Darbinis-naminis arkliukas. Esu važinėjęs Megane ir Focus, tai šis modelis man labiausiai patiko, Magane prasčiausi prisiminimai, o Focus nei patiko, nei nepatiko....
Šiuo atveju aš nekalbu apie vairavimą, o kalbu tik apie išvaizdą. Tarkim man Saab 9-3 coupe daug gražesnė už visus CLS, CLK ir t.t. - ir kalbu tik apie išvaizdą. Be to, nesuprantu poničkų, kurios iš Vilniaus retai su savo MB išvažiuoja, nei nuspaudžia kur greičiau, nei ką - tik įvaizdžio dalis, kaip koks jorkšyro terjeras
sumastei palyginti mersas su svedu opeliu. su ligintuvais gali pats ir vazineti busi namu seimininke. suprask kad tokiu aparatus kai CL 65 AMG ar SL... nevisiem piemenim ipirkti tai gal todel tavo dizaino kriterijus toks zemas ....
sumastei palyginti mersas su svedu opeliu. su ligintuvais gali pats ir vazineti busi namu seimininke. suprask kad tokiu aparatus kai CL 65 AMG ar SL... nevisiem piemenim ipirkti tai gal todel tavo dizaino kriterijus toks zemas ....
Va ce tai gers... man mersai irgi patik. A kaip del bymbale (bnv)? A ce yr gera tackyke i a pakankamai krūts esi jegu turi 1988 bie en ve penktuka? kaip be en ve liginas su svedu opeliu?
sumastei palyginti mersas su svedu opeliu. su ligintuvais gali pats ir vazineti busi namu seimininke. suprask kad tokiu aparatus kai CL 65 AMG ar SL... nevisiem piemenim ipirkti tai gal todel tavo dizaino kriterijus toks zemas ....
Tai jooooo, ne kiekvienos gi namų šeimininkės dizaino kriterijus traukia iki D&G ir 12 centimetrų aukštakulnių
Ech..Galvojau pirk amerikietiska toki,bet visi puole atkalbinet, kad bus begale bedu..Norejau suzinot ar tikrai, nes vis dar noriuB)
galiu pakonsultuot šiuo klausimu, nes turiu asmeninės patirties Labiausiai iš Amerikos apsimoka pirkti Volvo, Saab, Audi, Bmw, Mercedes ir VW auto, nes jie yra gaminami Europoje, o nuo europietiškai rinkai skirtų skiriasi tik žibintais priekiniais bei spidometru, kuriame yra ir mylios ir kilometrai. Visos kitos, tame tarpe ir Galant'ai, skiriasi nuo europiečiu žymiai labiau - variklių, važiuoklės, salono detalės. Daugiau vargo su jų paieškomis.
Kai aš pirkau, visų argumentas irgi buvo, kad amerikietiškos mašinos blogesnės, daugiau kuro naudoja. Praktiškai įrodyti to niekas nesugebėjo, todėl mano pasiryžimas buvo nenumalšintas Kokie vargai su amerikietiška mašina: ilgas laiko tarpas kol atvažiuoja, nėra visiškai aišku, kas atvažiuoja, daugiau vargo su registracija. Pliusai: realios ridos (!!!), pilnesnės komplektacijos, komfortabilesnės važiuoklės, aišku kaina.
Dėl kuro sanaudų... Tai yra visiški paistalai, nebent žmonės lygina europini mašiniuką, su 1,6 varikliuku ir kokiu 90 arkliukų, kai tarkim iš JAV atsiveši (mano atveju) minimum 2,0 plius turbina, kuris vaikys jau 160 arkliukų. Sanaudų skirtumas čia aišku pasimatys, bet čia jau nuo žmogaus priklauso ko jis nori - nori ekonomijos - perka mano minėtą europinį 1,6 variantą, džiaugiasi mažesnėm kuro sąnaudom ir nerėkauja, kad amerikietiškos mašinos daugiau kuro srebia
Kitas amerikietiškų mašinų minusas, pasak "egzpertų" - prastesnės medžiagos... Kaip medžiagos gali būti prastesnės, jei, kai jau minėjau, surenkama europoje, po to dedami spidometrai ir žibintai pagal tai, į kur eksportuojama?
Detalių klausimas irgi praktiškai atpuola, kadangi beveik viską gali atvežti oficialūs automobilių gamintojų atstovai Lietuvoje. Mano atveju išvis jokių problemų - nueini į Sosteną, ir daugumą detalių jie turi vietoj, nes kaip sakiau - vadinamasis "amerikonas" visiškai atitinka "europietį". Tai tiek
Tai jooooo, ne kiekvienos gi namų šeimininkės dizaino kriterijus traukia iki D&G ir 12 centimetrų aukštakulnių
matai kaip yra kad ne kiekviena kumele gali but zirku lenktyniniu nes viskas nuo genu priklauso. o pas saba nu nezinau nezinau ar ten yra tu genu ...kai dar visi gamintojai begiojo po stalu MB koncerdas jau buvo taip toli pazenges kad...nepavyt.taip ir su namu seimininkem nekiekviena gali tapti princese o ja turi gimti.
Comment