Gal kas išmanot apie akumus? Visą laiką iki šiol kūrėsi gerai, bet vieną vakarą neužsikūrė, kartą prasuko o toliau jokių gyvybės ženklų. Pabandėm kraut ~10h kad bent kažkiek pasikrautų, krovė tik ant ~3A srovės, o galiausiai tik ant 1A. Pabandėm kurt, jokios gyvybės, nuo kitos mašinos krokodilais bandant šiek tiek suka bet lb silpnai. Dabar kitu pakrovėju bandom kraut rodo srovę ~1A. Kaip žinot ar akumas dar gyvas ar jam visai amen? Kas dar gali būt? Akumas hankook 95Ah ant dyzelio 2.0
Gal kas išmanot apie akumus? Visą laiką iki šiol kūrėsi gerai, bet vieną vakarą neužsikūrė, kartą prasuko o toliau jokių gyvybės ženklų. Pabandėm kraut ~10h kad bent kažkiek pasikrautų, krovė tik ant ~3A srovės, o galiausiai tik ant 1A. Pabandėm kurt, jokios gyvybės, nuo kitos mašinos krokodilais bandant šiek tiek suka bet lb silpnai. Dabar kitu pakrovėju bandom kraut rodo srovę ~1A. Kaip žinot ar akumas dar gyvas ar jam visai amen? Kas dar gali būt? Akumas hankook 95Ah ant dyzelio 2.0
Kiek suprantu, kroviklis automatinio reguliavimo. Tai jei automatinis tiek mažai krauna, tai reik manyt, kad akumuliatoriaus talpa jau pavargusi. Kitas dalykas, reikia pamatuoti ir generatoriaus įtampą - užvestu varikliu ir įjungus kuo daugiau prietaisų (visos šviesos, langų šildymas ir pan.), jei generatorius geras, turėtų būti ne mažiau 13,5 V (matuojant prie akumuliatoriaus gnybtų).
Kiek suprantu, kroviklis automatinio reguliavimo. Tai jei automatinis tiek mažai krauna, tai reik manyt, kad akumuliatoriaus talpa jau pavargusi. Kitas dalykas, reikia pamatuoti ir generatoriaus įtampą - užvestu varikliu ir įjungus kuo daugiau prietaisų (visos šviesos, langų šildymas ir pan.), jei generatorius geras, turėtų būti ne mažiau 13,5 V (matuojant prie akumuliatoriaus gnybtų).
Tai vat, kad variklis neužsikuria dėl akumo taip spėjam. O generatorius šiek tiek suka kai bandėm nuo kitos mašinos gnybtais, bet neužtenka galios, viskas per laidus nueina laidai labai kaista o nuo krokodilų ir dūmelis nueina.
Tai vat, kad variklis neužsikuria dėl akumo taip spėjam. O generatorius šiek tiek suka kai bandėm nuo kitos mašinos gnybtais, bet neužtenka galios, viskas per laidus nueina laidai labai kaista o nuo krokodilų ir dūmelis nueina.
Matyt laidai "Maximiniai", būna prasti ir didelę varžą sudaro, reikia bandyt su geresniais, O dėl akumuliatoriaus nežinau, bet manau, jog talpa jo jau prasta. Pats naudoju 5 A tarybinį 1966 m. nereguliuojamą kroviklį, tai ir mirusius akumus dar pakrutina O kaip su tais naujoviškais krovikliais, tai nežinau, nors teko girdėt, kad maži dabar labai prasti būna
Matyt laidai "Maximiniai", būna prasti ir didelę varžą sudaro, reikia bandyt su geresniais, O dėl akumuliatoriaus nežinau, bet manau, jog talpa jo jau prasta. Pats naudoju 5 A tarybinį 1966 m. nereguliuojamą kroviklį, tai ir mirusius akumus dar pakrutina O kaip su tais naujoviškais krovikliais, tai nežinau, nors teko girdėt, kad maži dabar labai prasti būna
Nu laidai ne maximiniai, normalūs, turbūt jau akumas smigęs. Nes dvejais pakrovėjais bandėm abu beveik nieko nenuveikia. O jei generatorius suka bent kažkiek nuo kito akumo reiškias ten viskas gerai turėtų būt. Reiks vežt tikrint akumą ar gyvas. Tik keista, kad iki tol vedėsi be problemų ir visą dieną, o vakare amen.
Nu laidai ne maximiniai, normalūs, turbūt jau akumas smigęs. Nes dvejais pakrovėjais bandėm abu beveik nieko nenuveikia. O jei generatorius suka bent kažkiek nuo kito akumo reiškias ten viskas gerai turėtų būt. Reiks vežt tikrint akumą ar gyvas. Tik keista, kad iki tol vedėsi be problemų ir visą dieną, o vakare amen.
Nu mano senučiukas akumas irgi gana staigiai mirė, bet per šalčius. O dabar su nauju (atrodo 85 Ah, 1,9 dyzelyje) jokių problemų neliko ir per šaltį
Jeigu su krokodilais neužsikuria nuo kitos mašinos, gali būti, kad ne akumuliatoriui, o būtent starteriui galas. Buvo čia golfukui vienam - 1.3 karbiuratorius. Starteris sugedo - labai lėtai suko, vaizdas toks pats, kaip kad akumuliatorius vos gyvas. Bet pakeitus akumuliatorių į naują - tas pats. Sutaisė starterį - kaip bitutė veikia.
Comment