Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ozo dvirtakyje problematiškiausia bus Jūsų minima GV-Ozo g. jungiamoji gatvė. Leidžiantis nuo akropolio pusės matomumas labai prastas reaguojant į didelį greičiu lekiančius.

    Click image for larger version  Name:	20210509_110043.jpg Views:	0 Size:	261,0 kB ID:	1884041

    Kitose vietose pagrindinis pavojus - įvažiuojantys vairuotojai, nerodantys posūkio. Visai smagu, kad bus vandens nuvedimas (ar čia atraminis techninis šaligatvis?), nes takas žemiau nei gatvė.

    Click image for larger version  Name:	20210509_110134.jpg Views:	0 Size:	303,1 kB ID:	1884042

    O pats tiltas asfaltuotas, pakankamao platus, bet svarbu jo viduryje nėra stulpų kaip kokioj Oslo g.
    Click image for larger version  Name:	20210509_110347.jpg Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1884044

    Click image for larger version  Name:	20210509_110450.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1884043
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.05.09, 12:06.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Atrodo ruošiamasi pradėti Algirdo g. rekonstrukciją iš pietų pusės. Ten, kur bus naujai įrengiami šaligatviai (Geležinkelio-Panerių g. atkarpoje abipus, Panerių-Kauno g. atkarpoje rytinėje pusėje) pakelėse sustatytos gairės, iki Naugarduko g. lentomis apjuosti medžių kamienai, dažais pažymėtos darbų ribos. Darbinės technikos dar nesimato.

      Click image for larger version

Name:	algirdo_g_rekonstrukcija_1_20210509.jpg
Views:	892
Size:	308,1 kB
ID:	1884079

      Click image for larger version

Name:	algirdo_g_rekonstrukcija_2_20210509.jpg
Views:	791
Size:	273,8 kB
ID:	1884080

      Comment


        Algirdo g. turėtų drastiškai keistis. Iš nuotraukos nesupratau, kur tilps dvirtakis, bet pasižiūrėjus supratau kiek rimtai humanizuos gatvę. Principe beveik visa rytinė (žemėlapyje viršuje) "parkavimo" juosta taps dvirtakiu. Jei statybos leidimuose tikslu, tai panašu, kad gatvė susiaurės tiek, kad ten nebus ploto gatvėje parkuoti, išskyrus vietomis keletą kišenių vienoje pusėje - tikriausiai bus nemažai šaršalo.

        Click image for larger version  Name:	Algirdo 4.jpg Views:	11 Size:	546,6 kB ID:	1884090

        Click image for larger version  Name:	Algirdo 3.jpg Views:	11 Size:	468,5 kB ID:	1884089

        Click image for larger version  Name:	Algirdo 2.jpg Views:	11 Size:	715,0 kB ID:	1884091

        Click image for larger version  Name:	Algirdo 1.jpg Views:	10 Size:	684,9 kB ID:	1884092

        Ir dar kiek pasiskaičius techninį projektą, panašu, kad takas eis vienam lygyje su gatve, ties parkavimo vietomis atskirtas atmušėjais.
        Paskutinis taisė Riedis; 2021.05.09, 18:24.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          As tai toliau bandau suprasti - bet nesugebu - kodel pastoviai tiesia dvipusius dviraciu takus vienoje gatves puseje. Kodel negali tiesti vienpusius takus kad dviraciu srautas judetu kartu su automobiliais? Vienpusius takus yra daug lengviau integruoti i dideli dvirtakiu tinkla.


          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-05-09 at 18.23.47.png
Views:	694
Size:	3,11 MB
ID:	1884094

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
            As tai toliau bandau suprasti - bet nesugebu - kodel pastoviai tiesia dvipusius dviraciu takus vienoje gatves puseje. Kodel negali tiesti vienpusius takus kad dviraciu srautas judetu kartu su automobiliais? Vienpusius takus yra daug lengviau integruoti i dideli dvirtakiu tinkla.
            Mūsų džigitai nesugeba naudotis vienpusiais dvirtakiais ir dažnai varo prieš eismą.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Mūsų džigitai nesugeba naudotis vienpusiais dvirtakiais ir dažnai varo prieš eismą.
              Apie dvirAčius, prašom, tik gerai arba nieko. Šiandien vienas toks elitinis vos žmonos nenutrenkė ir dar keikėsi triaukščiais. Nepakaltinami...

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Apie dvirAčius, prašom, tik gerai arba nieko. Šiandien vienas toks elitinis vos žmonos nenutrenkė ir dar keikėsi triaukščiais. Nepakaltinami...
                Na žiūrint kur žmona ėjo, gal ir teisingai padarė. Mane tai labiausiai nervina glušos supermamytės einančios su vėžimėliu dviračių taku, su ausinėm ir bežiūrinčios podkastą telefone. Štai kur tikrai nepakaltinamos...

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Na žiūrint kur žmona ėjo, gal ir teisingai padarė. Mane tai labiausiai nervina glušos supermamytės einančios su vėžimėliu dviračių taku, su ausinėm ir bežiūrinčios podkastą telefone. Štai kur tikrai nepakaltinamos...
                  Geriausia, padaryti infrastruktūrą kurioje visi neišsitenka ir tada supriešinti visus, kuriems tarnauja takas

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Na žiūrint kur žmona ėjo, gal ir teisingai padarė. Mane tai labiausiai nervina glušos supermamytės einančios su vėžimėliu dviračių taku, su ausinėm ir bežiūrinčios podkastą telefone. Štai kur tikrai nepakaltinamos...
                    Kartais šaligatvis toks būna, kad su vežimu netelpi - belieka dvirtakis....

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kartais šaligatvis toks būna, kad su vežimu netelpi - belieka dvirtakis....
                      Bet jeigu suvoki, kad eini dvirtakiu galėtum dėl savęs ir dėl kitų būti atsargesnis ir galbūt eiti pačiu kraštu, prieš pasukant atsisukti ir pažiūrėti ar neatvažiuoja iš galo.

                      Jeigu infrastruktūra netobula tai bent jau neik kaip tankas kiaurai visko, o tokių tankų pasitaiko gan dažnai.

                      Comment


                        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                        Bet jeigu suvoki, kad eini dvirtakiu galėtum dėl savęs ir dėl kitų būti atsargesnis ir galbūt eiti pačiu kraštu, prieš pasukant atsisukti ir pažiūrėti ar neatvažiuoja iš galo.

                        Jeigu infrastruktūra netobula tai bent jau neik kaip tankas kiaurai visko, o tokių tankų pasitaiko gan dažnai.
                        Šiaip tokiu atveju reikia tiesiog supratingumo iš abiejų pusių: pėstiesiems saugotis ir vengti staigių judesių į šoną (šitie pavojingiausi), dviratininkams - takuose šalia pėsčiųjų takų (kur aišku, kad vaikšto pėstieji) nevažiuoti sportiniu tempu. Juo labiau, kad gali pasitaikyti ne pėstysis, o sunkiai besiorientuojantis penkiametis dviratininkas.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Šiaip tokiu atveju reikia tiesiog supratingumo iš abiejų pusių: pėstiesiems saugotis ir vengti staigių judesių į šoną (šitie pavojingiausi), dviratininkams - takuose šalia pėsčiųjų takų (kur aišku, kad vaikšto pėstieji) nevažiuoti sportiniu tempu. Juo labiau, kad gali pasitaikyti ne pėstysis, o sunkiai besiorientuojantis penkiametis dviratininkas.
                          Ko labiausiai nesuprantu, tai savo Bianchius, Scottus, Canyonus demonstruojančių lycra apsirėdžiusių wannabe sportininkų, kurie į bendro naudojimo dviračių takus žiūri kaip į aikštelę gerinti savo Stravos segmentų rezultatus. Ir taip aišku kad takuose, kurie padaryti gana siauri, atsiras žmonių su vėžimėliais, kuriems tiesiog nėra kitur jį stumčioti, vaikų su triratukais ar šiaip pėsčiųjų.

                          Comment


                            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                            Ko labiausiai nesuprantu, tai savo Bianchius, Scottus, Canyonus demonstruojančių lycra apsirėdžiusių wannabe sportininkų, kurie į bendro naudojimo dviračių takus žiūri kaip į aikštelę gerinti savo Stravos segmentų rezultatus. Ir taip aišku kad takuose, kurie padaryti gana siauri, atsiras žmonių su vėžimėliais, kuriems tiesiog nėra kitur jį stumčioti, vaikų su triratukais ar šiaip pėsčiųjų.
                            Kaip pilna gatvėse marozų lakstančių bet kaip, taip pat pilna ir neatsakingų dviratininkų, juk ta pati tauta ir visuomenė, tai negali būti taip, kad žmonės blogi tik už auto vairo, o visur kitur jau kitokie.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                              Ko labiausiai nesuprantu, tai savo Bianchius, Scottus, Canyonus demonstruojančių lycra apsirėdžiusių wannabe sportininkų, kurie į bendro naudojimo dviračių takus žiūri kaip į aikštelę gerinti savo Stravos segmentų rezultatus. Ir taip aišku kad takuose, kurie padaryti gana siauri, atsiras žmonių su vėžimėliais, kuriems tiesiog nėra kitur jį stumčioti, vaikų su triratukais ar šiaip pėsčiųjų.
                              Logika paprasta. Kad išvažiuot/grįžt turi atkentėt kokius 10km miesto (žiūrint kokia kryptis, kur gyveni/dirbi ir pan ir t.t.). Vakare turi porą valandų prasimint. Jei važiuosi gražiai - nuvažiuosi iki užmiesčio ir jau laikas namo.

                              Asmeniškai labiau patiko situacija prieš 10m. Ramia sąžine mini gatve, lenktyniauji su BMB nuo šviesoforo iki šviesoforo, kartais apipyna.. Bet jautiesi teisus O dabar ką.. Gatvėj teisėtai pypina, kad nemini dvirtakiu. O dvirtakyje irgi šikna

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kaip pilna gatvėse marozų lakstančių bet kaip, taip pat pilna ir neatsakingų dviratininkų, juk ta pati tauta ir visuomenė, tai negali būti taip, kad žmonės blogi tik už auto vairo, o visur kitur jau kitokie.
                                Taip. Tik incidentų mirtingumas skiriasi,

                                O šiaip reiktų elementariai paisyti pažeidžiamumo hierarchijos, nepaisant kokios oficialios taisyklės. Automobilių vairuotojai saugo pėsčiuosius ir dviratininkus, dviratininkai saugo pėsčiuosius, visi saugo vaikus.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Logika paprasta. Kad išvažiuot/grįžt turi atkentėt kokius 10km miesto (žiūrint kokia kryptis, kur gyveni/dirbi ir pan ir t.t.). Vakare turi porą valandų prasimint. Jei važiuosi gražiai - nuvažiuosi iki užmiesčio ir jau laikas namo.

                                Asmeniškai labiau patiko situacija prieš 10m. Ramia sąžine mini gatve, lenktyniauji su BMB nuo šviesoforo iki šviesoforo, kartais apipyna.. Bet jautiesi teisus O dabar ką.. Gatvėj teisėtai pypina, kad nemini dvirtakiu. O dvirtakyje irgi šikna
                                Yra ir sportui tinkančių dvirtakių su mažai pėsčiųjų. Nereikia tam minti pro Žvėryną ir Vingio parką, pvz. senajame Žirmūnų Eurovello galima minti kiek jėgos leidžia.
                                Paskutinis taisė index; 2021.05.11, 00:12.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                                  Bet jeigu suvoki, kad eini dvirtakiu galėtum dėl savęs ir dėl kitų būti atsargesnis ir galbūt eiti pačiu kraštu, prieš pasukant atsisukti ir pažiūrėti ar neatvažiuoja iš galo.

                                  Jeigu infrastruktūra netobula tai bent jau neik kaip tankas kiaurai visko, o tokių tankų pasitaiko gan dažnai.
                                  Eit pačiu kraštu dvirtakiu yra tas pats kas su dviračiu plente važiuoti pačiu pakraščiu. Niekada nereikia plaktis prie krašto, reikia pasilikt vietos apvažiuot kliūtis.. Ir jei apypina reiškia gerai, mato.

                                  Jeigu infrastruktūra netobula, tai žmonės natūraliai randa vienokius ar kitokius sprendimus. Gyvenimas sau, kabinetiniai projektuotojai sau. Iki dabar nesuprantu koks idiotas tiesiant naują Santaros gatvę tuščioj vietoj padarė vienoj pusėj tik šaligatvį, o kitoj tik dvirtakį. Rezultatas labai paprastas, abiejose pusėse vežimėlių, dviračių ir pėsčiųjų po lygiai. Kam kaip susišviečia šviesoforai - tas ta puse ir naudojasi. Bet gražiai nemonotoniškai atrodo kai vienas šaligatvis raudono asfalto, o kitas iš standartinių plytelių. O dviračiu labai patogu su eismu mint. Dar ir prie šviesoforo trumpiau palaukt nei pėsčiam.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Logika paprasta. Kad išvažiuot/grįžt turi atkentėt kokius 10km miesto (žiūrint kokia kryptis, kur gyveni/dirbi ir pan ir t.t.). Vakare turi porą valandų prasimint. Jei važiuosi gražiai - nuvažiuosi iki užmiesčio ir jau laikas namo.

                                    Asmeniškai labiau patiko situacija prieš 10m. Ramia sąžine mini gatve, lenktyniauji su BMB nuo šviesoforo iki šviesoforo, kartais apipyna.. Bet jautiesi teisus O dabar ką.. Gatvėj teisėtai pypina, kad nemini dvirtakiu. O dvirtakyje irgi šikna
                                    Miesto gatvėmis važinėti irgi ne variantas, nes labai nesaugu, o miesto dviračių takuose reikia suprasti, kad neišeis minti kaip užmiestyje, nes dviračių takai kerta pėsčiųjų takus, eina šalia žaidimų aikštelių ir pan., kaip ir miesto gatvėmis su auto važiuojant nereikia nervintis, kad neišeina važiuoti autostrados tempu. Išeitis visada yra nusivežti dviratį su auto į užmiestį, jei jau norisi sportuoti ir nėra tam daug laiko.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2021.05.11, 00:14.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      a
                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                      Ko labiausiai nesuprantu, tai savo Bianchius, Scottus, Canyonus demonstruojančių lycra apsirėdžiusių wannabe sportininkų, kurie į bendro naudojimo dviračių takus žiūri kaip į aikštelę gerinti savo Stravos segmentų rezultatus. Ir taip aišku kad takuose, kurie padaryti gana siauri, atsiras žmonių su vėžimėliais, kuriems tiesiog nėra kitur jį stumčioti, vaikų su triratukais ar šiaip pėsčiųjų.
                                      Tiesiog susiformuoti dviračių kultūrai užtrunka laiko. Pastebėjau, kad apskritai dauguma net į sportininkus nepanašių (vaikai, šiaip jaunesni) pagrinde važinėja kalnų tipo dviračiais su storomis ne asfaltui skirtomis padangomis, be purvasargių ir šiaip akivaizdžiai netinkamais dviračiais važinėjimui mieste dviračių takais. Aš įsivaizduoju, kad tai turėtų būti gana nepatogu ir šiaip gana nemalonus užsiėmimas. Be vienos minutės Olimpiniai atletai, su tais juokingais spalvotais triusikais, šalmais ir aptamptom aprangom irgi nevisiškai savo rogėse atrodo važiuodami dviračių takais. Iki kažko panašesnio į NL ar Kopenhagą, kur tiesiog normalūs žmonės važinėja normaliais miesto dviračiais su normaliais rūbais, manau užtruksim kokius ~5 metus.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Miesto gatvėmis važinėti irgi ne variantas, nes labai nesaugu, o miesto dviračių takuose reikia suprasti, kad neišeis minti kaip užmiestyje, nes dviračių takai kerta pėsčiųjų takus, eina šalia žaidimų aikštelių ir pan., kaip ir miesto gatvėmis su auto važiuojant nereikia nervintis, kad neišeina važiuoti autostrados tempu. Išeitis visada yra nusivežti dviratį su auto į užmiestį, jei jau norisi sportuoti ir nėra tam daug laiko.
                                        Tik sakau kokia logika.

                                        Dviratį vežtis už miesto vakare per kamščius dar didesnė šikna - normaliu tempu greičiau išvažiuosi. Ant staklių geru oru minti irgi depresija.

                                        Asmeniškai geriausias sprendimas buvo kraustytis iš centro į užmiestį. Bet ne visi turi galimybes, kitos aplinkybės riboja ar pasidavę madai tai suprantu (bet ne pateisinu) ir juos. Dabar tiesiai nuo namų plentas. Vienintelis trūkumas - žiūrint į stravą sumažėjo naudojamų maršrutų įvairovė. Seniau mindavau vis į kitą pusę. Dabar tik į tą kur nereikia kankintis per miestą.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Be vienos minutės Olimpiniai atletai, su tais juokingais spalvotais triusikais, šalmais ir aptamptom aprangom irgi nevisiškai savo rogėse atrodo važiuodami dviračių takais. Iki kažko panašesnio į NL ar Kopenhagą, kur tiesiog normalūs žmonės važinėja normaliais miesto dviračiais su normaliais rūbais, manau užtruksim kokius ~5 metus.
                                          Kaip išvažiuot į užmiestį pasportuot nesinaudojant dvirtakiais? Važiuot nelegaliai gatve? Ar vežtis su mašina, kad negadint vaizdo?

                                          Sportuojančių dalis reikia tikėtis nedings, nebent prisidės kiti sluoksniai ir pasikeis santykinis vaizdas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X