Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ne heitas. Tik pastebėjimai. Tiesiog nevisai pagal paskirtį naudoja dvriačių takus. Be to erzina pas dažną mirksinčios ypač stiprios galinės lemputės, kad net dienos metu per akis kerta.
    Dviračių takai neskirti važinėti dviračiu. Nusivežkit dviračius už miesto su mašina ir ten sportuokit!

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Dviračių takai neskirti važinėti dviračiu. Nusivežkit dviračius už miesto su mašina ir ten sportuokit!
      Principe taip. Geriausia plentiniais dviračiais važinėti keliais, kur pakankamai ilgi ruožai be šviesoforų, sankryžų ir pan. Asmeniškai rekomenduočiau Dzūkijos ar Aukštaitijos NP. Yra gana gerų atkarpų, kur mažai mašinų, geras asfaltas ir galima minti iki maksimumo. Pats ten plėtiniu mėgstu palakstyti, dėl ko nesuprantu, kaip galima tuo mėgautis važiuojant miesto dvriačių takais. Tiesa, važiuoju traukiniu (į Ignaliną arba Marcinkonis), o ne mašina.
      Paskutinis taisė John; 2022.05.06, 10:25.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Principe taip. Geriausia plentiniais dviračiais važinėti keliais, kur pakankamai ilgi ruožai be šviesoforų, sankryžų ir pan. Asmeniškai rekomenduočiau Dzūkijos ar Aukštaitijos NP. Yra gana gerų atkarpų, kur mažai mašinų, geras asfaltas ir galima minti iki maksimumo. Pats ten plėtiniu mėgstu palakstyti, dėl ko nesuprantu, kaip galima tuo mėgautis važiuojant miesto dvriačių takais. Tiesa, važiuoju traukiniu (į Ignaliną arba Marcikonis), o ne mašina.
        Kokiu būdu teleportuojies iš šeškinės į traukinių stotį?

        Po darbų vakare kai yra pora valandų matyt geriau namuose pasėdėt, o ne išmint kokį ratuką prasukt :/

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Principe taip. Geriausia plentiniais dviračiais važinėti keliais, kur pakankamai ilgi ruožai be šviesoforų, sankryžų ir pan. Asmeniškai rekomenduočiau Dzūkijos ar Aukštaitijos NP. Yra gana gerų atkarpų, kur mažai mašinų, geras asfaltas ir galima minti iki maksimumo. Pats ten plėtiniu mėgstu palakstyti, dėl ko nesuprantu, kaip galima tuo mėgautis važiuojant miesto dvriačių takais. Tiesa, važiuoju traukiniu (į Ignaliną arba Marcinkonis), o ne mašina.
          Dviračių takais važinėti kur kas saugiau nei plentu, pažiūrėkite, kiek dviratininkų nukala žiopli vairuotojai. Aš asmeniškai tokius dviratininkus su auto lenkiu atsargiai, bet baisu žiūrėti, kaip kiti vairuotojai laksto keli cm nuo dviračio.
          Flickr

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Dviračių takai neskirti važinėti dviračiu. Nusivežkit dviračius už miesto su mašina ir ten sportuokit!
            Taip pat kaip gatvės neskirtos važiuoti automobiliu didesniu nei leistinu greičiu, ir net yra automobilių, kuriais leidžiama važiuoti tik uždarose trasose.

            Taip ir dviračių takai neskirti važiuoti smarkiai greičiau nei vidutinis eilinio dviratininko greitis, kas yra apie 15-20 km/h. Niekas nedraudžia važiuoti su plentiniu dviračiu ir sportine apranga dviračių takais, bet sportininkai turėtų apriboti savo greitį iki max 25 km/h ten kur yra kitų dviratininkų ar dviračių taką kerta pėsčiųjų takai.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kokiu būdu teleportuojies iš šeškinės į traukinių stotį?

              Po darbų vakare kai yra pora valandų matyt geriau namuose pasėdėt, o ne išmint kokį ratuką prasukt :/
              Beveik visą kelią važiuojamąją dalimi.
              ​​​​

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Beveik visą kelią važiuojamąją dalimi.
                ​​​​
                O jei būtų dvirtakis?

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  O jei būtų dvirtakis?
                  Kaip Kristisz minėjo, ramiai, lėtai, atsargiai, 15-20km/h. Bet apie tokius juk nekalbam.

                  Comment


                    Na sportininkui iki užmiesčio plento taip pat kažkokiu būdu reikia nuvažiuoti, tai nematau čia jokių "ne pagal paskirtį".

                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Ne heitas. Tik pastebėjimai. Tiesiog nevisai pagal paskirtį naudoja dvriačių takus. Be to erzina pas dažną mirksinčios ypač stiprios galinės lemputės, kad net dienos metu per akis kerta.

                    Comment


                      Žinau vieną merginą, kuri veždavosi dviratį už miesto, bet tik dėl to, jog bijodavo iš miesto išvažiuoti (dėl mašinų).

                      STR nusako min. saugų greitį visiems tiek su „aptemptais triusikais“, tiek pieno bidonais iš šonų (F ir E kat.):

                      39 lentelė. Pagrindiniai dviračių takų parametrai
                      Projektinis greitis, km/h
                      20 30
                      Rekomendacijos rekomenduoja ir F kat. 30 km/h ir daugiau:
                      1 lentelė. Dviračių tako tipo parinkimas pagal gatvių kategorijas
                      E 30
                      F 30
                      Nuvargęs lėtai (gal 18–20 km/h) grįžinėjau link namų po 3 h sportinio važiavimo užmiesty, dviračių take kaktomuša trenkėsi paauglys važiavęs priešpriešine eismo juosta telefone rašydamas SMS. Būtų buvęs DJMP reikalaujamo pločio 3,5 m takas su apsaugos zonomis, tai galbūt būčiau išvengęs smūgio trečiu bandymu. Pirmi 2 nepavyko – paauglys atkartodavo mano judesius, o takas siauras ir šone medžiai auga prie pat. Mano padanga sustojo 2 cm nuo vejos borto dešinėje. Pasakojo, jog anksčiau su dviračiu jis buvo išsimušęs priekinius dantis...

                      Žiniasklaidos straipsniuose dažniausiai minimi miesto dviratininkai ir paspirtukininkai, kuriuos numuša ties kiemų įvažiavimais, tad įdomu kiek procentaliai įvykių kaltininkų yra dviratininkai-sportininkai. Viena, kad VMS neužtikrina saugių takų statybos, net 2018 m. sugebėjo palikti troleibusų stulpą take Šešuolių g. sankryžoj. Atrodo visai šviežias atsirado Kirtimų g., ties baigtais statyti takais Pirklių g. Bendrai mieste apie neegzistuojančias apsaugos zonas galima net neužsimint.
                      Paskutinis taisė dondc; 2022.05.06, 12:58.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Nuvargęs lėtai (gal 18–20 km/h) grįžinėjau link namų po 3 h sportinio važiavimo užmiesty, dviračių take kaktomuša trenkėsi paauglys važiavęs priešpriešine eismo juosta telefone rašydamas SMS. Būtų buvęs DJMP reikalaujamo pločio 3,5 m takas su apsaugos zonomis, tai galbūt būčiau išvengęs smūgio trečiu bandymu. Pirmi 2 nepavyko – paauglys atkartodavo mano judesius, o takas siauras ir šone medžiai auga prie pat. Mano padanga sustojo 2 cm nuo vejos borto dešinėje. Pasakojo, jog anksčiau su dviračiu jis buvo išsimušęs priekinius dantis...
                        Prieš kokią 10 metų automobiliu važiavau automobiliu vienos krypties eismo gatve, o priešais prieš eismą atvažiavo dviratistas dar maigydamas SMS ant telefono. Kai priartėjo - staigiai suktelėjau vairą į jo pusę, tas išsigando, susimėtė ir plojosi ant žemės. Tokia pedagoginė priemonė.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Aš pedagogikos tikslais nežalojau paauglio. Nors jis sužalojo mano brangų anglies pluošto rėmą. Tuo turbūt ir skiriasi dviratistai nuo automobilistų.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Aš pedagogikos tikslais nežalojau paauglio. Nors jis sužalojo mano brangų anglies pluošto rėmą. Tuo turbūt ir skiriasi dviratistai nuo automobilistų.
                            Šiaip skiriasi ir dviratistai nuo dviratininkų. Aš dviratistais vadinu tuos su spalvotais triusikais ir aptemptom maikėm, su šalmais ir kurie labai "smarkiai" mina pekėlę užpakalius nuo sėdynės stovėdami ant pedalų. Kartais dar stena arba leidžia visokius kitokius neaiškius garsus bei turi smarkiai mirksinčias galines lemputes.

                            Dviratininkai gi yra tiesiog šiaip dviračiais važiuojantys žmonės. Dar galima juos vadinti dviračių vairuotojais.

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Prieš kokią 10 metų automobiliu važiavau automobiliu vienos krypties eismo gatve, o priešais prieš eismą atvažiavo dviratistas dar maigydamas SMS ant telefono. Kai priartėjo - staigiai suktelėjau vairą į jo pusę, tas išsigando, susimėtė ir plojosi ant žemės. Tokia pedagoginė priemonė.
                              Tu esi įsitikinęs kad vienpusis eismas galiojo ir dviratininkui? Beveik visos vienpusės gatvės Vilniuje turi tokią lentelę:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_0300.jpeg
Views:	669
Size:	223,9 kB
ID:	1966881

                              Comment


                                Stipriai ir atitinkamu kampu mirksi tam, kad išvažiavus už miesto nenuskintų kokia fūra ar karinio konvojaus vilkstinė, ar automobilistas su BMW. Blogiau yra važiuojant miesto sankryža, kai iš priekio tamsoje mirksi balta šviesa. Nematau problemos dviračių take dėl tų raudonų, kai važiuojama panašiu greičiu, labiau gali nepatikt nei trukdyt. Gatvėje su automobiliais tamsoje – taip, blogai.

                                Šneka išvis prasidėjo, kad „aptemptatrumpikininkams“ nevalia naudtis dviračių takais, kai realiai pavojų kelia absoliučiai visi kiti, o ne, kad ir labai greitai, kad ir 45 km/h važiuojantis sportininkas. Ne jis trenkiasi, o į jį visi kiti, pažeisdami KET.

                                Tik vieną straipsnį pamenu, kai grynai 2 sportininkai susidūrė ir buvo išvežti greitąja. Tai buvo ir tai nelegaliai įrengtame take ne pagal STR – „Birutės tako“ bendra pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpa prie upės, viršutinėje terasoje. Bendro tako ten būti negalėjo pagal DJMP, o apsauginių atitvarų irgi nebuvo, nors visur kitur, kur nereikia, juos įrengia.

                                Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,92 MB ID:	1966883

                                Su aptemptais rūbais ant 45 km/h važiuojantis, bent tikrai atsrgiau elgiasi ties kiemų įvažiavimais (sulėtindamas, jei reikia) nei nesidairantis dvigubai lėčiau važiuojantis miestiesis dviratininkas ar sukantis automobilistas.
                                Paskutinis taisė dondc; 2022.05.06, 14:46.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                  Tu esi įsitikinęs kad vienpusis eismas galiojo ir dviratininkui? Beveik visos vienpusės gatvės Vilniuje turi tokią lentelę:
                                  Aš irgi norėjau jam pasiūlyt „pasivažinėt ir paauklėt“ į senamiestį, bet ten tik gana neseniai atsirado tos papild. lentelės.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Prieš kokią 10 metų automobiliu važiavau automobiliu vienos krypties eismo gatve, o priešais prieš eismą atvažiavo dviratistas dar maigydamas SMS ant telefono. Kai priartėjo - staigiai suktelėjau vairą į jo pusę, tas išsigando, susimėtė ir plojosi ant žemės. Tokia pedagoginė priemonė.
                                    O šiaip tai labai gandoniškas elgesys, ir deja labai paplitęs Lietuvoje. Kiek pastebėjau vakarų ar pietų Europoje yra žymiai labiau vertinama žmogaus gyvybė, kad ir kokias nesąmones daro kiti eismo dalyviai, pirmas prioritetas visada yra išvengti eismo įvykio ar tuo labiau žmonių sužalojimo. Lietuvoje vis dar labiau norima "pamokyti", "įrodyti" ir "pagąsdinti", nepaisant to kad toks elgesys gali pasibaigti net ir kito žmogaus mirtimi.

                                    Comment


                                      Maigyt telefoną minant dviratį yra debiliškas elgesys ir tikrai parodo, kad žmogus be kelių varžtelių, bet kažkokios maroziškos pamokėlės tai irgi ne ką protingiau. Kažin ką būtų mokytojas daręs, jei būtų nelaimė atsitikusi, turbūt dabar į miestai.net nerašytų.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Prieš kokią 10 metų automobiliu važiavau automobiliu vienos krypties eismo gatve, o priešais prieš eismą atvažiavo dviratistas dar maigydamas SMS ant telefono. Kai priartėjo - staigiai suktelėjau vairą į jo pusę, tas išsigando, susimėtė ir plojosi ant žemės. Tokia pedagoginė priemonė.
                                        Čia toks risqué prisipažinimas, susiklosčius aplinkybėms tokia pedagogika gali baigtis teistumu.

                                        Comment


                                          Beje dar viena situacija su kuria dažnai tenka susidurti iš abiejų barikadų pusių yra lenkimas per ištisinę liniją. Aš kaip vairuotojas, jei nesigauna normaliai sustabdyti geriau renkuosi kirsti ištisinę, bet saugiu atstumu nuo dviratininko. Tačiau dažnas tiesiog bando prasisprausti tarp alkūnės ir linijos. Ar yra šiai situacijai kokios išimtys ar teismų praktika? Apie tai, kad balvonai pripaišo ištisinių linijų net D kategorijos gatvelėse - jau atskira kalba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X