greičio, bet man čia kažkoks mitas, kad vasarą visi lekia prie jūros spausdami bent 160. 135-140 ant spidometro pakanka, jog judėtum greičiau už vidutinį srautą. Taip, būna atvejų kai lėtesnis už tave važiuoja antra juosta, bet jis pats tuo metu dažniausiai ką nors lenkia. Ar dėl to kad aš greičiau važiuodamas jį prisivijau jis turi nutraukti savo lenkimą ir kuo skubiau trauktis dešinėn? Nemanau, be to ir aš nenorėčiau, kad asmuo priešais kirstų per stabdžius, tam kad galėtų kuo skubiau sugrįžti į pirmą juostą.

                                  Jeigu lenkia daugiau nei vieną automobilį, tai irgi nematau problemos, kad važiuoja kol aplenks visus, o ne vieną apsilenkęs bando nesaugiai lįsti į tarpą tarp dviejų TP pirmoje juostoje. Visgi yra saugūs atstumai ir jų turi būti laikomasi, todėl irgi yra neetiška versti kitą rikiuotis į situaciją, kur jis bus per arti priešais esančio automobilio arba dar blogiau - užkirs kelią tik ką aplenktam automobiliui (arba išvis sunkvežimiui) neapskaičiavęs ir po lenkimo per daug pristabdęs. O jei būtų eismo įvykis tai ir manęs buvimas antroje juostoje nebūtinai apsaugotų, nes tokiu greičiu sumėtytos transporto priemonės gali viską nusinešti.

                                  Vilniaus aplinkkelyje antraeilininką irgi visad galima aplenkti trečia juosta, nes jei eismas intensyvesnis, tai pastovus rikiavimasis tarp pirmos juostos, kur įsilieja greitėjantys, ir antros irgi nėra labai kažkuo naudingas bendram srautui, o dėl visokių netikėtų pristabdymų gali net ir sumažinti bendrą srauto greitį bei saugumą. Reiktų susirūpinti tik jeigu važiuoji trečia juosta ir nesi iš greitesnių eismo dalyvių arba važiuoji antra ir iš dešinės lenkia ne pavienis automobilis, o ištisai judantis srautas.

                                  Man už antraeilininkus labiau erzina šitie du dalykai keliuose (ne miesto gatvėse su keliom juostomis):
                                  1.) asmenys autostradose nesugebantys palaikyti greičio arba nemokantys naudotys cruise control. Pats visada važiuoju pastoviu greičiu ir nėra nieko idiotiškiau už tuos kuriuos turi lenkti po n kartų. Ne duok dieve dar koks budulis sugalvos, jog tu čia su juo žaidi ar lenktyniauji.
                                  2.) Vilniaus aplinkkelio pirmuose etapuose kvailai išmėtyti šuliniai ir tie kurie bandydami jų išvengti varo apsižergę dvi juostas. Jau geriau tegu jie važiuoja kuria nori juosta ir kokiu nori greičiu, nei užima pusę kelio pločio.

                                  Paskutinis taisė themanual; 2020.02.21, 20:54.

                                  Comment



                                    Netikėta: nauji suomiški greičio matuokliai fiksuos važiuojančius per lėtai automobilius


                                    Tuo metu, kai Lietuva ginčijasi dėl „trikojų“, fiksuojančių kelių erelius, preciziška greičio kontrole garsėjanti Suomija įveda naujas baudas – važiuojantiems per lėtai. Suomijos portalas Verkkouutiset praneša apie naujovę. Suomijoje, specifinėse vietose, statomi ženklai, ribojantys minimalų leistiną greitį. Apie tai kelių policijos saugaus eismo skyriaus viršininkas Denisas Pasteršteinas pranešė „Twitter“. Jis publikavo naujo kelio ženklo, perspėjantį apie leistiną minimalų greitį, atvaizdą.
                                    Pasirodo, šios naujovės tikslas – kovoti su per lėtai važiuojančiais ir trukdančiais eismui automobilių vairuotojais. Kai kuriose transporto arterijose tokie autmobiliai trikdo eismą ir sukuria avarines situacijas.
                                    <...>
                                    Nauja tvarka įsigalios kartu su naujosiomis Kelių eismo taisyklėmis birželio mėnesį. Numatytos ir baudos judantiems per lėtai – 100 Eur.

                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1280234?copied

                                    Comment


                                      Žinoma, jei greikeliais, kur leistinas 80 ir daugiau, važinėjasi traktoriai 30kmph, tai dėl greičio skirumo gali susidaryti įvairių pavojingų situacijų. Betgi mūsiškiai dabar kaip nors išvartys, kad vat suomiai tai netrukdo važiuoti greitai ir netgi baudžia visokius antraeilininkus, katrie bmw nepraleidžia...

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Žinoma, jei greikeliais, kur leistinas 80 ir daugiau, važinėjasi traktoriai 30kmph, tai dėl greičio skirumo gali susidaryti įvairių pavojingų situacijų. Betgi mūsiškiai dabar kaip nors išvartys, kad vat suomiai tai netrukdo važiuoti greitai ir netgi baudžia visokius antraeilininkus, katrie bmw nepraleidžia...
                                        O kam vartyti, skaitome KET ir randame turbūt nežinomų/pamirštų dalykų :
                                        "135. Vairuotojui draudžiama:

                                        135.1. viršyti transporto priemonės gamintojo nurodytą maksimalų greitį;

                                        135.2. viršyti greitį, kuris nurodytas transporto priemonės greičio ribojimo skiriamajame ženkle;

                                        135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;"

                                        "
                                        119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."

                                        Comment


                                          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                          O kam vartyti, skaitome KET ir randame turbūt nežinomų/pamirštų dalykų :
                                          "[COLOR=#2a2a2a]135. Vairuotojui draudžiama:

                                          [B]135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;"
                                          Ai tai tamstai nereikia ir suomių. Gi ir šitame viename punkte galima įskaityti, kad +20 turi būti nebaudžiamas, nes gi negalima trukdyti srautui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X