Su kortelių skaitytuvais pas juos apskritai kažkokios problemos, gal dėl to nepaleidžia ir bekontakčio rėžimo, nes dabar reikia po 5 kartus kaišioti į aparatą, kad suveiktų. Pirmą kartą pagalvojau, kad tik vienoje kasoje kažkas negerai su tuo skaitytuvu, bet tas pats ir kitoje kasoje. Po to galvojau, kad su kortele kas nors negerai, susidėvėjus ir pan. Bet pastebėjau, kad ir kitiems pirkėjams tas pats, kaišo po kelis kartus ir vis meta klaidą, tada kad suveiktų kasininkė pati įkiša kažkaip gal lėčiau ar kažką ten paspaudžia.
Galbūt dėl to, arba kažkada banke klausiau, tai sakė dažnai tinklai neprižiūri tinkamai aparatų, jų nevalo ir todėl jie pradeda sunkiai skaityt korteles, tai gali būti paprasčiausias aplaidumas
Galbūt dėl to, arba kažkada banke klausiau, tai sakė dažnai tinklai neprižiūri tinkamai aparatų, jų nevalo ir todėl jie pradeda sunkiai skaityt korteles, tai gali būti paprasčiausias aplaidumas
Taip tai taip, bet LIDL'e jie visi beveik nauji. Ar kituose PC tuos skaitytuvus nuolat valo?
Rimikė .
Vardo galbūt net visai nekeis (Iki žinomesnis, turi didesnį tinklą ir apyvartą). O jei iš Iki padarys visišką Rimi, boikotuosim . Manau, kad daugumai pirkėjų labiau patiktų, jei sandoris būtų atvirkštinis (Iki pirktų Rimi).
Rimikė .
Vardo galbūt net visai nekeis (Iki žinomesnis, turi didesnį tinklą ir apyvartą). O jei iš Iki padarys visišką Rimi, boikotuosim . Manau, kad daugumai pirkėjų labiau patiktų, jei sandoris būtų atvirkštinis (Iki pirktų Rimi).
Pakeis komunikaciją, mestels geresnių kainų, prismaugs tiekėjus truputį ir visi subėgs Lietuviai nėra prisirišę prie prekybos tinklų ar prekės ženklų (nepaisant kelių Maximos vasalų šiame forume).
O aš sutikčiau, kad visos IKI ir ikiukai pavirstų Rimiais. Apsiperku praktiškai tik RIMI, retais atvejais - IKI. Maksimose ir Norfose nelabai malonu, o Lidlas nepateisino lūkesčių.
Bus trys milžinai, valdantys po apylygę rinkos dalį, o likę rinks trupinius.
„Rimi“ atstovai teigė, kad vokiečių prekybos tinklo „Lidl“ atėjimas neturėjo įtakos sandoriui – esą jis pradėtas kur kas anksčiau nei paskelbta apie rinkos naujoko pasirodymą.
Taip, žinoma, to Lidlo niekas iki šiol nepastebėjo ir net nežino, kuo tas kioskas prekiauja . Rimi būtent ir yra pirmoji Lidlo auka. Jei neturėtų už savęs rimtos finansinės grupės, tai būtų priversta parsiduoti, o kadanti turi, tai perka pati.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=73253698
Vykdami į darbo pokalbį su savimi turėkite įdarbinimui reikalingus dokumentus (pasas arba asmens tapatybės kortelė, banko sąskaitos numeris).
Nepanašu, kad atranka didelė labai būtų .
Toks darbuotojų trūkumas neišvengiamai turi pradėti atsispindėti atlyginimuose, o kylantis nekvalifikuotos darbo jėgos atlyginimas daro spaudimą kvalifikuotų darbuotojų atlyginimui.
/\ įmonės turi pelno, iš jo ir gali dengti augančius atlyginimus. Tačiau tuoj teks didinti pelno mokesčius, nes atsiras tokia pat problema su medicinos darbuotojais. Gal ir pritraukia kapitalo tas mažas pelno mokestis, bet mes negalime likti be medicinos, tai dar blogiau nei neturėti pinigų.
Galėtų susivienyti prekybcentrių darbuotojai ir padaryti spaudimą, o ne laukti savaimio proceso. Tokia machima milijardus slepia užsienyje. Gal net pagaliau optimizuos veiklą, nebeliks ant kiekvieno kampo po parduotuvę veikiančią kiekvieną dieną iki nakties.
Comment