Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas čia per šėtoniškos svajonės apie žiedus ir pralaidumo automobiliams gadinimą! Be šansų.

    Comment


      Kažin ar ten pakankamai vietos žiedui, turėtų daryt kabantį žiedą - per arti sklypai. Ironiškai ten patogiausia minti pakrante, gan patogiai išdėstytas nuvažiavimas ir užvažiavimas. Tik neesu tikras kaip pastarąjį rytinėje pusėje rekonstruos.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Lyg ir turėtų tilpti. Kernavės g. žiedą uždėjau 1:1:

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-03-05 124530.jpg
Views:	680
Size:	354,2 kB
ID:	1866612

        Comment


          Turėjau omeny mažus žiedukus, tokius kur Verkių gatvėje buvo suprojektuoti (palyginau, tai jų skersmuo dar keturiais metrais mažesnis). Manau tilptų be problemų, tik jo, centras turėtų šiek tiek slinktis šiauriau nuo dabar esančio sankryžos centro.

          Kernavės g. žiedo projekte gatvės iki žiedo ne ką siauresnės už dabar čia esančias, bet manau dviejų juostų keliuose skiriamos salelės pėstiesiems nebūtinos.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Manau, tai labiau galima vertinti kaip savivaldybės darbuotojų prioritetų prasilenkimą su tamstos lūkesčiais. Jau kurį kartą skaitant tamstos tokius komentarus man kyla mintis, jei taip gerai išmanai šitą sritį, gal pabandyk nusiųsti CV? ;-)
            John https://www.facebook.com/SimasiusRem...44334745611898

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Turėjau omeny mažus žiedukus, tokius kur Verkių gatvėje buvo suprojektuoti (palyginau, tai jų skersmuo dar keturiais metrais mažesnis). Manau tilptų be problemų, tik jo, centras turėtų šiek tiek slinktis šiauriau nuo dabar esančio sankryžos centro.

              Kernavės g. žiedo projekte gatvės iki žiedo ne ką siauresnės už dabar čia esančias, bet manau dviejų juostų keliuose skiriamos salelės pėstiesiems nebūtinos.
              Prieš žiedinės sankryžas privalomos skiriamosios salelės (nebent projektuojama "labai maža žiedinė sankryža")

              Comment


                O jei?

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	506
Size:	414,2 kB
ID:	1867385

                Comment


                  Naikint mašinų eismą nesigaus Olimpiečių g., per daug infrastruktūros ten, dar pora parkingų irklavimo bazėje. Sporto g. kažin ar kas didintų tranzitą, kai balkonai per metrą nuo trajektorijos:

                  Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	484
Size:	2,12 MB
ID:	1867489

                  Dviračius kreipti per Sporto g.-Rinktinės g. irgi nebūtų buvę tikslinga, nes tokie kiemo tipo pravažiavimai žiema apledėja loveliais ir prvavažiuoti be dygliuotų padangų neįmanoma.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Šiaip įdomu, nebuvo galima dviračiams padaryti tokio palindimo po tiltu? Be jokių sankryžų ir šviesoforų. Nu tik susikirtimas su pėsčiųjų taku abejose tilto pusėse atsirastų.

                    Comment


                      Supynės tilpo, panašu tiek pločio, tiek aukščio gabaritas būtų išlaikytas:

                      Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	551
Size:	1,95 MB
ID:	1867502
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Įdomu kaip atrodo tilto konstrukcijos po viskuo, nes reikėtų šlaitą betonuot kitaip.

                        Comment


                          Puikus Valiuko pasiūlymas.
                          Ir aš vis galvodavau, kodėl tilto projektuotojai iš karto nepagalvojo apie tokį puikų kelio kirtimo viename lygyje eliminavimą. Manau, kad tai dėl tam tikro kultūrinio mąstymo. Daugelis projektuotojų dar galvoja tik apie patogumus automobiliams.

                          Comment


                            Pasirodo sniego ir problemų su dviračių takų valymu būna ne tik pas mus bet ir Olandijoje:

                            Cycling Through a Blizzard in Amsterdam
                            https://youtu.be/xB1tgkOM6Bw
                            Paskutinis taisė Resutas; 2021.03.08, 14:32.

                            Comment


                              Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                              Puikus Valiuko pasiūlymas.
                              Ir aš vis galvodavau, kodėl tilto projektuotojai iš karto nepagalvojo apie tokį puikų kelio kirtimo viename lygyje eliminavimą. Manau, kad tai dėl tam tikro kultūrinio mąstymo. Daugelis projektuotojų dar galvoja tik apie patogumus automobiliams.
                              Tokio sprendimo reiktų ne tik po Mindaugo, bet ir po Žaliuoju (abejose pusėse) ir Baltuoju tiltais.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Tokio sprendimo reiktų ne tik po Mindaugo, bet ir po Žaliuoju (abejose pusėse) ir Baltuoju tiltais.
                                Durniausia kad ten daromi nusileidimai nuo dviračių tako link upės. Bet į priešingas puses negu reiktų ir naudos iš jų nedaug. Todėl aš važiuodamas tiesiog nusileidžiu prieš Baltąjį tiltą ir važiuoju šalia upės iki pat Žirmūnų.
                                Paskutinis taisė Picusiaubas; 2021.03.08, 15:35.

                                Comment


                                  Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                  Bet į priešingas puses negu reiktų ir naudos iš jų nedaug.
                                  Sorry, nu bet juokingai skamba

                                  Comment


                                    Žalio tilto visai kita konstrukcija, ten vietos nebūtų padaryti dviračių taką neatimant iš pėsčiųjų. Baltame tilte ten T formos sankryžos gaunasi, o vietos netrūksta, tai irgi nereikia ten jokių nusileidimų apvažiuojant tiltą.

                                    Tokio sprendimo reikia Architektų g. palei Laisvės pr. netoli „Litexpo”. Siūlė forumietis norint išlaikyti norminius nuolydžius ateityje tęsiant takų tinklą.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                      Puikus Valiuko pasiūlymas.
                                      Ir aš vis galvodavau, kodėl tilto projektuotojai iš karto nepagalvojo apie tokį puikų kelio kirtimo viename lygyje eliminavimą. Manau, kad tai dėl tam tikro kultūrinio mąstymo. Daugelis projektuotojų dar galvoja tik apie patogumus automobiliams.
                                      Tai būtų brangus sprendimas, bet galima būtų įvesti, kad dviračių/pėsčiųjų perėjos ir šviesoforai būtų kontroliuojami pagal pėsčiųjų ir dviračių, o ne gatvės transporto judėjimą, na kaip yra Kopenhagoje. Rinktinės/Žvejų sankryžoje galėtų būti ir žiedas, sulėtinantis eismą (bet bijau, kad jei sankryža būtų nereguliuojama, dviratininkus praleidžiančios mašinos užkimštų žiedą)

                                      Comment


                                        Tuskulėnų, Minties ir Apkasų g. – darbai patogesniam judumui, laikinos pėsčiųjų apylankos
                                        Ką svarbu žinoti pėstiesiems ir dviratininkams?
                                        Darbai Tuskulėnų, Minties ir Apkasų gatvėse bus vykdomi ruožais. Apie tai, kaip judėti vykdomų darbų metu, pėstieji jau nuo kovo 15 d. bus informuojami specialiomis apylankų schemomis. Jos įrengtos prie vykdomų darbų ruožo. Balandžio mėn. planuojami dviračių ir pėsčiųjų takų pagrindų įrengimo darbai ties Minties-Apkasų-Tuskulėnų g. sankryža.
                                        Neužilgo startuos darbai, panašu, kad Gegužę jau bus pilnai pabaigta - kol kas situacija nuo žiemos pradžios nepakito:
                                        Minties g. juodas asfaltas, trūksta sujungimų su kai kuriais kiemais, jungties ties Šilo tiltu.
                                        Tuskulėnų g. trūksta didžiosios dalies.
                                        Ties apkasų g. (aplink sverą) kol kas visur plytelės.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Gal aišku kada prasidės darbai su dviračių taku palei Dariaus ir Girėno gatvę iki cnetro? Lyg ir metų pradžioje kažkur minėta buvo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X