Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Suklydote, Tuaregų atveju tai kupranugario galios
Comment
-
SAM gera žinia vairuotojams: reikalavimas turėti papildytas vaistinėles atidėtas iki balandžio
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-iki-balandzio
Valdantieji atideda automobilių taršos mokestį
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1614246?copiedShow must go von!
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPritrūko kiaušų. Tuo prigalvos visokių nuolaidų kaimiečiams.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nelabai tų kiaušų ir turėjo, jei tokį šleivą neapgalvotą įstatymą sukurpė. Prie ko čia kaimiečiai, jei poveikis numatytas 3/4 auto savininkų?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąParduodu dyzeli, perki mazalitri benza, gali ir dujas isideti, vazinesi pigiai ir nereikes 300eur moketi
- 1 patinka
Comment
-
Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
Toks pats Passat'as Lietuvoje su Benzinu ir dujomis mokės 225-250 Eur vis tiek. Visokios Toyota Aygo, Honda Jazz ir panašiai gyvenantiems užmiestyje netinkamas variantas, nes nei priekabą prisikabinsi, nei kažką atsivežt galima. Pervežimo paslaugos už Vilniaus ribų kainuoja nepigiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia vėl galima kelti klausimą, ar dėl 5% kelionių, kurioms reikia didelės mašinos, verta visą laiką eksploatuoti baisinio dydžio daug tešiantį bei kuro ryjantį automobilį
Kadangi jau pradėjau lygint VW markės automobilius, tai galima pratęst ir toliau. Priklausomai nuo važiavimo stiliaus Passat'as ims 5-6L dyzelio 100km, koks nors Golf labai panašiai, Polo - gal puslitriu, ar litru mažiau. Benzininis modelis ims žymiai daugiau, o žiemą kol persijungs ant dujų, irgi bus deginamas benzinas. (Jeigu 4 kartos dujų įranga) Jeigu reikia dažnai atsivežti kažką daugiau, ar stambesnių gabaritų kaip pvz. imkim bent kartas į savaitę kokį savaitgalį tai gaunam jau didesnius procentus. Daug galvot nereikia - apsipirkimas savaitei, kaip taisyklė tai dažnai būna šeštadienis, dėl šeštadieninio turgaus, kur galima nusipirkt mėsos ir kitų produktų. Kita problema - vietos trūkumas. Jeigu jau didesniame automobilyje už manęs žmogaus kojoms vietos labai mažai, tai tame pačiame Polo, sutalpinti 3 vargu ar pavyks. Visokie Priusai senesni irgi ne variantas, nusipirkus patį pigiausią, arba iki kokių 4000 Eur su nemaža rida, tikėtina, kad akumuliatorius jau bus arba lavonas, arba į pabaigą. Jo remontas ar keitimas tikrai nebus pigus. Jeigu jau darom mokestį tai jis turi būti logiškas. Turi būti ir alternatyvos, patogus ir važiuojantis viešasis transportas. Jeigu Vilniuje dar yra šiokios tokios alternatyvos, tai už jo ribų - ne. Dviračiais važiuot į darbą žiemą provincijoj - be šansų. Jeigu tik daugiau pasninga, su dviračiu tokia danga pavažiuoti - be šansų.
Comment
Comment