LT daug pakelės gyventojų niekaip nesusitaiko, kad išvažiavimas iš jo kiemo plentan nėra pagrindinis kelias. Aišku dėdė Darvinas gali problemą išspręsti, bet tada ir šalutinis poveikis didelis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai pala, kai kiti suabejoja greičio ribojimo ženklo reikalingumu, tai jie "gaideliai". Ir kad juos gaideliais pavadinti, spėlioti kažkodėl jau nereikia, bet kai paaiškinti kodėl tas ženklas ten pastatytas, tada jau "negyvenu, nevažinėju, galiu pateikti savo neprofesionalią nuomonę "...
Ten buvę kolūkio garažai, dabar kažkoks vietinis ūkininkas naudoja savo reikmėms. "Konteineriai" irgi jo, stovi jo teritorijoje. Žvyro krūvos likę nuo kelio rekonstrukcijos laikų. Jei būtų remontas, tada turėtų stovėti ženklai indikuojantys kelio remontą...
Vieno didžiausių Europos miesto, kuriame gyvena 4x Lietuvos gyventojų, palyginimas su dievo užmirštu kampeliu, kur 10km spinduliu gyvena gal 2-3 tūkst. žmonių, tik parodo pačio minčių (ne)nuoseklumą....
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
Keletą vietų pabandysiu nekompetentingai paimprovizuoti
1. 3018 – „Google“ žemėlapiai varlių bendruomenės prašymu pagerinome eismo saugumą.
2. 3018 – „Google“ žemėlapiai niekados per saugu nebūna... atspėkim kiek ilgai reikės važiuoti 30km/h.
3. 3018 – „Google“ žemėlapiai lenkti ar nelenkti, va kur klausimas.
4. 3612 – „Google“ žemėlapiai čia "kairys 0" ar "kairys 5"
5. 3612 – „Google“ žemėlapiai elektra per kelią laksto saugiai.
6. 3612 – „Google“ žemėlapiai akių patikra: iš kokio atstumo matai sekantį ribojimo ženklą. Matau 30... 50 ... 70... vėl 50... 30.... 50... 70.. per 1,2km atkarpą.
7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą7. 4910 – „Google“ žemėlapiai kalniukas status, galima neįvažiuoti reik jungti 3 pavarą.
4910 – „Google“ žemėlapiai
Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h. Ką toks pokytis nuo 40 km/h iki 50 km/h duoda, tai veikiausiai niekas logiškai nesugebėtų paaiškinti, nes tas 10 km/h skirtumas turbūt reikšmingas tik važiuojantiems klasikiniais ~1930-1940 m. gamybos automobiliais ar kokiais Moskvič.
4910 – „Google“ žemėlapiaiPaskutinis taisė sleader; 2024.03.20, 14:22.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir šiaip nėra taip blogai, nes po keletos vingių įveiktų ant 40 km/h, prieš paskutinį vingį duoda atsipalaiduoti, "pasileisti plaukus" ir įsibėgėti iki 50 km/h.
4910 – „Google“ žemėlapiai
- 4 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Aš tau kaip pavyzdį rodau, kad kas prieš 10 metų vienoje vietoje buvo normalu, tai šių dienų akimis atrodo visai kitaip. Kažkada milijoniniame mieste buvo normalu važinėti 60km/h greičiu, dabar 30, kituose milijoniniuose miestuose kol kas nepriėjo prie to, bet kažkada prieis. Kažkada jūsų pateiktose vietoje buvo normalu pravažiuoti 70, dabar teks ir iki 30 nusimesti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Siūlau galvoti toliaregiškiau: 10km/h greitis visur visoje Lietuvoje. Vieni privalumai - sutaupysim ant greičio ribojimo ženklų, avarijos išnyks (tiesa greičio viršijimo atvejų smarkiai padaugės). Kuro sąnaudos (tarša) drastiškai sumažės. Žmonės išmoks neskubėti, mėgautis gyvenimu.
O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš siūlau dar labiau - atsisakom mašinų ir grįžtame prie arklių su vežimais. Tada bus ir saugu, ir greičio ribojimo ženklų nereikės, ir bus labai ekologiška. Ir nereikės kuro importuotis iš rusų.
O jei rimtai - man kartais labai keistas kai kurių forumiečių požiūris, kad reikia viską lėtinti ir šiaip, kuo labiau sunkinti gyvenimą automobiliams. Ir ne mieste (kur tą galima suprasti, nes yra konfliktas tarp automobilių, pėsčiųjų ir kitų transporto priemonių), o bet kur, net ten kur to objektyviai žiūrint daryti nėra jokio poreikio. Kartais tai dar būna nors kažkaip logiškai argumentuojama, bet dažnai už tų taip vadinamų argumentų slypi kažkokia automobiliofobija arba šiaip, susikaupusios nuoskaudos. Nes objektyviai žiūrint, žmonių laikas yra ribotas resursas (dažnai sakoma kad pats svarbiausias žmogaus turimas resursas) ir visos valstybės dėl to maksimaliai stengiasi jį žmonėms taupyti. Dėl to yra kuriamos informacinės savitarnos sistemos (jeigu kalbame ne apie kelius), tiesiamos autostrados, asfaltuojami žvyrkeliai (jei grįžtant prie kelių), t.y. daroma viskas, kad tas laikas būtų naudojamas kuo optimaliau. Suprantama, kad kalbant apie greitį keliuose turi būti išlaikytas balansas tarp greičio ir saugumo, bet kada tuščiame kelyje arba ant nedidelio posūkio masiškai statomi ženklai 30 ar 40, tai kvepia nebe saugumu, o idiotizmu.
Comment
-
Nuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimąNuoskaudos nebent tik dėl to, kad mūsų šalyje ne tik buitiniu, bet ir instituciniu lygmeniu yra visiška automobiliofilija. Jei kas nors to dar nesupranta, siūlau atlikti eksperimentą ir paaukoti kokią savaitėlę (o dar geriau – mėnesėlį) ir pagyventi įprastą gyvenimą be automobilio. Nenorit, negalit? Štai jums ir atsakymas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kad suvokt, man man ir minutės nereikia. Jei ne automobilis, aš arba neatvyksiu į darbą, arba vėluosiu po valandą, nes ponas retenybė viešasis tik taip važiuoja. Ir taip didžiojoje Lietuvos dalyje. Tai kodėl diskutuojant apie rajoninius kelius turi būti svarbios sostinės verkšlentojų nuoskaudos? Juk tie patys greičio ribojimo ženklai galioja tiek automobiliams, tiek viešajam vienodai. Tad paties "šūvis" pro šalį kažkur į žvirblius
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
vidurį miško? beveik tiesiam kelį? užsienį? nesamonė!!!11!!!11!!!1 genocidas!!1!
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.21, 21:37.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nešaudyk tuščiais šoviniais pirma reik matyt visą situaciją, kur tai, koks tai kelias, kas randasi šalia. Va tada ir galėsim padiskutuoti. Įtariu tikrai ne šalia varlių bendruomenės.
Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
Nu tikrai dugnas, be komentarų.
- 4 patinka
Comment
-
Nu jo, gi FB rašinėjantys apie numuštus kėglius, šposijantys apie premijas už numuštus paspirtukininkus, komentuojantys straipsnius apie nužudytus ar suluošintus žmones ar siūlantys atidaužyt už kaziolinimą dėl ne vietoje pastatyto automobilio yra normalūs piliečiai, o ne kažkokie fanatikai. Gal čia tik man taip atrodo, bet smurtinės kalbos iš „automobiliofobų fanatikų“ girdžiu ir matau daug mažiau nei iš tų normalių vairuojančių bachūrų ar diedų.
Nesiūlau veltis į žodžių karus. Tik atsakau į klausimą, pateiktą kaip retorinįKodėl kaip žmogus fanatikas (ar tai automobiliufobas, ar tai veganas, ar tai dar koks kraštutinis), tai būtinai trykšte trykšta neapykanta aplinkiniems?Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.22, 01:35.
- 8 patinka
Comment
-
Tai, kad kažkokiose FB grupėse atmarozkai prisneka nesąmonių, nepateisina chamiško elgesio ir ad hominem čia, forume. IMHO.
Asmeniškai man tiek pamačius "kėglius", tiek "gaidelius" ar kitokius tokio pobūdžio epitetus prapuola bet koks noras su tuo žmogum diskutuoti. Nes įsigilinus pasidaro aišku, kad arba tas žmogus yra pilnas nuoskaudų ir šiaip nevaldantis savo emocijų, arba kompleksuotas paauglys, pasididindamas savo vertę per kitų žeminimą. Bet kokiu atveju, tolesnė diskusija su juo yra beprasmė.
Todėl siūlau nenusiristi iki Delfi komentarų lygio ir gerbti savo pašnekovus, neprklausomai nuo jų pozicijos.
P.S. Žmogus kuris teigia kad pritaria pilnam automobilių draudimui Lietuvoje (arba greičio apribojimui iki 10 km/h, kas yra beveik tas pats) yra objektyviai radikalas. Žodį "fanatikas" naudojau tik siame kontekste.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.03.22, 01:44.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Būna avarijų ir dėl varlių. True story. Bet gi visvien neįdomu priežastys, svarbu pasitaškyt purslais ir čia forume kažką pavaidint
Jei alergija diskusijai apie greičius. Tai gal atsakymas yra klausimui: Po naujai pastatyto ženklo "Lenkti draudžiama pabaigos" toliau piešiama ištisinė linija.... čia ką nuo ko saugo? nuo sveiko proto?
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
va varlių bendruomenės tai netušti šoviniai
Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
Nulipt laiptais 99 kartus pavyks, o šimtąjį gali ir sprandą nusisukti. Tai gal reik ženklo ant kas antro laiptelio pauzes daryti?
Tikiuosi teiginys apie auto uždraudimą čia silpnumo akimirka buvo ar taurė rankoje pasimaišė?Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.03.22, 08:39.
- 2 patinka
Comment
Comment