Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar jau rečiau tą pastebiu, bet prieš atsirandant geltonai užbrūkšniuotoms sankryžoms dažnai būdavo, kad vairuotojai stovi per žalią (nes sankryža užblokuota), o kai prasituština tai važiuoja ir per raudoną.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Vilniuje būnų labai dažnai. Rytoj irgi būsiu. Aš nepamenu kada ten važiavau leistinu greičiu magistralinėje gatvėje, neteko gyvenime matyt, kad kas per kokia nereguliuojama perėją lauktų kol bobutė pereisi iki pat galo, bet to Vilniuje raudona, nebūtinai raudona t.y. skubančių užbaigt manevrą jau po draudžiamu signalu procentaliai ten kur kas daugiau, nei bet kur Lietuvoje. Vilniečiai tą daro mesitriškai. BMW posūkiai sugedę vienodai kaip ir Kaune.
      Show must go von!

      Comment


        Jei matei mirksinčią žalią, gali važiuoti pro tą šviesoforą nepriklausomai nuo momentinės spalvos, su salyga kad neatleisi kojos nuo gazo. Su saugumu viskas gerai, pėstieji pripratę užsidegus žaliai palaukti kol baigs skristi džigitai.

        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Kurioje ten vietoje per raudoną įprasta važinėt? Nepastebėjau, gal be reikalo tos žalios laukiu?


        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Išvada: Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje
          Čia john stiliaus išvada būtų.
          Kad nustatyti pavojingumą reiktų skirti bent kelis mėnesius po 8val dienoje non stop tyrinėjimo miestų.
          Bet john užtenka ir poros hiperbolizuotų (dėl pradinio nusistatymo) epizodų ir jau iam aišku, kuris miestas apdeda likusius keliasdešimt.

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
            Kurioje ten vietoje per raudoną įprasta važinėt? Nepastebėjau, gal be reikalo tos žalios laukiu?


            Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.
              Nepadeda net tai, kad ta sankryža stebima kameromis...
              Šiaip daugelyje sankryžų tokia praktika, nekalbant apie tai, kad geltonas = mirksintis žalias.
              Flickr

              Comment


                Analogiškas kuriozas yra ties Vienuolio g. išsukimu į Goštauto g. Srautas visada leidžiamas kokį 10m iki kito šviesoforo išsirikiuoti, bet didelė dalis tiesiog nemato to raudono šviesoforo.
                https://maps.app.goo.gl/YquagmtUDJBH8pfi6
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Analogiškas kuriozas yra ties Vienuolio g. išsukimu į Goštauto g. Srautas visada leidžiamas kokį 10m iki kito šviesoforo išsirikiuoti, bet didelė dalis tiesiog nemato to raudono šviesoforo.
                  https://maps.app.goo.gl/YquagmtUDJBH8pfi6
                  Čia problema dėl taisyklių nežinojimo, kur parašyta, kad esant baltai stop linijai prieš šviesoforą, nors ir sukant į dešinę prieš sankryžą ir dega žalias signalas, prieš kitą privaloma sustoti.

                  162. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ linija, vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
                  Paskutinis taisė AudriusV; 2020.10.03, 09:45.
                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Nepadeda net tai, kad ta sankryža stebima kameromis...
                    Šiaip daugelyje sankryžų tokia praktika, nekalbant apie tai, kad geltonas = mirksintis žalias.
                    Nepadeda ir tai, kad esant tik vienai juostai iš jos abiejų pusių yra DU šviesoforai, iš kurių pliekia ryški raudona.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.
                      reiketu reportinti kur priklauso

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą

                        reiketu reportinti kur priklauso
                        Tai čia kaip ir savaime suprantama, kad pareportinta jau seniai. Tik veiksmai iš policijos ir VMS bus tada, kai ten kokį vaiką nukals mašina.

                        Comment


                          Kaune visame mieste prikabinejo ismaniuju kameru daugiau negu zvirbliu kiemuose, kurios automatiskai fiksuos visus pazeidimus ir pazeidejai automatiskai gaus baudos kvitus i namus. Gal tai pades isspresti tautieciu poziuri i saugu eisma.

                          Comment


                            Kameros tikrai padeda, jei tik jų užfiksuotas pažeidimas tampa realia bauda ir ji realiai išieškoma iš pažeidėjo.

                            Yra Lietuvoje ir dar viena akivaizdi yda: taškų sistemos nebuvimas. Dabar gi bet kuris budulis gali padaryti kad ir 100 nusižengimų ir kaskart sumokėjęs baudą pažeidimus daryti toliau ir toliau kelti pavojų kitiems eismo eismo dalyviams.

                            Comment


                              baudos nemazos. Dabar ir teises atima.

                              Comment


                                Lietuvoje rinkos santykiai galioja ir baudų skyrime/išieškojime. Laisvės partijos džiaugsmas.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Na, Kaune jau dabar yra stacionarūs matuokliai visokiuose nuokalnėse, kur tik galima laisviau spustelt, kai tuo tarpu Vilniuje visokiuose Ukmergės, Laisvės pr, Ozo, Savanoriu pr drasiai galima 80km/h ir daugiau spustelt, nesuparntu ko John toks ant Kauno piktas

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Na, Kaune jau dabar yra stacionarūs matuokliai visokiuose nuokalnėse, kur tik galima laisviau spustelt, kai tuo tarpu Vilniuje visokiuose Ukmergės, Laisvės pr, Ozo, Savanoriu pr drasiai galima 80km/h ir daugiau spustelt, nesuparntu ko John toks ant Kauno piktas
                                    Trikojai vis tiek geriau už stacionarius.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Bet dėl kažkokio menamo visuomenės pasipiktinimo, tų trikojų kažkaip nebematau???

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Bet dėl kažkokio menamo visuomenės pasipiktinimo, tų trikojų kažkaip nebematau???
                                        Jeigu nestatytų santykinai saugiose vietose.
                                        Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Yra Lietuvoje ir dar viena akivaizdi yda: taškų sistemos nebuvimas. Dabar gi bet kuris budulis gali padaryti kad ir 100 nusižengimų ir kaskart sumokėjęs baudą pažeidimus daryti toliau ir toliau kelti pavojų kitiems eismo eismo dalyviams.
                                          O gali išvis nemokėti tų baudų, jeigu turto neturi, niekur nedirba, jį ir tris vaikus išlaiko minimumą gaunanti žmona.
                                          Paskutinis taisė Aleksio; 2020.10.04, 11:30.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X