Kokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kalneliai papildo biudžetą?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
2. Horizontalios kliūtys
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTik pastebėsiu kad sektoriniai matuokliai praktiškai neveikia užsieniečiams. Bent jau fūros iš rusijos ar baltarusijos juos pilnai ignoruoja, nes žino, kad bauda namuose nepasivys.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Kai kurios saugumo salelės, ypač žiemą, kai būna purvu ir sniegu aptaškyti jas žymintys ženklai, o iš priekio akina atvažiuojančios mašinos, tampa nesaugumo salelėmis. Tokių vietų pilna pvz. A16 Trakai - Vilnius.
Prieš gyvenvietes esančios greičio mažinimo salelės lengvosioms mašinoms yra patogesnis variantas nei mašinų laužymo kalneliai. Tačiau ten važinėjai ir sunkusis transportas bei autobusai.
Nežinia, kokiu greičiu KK137 važiavo autobusas, bet panašu, kad prie nelaimės prisidėjo tai, kad greičio mažinimo salelė nelabai pritaikyta ilgoms transporto priemonėms.
Delfi.lt 2024.08.19
Nelaimė Šakių rajone – apvirto keleivinis autobusas, nukentėjo 26 žmonės
Kaip informavo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas (PAGD), pranešimas apie nelaimę buvo gautas pirmadienį, apie 5.55 val. Informuota, jog Šakių rajone, Žygėnų kaime, nuo kelio nuvažiavo ir apvirto keleivinis autobusas. Anot gelbėtojų, autobuse važiavo apie 47 žmonės.
Autobusas važiavo maršrutu Ryga–Kaliningradas.
Anot policijos, įvykio metu nukentėjo 26 žmonės, jie išgabenti į ligoninę. (...) Įtariama, jog nelaimė galėjo įvykti dėl nesuvaldyto autobuso – vairuotojas kliudė salelę, nuvažiavo nuo kelio ir apvirto ant šono.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim...ones-120043951
Comment
-
Kas kaip nori, tai taip ir išvedžios.
Ši salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę.
Gal tuomet išardykime visas inžinerinio saugumo priemones, kad prisnūdę ar pan. autobusų ir sunkvežimių vairuotojai galėtų nestabdydami praskrieti visas gyvenvietes ant kokių 90-100 km/h ?
Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio. Gal nelabai adekvatu čia kalbėti apie kažkokius sniegus rugpjūčio viduryje? Jeigu autobusui reikia daugiau ten pristabdyti, tai vairuotojas ir turi tą padaryti. Ne veltui D kategorijos vairuotojui pažymėjimo gavimui ir tolimesniam darbui komercinio transporto vairuotojams, keliami aukštesni reikalavimai nei eiliniam B kategorijos vairuotojui.
Man tai didesnis klausimas kiek keleivių, iš nukentėjusiųjų, buvo prisisegę privalomus naudoti saugos diržus.Paskutinis taisė sleader; 2024.08.19, 10:36.
- 19 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠi salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę. (...)
Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :
https://www.google.com/maps/@55.0456...5410&entry=ttu
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 9 patinka
Comment
-
Ką tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :
- 5 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKą tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKą tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
Beje, dar įdomus pastebėjimas: turim omeny Čekijos reljefą, pilną tokių "mūsų" akiai pavojingų vietų (stačios nuokalnės + posūkiai - žiemą įdomu būtų), kur, jei tai būtų Lietuva, būtų tvoros, greičio ribojimo ženklai ir dar ko gero radaras. O ten nieko - viskas palikta savimonei. Ir nieko...
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
- 3 patinka
Comment
-
Žiūriu autobuso firma Ecolines lyg vykdo tarptautinius pervežimus. Gaila, nuotraukose nesimato lentelės su miestais, nes išdužus stiklui nukrito ant žolės, bet numeriai lietuviški, neseniai registruoti 2024 m. (?).
Būtų kokia Kautra, Toks, ar Šakių autobusų parkas, tai būtų žiauriau dėl vyraujančių vyresnio amžiaus keleivių, kuriems sužalojimai blogiau baigtųsi. Tarptautiniuose labiau vyrauja vidutinio amžiaus žmonės, darbininkai ir studentai iš užsienio.
Vairavo ne Lietuvos pilietis (Latvijos pilietis, nenustebčiau jeigu tai Latvijos rusas). Įsivaizduoju vairavo atsipūtęs ir turbūt netgi pasipūtęs dėl Lietuvos užmiesčio kelių būklės
Iš kitos pusės, dėl didelių atstumų atkreipiau dėmesį, pradeda ignoruoti staigesnius posūkius, nes norisi kuo greičiau tiesia linija "per Europą" pralėkt. Pats važiavau kažkada Flixbus, tai tik įvažiavus į Latvija ant staigesnio posūkio vos į aptvarus neįvažiavo
Comment
Comment