Daugumai savininkų bus px, nes dyzeliai perkami ne dėl tariamos ekologijos, o dėl malonaus jausmo degalineje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia greičiausiai politiniai žaidimai, kažin, ar realiai VW/Audi ekonomiški dyzeliukai daugiau teršia už kitų gamintojų dyzelius, jau nekalbant apie visokius monstriškus truck'us su 8 litrų varikliais. Bet kokiu atveju ilgai nesispjaudys, jiems tokia bauda tas pats, kas mums 100 Eur už greičio viršijimą.
Atvaizdas
As nesuprantu kas cia aplamai nuostabaus, paziurekite kaip kuro sanaudas meluoja siais laikais. BMW 530d F10 vidurkis turi buti 5.9/100, bet kazkaip 8 maziau niekaip neiseinaPaskutinis taisė Darius555; 2015.09.22, 15:30.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSito "defekto" aptikt nebuvo imanoma niekaip, be VW darbuotoju isikisimo.Nes kaip suprantu pati "beda" yra ECU softe, t.y specialiai parasytas blogas algoritmas del DPF valymo ar kazkas panasaus. Greiciausias variantas,kad is pacio VW darbuotoju kazkas paskunde, kad taip yra padaryta.
As nesuprantu kas cia aplamai nuostabaus, paziurekite kaip kuro sanaudas meluoja siais laikais. BMW 530d F10 vidurkis turi buti 5.9/100, bet kazkaip 8 maziau niekaip neiseina
Comment
-
Testavimo algoritma pakeite ir pagavo. Nes testuodavo programiskai ir dabar padare realiai
Problema ne ECU, o tai, kad JAV filtravimo sistema visiskai kitokia
O dar didesne problema kad apart 18mlrd usd, kurie atitinka VW metini pelna, dar reikes sprest su atsaukimais. Kas reiskia, jog sudeti tinkamas filtravimo sistemas jiems bus kastai per 100usd masinai Bye bye traktoriukai
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąBye bye traktoriukai
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąDaugumai savininkų bus px, nes dyzeliai perkami ne dėl tariamos ekologijos, o dėl malonaus jausmo degalineje.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąProblema, kad viršijantiems normas gali būti neleista taip ir važinėti, o VW gali būti liepta automobilius atšaukti. Patiems savininkams aišku, kad px. Nepx tik JAV valdžiai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVW "atšaukimas" irgi dzin, sudėjus naujus filtrus arba programinę įrangą atnaujins servisuose ir viskas.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTestavimo algoritma pakeite ir pagavo. Nes testuodavo programiskai ir dabar padare realiai
Problema ne ECU, o tai, kad JAV filtravimo sistema visiskai kitokia
O dar didesne problema kad apart 18mlrd usd, kurie atitinka VW metini pelna, dar reikes sprest su atsaukimais. Kas reiskia, jog sudeti tinkamas filtravimo sistemas jiems bus kastai per 100usd masinai Bye bye traktoriukaiPaskutinis taisė Darius555; 2015.09.22, 16:08.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVW "atšaukimas" irgi dzin, sudėjus naujus filtrus arba programinę įrangą atnaujins servisuose ir viskas.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąGreičiausiai turės geresnius filtrus sudėti, tik dėl to sumažės galingumas ir padidės kuro sąnaudos. Kad klientai dėl to nesupyktų ir jau dabar reikalaujantys atpirkimo apsiramintų greičiausiai turės kiekvienam dar damokėti po kelis tūkstančius $.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKaip tu isivaizduoji realu ir programiska testavima. Vel eilini karta kazko nedaskaitei. Ar norejai pasakyt vietoj zodzio <algoritmas> -> <metodika>?
Pakaks soft'a atnaujint
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVyksta paprastai, kaip kad raso - pajungia per OBD, paziuri paga MASINOS daviklius ir viskas. O dabar patikrino dar ir i duda ikise
Nepakaks, aiskiai raso, kad fiziskai filtravimo sistemos skirtingos
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVW būtinai reikėjo prakišti savo dyzelius į JAV rinką? Nesuprantu, kam jiems to reikėjo? Pritrūko galingų benzininių variklių gamybos pajėgumų??
JAV buvo siaip gaminami Mercedes W116 ir W126 dyzelines versijos 70s ir 80s desimtmeciais I JAV rinka. Kas keisciausia siu MB europoj su dyzeliniais varikliais nebuvo galima isigyt
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNa va, VW susimovė su "ekologiškais" dyzeliais Amerikoje - pripažino, kad jų dyzelinių auto tarša iš tiesų viršija leistiną 10-40 kartų
Įsivaziduok, kad nauja mašina teršia lygiai tiek pat kiek 10 ar 40 kitų naujų mašinų kartu sudėjus. Neįtikėtina.
Gal 10-40 procentų, o ne kartų?
Comment
-
Čia kalbama konkrečiai apie NOx taršą, kuri sukelia smogą ir rūgštų lietų. JAV šios taršos reikalavimai yra labai griežti, todėl dyzeliai ir nėra tokie populiarūs. Kadangi leistina norma yra labai maža, ją viršyti dešimtimis kartų nėra neįmanoma. Nors Europoje, kaip supratau, legalios net tos 40x viršytos normos.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTestavimo algoritma pakeite ir pagavo. Nes testuodavo programiskai ir dabar padare realiai
Problema ne ECU, o tai, kad JAV filtravimo sistema visiskai kitokia
O dar didesne problema kad apart 18mlrd usd, kurie atitinka VW metini pelna, dar reikes sprest su atsaukimais. Kas reiskia, jog sudeti tinkamas filtravimo sistemas jiems bus kastai per 100usd masinai Bye bye traktoriukaiPaskutinis taisė Lettered; 2015.09.23, 16:05.
Comment
Comment