Skirtumo gal ir jokio. Tiesiog mane kolegijoj taip mokino, kad tokie klausimai turi būti pačiam gale Bet tai ne esmė.
O mane universitete mokino atvirkščiai... Nežinau, kuris dėstytojas šiuo atveju kompetentingesnis ir moko pagal naujausius reikalavimus O gal viename dalyke struktūra vienokia, kitame - kitokia. Vienu atveju amžius, lytis ir kt. asmeninė informacija yra svarbi ir glaudžiai sietina su apklausos duomenimis, kitais atvejais gi - visai nereikšmingas formalumas. Matyt, pagal tai struktūra skiriasi.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai va, kad nėra didelio skirtumo. Bet kokiu atveju, ačiū visiems. Jei nesunku, paraginkit dar ir draugus, paplatinkit tą anketą, nes norisi kuo daugiau objektyvių duomenų susirinkt. Būčiau be galo dėkingas!
Noriu paprasyt jusu pagalbos.... Gal kas nors turite dideles rezoliucijos tarpukario Kauno nuotrauku?... Bandom isirengti namus, viena is ideju - siena su senuoju Kaunu... Jei kas turetum ka nors gal nesunku butu imest akvilea@gmail.com
Noriu paprasyt jusu pagalbos.... Gal kas nors turite dideles rezoliucijos tarpukario Kauno nuotrauku?... Bandom isirengti namus, viena is ideju - siena su senuoju Kaunu... Jei kas turetum ka nors gal nesunku butu imest akvilea@gmail.com
Sveiki, rašau magistrinį darbą apie Lietuvos gyventojų investavimo įpročius ir labai reikia pagalbos. Būčiau dėkingas jei užpildytume šią anketą. Jums tai ilgai neužtruks, o man be galo padės rašant darbą Ačiū
Rašau darbą apie suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomus autobusus, nors internete daug informacijos apie tai(iš pirmo žvilgsnio), tačiau dauguma straipsnių yra gerokai pasenę (2007-2008 m.) ir visuose vienoda informacija.
Ir nėra informacijos apie ekonominę projektų pusę.O mane labiausiai domina kaina, autobusų, remonto baro, degalinės įrengimo parko teritorijoje. Nes visą darbą reikia paremti skaičiukais.
Skaičiau, kad Vilniaus ir Klaipėdos autobusų parkai naudoja tokius autobusus. Būtų įdomu sužinoti kaip jiems sekasi, kokių investicijų reikėjo ir pan.
Trumpai tariant domina visa informacija apie Lietuvos viešąjį transportą varomą SGD.
Būčiau labai dėkingas jei pasidalintumėte bet kokia informacija
P.S.
Gal šiame forume yra žmonių dirbančių pvz. Vilniaus autobusų parke ir galėtų plačiau papasakoti?
Galbūt dujomis varomi autobusai yra ekonomiškesni, bet visas jų ekonomiškumas nueina perniek pažiūrėjus į išlaidas autobusų remontui. Tam, kad tai būtų naudinga, autobusai turi būti perkami nauji, o ne devėti ir pasenę visomis prasmėmis. Neretai kai kurios detalės kainuoja tiek daug, kad jei autobusas nebūtų garantinis, Vilniaus autobusai jo netaisytų. Be to, nupirkus autobusus, mechanikai buvo netinkamai apmokomi. Prastas buvo tiek pats apmokymas, tiek patys mechanikai nelabai noriai tai darė (kad dalis mechanikų yra gan tingūs, liudija nelabai geri atsiliepimai apie juos iš skirtingų vairuotojų). Vilniuje dujiniai autobusai, mano nuomone, yra tik pinigų plovimas. Tik paskutiniu metu, kai autobusai pradėjo gesti per daug dažnai, susirūpinta jų remontu ir jau dabar po truputį yra tvarkomi. Vairuotojai sako, kad jie mieliau važinėtų VanHool A300 (kai kuriems jie net labai patiko) ir Karosa B832 - vieninteliais likusiais autobusais su mechanine pavarų dėže, o ne aikštingais dujiniais. Gautose iš Švedijos mašinose vasarą neišsijungia šildymas ir norint jį išjungti, reikia išimti termostatus, tik va paspaudus šaltukui, niekas jų neskuba dėti atgal į vietą, o jei ir įdeda, būna atvejų, kai jis jau nebeveikia. Taigi, mano nuomone, dujiniai autobusai yra visiškai nevykęs projektas, gadinantis nervus vairuotojams, mechanikams ir keleiviams, tačiau idealus ekologiškas ir taupus transportas teoriniuose valdininkų pasvaičiojimuose.
Teko girdėti, kad yra nemažai problemų su jais, tačiau savo darbe turėsiu juos pristatyti kaip labai gerus
prie jūsų vartotojo yra sąrašas su autobusų parko visais autobusais, yra ten ir CNG autobusai surašyti. Gal kokį failiuką turite su jų kainą?
Ir kaip ten su ES parama ekologiškam viešajam transportui iš sanglaudos skatinimo programos?iš pradžių atrodo skyrė 140 mln. lt. transportui, po to pinigus namų renovavimui perleido, po to vėl transportui atrodo. Kokia dabar situacija su 140 mln.lt.? Gali autobusų parkai prašyti tų pinigų parkui atnaujinti?
Comment