Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Trys arklio galios?
    Suklydote, Tuaregų atveju tai kupranugario galios

    Comment


      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

      Suklydote, Tuaregų atveju tai kupranugario galios
      Na tie ištvermingesni, gal toliau nuvažiuosi prieš pakraunant kolonėje

      Comment


        Kaip jūs nesuprantat jog tradiciniame lietuviškame Tuarege skaičiai reiškia kiek kilogramų smalkių nudengs sankryžą užsidegus žaliam šviesoforui

        Comment


          Tuarege skaičiai reiškia keli tauragiečiai stūmė nuo tralo iki autoserviso

          Comment


            SAM gera žinia vairuotojams: reikalavimas turėti papildytas vaistinėles atidėtas iki balandžio

            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-iki-balandzio


            Valdantieji atideda automobilių taršos mokestį

            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1614246?copied
            Show must go von!

            Comment


              Pritrūko kiaušų. Tuo prigalvos visokių nuolaidų kaimiečiams.

              Comment


                Reikalingas naujo tipo vaistinėlių dalijimosi startuolis ar tai vaistinėlių paštomatas. Pasinaudojimui prieš TA.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Pritrūko kiaušų. Tuo prigalvos visokių nuolaidų kaimiečiams.
                  Nelabai tų kiaušų ir turėjo, jei tokį šleivą neapgalvotą įstatymą sukurpė. Prie ko čia kaimiečiai, jei poveikis numatytas 3/4 auto savininkų?

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Nelabai tų kiaušų ir turėjo, jei tokį šleivą neapgalvotą įstatymą sukurpė. Prie ko čia kaimiečiai, jei poveikis numatytas 3/4 auto savininkų?
                    Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.
                      Gal padaryk restartą, nes pastrigai kažkur ties 3 litrais... yra Lietuvoj ir mažesnių litražų auto, ne "slyvu", ne bachurų, važinėjančių į darbą. Nėra nieko blogiau blogiau už bet kokios srities fanatikus.

                      Comment


                        Galbūt toj stotelėj, kur BMW nunešė, stovėjo laukdamas tramvajaus, tai dabar labai piktas.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Tai poveikis turėtu būti numatytas 100% auto savininkų, nes automobilių mažinimas ir yra pagrindinis tikslas. Bet buvo paliktas pasirinkimas neturtingiems važinėtu mažų emisijų automobiliais ir nemokėti mokesčio. Tačiau kadangi tikras bachuras vairuoja tik 3 litrų dųmų generatorių ir jam mergina turbūt neduos vakare jeigu prie kiekvieno šviesaforo nepradės lenktynių tai aišku kilo milžiniškas pasipiktinimas.
                          Nes toks mokestis yra nesąmonė. Tas kas turi pinigų nusipirkti mažiau taršų automobilį, tam dzin, o dauguma žmonių gyvenančių ne Vilniuje ar Kaune kurie neuždirba mažiau taršiai auto, ir kur viešasis važiuoja geriausiu atveju du kartus į dieną tektų mokėt. Jeigu paimsim kažką tokio kaip daugumos Lietuvių mėgstamas B5 Passat'as 1.9TDI, tai jam mokestis Lietuvoje - apie 300 eur. Vokietijoje kur minimali alga 1300 Eur į rankas tas mokestis būtų irgi apie 300 eur. O su tokia kelių infrastruktūra ir šūdina priežiūra, kai kuriose vietose gali prireikt ir kokio didesnio džipo, ten kadangi varikliai galingesni - taršos mokestis atitinkamai didesnis, nors tas džipas per metus pravažiuoja max 1-2000 km. Kraustytis į Vilnių ar Kauną ne variantas, nes pardavus namą ar butą didžiuosiuose miestuose nieko nenusipirksi normalaus. Geriausias mokestis - akcizas. Daugiau nuvažiuoji, daugiau sumoki. Mažiau važiuoji, mažiau sumoki. Paprasta kaip 2x2. Jeigu didmiesty gali važiuot su taxi, viešuoju, pasiimt mašiną nuomai, tai užmiestyje - be šansų.

                          Comment


                            Parduodu dyzeli, perki mazalitri benza, gali ir dujas isideti, vazinesi pigiai ir nereikes 300eur moketi

                            Comment


                              Bent kiek patvaresnius ar lengvai besidujinančius benzinus dabar išneša ant rankų. Daug benzinų apskritai nebesidujina.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Parduodu dyzeli, perki mazalitri benza, gali ir dujas isideti, vazinesi pigiai ir nereikes 300eur moketi
                                Toks pats Passat'as Lietuvoje su Benzinu ir dujomis mokės 225-250 Eur vis tiek. Visokios Toyota Aygo, Honda Jazz ir panašiai gyvenantiems užmiestyje netinkamas variantas, nes nei priekabą prisikabinsi, nei kažką atsivežt galima. Pervežimo paslaugos už Vilniaus ribų kainuoja nepigiai.

                                Comment


                                  nėra nei vieno nesidujinančio variklio. Ilgaamžiškumas - kitas klausimas.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                                    Toks pats Passat'as Lietuvoje su Benzinu ir dujomis mokės 225-250 Eur vis tiek. Visokios Toyota Aygo, Honda Jazz ir panašiai gyvenantiems užmiestyje netinkamas variantas, nes nei priekabą prisikabinsi, nei kažką atsivežt galima. Pervežimo paslaugos už Vilniaus ribų kainuoja nepigiai.
                                    Čia vėl galima kelti klausimą, ar dėl 5% kelionių, kurioms reikia didelės mašinos, verta visą laiką eksploatuoti baisinio dydžio daug tešiantį bei kuro ryjantį automobilį

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Čia vėl galima kelti klausimą, ar dėl 5% kelionių, kurioms reikia didelės mašinos, verta visą laiką eksploatuoti baisinio dydžio daug tešiantį bei kuro ryjantį automobilį
                                      Išlaikyti du automobilius žmogui jau būtų brangu, ir pats mokestis būtų neteisingas, kai mokama ne už nuvažiuotus kilometrus, o už turėjimo faktą. Akcizas apmokestina daugiausiai teršiantį ir daugiau nuvažiuojantį.. Vairuoji galingesnį, daugiau kuro ryjantį automobilį, mokėsi daugiau. Vairuoji mažesnį ir ekonomiškesnį - mokėsi mažiau. Atstumas irgi įtrauktas. į tai. Siūlomo projekto atveju nesvarbu kiek pravažiuoji, turi ir moki.
                                      Kadangi jau pradėjau lygint VW markės automobilius, tai galima pratęst ir toliau. Priklausomai nuo važiavimo stiliaus Passat'as ims 5-6L dyzelio 100km, koks nors Golf labai panašiai, Polo - gal puslitriu, ar litru mažiau. Benzininis modelis ims žymiai daugiau, o žiemą kol persijungs ant dujų, irgi bus deginamas benzinas. (Jeigu 4 kartos dujų įranga) Jeigu reikia dažnai atsivežti kažką daugiau, ar stambesnių gabaritų kaip pvz. imkim bent kartas į savaitę kokį savaitgalį tai gaunam jau didesnius procentus. Daug galvot nereikia - apsipirkimas savaitei, kaip taisyklė tai dažnai būna šeštadienis, dėl šeštadieninio turgaus, kur galima nusipirkt mėsos ir kitų produktų. Kita problema - vietos trūkumas. Jeigu jau didesniame automobilyje už manęs žmogaus kojoms vietos labai mažai, tai tame pačiame Polo, sutalpinti 3 vargu ar pavyks. Visokie Priusai senesni irgi ne variantas, nusipirkus patį pigiausią, arba iki kokių 4000 Eur su nemaža rida, tikėtina, kad akumuliatorius jau bus arba lavonas, arba į pabaigą. Jo remontas ar keitimas tikrai nebus pigus. Jeigu jau darom mokestį tai jis turi būti logiškas. Turi būti ir alternatyvos, patogus ir važiuojantis viešasis transportas. Jeigu Vilniuje dar yra šiokios tokios alternatyvos, tai už jo ribų - ne. Dviračiais važiuot į darbą žiemą provincijoj - be šansų. Jeigu tik daugiau pasninga, su dviračiu tokia danga pavažiuoti - be šansų.

                                      Comment


                                        200-300eur metam tikrai maza suma masinos islaikymui, nereikia cia pasaulio pabaigos prognozuoti. Gerai, kad dar nera siulymo moket draudima,tik kai vazineji, kad nediskriminuot retai vazinejanciu. O pvz UA panaikino TA, jus gal i tokias salis lygiuojates?

                                        Comment


                                          Aš vis dar tikiuosi, kad tas mokestis bus "pririštas" prie draudimo sutarties/eksploatavimo laiko.
                                          Sakykim metams 360 eur, jei važinėji tik mėnesį per metus - tai bus 30 eurų.
                                          Negirdėjot kaip ten planuoja?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X