O tai nebuvo kazkada sake, kad ties visose naujose gatvese? Ar jei kazkur stalciuje ar siuksliadezeje atrado caro laiku projekta tai galima ir netiesti?
Iš principo, tai D kategorijos gatvėse nereikia atskirų takų, nes eismas vyksta bendrai.
Šiaip klausimus reikėtų adresuot savivaldybei, ne forumiečiams...
Antonas Nikitinas sako, kad neplanavo ten tako tiesti.
Užtat planavo tiesti Žalgirio gatvėje, neseniai paskelbė, ka nuties daršiemet (tiesa tame savo fantastiniame žemėlapyje, kuriuo gali patikėt nebent naivūs vaikai ir žmonės, kurie absoliučiai nežino kas yra VMS) , o paskui, matomai, padėjo b##į ir ties čia https://citify.eu/zalgirio-112/ nutiesė tiesiog šaligatvį, o vietoje dviračių tako priklojo juodžemio ir pastatė apšvietimo stulpus ir kelio ženklus.
Užtat planavo tiesti Žalgirio gatvėje, neseniai paskelbė, ka nuties daršiemet (tiesa tame savo fantastiniame žemėlapyje, kuriuo gali patikėt nebent naivūs vaikai ir žmonės, kurie absoliučiai nežino kas yra VMS) , o paskui, matomai, padėjo b##į ir ties čia https://citify.eu/zalgirio-112/ nutiesė tiesiog šaligatvį, o vietoje dviračių tako priklojo juodžemio ir pastatė apšvietimo stulpus ir kelio ženklus.
Žalgirio g. bent jau konkursas vyksta/pasibaigęs (?). Narbuto g. ir to dar nėra.
Monologas ir jokio atsakymo...
Šiaip tikrai graudu, tiek prižadėta, o planai ir lieka planais. Tokiais tempais normalios dviračių infrastruktūros dar pora dešimtmečių neturėsim...
Monologas ir jokio atsakymo...
Šiaip tikrai graudu, tiek prižadėta, o planai ir lieka planais. Tokiais tempais normalios dviračių infrastruktūros dar pora dešimtmečių neturėsim...
Na, esat laisvas priminti mano klausimus tiems, kuriems jie buvo adresuoti. Aš jau tiek su jais esu bendravęs, kad bijau ir dar rašyt. O tai nustos atrašinėt po to
Na jūs, berods, pats ne per seniausiai sakėt, kad vyksta, o citify yra projektai ir pirkimai, kur "Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos Data: 2019-08-06" ir kaip tik maždaug tada prasidėjo darbai. Jeigu konkursas dar nepasibaigė ir jie ten šiaip kažką daro be projekto (nes į esamą projektą nepanašu) tai tada išvis nesuprantu wtf ten pas juos vyksta ir ką jie rūko, o gal jau ir leidžiasi...
Na jūs, berods, pats ne per seniausiai sakėt, kad vyksta, o citify yra projektai ir pirkimai, kur "Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos Data: 2019-08-06" ir kaip tik maždaug tada prasidėjo darbai. Jeigu konkursas dar nepasibaigė ir jie ten šiaip kažką daro be projekto (nes į esamą projektą nepanašu) tai tada išvis nesuprantu wtf ten pas juos vyksta ir ką jie rūko, o gal jau ir leidžiasi...
Nu tai greičiausiai padarė tą, kas suderinta su gretimo sklypo savininkais. Arba tiesiog atnaujino šaligatvį tam kartui. Akivaizdu, kad tai nieko bendro su dviračių taku neturi. Šiais metais turbūt jau ir neprasidės darbai, nes dar gi užtruks darbo projekto parengimas. Pilaitės pr. trumpai atkarpai rengė berods virš mėnesio.
Pilaitės pr. take apželdinimas. Atrodo labai gerai. Aišku, kai sužels viskas, tai pasimatys pilnas vaizdas. Bet apželdinta tikrai daug, nors dar pasigendu medžių. Bet gal jie atsiras eigoje, nes dar darbai, panašu, nebaigti pilnai. Na ir galiausiai lieka neaišku kodėl nėra asfalto ant viaduko virš aplinkkelio. Pločio ten pakankamai, atrodo tereikėjo nuimti trinkeles ir išliet asfaltą.
Gan juokinga, kad po argumentuotų klausimų ir pagavus meluojant, įprastai facebooke hiperaktyvūs Poderskis ir Nikitinas tiesiog pasislepė kaip prisidirbę šūnys.
Pilaitės pr. take apželdinimas. Atrodo labai gerai. Aišku, kai sužels viskas, tai pasimatys pilnas vaizdas. Bet apželdinta tikrai daug, nors dar pasigendu medžių. Bet gal jie atsiras eigoje, nes dar darbai, panašu, nebaigti pilnai. Na ir galiausiai lieka neaišku kodėl nėra asfalto ant viaduko virš aplinkkelio. Pločio ten pakankamai, atrodo tereikėjo nuimti trinkeles ir išliet asfaltą.
Nenoriu niurzgėti, bet jau keliose vietose pastebėjau - ar kartais ne per arti dviračių tako susodina krūmus/ medžius. Reiktų įvertinti, vėliau nekristų ant dviračių tako...
O šiaip, pravažiuodamas ypatingai džiaugiuosi matydamas atskirą dviračių taką nuo pėsčiųjų. Ir vis šypseną kelia, kad pvz. Laisvės pr. dviračių take aukščių skirtumo tarp pėsčiųjų ir dviračių takų nėra, o čia įstrižas bortelis ties veja įdėtas
Po truputį geryn ir geryn... Tik, deja, šiemet tempai mieste stipriai sumažėję.
Dėl atstumų, tai aš visada žiūriu į Goštauto g. taką. Ten krūmai jau gerokai paaugę, pavasarį buvo išlindę į taką. Apkirpo ir nebetrukdo. Ir man tai yra smagiausia dviračių tako atkarpa mieste. Daugiau ar mažiau
Vilniaus miesto savivaldybė dar šiemet atnaujins Ąžuolyno gatvę Viršuliškių ir Šeškinės seniūnijose, kuri sujungia dvi svarbias eismo arterijas Buivydiškių ir Viršuliškių gatvės. Rekonstruojant daugiau kaip pusės kilometro ilgio atkarpą, nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės, bus įrengta papildoma eismo juosta, pakeista asfalto danga, įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas, paklotas lietaus nuotekų tinklas, atnaujintas gatvės apšvietimas.
Dėl atstumų, tai aš visada žiūriu į Goštauto g. taką. Ten krūmai jau gerokai paaugę, pavasarį buvo išlindę į taką. Apkirpo ir nebetrukdo. Ir man tai yra smagiausia dviračių tako atkarpa mieste. Daugiau ar mažiau
Na bet kol neapkirpo – tai, turbūt, trukdė. Jei ne pačiam, dėl vis dar mažų eismo srautų, tai man visada užkliūna. Turi būti pagal STR tas pusė metro laisvo ploto. Tegul auga ta augmanija tą pusmetrį iki tako, o tada būna vėl apgenėta, kad liktų pusmetris laisvas. Jokių būdu nieks neturi lįst į riedėjimo trajektoriją. Dėl Goštauto g. tako, tai gražu pravažiuot, bet visada įsitempiu stebėdamas ar pro tankiai išdėstytus praėjimus iš už aukštų ir autmenija užstojamų suolų nieks nekirs dviratkio. Per arti tie suolai ir, tie augalai. Rankos visada ten ant stabdžių.
Su apželdintais dvirtakiais, ar per arti statomais stulpais, yra taip, kaip su per plačiomis automobilių gatvėmis – asfalto išliejama daug, o reali panaudojama trajektorija daug siauresnė. Pinigai į balą.
Na ir galiausiai lieka neaišku kodėl nėra asfalto ant viaduko virš aplinkkelio. Pločio ten pakankamai, atrodo tereikėjo nuimti trinkeles ir išliet asfaltą.
Be tilto rekonstrukcijos vargiai ar keistų dangą, manau liks trinkelės metų metus (per siaura/neverta ir t.t).
Edit: Nors šiaurinėje tilto pusėje trinkelių plotis nemažas (4-5m turbūt).
Bandau prisiminti kada tas viadukas pastatytas, turbūt kartu su pilaitės pr./vakariniu aplinkkeliu (to griovio lyg ir nebuvo), tai 2014m. daugmaž.
Keista, kad vakarinio aplinkelio 3 etapo tiltai sulipdyti įvairiom dangom, pasitikslinau - berods per patį tiltą niekur (VA) nėra asfalto, tik būsimi privažiavimai.
O tai geriau kaip nuo seno - visai negalvoti apie takus, o po to laužyti galvą, pro kur čia tą taką nutiesti, nes jam vietos nepalikta ir vingiuoti pagal eskizą ant nosinaitės? Atsiprašau, bet esu kitos nuomonės, nes kasdien dardu išdaužytais šaligatviais, pramintais pievoje takais, nes savo laiku kažkam atrodė, jog čia nereikia.
Tai seniau ir negalvojo, dabar pagalvojo - takas gretimoj "Viršuliškių" gatvėj (projektas jau yra su takais), kur yra ne kapinės, o sporto klubas , statomas daugiabutis, sporto aikštynai, mokykla, SOS vaikų kaimas ir parkas. O jūsų minimoj Ąžuolyno g. siūlau pasivaikščiot - nelabai ten jo reikia ir yra vietos normaliai padaryt, na nebent patinka chaltūra ir nematau poreikio, kai iki Seb arenos ar sportimos kuo puikiausiai dviraciu ar pesciom galima nusigauti kelis simtus metru, sutinku tik, kad Ąžuolyno gatvei reikėjo remonto ir šaligatvių - bet gatvei prie kurios nemalonu važiuoti ir kuri ateityje liks tik "akligatvis į kapines" tiesti taką yra tikrai neadekvatus pinigų taškymas ir taip yra prižadėta daug ir kur kas svarbesnių dviračių takų
Bendras takas dažniausiai rekreacinę vertę turi, o šaligatvis dažniausiai palei gatvę ar kiemuose esančius takus (pavadinime atsispindi).
Važiuojant dviračiu, tai maži skirtumai (pvz. įspėjamoji vertė). Danga dažnu atveju skiriasi, bet nėra pastovaus dėsningumo, nes ptrinkelės/skalda/asfaltas.
Užtat pėsčiųjų taku važiuoti draudžiama, nors dažnai ten pačios gamtiškiausios atkarpos.
Comment