Gal ne be pagrindo toks posakis nes, pastebėjau, kokių 80% senų Toyotų važinėja nesparčiau nei 25/30 km/h greičiu kur leistina 50/60 km/h ir savo lėtumu bei nerangumu gatvėse sukelia galbūt nemažiau autoįvykių nei kad 2x(max leistinas greitis) lakstantys BMW. Beje sąnkryžose Toyotos posūkį dažnai daro nęt 5/10 km/h ir tai atlieka tik per antrą žalios šviesos įsižiebimą (per pirmą nespėja). Spėliojau kad gal Toytomis važinėja super taupūs žmonės, nes nu Toyota kažkada prieš 15metų kažkokiuose auto reitingavimuose pagal patikimumą buvo pralenkusi Mersedes(tas ir užsifiksavo kai kuriose galvose ir matyt ramiai tokia info nekintamai saugoma ten) kas lygu mažiau gedimų o tai = mažiau kapeikų kibiro remontui. Dargi Toyota < Mersedes, kalbant apie kapeiką reikalingą įsigyti automobilį. Trečias dalykas: mažiau greičio yra mažiau kuro = mažiau kapeikų iš kišenės. Tai yra žmonių-kapeikėlių-skrudžų automobilis.
Lyginant nauju masinu Veho ir Krasta kainorasty, bazines kainas be nuolaidu, brangiau- MB. Devetu eksplotacija is patirties- brangiau BMW
Kas tokias masinas bazines perka? Pvz Audi yra pigesne bazine apie 10-15% lyginant su MB, taciau ir bazine komplektacija jos skurdesne. Dakomplektavus iki vienodo lygio kaina beveik vienoda.
Del BMW eksplotacijos sutinku - vien draudimas KASKO jiems labai brangus
Priklausomai nuo modelio. Senesnių MB A-class remontas gali būt žymiai brangesnė nei netgi aukštesnės klasės BMW 3er to laikmečio. Paprasčiausiai dėl unikalios konstrukcijos - variklio pozicijos. Tai rašyt, kad BMW eskploatuojasi barngiau už MB, totali lempa. Surašyk modelius kokius eskploatavai, gal bus aiškiau.
Priklausomai nuo modelio. Senesnių MB A-class remontas gali būt žymiai brangesnė nei netgi aukštesnės klasės BMW 3er to laikmečio. Paprasčiausiai dėl unikalios konstrukcijos - variklio pozicijos. Tai rašyt, kad BMW eskploatuojasi barngiau už MB, totali lempa. Surašyk modelius kokius eskploatavai, gal bus aiškiau.
Pasidomek KASKO kaina F10 ir E klases ar A6 tu paciu metu
Comment