Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl nebus periferinėse vietose? Pvz. Olandijoje į bet kurį priemiesčio miestelį gali nuvažiuoti dviračiu taku, manau ir Vilniuje turėtų būti dvirtakis iš centro į tokius rajonus kaip Kalnėnai.
    Kad mes dar net centre magistralinių dviračių takų nesugebam sujungti į tinklą, ką jau kalbėti apie kelius į priemiesčius. Gal ateityje ir bus, bet tikrai ne artimoje.

    Comment


      Šneka ne apie tai, o apie vietinius sujungimus.Pvz. iki Grigiškių palei A1 eina dviračių/pėsčiųjų takas, bet jose pačiose lygiai 0 m dvirtakių.

      O ir aplink centrą, paimkite, kad ir pagrindinius tiltus, kuriu dauma be atskirų dvirtakių

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Kad mes dar net centre magistralinių dviračių takų nesugebam sujungti į tinklą, ką jau kalbėti apie kelius į priemiesčius. Gal ateityje ir bus, bet tikrai ne artimoje.
        Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
          Tai kad nei iki Pilaitės nei iki Fabijoniškių/Pašilaičių vientisais takais nenuvažiuosi. Aplink centrą daugiau takų, o toliau tik fragmentai

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
            Neužtenka takų tik centre padaryti, kad galėtų žmonės pramogai pasivažinėti nuomotais paspirtukais palei kokią Nerį ar Vingio parką, realiai turi būti su kiekvienu rajonu ar tarp jų susisiekimas dviračiu/paspirtuku patogus kaip ir su auto, kad įvyktų rimtesnis proveržis kaip Olandijoje ar Danijoje.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Neužtenka takų tik centre padaryti, kad galėtų žmonės pramogai pasivažinėti nuomotais paspirtukais palei kokią Nerį ar Vingio parką, realiai turi būti su kiekvienu rajonu ar tarp jų susisiekimas dviračiu/paspirtuku patogus kaip ir su auto, kad įvyktų rimtesnis proveržis kaip Olandijoje ar Danijoje.
              Tai taip. Tas jau beveik padaryta Šnipiškėse ir Žirmūnuose, o dabar tą reikia daryti visur.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Dviračių taką nuvedė iki miško ir pakėlė rankas – savivaldybė rodo tuščias kišenes

                https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...enes-20032434/

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
                  Nėra. Aš gyvenu tankiausiame rajone mieste bet dviračiu iki centro nuvažiuoti negalėčiau nes dviračių takų ten veadančių paprasčiausiai nėra.

                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Iš pėsčiojo perspektyvos labiausiai paspirtukai erzinai kai važiuoja siaurais šaligatviais, privažiuoja tyliai iš galo ir tada tu turi šokti nuo bortelio ant važiuojamosios dalies tam kad praleistum paspirtuką. Vaikštant senamiestyje šitas dalykas labai erzina. Mano siūlymas būtų, kad senamiesčio zonoje tiek paspirtukams, tiek dviračiams būtų leidžiama važiuoti tik dviračiu taku arba važiuojamąja dalimi, tam kad pėstiesiems nebūtų trukdoma. Įrengus atitinkamą infrastruktūrą (dviračių takai arba lėto eismo gatvės), tas turėtų įsigalioti ir gyvenamuosiuose rajonuose.
                  Senamiestyje išvis neturėtu būti skirtingų pėsčiųjų ir važiuojamosiios dalies nes ten turėtu būti bendras takas su pėsčiųjų pirmenybe.

                  Comment


                    Praeitais metais Mediškių g. įtraukta į reitinguojamų dviračių takų projektų sąrašą, siekiant objektyviai vertinti viso miesto infrastruktūros poreikį.
                    Kokį ten poreikį vertint, kai jis įvertintas 2014 m. Takas ten jau numatytas Pagubės g., tik ne Mediškių g. iki Kalino, bet šalia vos šiauriau – per Miško g. Data net numatyta. Kadangi savivaldybė nesikalba, tai LAKD nuties taką truputį ne ta gatve, kaip planavo VMS.

                    Savivaldybė apie tai, kad „Kelių direkcija“ rengia rekonstrukcijos projektą ir planuoja darbus, buvo supažindinta dar 2019 ir 2020 m., tačiau jokių darbų nesiėmė. Jie tik atsakė, kad pėsčiųjų ir dviračių takai savivaldybei nėra prioritetas.
                    Europos Parko g. projekto procedūras (PP) pradėjo 2019 m. lapkritį, pakartotinį jau projekto perprojektavimą 2021 m. Tai negeriau buvo jungtis prie LAKD? Nes dabar ir toliau liks Balsiai savo oazėj – nei takai jungsis su miesto branduoliu, nei nuo Vilniaus rajono Nemenčinės (Europos parko) pusės. Tuo tarpu LAKD taip pat užsibaigs „akligatviu”.

                    Click image for larger version  Name:	Dviraciu_spec_planas_iskarpa.jpg Views:	0 Size:	90,8 kB ID:	1899942
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Nėra. Aš gyvenu tankiausiame rajone mieste bet dviračiu iki centro nuvažiuoti negalėčiau nes dviračių takų ten veadančių paprasčiausiai nėra.
                      Su paspirtuku suprasčiau jei neįmanoma dėl poros nenuleistų bortų ir gabaliuko gruntinio / žvyruoto tako (nors kiti varo ir bekele grubesnio protektoriaus padangomis), bet su dviračiu? Kodėl pvz. toks maršrutas netinka:
                      Perkūnkiemis → L. Giros g. asfalto šaligatvis → 2 nenuleisti bortai → L. Giros g. suremontuotas pilkas dvirtakis → takas po kelis metrus nutrūksta ties sankyržomis, bet pervažos atrodo yra → S. Stanevičiaus g. rekonstruotas raudonas dvirtakis → via: 1) Ozo parkas su suremontuotu žvyrkeliu ir lygiais miško oficialiais rekreaciniais takais; via: 2) Gelvonų g. trumpa atkarpa grundiniu taku ir šaligatviu puse gatvės (likusioje pusėje raudonas dvirtakis) → Ozo g. → Senvagės takas → keliasdešimt metrų šaligatviu → Linkmenų g. → A. Nasvyčio g. / G. Baravyko g. ir esi prie upės?

                      Kelionė atrodytų maždaug taip:
                      Click image for larger version  Name:	Perkunkiemis-Centras.jpg Views:	0 Size:	203,5 kB ID:	1900044

                      Nuotraukos paimtos iš žemėlapio, žemėlapis iš https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface

                      L. Giros g.:
                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5bW28r7n5l3yykIGgk15fSHF9wp6wblgu28HfK4lIqPg5xD1e1OW3RO9npHEO9bJcXXHQXzfnPuwwycct7aiNZc1zvmjmtcRotLbjXNctSsAvuWkRizRtXGlh7vYIXcE-9G-E0e7ruqnngxql_4sLgdGz0_asJQBSqlvfoX3xefvH5JaONVKqSs8waZvQ.png Views:	0 Size:	6,41 MB ID:	1900045

                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5YB_5Tgei7hz5YTAMs-7SV8frcU3eZELf42TTf5BpJvPp58eT0XAaC7sN28LjrOm0IBxKNrClNwY-sAkwoiqKf6_4c9RiEYVP7yvaoKyKS0M-H-gD8nGPoxmJ51yMMoJaTv5Cq3eQ6UPXdnBUa3Ms6y5KSsoHTsENcdLIPrecmh3Z4VYw6HsjRD5G1jGw.png Views:	0 Size:	4,60 MB ID:	1900046

                      Stanevičiaus g.:
                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5ZGkFA0Xr8r63qysHKIafSAnCD8F-dj4karTrPAhKH10SxkcbnV1tnLUQKvB8YYElmNEE3eaItjBPjr-26jDw_34Uz_dzbD3bGdVP-5tjU9gQ7gbul-x2ZNQyIKCFu4ePIQwE4FjAvKc_xJ844a80J22jFcxUXcJzV0vGPvERk5Apfo-pHcX8TiBQZ9NA.png Views:	0 Size:	4,93 MB ID:	1900047

                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5YADuEatjE90PpJHihopmgzjkRV9FcZW1MDM99e0gOs5Qcu-d4eKh1uAVYekjFvryxV_jYGEfkfVYOgoxWt65cQt8JiWoFZ0aJfaRuiBjVQh898TkJL1j0ja9c0iG-kISs47BQjkBpnlstvxoZX_fwE0rRaVUbiqALPT6HRAPL-gGSgL1yVJ3oeNgNpYg.png Views:	0 Size:	4,80 MB ID:	1900048

                      via: 1) Ozo parkas:
                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5bPWrDdIXctNaFZ6fjNOhV30E6vCf3gMhNtwcKgXHPO1p6DaY7ssRjLcOte7NVAw4exHgrVmRywSCXyucKAJydVN_CyZ8ZTSj2QzPwE0dRhCInhMB_HK6cwh7WP3TjANFDTIJoGY2B3jJSlr2wa5uMPrxuw_UfhIbmCIBgMfbvAqf2kPWGJSNs4KklUug.png Views:	0 Size:	5,90 MB ID:	1900049

                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5aIhsuHX62qJUIK6Jp5rYDeVMMReRx_mw-NH8TA1XP1REyes6gD9TY5p_irxdvVa0cZGDgdxyt9Kh2DT1Y0nX-tSScDfG_jjtBggtZhA9HfHuEMp2R-UwTcEJ1ixkG4_5xsXrUKowldhQHWntlfadRexRgPh_LipX_484-QmjH1dgPswx_LHzN3QKcPlA.png Views:	0 Size:	6,65 MB ID:	1900050

                      via: 2) Gelvonų g.:
                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5Z3Bmf0qt9YQrCBhMs1uiWjmed2AHbi2FcurcliwHSt8fwRbHDIQ7v_lxajYj3otc7VHhW978ZWn88WM9QJxtKStvWWS9I1GtWD1FZ2b47PCl2TGelvonu_Qz2K_FRKj-xShS12lEysTMfs3XP_dbWv84brr-2Mw97nCeOtS3hJ3iPrP0pkwb9APGEpT3izgtECYg.png Views:	0 Size:	4,43 MB ID:	1900051

                      Ozo g.:
                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5YyxwpdFmPqhNxXTYmlrDpnob2FolJyfL8rm6Us80Ay_SLWKN1lJLqrGO9kYMslIA1OITYUk09lpz4l_OtZvvRpgBKPR3nRWBTmrTZbdtiIDyeduxO_d-NqFa2f1J1lgdoMAsVavM15C1_qJL_PHt5XU5af4H8HINy_VteoZ13LRVQg8Nx0nMhlhuTaog.png Views:	0 Size:	4,94 MB ID:	1900052

                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5ZBTvU4r3i_dAAv1LmsOiU-_g6bXP1RyRMUSKNjKSCpDETqGBdraUN-uLDRglrGmrQZrNmN1VCwCWBx-SITBv33Ab9yDQYpZA-G33rAuAkFULJ3jchY-ZwzyDMq79zLbGUkvJw00zMttprz6qkVW8brQns10ZKKFmmaO3gxSNrXSM0YEoAYSNAXyul0gw.png Views:	0 Size:	4,75 MB ID:	1900053

                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5bC90NxRzvrM8WV5LrexettuBvMJMdLMa60hUVcNo8V5gUqD7Z3mDy65D_rkiaLPbNz9zR66u1ZIvytq6KusDbgWuKvPmlV06SzxpdmWakYJMd67hfmJvjtrdVkZmnvq5I2_FxFWDlfE4G-HI1AlVkL6L0BQaGaz-lsnXWBLQwHyAZPTT3-f2tx9HbPrA.png Views:	0 Size:	4,46 MB ID:	1900054

                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5b8PJ2cDppOQdwLAAHVYojwkc7PBO6YnAI2JRNHpCRyYVNHOrq0UF8Lg8ZZE65o7tkdqxBMCfMC4QP3xRlBCcvzcJIPn6HDdEana3E_7LED1bEwxoRIVJ4c5MGSMdHn2KDtuoq9UFHPRjLT2EMLdTgrjyNhZwJb__d2wKJoabPaMvZaS5PWl4Bh4vtOuw.png Views:	0 Size:	5,23 MB ID:	1900055

                      Senvagės takas, Linkmenų g.:
                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5ZjTYml90uMtuhzx13gm-ZION10k9O9W8upVfcXuBfNElTpwGb-Xp7iffDCV3jNgaSjo2adCiPOjJzPKUGJYAfFTbYRv5hTps5aJaippd4iPfiA_Jdw7cZgZoO6LYN5KzUcHrXIN3y9MNqBciKYmfSeMBS_Bf2GDaiZdlyT0-XLdpKhHcRxw-ZJKBrYvw.png Views:	0 Size:	4,63 MB ID:	1900056

                      A. Nasvyčio g. / G. Baravyko g.:
                      Click image for larger version  Name:	IMG_20210302_141111.jpg Views:	0 Size:	1,04 MB ID:	1900058

                      Click image for larger version  Name:	6AOlzF5bx8BGmU4DNCF9E3F7ilKA3pnwH-NwLOiJra-yVRcUtgy4KvjijE3wqJKDhNqc4S2QhMwK2S16-trqCSjmpcvwVgs8ooxrz-bkzrWTiXMLiyWjpaTxKd42vIoymRdk4dp47Jrqyk89g4YxHhTgETmPF58ohEOje7lLNT_fEYSSsOOrf5_AHgmKzWEj8lA.png Views:	0 Size:	5,36 MB ID:	1900057


                      Man reiktų, tai važiuočiau: S. Nėries g. → Ukmergės g. (į priekį A juosta) → Šeškinės nuvalytu šaligatviu → „Saulės alėja” → Miglos g. → Paribio g. → Pieninės g. Takai šiuo maršrutu dažnai nutrūksta, bet būtų greičiau. Visgi, pirmas variantas visai normalus laiko ir atstumo santykiu, pilnai saugantis mašinų.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Senvagės takas, Linkmenų g.:
                        Click image for larger version Name:	6AOlzF5ZjTYml90uMtuhzx13gm-ZION10k9O9W8upVfcXuBfNElTpwGb-Xp7iffDCV3jNgaSjo2adCiPOjJzPKUGJYAfFTbYRv5hTps5aJaippd4iPfiA_Jdw7cZgZoO6LYN5KzUcHrXIN3y9MNqBciKYmfSeMBS_Bf2GDaiZdlyT0-XLdpKhHcRxw-ZJKBrYvw.png Views:	0 Size:	4,63 MB ID:	1900056

                        A. Nasvyčio g. / G. Baravyko g.:
                        Click image for larger version Name:	IMG_20210302_141111.jpg Views:	0 Size:	1,04 MB ID:	1900058
                        Šiuos ženklinimo pavyzdžius matyčiau kaip galimą valstybinį ženklinimo standartą visuose dviračių takuose Lietuvoje

                        Tiesa, dvipusiuose takuose abejoju ar reikia kartoti dviračių simbolius vidury tako (nebent pilkas asfaltas), bet vienpusiuose būčiau nieko prieš, nes jų išdėstymas rodytų dviračių tako kryptį.

                        Comment


                          Gudelių g. dviračių takas // žemėlapis iš https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface

                          Click image for larger version

Name:	Gudeliu_g._2.jpg
Views:	415
Size:	54,4 kB
ID:	1900070

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_131541.jpg
Views:	375
Size:	1,54 MB
ID:	1900071

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_131642.jpg
Views:	369
Size:	1,25 MB
ID:	1900072

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_131749.jpg
Views:	367
Size:	1,72 MB
ID:	1900073

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_132102.jpg
Views:	378
Size:	1,79 MB
ID:	1900074

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_132207.jpg
Views:	376
Size:	1,48 MB
ID:	1900075

                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Pirklių g. dviračių takas // žemėlapis iš https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface

                            Click image for larger version

Name:	Pirkliu_g._2.jpg
Views:	373
Size:	64,7 kB
ID:	1900082

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_152806.jpg
Views:	369
Size:	1,29 MB
ID:	1900081

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_152912.jpg
Views:	368
Size:	1,41 MB
ID:	1900083

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_153003.jpg
Views:	362
Size:	1,39 MB
ID:	1900084

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_153114.jpg
Views:	363
Size:	1,34 MB
ID:	1900085

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_153212.jpg
Views:	365
Size:	1,70 MB
ID:	1900086

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_153352.jpg
Views:	369
Size:	1,61 MB
ID:	1900087

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_153436.jpg
Views:	363
Size:	1,48 MB
ID:	1900088

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_153516.jpg
Views:	379
Size:	1,45 MB
ID:	1900089

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_153634.jpg
Views:	372
Size:	1,50 MB
ID:	1900090
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              V. Pociūno g. dviračių takas pilnai baigtas, parkingas, turbūt didžiausias šalyje. Panašu, kad dar neteko matyti stop linijų. Link „Senukų” pradėto pastato taip pat nusimato takas su dviem įvažiavimais į teritoriją // žemėlapis iš https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface

                              Click image for larger version

Name:	V._Posiuno_g._2.jpg
Views:	374
Size:	63,1 kB
ID:	1900096

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_165441.jpg
Views:	369
Size:	1,01 MB
ID:	1900097

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_165354.jpg
Views:	360
Size:	908,0 kB
ID:	1900098

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_165321.jpg
Views:	371
Size:	848,5 kB
ID:	1900099

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_165250.jpg
Views:	795
Size:	925,7 kB
ID:	1900100

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_165151.jpg
Views:	358
Size:	905,3 kB
ID:	1900101

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_165110.jpg
Views:	375
Size:	1017,7 kB
ID:	1900102

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_165005.jpg
Views:	818
Size:	1,07 MB
ID:	1900103

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_164931.jpg
Views:	366
Size:	1,00 MB
ID:	1900104

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_164855.jpg
Views:	818
Size:	1,15 MB
ID:	1900105

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_164757.jpg
Views:	370
Size:	1,02 MB
ID:	1900106

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_164650.jpg
Views:	366
Size:	912,9 kB
ID:	1900107

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_164613.jpg
Views:	353
Size:	1,00 MB
ID:	1900108

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_164533.jpg
Views:	362
Size:	814,3 kB
ID:	1900109
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Šiuos ženklinimo pavyzdžius matyčiau kaip galimą valstybinį ženklinimo standartą visuose dviračių takuose Lietuvoje
                                Žinok, standartas, manau, įtraukiamas į STR, tai turėtų atsikartoti visoje šalyje automatiškai. Nebent, būna ir Vilniuje tiesiog atsisako naudoti punktyrus, jeigu neprašai ir simbolius sužymi ne po du, o vieną ir dar ne tokį, kaip numato KET (turi būti, kaip trafaretas). Pvz., prieš porą metų Vilniuje, Žvėryne, Kęstučio g. buvo žymimos juostos. Jos po sezono nusitrindavo, tai pradėjo ne tik termoplastiku žymėt, bet buvo pakeistas KET – juostos numatytos žymėti vietoj siaurosios ištisinės plačiąja ištisine, t. y. dviračių juostos dabar žymimos, kaip viešojo transporto A juostos.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Kodėl taip skiriasi pervažos vienam projekte Pociūno g.? Juodas asfaltas, raudonas asfaltas, raudonos trinkelės. Čia kaip pagal tikimybę, kad nepraleis...

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210719_165250.jpg Views:	27 Size:	925,7 kB ID:	1900100

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210719_165005.jpg Views:	27 Size:	1,07 MB ID:	1900103

                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210719_164855.jpg Views:	26 Size:	1,15 MB ID:	1900105
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2021.07.20, 22:08.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Su paspirtuku suprasčiau jei neįmanoma dėl poros nenuleistų bortų ir gabaliuko gruntinio / žvyruoto tako (nors kiti varo ir bekele grubesnio protektoriaus padangomis), bet su dviračiu? Kodėl pvz. toks maršrutas netinka:
                                    Perkūnkiemis → L. Giros g. asfalto šaligatvis → 2 nenuleisti bortai → L. Giros g. suremontuotas pilkas dvirtakis → takas po kelis metrus nutrūksta ties sankyržomis, bet pervažos atrodo yra → S. Stanevičiaus g. rekonstruotas raudonas dvirtakis → via: 1) Ozo parkas su suremontuotu žvyrkeliu ir lygiais miško oficialiais rekreaciniais takais; via: 2) Gelvonų g. trumpa atkarpa grundiniu taku ir šaligatviu puse gatvės (likusioje pusėje raudonas dvirtakis) → Ozo g. → Senvagės takas → keliasdešimt metrų šaligatviu → Linkmenų g. → A. Nasvyčio g. / G. Baravyko g. ir esi prie upės?
                                    Na tai galima ir per žolyna važiuoti jei labia nori, bet mes kalbam apie magistralinius dviračių takus. Perkunkiemio gatvėje nėra asfalto šaligatvio bet aišku galima važiuoti paprastu šaligatviu trukdant pėstiesiems. Siūlomas maršrutas šiaip būtų ne kelionė į centrą o ratas per mikrorajonus. Pradžiai galėtu bent padaryti dviračių taką Ukmergės gatvėje tai tada galima planuoti maršrutą.

                                    Dabar geriausias realus važiavimo maršrutas (ne dviračių takais) yra:

                                    Click image for larger version  Name:	Dviratis.png Views:	0 Size:	3,56 MB ID:	1900189
                                    P.S. Net juoką kelia kai bandoma rekomenduoti dviračiu važiuoti per žvyrkelį.
                                    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2021.07.21, 10:06.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Nėra. Aš gyvenu tankiausiame rajone mieste bet dviračiu iki centro nuvažiuoti negalėčiau nes dviračių takų ten veadančių paprasčiausiai nėra.



                                      Senamiestyje išvis neturėtu būti skirtingų pėsčiųjų ir važiuojamosiios dalies nes ten turėtu būti bendras takas su pėsčiųjų pirmenybe.
                                      Na tai aš kalbėjau apie centrinę dešiniojo kranto dalį (Šnipiškes ir Žirmūnus), kur dviračių tinklas artėja iki idealaus ir jo pavyzdžiu dviračių takus reiktų vystyti visame mieste.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Na tai aš kalbėjau apie centrinę dešiniojo kranto dalį (Šnipiškes ir Žirmūnus), kur dviračių tinklas artėja iki idealaus ir jo pavyzdžiu dviračių takus reiktų vystyti visame mieste.
                                        Miestas (ir tuo labiau gyventojų koncentracija ar kasdieniai maršrutai) nėra tik centrinė miesto dalis. Reikėtu pirma magistralinius kelius tarp rajonų padaryti, kad ir aukščiau minėtą Ukmergės gatvės taką, o ne idealiai išlaižyti šiferio trobų rajoną.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Pradžiai galėtu bent padaryti dviračių taką Ukmergės gatvėje tai tada galima planuoti maršrutą.

                                          Dabar geriausias realus važiavimo maršrutas (ne dviračių takais) yra:
                                          <...>
                                          P.S. Net juoką kelia kai bandoma rekomenduoti dviračiu važiuoti per žvyrkelį.
                                          Žvirkeliui, kuriame nevyksta mašinų eismas, pasiūliau alternatyvą su lopinėliu gruntinio tako, kurio taip pat galima išvengti vos persikėlus į kitą gatvės pusę, pavažiuojant pilnai šaligatviu 550 m.

                                          Ukmergės g. net ateityje nenusimato toks tiesus dviračių takas, kokia yra gatvė. Paties pateiktą pavyzdinį maršrutą dar sutrumpinau ir galiu sakyti, jog ten 90 % dviračių takų jau dabar yra. Jei vaikas nuotraukoje sugeba žvirkeliu nuo kalniuko nusileist, tai tikrai pats sugebėtum tuose likusiusiuose 10 % pravažiuoti pora parkingų, degalinės aikštelę, akligatvio gatvelę, o šaligatvių atkarpėlėse neatsitrenkti į pėsčiuosius. Pats teisinai savivaldybę, kad suremontavo ir nepanaikino bendro dviračių ir pėsčiųjų tako Gabijos g., nes baisu pagalvot apie važiavimą D kat. riesta gatve su greitį slopinančiais kalneliais, o dabar sakai, kaip nesinori gasdinti pėsčiųjų šaligatviuose.

                                          Maršrutas nuo tavo namų miesto pakrašty iki, tavo nurodytos Katedros:

                                          Click image for larger version  Name:	Mapas.png Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1900265

                                          Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	4,56 MB ID:	1900266

                                          Click image for larger version  Name:	2.0.png Views:	0 Size:	4,69 MB ID:	1900267

                                          Click image for larger version  Name:	2.2.png Views:	0 Size:	4,74 MB ID:	1900268

                                          Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	1900269

                                          Click image for larger version  Name:	4.png Views:	0 Size:	5,45 MB ID:	1900270

                                          Click image for larger version  Name:	5.png Views:	0 Size:	5,10 MB ID:	1900271

                                          Click image for larger version  Name:	6.png Views:	0 Size:	3,88 MB ID:	1900272

                                          Click image for larger version  Name:	7.png Views:	0 Size:	3,41 MB ID:	1900273

                                          Click image for larger version  Name:	8.png Views:	0 Size:	4,63 MB ID:	1900274

                                          Click image for larger version  Name:	9.png Views:	0 Size:	5,08 MB ID:	1900275

                                          Click image for larger version  Name:	10.png Views:	0 Size:	5,12 MB ID:	1900276

                                          Click image for larger version  Name:	11.png Views:	0 Size:	4,03 MB ID:	1900277

                                          Click image for larger version  Name:	11.2.png Views:	0 Size:	4,82 MB ID:	1900278

                                          Click image for larger version  Name:	12.png Views:	0 Size:	4,85 MB ID:	1900279

                                          Click image for larger version  Name:	14.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	1900280

                                          Click image for larger version  Name:	15.png Views:	0 Size:	4,58 MB ID:	1900281

                                          Click image for larger version  Name:	16.png Views:	0 Size:	4,77 MB ID:	1900282

                                          Click image for larger version  Name:	17.png Views:	0 Size:	4,86 MB ID:	1900283

                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X