Svarbiausias niuansas, kad tai galios tik neakcijinėms prekėms.
Dabar klausimas, kokias prekes renkasi ieškantys pigesnės kainos? Neakcijines ar akcijines?
Kitas klausimas. Ar vidutinis Lietuvos pirkėjas nėra vienas didžiausių akcijų medžiotojų ES?
Kitaip tariant, tai yra paprasčiausias reklaminis triukas, dėl kurio Maxima tikrai netaps discounteriu.
Visai kitas dalykas būtų, jei Maxima pažadėtų matchinti visas konkurentų akcijines prekių kainas. Bet aišku to niekada nebus.
Svarbiausias niuansas, kad tai galios tik neakcijinėms prekėms.
Dabar klausimas, kokias prekes renkasi ieškantys pigesnės kainos? Neakcijines ar akcijines?
Kitas klausimas. Ar vidutinis Lietuvos pirkėjas nėra vienas didžiausių akcijų medžiotojų ES?
Neturėti nuolaidų kortelės ir nemedžioti akcijinių prekių tūlam lietuviui yra ne lygis.
Kitaip tariant, tai yra paprasčiausias reklaminis triukas, dėl kurio Maxima tikrai netaps discounteriu.
Visai kitas dalykas būtų, jei Maxima pažadėtų matchinti visas konkurentų akcijines prekių kainas. Bet aišku to niekada nebus.
Tai čia savaime suprantama kad numes kainas vienoms prekėms, bet padidins kitoms. Nieko asmeniško, - tik verslas
Svarbiausias niuansas, kad tai galios tik neakcijinėms prekėms.
Dabar klausimas, kokias prekes renkasi ieškantys pigesnės kainos? Neakcijines ar akcijines?
Kitas klausimas. Ar vidutinis Lietuvos pirkėjas nėra vienas didžiausių akcijų medžiotojų ES?
Kitaip tariant, tai yra paprasčiausias reklaminis triukas, dėl kurio Maxima tikrai netaps discounteriu.
Visai kitas dalykas būtų, jei Maxima pažadėtų matchinti visas konkurentų akcijines prekių kainas. Bet aišku to niekada nebus.
O kaip akcijinės kainos maximoje? Man rodos visada vienos geriausių.
Maksimos "garantija" galioja tik brendinėms prekėms, tai su Lidl kaip ir nebando tiesiogiai konkuruoti.
Tai va man ir įdomu, kokių prekių kainas jie lygins Lidle, nes patys sau prieštarauja teigdami, kad nelygins privačių ženklų prekių kainų. O Lidle brendinių lietuviškų prekių labai mažai.
Svarbiausias niuansas, kad tai galios tik neakcijinėms prekėms.
Dabar klausimas, kokias prekes renkasi ieškantys pigesnės kainos? Neakcijines ar akcijines?
Kitas klausimas. Ar vidutinis Lietuvos pirkėjas nėra vienas didžiausių akcijų medžiotojų ES?
Kitaip tariant, tai yra paprasčiausias reklaminis triukas, dėl kurio Maxima tikrai netaps discounteriu.
Visai kitas dalykas būtų, jei Maxima pažadėtų matchinti visas konkurentų akcijines prekių kainas. Bet aišku to niekada nebus.
O maximoj iš viso būna neakcijinių prekių? Kiek susidaro įspūdis tai pas mus vos ne visom prekėm akcija visada.
Kas liečia tą 1000 pigesnių prekių tai ne pirmas jau kartas. Kažkokio stebuklo tikėtis nevertėtų, gal vienam žmogui ir pasijus koks 10% atpigęs įprastas krepšelis, o kitam kaip brango po kelis % per kelis mėn. taip ir brangs jo perkamos prekės.
O kurios čia prekės brangsta po kelis % per kelis mėnesius?
Tokių prekių daug, nors, aišku, ne viskas brangsta.
Bet pvz.: sumuštinių duona (aš ją nuolat perku) 2014 m. gruodį kainavo 3.19 LTL, dabar - 1.19 EUR.
Beveik 29% per du metus.
Arbatos pabrango, aliejai. Pieno produktai - praėjusį rudenį. Viskas - "ojektyviai", "pasaulinės rinkos".
Lipton arbata 25 pak. (irgi nuolatinė mano). Buvo 2.69 LTL, dabar - 1.49 EUR.
91%!
O kur dar paskutinis maximos spjuvis pirkejams i veidus,kai is aciu korteles akcijos kur kiekvienas pirkejas gali issirinkti asmenine 20% nuolaida 10 prekiu,tai po nauju metu maxima paziurejo kokias prekes zmones dazniausiai rinkosi ir tu prekiu paprasciausiai neliko,atsirado tik brangesnes ju alternatyvos. http://imgur.com/a/2Sx8G
Na taip. Pieno produktai pabrango. Bet prieš tai jie buvo atpigę (dėl Putino sankcijų). Dabar turbūt pasidarė panašios kainos kaip prieš 3-4 metus.
Mėsa (subjektyviai) nepabrango. Statistika berods teigia, kad ji net atpigo.
O visokios ten šokoladinės bandelės, liptonai ir pan. ko gero turėtų sudaryti tik tokią išlaidų maistui dalį, kad bendroj sumoj nelabai jaučiasi. O jei labai jaučiasi, tai gal verta keisti mitybą
Arba kitas pvz. Granatai gal prieš porą mėnesių buvo vos ne už centus pardavinėjami. Pirkdavau kiekvieną savaitę po kartą ar du. Dabar berods 5€/kg. Na ir ką neperku, matyt pernykščiai baigėsi, naujų dar nėra. Ir nesiskundžiu, kad granatai pabrango 500%
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
O kur dar paskutinis maximos spjuvis pirkejams i veidus,kai is aciu korteles akcijos kur kiekvienas pirkejas gali issirinkti asmenine 20% nuolaida 10 prekiu,tai po nauju metu maxima paziurejo kokias prekes zmones dazniausiai rinkosi ir tu prekiu paprasciausiai neliko,atsirado tik brangesnes ju alternatyvos. http://imgur.com/a/2Sx8G
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
As asmeniškai labai kainų neseku, bet ką perku, tai tikrai pabrango Maximoje, pvz makaronai Mega Di Cato, buvo 49 ct, dabar ar ne 79. Lašišų gabaliukai salotoms, buvo 1,10, dabar berods 1,37, o 1,10 gaunasi su ta jų akcija 20 proc pasirinktom prekėm. Manau kas seka kainas ir daugiau pavyzdžių pasakytų.
Tokių prekių daug, nors, aišku, ne viskas brangsta.
Bet pvz.: sumuštinių duona (aš ją nuolat perku) 2014 m. gruodį kainavo 3.19 LTL, dabar - 1.19 EUR.
Beveik 29% per du metus.
Arbatos pabrango, aliejai. Pieno produktai - praėjusį rudenį. Viskas - "ojektyviai", "pasaulinės rinkos".
Lipton arbata 25 pak. (irgi nuolatinė mano). Buvo 2.69 LTL, dabar - 1.49 EUR.
91%!
Duona yra gaminys labai imlus rankų darbui. Kaip žinome, darbo jėga brangsta, teks susitaikyti. Nebent pats išsikeptum, nes miltai nebrangsta. Aš taip pat perku panašiom kainom šviežią IKI keptą duoną. Negali skųstis šioje vietoje, tai nėra žaliava, tu perki paslaugą.
Lipton yra populiarus brandas, o ir dar tikriausiai pakeliais perki? Tokiuose gaminiuose nėra tiesioginio ryšio su produktu(žaliava). Pavaro reklamos, visi puola pirkti ir kelia kainą. Taip pat tai yra daugiau paslauga, nei žaliava.
Pieno produktai - praėjusį rudenį. Viskas - "ojektyviai", "pasaulinės rinkos".
Pirk tiesiogiai iš ūkininko, ne iš pasaulinės rinkos Vakarai paslaugų brangimą išsprendė su imigracija, bet ne be pasekmių.
Lipton yra populiarus brandas, o ir dar tikriausiai pakeliais perki? Tokiuose gaminiuose nėra tiesioginio ryšio su produktu(žaliava). Pavaro reklamos, visi puola pirkti ir kelia kainą. Taip pat tai yra daugiau paslauga, nei žaliava.
Tai kad ir kiti brandai pabrango.
Pirk tiesiogiai iš ūkininko, ne iš pasaulinės rinkos
Ūkininko paslaugos brangsta kone greičiau nei rinkos
Be to, aš nerašiau kad viskas. Ir boikotų, kaip kažkas čia, neskelbiu.
O kai kas gi nebrangzta - kiauliena, vištiena, kiaušiniai...
Duona yra gaminys labai imlus rankų darbui. Kaip žinome, darbo jėga brangsta, teks susitaikyti. Nebent pats išsikeptum, nes miltai nebrangsta. Aš taip pat perku panašiom kainom šviežią IKI keptą duoną. Negali skųstis šioje vietoje, tai nėra žaliava, tu perki paslaugą.
Lipton yra populiarus brandas, o ir dar tikriausiai pakeliais perki? Tokiuose gaminiuose nėra tiesioginio ryšio su produktu(žaliava). Pavaro reklamos, visi puola pirkti ir kelia kainą. Taip pat tai yra daugiau paslauga, nei žaliava.
Pirk tiesiogiai iš ūkininko, ne iš pasaulinės rinkos Vakarai paslaugų brangimą išsprendė su imigracija, bet ne be pasekmių.
Norint visuomet galima pasiteisinti dėl brangimo, pvz.: vos degalai pabrango, kyla kainos, toks vaizdas, kad degalų dedamoji kainoje didžiausia.
Duona yra gaminys labai imlus rankų darbui. Kaip žinome, darbo jėga brangsta, teks susitaikyti. Nebent pats išsikeptum, nes miltai nebrangsta. Aš taip pat perku panašiom kainom šviežią IKI keptą duoną. Negali skųstis šioje vietoje, tai nėra žaliava, tu perki paslaugą.
Moderniose kepyklose to rankų darbo beveik nelikę, tešlos maišymas, dalinimas, formavimas, kepimas, pakavimas vyksta atskiruose konvejerio įrenginiuose.
Comment