Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Toyota Sienna jei įperki. Arba amerikietiški minivenai. Nebent reikia mažesnės daržinės
    Apie Ford c-Max galvoju, gal kas turi? Arba Mazda 5...

    Toyota Sienna 2012 kokių metų gal ir įpirkčiau, bet kad ryja turbūt daug, variklis juk net 3.5. Be to, šiek tiek didoka, aš kol kas įvaikinimo neplanuoju...
    Paskutinis taisė oranger; 2015.07.07, 22:33.

    Comment


      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Patarkit gerą miniveną.

      Mano pageidavimai - lengvas valdymas, jautrūs stabdžiai, ekonomiškumas, nulis korozijos ir kad didelis šuo tilptų.
      Fordai tikrai nepasižymi gera kėbulo apsauga nuo korozijos. Mazdos, bene labiausiai rūdijančios mašinos.
      Dar reiktu apsispręsti dėl mašinos dydžio, nes daugelis gamintojų turi didesnį ir mažesnį vienaturį: Opel Zafira ir Meriva, Renault Espace ir Scenic, Citroen Grand Picasso ir Picssaso ir t.t.
      Paskutinis taisė Eisinas; 2015.07.08, 08:56.

      Comment


        Dyzelis ar benzinas labiau domina?

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Patarkit gerą miniveną.

          Mano pageidavimai - lengvas valdymas, jautrūs stabdžiai, ekonomiškumas, nulis korozijos ir kad didelis šuo tilptų.
          Dyzelis ar benzinas labiau domina?

          Pagal kriterijus ka cia isvardinai vienareiksmiskai VW Touran 2.0TDI su CR varikliu nuo 2010 metu

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Dyzelis ar benzinas labiau domina?

            Pagal kriterijus ka cia isvardinai vienareiksmiskai VW Touran 2.0TDI su CR varikliu nuo 2010 metu
            Tik benzas.
            Hm, dėl VW visada turėjau abejonių...

            Comment


              Jei benzas dairykis i japonus, vokieciuose ar ford'e bus daugiau vietos ir garso izoliacija geresne. Siaip toyota corolla verso butu variantas su 2.0VVTi varikliu - tik kad rupuze ekonomikos 0 is jo. 1.8 VVTi reiktu privengt

              Comment


                Eurovan, o kuris iš jų Fiat Ulyse, Citroen C8, Lancia Phedra ar Peugeot 807, tai jau skonio reikalas.

                Comment


                  Galiu tik pritart Ford C-Max ir ypac Energi versijai 30km gali vien elektra nuvaziuot, o darbuotoja vazineja tai jai bendros gaunas apie 1.5ltr/100km. Ir svarbiausiai - ne dyzelis, laiko verte ir stipriai talpus

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Galiu tik pritart Ford C-Max ir ypac Energi versijai 30km gali vien elektra nuvaziuot, o darbuotoja vazineja tai jai bendros gaunas apie 1.5ltr/100km. Ir svarbiausiai - ne dyzelis, laiko verte ir stipriai talpus
                    Gal pasiulysi dar Q7 e-tron koki? Irgi laiko verte o valgo 1,7/100

                    Comment


                      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                      Eurovan, o kuris iš jų Fiat Ulyse, Citroen C8, Lancia Phedra ar Peugeot 807, tai jau skonio reikalas.
                      Jo eurovanas tikrai neblogas bent dyzelis kiek zinau jei su 2,0HDI varikliu. Del benzino reikia dometis. Zinau kas su C8 bet su dyzeliu nubeges jau 600k

                      Comment


                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        Galiu tik pritart Ford C-Max ir ypac Energi versijai 30km gali vien elektra nuvaziuot, o darbuotoja vazineja tai jai bendros gaunas apie 1.5ltr/100km. Ir svarbiausiai - ne dyzelis, laiko verte ir stipriai talpus
                        Tik kad jis kainuoja 1,5 karto brangiau, o trasoje ėda kaip normalus benzas.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Tik kad jis kainuoja 1,5 karto brangiau, o trasoje ėda kaip normalus benzas.
                          As aplamai nesuprantu kas ant LT gali pirkt ta hibrida kai nera jokiu lengvatu, cia mados reikalas ar vartotoju bukumas? man nedaeina. Pamenu norvegas 2012 metais kaip isejo naujas GS450h F-Sport pasieme su pilnu farsu. Sakau jam pas mumis irgi gatvese yra tokiu GS ir papasakojau kad nera jokiu lengvatu ir kainuoja beveik tiek kiek Audi ar BMW. Jam vienu zodziu ndaejo kaip galima pirkt GS hibrida kaip beveik uz tiek pat pasiimt gali 530d ar A6 3.0TDI. Jis pats prasitare kad noretu BMW 5 klases bet turi rinktis hibrida, del lengvatu, o dar tuo metu BMW 5 ActiveH nebuvo.
                          Paskutinis taisė Darius555; 2015.07.08, 15:47.

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            As aplamai nesuprantu kas ant LT gali pirkt ta hibrida kai nera jokiu lengvatu, cia mados reikalas ar vartotoju bukumas? man nedaeina. Pamenu norvegas 2012 metais kaip isejo naujas GS450h F-Sport pasieme su pilnu farsu. Sakau jam pas mumis irgi gatvese yra tokiu GS ir papasakojau kad nera jokiu lengvatu ir kainuoja beveik tiek kiek Audi ar BMW. Jam vienu zodziu ndaejo kaip galima pirkt GS hibrida kaip beveik uz tiek pat pasiimt gali 530d ar A6 3.0TDI. Jis pats prasitare kad noretu BMW 5 klases bet turi rinktis hibrida, del lengvatu, o dar tuo metu BMW 5 ActiveH nebuvo.
                            Kol kas labiau mada, nes atsiperkamumas ilgesnis už automobilio tarnavimo laiką, bet ateityje visi tiek benzininiai, tiek dyzeliniai automobiliai bus hibridiniai, jei aišku nespės visų perspjauti patys elektromobiliai.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Kol kas labiau mada, nes atsiperkamumas ilgesnis už automobilio tarnavimo laiką, bet ateityje visi automobiliai bus hibridiniai, jei aišku nespės visko perspjauti patys elektromobiliai.
                              As ir manau kad mada, nes kiek is pazystamu-pazystamu ir t.t teke girdet, kad kas turejo hibrida sekancio jau nepirko, vieni tokie zmones tikrai zinau is RX450h persedo i Q5 3,0TDI tai atsidziaugt negali - tipo supratom kas yra vairavimo malonumas is naujo :-), o be to ir kuro maziau uz lexusa valgo dyzelis

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Tik kad jis kainuoja 1,5 karto brangiau, o trasoje ėda kaip normalus benzas.
                                13 500eur kastuoja dabar stovintis autopliuse. Tos pacios kartos ir metu dyzelis ir benzas kainuoja brangiau. Tai arba as nemoku skaicuot arba rasai bele rasyt

                                Darius, tavo nuomone zinoma. Esi priesiskas betkam, kad yra is Japonijos arba bent kiek inovatyvesnis Nenori taupyt - imi benzinini arba dyzeli, nori taupyt - hibrida. Nematau kame cia dar gali but skirtumas ir diskusija, ypac kai net kaina vienda. Na, bet vistiek turbut rasi kas tau neitinka

                                Istorija su BMW ir Lexus jau pasakojai. Vieniem BMW patinka, kitiem MB, Audi, Maserati, Alfa Romeo, Jaguar, skonio reikalas. As ir kartais paverkiu, kodel nusipirkau Lexus, nors labai norejau Maserati QuattroPorte. Todel, kad buvau priverstas pirkt Lexus vietoj Maserati, tai dabar visiem pasakosiu, koks sudas Lexus Nepamirsk dulkiu nuo paveiksliuko garaze nuvalyt

                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                As ir manau kad mada, nes kiek is pazystamu-pazystamu ir t.t teke girdet, kad kas turejo hibrida sekancio jau nepirko, vieni tokie zmones tikrai zinau is RX450h persedo i Q5 3,0TDI tai atsidziaugt negali - tipo supratom kas yra vairavimo malonumas is naujo :-), o be to ir kuro maziau uz lexusa valgo dyzelis
                                Papasakok bobutem, pataikei butent ant to, kas labai artimoj aplinkoj turi Mano mama su rx450h vazineja, vidutines 8.2, jos sese su Q5, vidutines apie 10 dyzelio. Vairavimo komforto tarp hibrido ir dyzelio nera ka lygint, nebent vaikyste uz beloruso praleidai
                                Paskutinis taisė ViR2; 2015.07.08, 16:09.

                                Comment


                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  13 500eur kastuoja dabar stovintis autopliuse. Tos pacios kartos ir metu dyzelis ir benzas kainuoja brangiau. Tai arba as nemoku skaicuot arba rasai bele rasyt

                                  Darius, tavo nuomone zinoma. Esi priesiskas betkam, kad yra is Japonijos arba bent kiek inovatyvesnis Nenori taupyt - imi benzinini arba dyzeli, nori taupyt - hibrida. Nematau kame cia dar gali but skirtumas ir diskusija, ypac kai net kaina vienda. Na, bet vistiek turbut rasi kas tau neitinka

                                  Istorija su BMW ir Lexus jau pasakojai. Vieniem BMW patinka, kitiem MB, Audi, Maserati, Alfa Romeo, Jaguar, skonio reikalas. As ir kartais paverkiu, kodel nusipirkau Lexus, nors labai norejau Maserati QuattroPorte. Todel, kad buvau priverstas pirkt Lexus vietoj Maserati, tai dabar visiem pasakosiu, koks sudas Lexus Nepamirsk dulkiu nuo paveiksliuko garaze nuvalyt



                                  Papasakok bobutem, pataikei butent ant to, kas labai artimoj aplinkoj turi Mano mama su rx450h vazineja, vidutines 8.2, jos sese su Q5, vidutines apie 10 dyzelio. Vairavimo komforto tarp hibrido ir dyzelio nera ka lygint, nebent vaikyste uz beloruso praleidai
                                  Nu ir sakyk ka nori bet Q5 tikrai uz RX450h valdymo savybem yra aukstesne visa galva, ar, kad tavo motka turi tai dabar pulsi aiskint kad lexas smagiau.

                                  Vidutines tirkai nera 10. 10 ima mieste, o vat kaip su RX telpi i 8,2 tai labai idomu butu suzinot

                                  Nepamirsk dulkiu nuo paveiksliuko garaze nuvalyt ????

                                  As nesu priesiskas japoniskiems gaminiams - tik konstatuoju, kad jie atsilieka nuo vokieciu konkurentu, o tu dar apie kazkoki inotyvyma cia aiskini. As per gyvenima turejau daugiau Lexus nei Audi pvz
                                  Paskutinis taisė Darius555; 2015.07.08, 16:23.

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Darius, tavo nuomone zinoma. Esi priesiskas betkam, kad yra is Japonijos arba bent kiek inovatyvesnis Nenori taupyt - imi benzinini arba dyzeli, nori taupyt - hibrida. Nematau kame cia dar gali but skirtumas ir diskusija, ypac kai net kaina vienda. Na, bet vistiek turbut rasi kas tau neitinka
                                    Taupymas sąlyginis dalykas, hibridas už tą patį modelį su benzinu ar dyzeliu kainuos gerokai brangiau, nuo keliolikos iki keliasdešimt procentų daugiau, o dyzelis užmiestyje netgi dar mažiau ima nei benzininis hibridas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Taupymas sąlyginis dalykas, hibridas už tą patį modelį su benzinu ar dyzeliu kainuos gerokai brangiau, nuo keliolikos iki keliasdešimt procentų daugiau, o dyzelis užmiestyje dar mažiau ima nei benzininis hibridas.
                                      Krc jam mama nupirko IS300h ir dabar turbut gailisi ir bando aiskint kad su juo pigu ziauriai vazinet. Dar betruko kad pradetu aiskint kad jis traukia kaip TDI. Nu bet tiek to cia kiekvieno pasirinkimo teise

                                      Ziurim kainas

                                      A3 Sportback 2,0TDI - 29 000EUR
                                      A3 Sportback e-tron - 38 000EUR

                                      BMW 320d - 36 500EUR
                                      BMW 3 ActiveH - 57 000EUR

                                      Lexus IS300h - 38 000 EUR

                                      Ir skaiciuojam patys ar verta imt hybrida. Lexusas aisq pasirodo pagal kaina siame sarase sauniausiai, jei nematai labai didelio skirtumo su BMW tuomet manau gal ir apsimoka. Bet jei lyginant tas pacias markes tuomet tikrai NE
                                      Paskutinis taisė Darius555; 2015.07.08, 16:36.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Taupymas sąlyginis dalykas, hibridas už tą patį modelį su benzinu ar dyzeliu kainuos gerokai brangiau, nuo keliolikos iki keliasdešimt procentų daugiau, o dyzelis užmiestyje netgi dar mažiau ima nei benzininis hibridas.
                                        Vienintelis tiesa toyota hybridu privalumas yra mazas gedimu skaicius. Toyota Prius kaimynas jau penkti metai drozia pirkta ne nauja ir absoliuciai jokiu gedimu. Kuro sanaudos 8 / 100 km mieste ziema. Vasara tipo sake galima itilpt i deklaruojamas bet sunkiai

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Vienintelis tiesa toyota hybridu privalumas yra mazas gedimu skaicius. Toyota Prius kaimynas jau penkti metai drozia pirkta ne nauja ir absoliuciai jokiu gedimu. Kuro sanaudos 8 / 100 km mieste ziema. Vasara tipo sake galima itilpt i deklaruojamas bet sunkiai
                                          Dar privalumas, kad mieste nemažai gali nuvažiuoti tik elektriniu varikliu, be burzgiančio benzininio. Tik tylus bzzzzz, bzzzzzz.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X