Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Laure23
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Finansinis lietuvių raštingumas žemas, bet negi ant tiek žemesnis net ir už latvius?
    Mes mėgstam dvaro pieną, ir ne tik:

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Dėl populiarumo yra. Kai latviai pakilus kainoms pradėjo pirkti optima linija, mes toliau perkam dvaro.
    Finansinis lietuvių raštingumas žemas, bet negi ant tiek žemesnis net ir už latvius?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pirkėjų praktiškai irgi neturėjo, tai Outlet'e užsidarė. Vietoj jų "turkiška" krautuvė, iš foto panašu irgi be savitarnos: https://www.vilniusoutlet.lt/alifood

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Reiktų pervadint temą ištrinant paskutinį žodį.

    A grocery chain is removing self-checkout after realizing executives hate it as much as customers do: ‘We like to talk to people’
    https://finance.yahoo.com/news/groce...223323874.html
    pas mus Assorti net neturėjo rodos savitarnos.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Reiktų pervadint temą ištrinant paskutinį žodį.

    A grocery chain is removing self-checkout after realizing executives hate it as much as customers do: ‘We like to talk to people’
    https://finance.yahoo.com/news/groce...223323874.html
    "We believe colleagues serving customers delivers a better customer experience and therefore we have taken the decision to remove self-checkouts in the majority of our stores," announced Booths, a supermarket chain in northern England that’s been selling groceries for more than 170 years. <...>

    “We pride ourselves on great customer service and you can’t do that through a robot.” His chain will remove the self-checkout kiosks from all but two of its 28 stores.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Pagal tokią logiką jokia kritika neįmanoma, nes:
    Nepatinka kainos - atidaryk savo parduotuvę
    Tiek žemės sklypų nebus

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Pagal tokią logiką jokia kritika neįmanoma, nes:
    Nepatinka kainos - atidaryk savo parduotuvę
    Nepatinka krepšinis - eik ir pažais geriau nei Žalgiris
    Nepatinka medicina - operuok pats
    Nepatinka švietimas - pats mokyk savo vaikus namie
    Nepatinka kelių būklė - išsiasfaltuok pats

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kaip ir ne kartą minėta, yra 100% verslo planas. Atidaryk savo tinklą ir pardavinėk pigiau.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Situacija ironiška. Konkurencijos daug, bet maisto produktų kainos visuose prekybos tinkluose gana aukštos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    „Lūkesčiai, kad ateis burtininkas, duos mažas kainas ir sudrebės Lidlmaxikiriminiai. Deja“

    Beje, o kaip sekasi MERE (Svietaforui) ?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    „Vilniaus duonos“ ir „Pieno žvaigždžių“ kainų atpažįstamumas aukštas. O jos aukštesnės nei „Rimi“.
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...rasti-29050719

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Dėl populiarumo yra. Kai latviai pakilus kainoms pradėjo pirkti optima linija, mes toliau perkam dvaro.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Išvis keista, kad pigiam tinkle (net pranešime spaudai sakė, kad jų klientas žemas pajamas gaunantis) yra to absurdiškai kosminės kainos dvaro pieno.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nieko keisto, kad pardavinėjant bedidžiulių kaštų pastatams gerose vietose yra pigiau

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Sukčiauja nuo pirmos dienos:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20231104_140513.png Views:	1 Size:	1015,9 kB ID:	2087226
    https://barbora.lt/produktai/natural...-proc-rieb-2-l
    Paskutinis taisė Tomas; 2023.11.04, 14:07.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vilniečiai užplūdo naują parduotuvę Lazdynuose: „Kai kurios prekės pigesnės apie 30 procentų“
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ent=pc_300x600
    Čia duris atvėrė pirmoji prekybos tinklo „Maisto logistikos centras“ parduotuvė. <...>

    Iš žemųjų Panerių atvykusi Valentina iš parduotuvės išėjo tuščiomis. „Man nieko naujo, kaip ir visur, vienas kitas produktas gal ir mažesne kaina, bet aš daugiau nevažiuosiu, prekių mažai, kainos panašios“. <...>

    Borisas išėjo iš parduotuvės su pilnu maišu. <...> Valymo priemonių pirko, tai tikrai pigiau, o kitos prekės – kainos panašios, kaip „Norfoje“. Aplinka – viskas puiku, tačiau su mašina labai nepatogu atvažiuot, nėra kur arti pasistatyti“. <...>

    Į Lietuvos rinką įžengęs naujasis mažmeninės prekybos tinklas „Maisto logistikos centras“ kitais metais žada plėtra – atidaryti šešias parduotuves Kaune, Klaipėdoje, Alytuje, Utenoje, Jonavoje, Mažeikiuose.
    Rašo lietuviški produktai sudaro 70 proc. asortimento. Norfoj atėjus Lidl buvo 85 proc.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Nei Maximoje, nei Norfoje tokių bajerių nebūna, kad ir kaip liaudis keikia šituos tinklus. Yra akcija - gausi prekę. Yra nuolaida - gausi nuolaidą.

    Rimi ir Iki akcijos tai kaip laimėti loterijoje - dažniausiai akcijinių prekių nėra.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Nu ką ir besakyt – tikri genijai tie LIDL analitikai. Lenkiu žemai galvą.

    Galiu pasufleruoti, ką daryti toliau: jei LIDL atsisakys mažmeninės prekybos ir veiks tik kaip didmeninės prekybos sandėlis, tai fūromis ir mikroautobusais bus nuperkama dar daugiau.
    Šiaip tai Lidl nedaro nieko baisiai išskirtinio, gal tik visus su mažu prekių skaičiumi susijusius dalykus, kas realiai yra vienintelis išskirtinumas. O šiaip visi retaileriai, įskaitant nemaisto, vadovaujasi panašiais principais ir marketingu.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Tenka kontaktuoti su internal LIDL žmonėmis, tai būtent ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai. Tarkim man tiesiai šviesiai pasakė, kad ilgą laiką neįvedė mažų krepšelių dėl to, kad analizė rodo, kad su didesniais vežimais daugiau nuperkama. Kuponai, beveik identiškai ką aprašė viršuje - kai yra reikalavimas juos aktyvuoti, tada du pliusai - neaktyvavus nuperka už didesnę kainą + peržvelgiant kuponus siekiant aktyvuoti pamatoma prekė, kurios galbūt neplanavo pirkti atėjęs į parduotuvę, bėt pamatęs kupono nuolaidą nuperkama.
    O kaip pamatuoja kiek negauna pajamų dėl to, kad nėra krepšelių ir žmonės būtent dėl to neina? Arba kiek negauta pajamų, nes neima vežimo ir paima tik tiek prekių kiek telpa rankose (krepšelyje tiltpų 6-7 kartus daugiau)?
    ​​

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai. Tarkim man tiesiai šviesiai pasakė, kad ilgą laiką neįvedė mažų krepšelių dėl to, kad analizė rodo, kad su didesniais vežimais daugiau nuperkama.
    Nu ką ir besakyt – tikri genijai tie LIDL analitikai. Lenkiu žemai galvą.

    Galiu pasufleruoti, ką daryti toliau: jei LIDL atsisakys mažmeninės prekybos ir veiks tik kaip didmeninės prekybos sandėlis, tai fūromis ir mikroautobusais bus nuperkama dar daugiau.

    Komentuoti:

Working...
X