Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Romas Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros. Atsidarykite eismoinfo.lt ir pasižiūrėkite - vaizdo kamerų valstybinės reikšmės keliuose yra gerokai daugiau, nei radarų. Išvis neaišku ar šiuo konkrečiu atveju bylos informacija buvo surinkta iš vaizdo kamerų, ar iš greičio radarų.
    Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras. Nėra prasmės apsimetinėti.

    Comment


      Greičio radaras, jei jis fiksuoja tik viršijusį greitį automobilį, nėra blogai. Bet sektoriniai matuokliai fiksuoja visus pravažiuojančius. O tai jau sekimas ir totalus. Ir būtent po jais randasi dešimtys kilometrų kai kurių kelių tarp kaip kurių miestų. Kitas momentas, kad net ruože su sektoriniu matuokliais būna radarai. Kyla klausimas - na ch*ja?
      Beje, trikojai fiksuoja tik viršijančius greitį. Jokių kitokių pažeidimų jie nefiksuoja.

      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Pagal BK? O gal iškart sušaudyt už neteisingą blanko užpildyma?
      Teko net patikrinti ar apvažiuoti neįmanoma? Dėl ko toks noras išlikti neužfiksuotam? Nesugadintas pilietis pamanytų, kad taip padaryta tik tam, jog neskraidytų žvyrkeliais mėgindami "apvažiuoti" greičiau už ribojimą



      Nebijot į prekybos centrą užeiti? Dar nufilmuos ir po to kas nors peržiūrės ir pamatys vagiant...
      ​​​​​​​Jau įsivaizduoju, kaip visuotinai dirbtinis intelektas dėlioja į kiekvieno asmeninę bylą visą prieinamą buvimo vietos informaciją po žyma "kompromatas"
      Užteks čia tuščių paistalų apie saugumą. Iš 100 km kelio koks trečdalis yra po kameromis. Tai normalu? Kelias nesaugus? Ar dauguma vairuotojų - potencialūs pažeidėjai? Iš mentų pusės žiūrint - tik taip. Iš valdžios - ten totali šizofrenija, nes jie patys ir papuola... Bet tikslas yra aukštesnis - sekimas. Ir turiu tam įrodymus. Nenoriu čia viešinti, nes ir man teko būti įtrauktam. Ne, ne aš tas "nusikaltėlis".
      Apvažinėti sektorinių kamerų ar kitų kamerų žvyrkeliais viršijant greitį - jokios prasmės. Sugaiši daugiau, nei laimėsi laiko paspaudęs gazą... O norint paskraidyti, galima surasti kelių ir be kamerų... Todėl pastatyti radarai ir kameros taip, kad visi ar beveik pravažiuojantys būtų suskaičiuoti... Patikrinti teko dėl intereso įsitikinti, ar iš tikrųjų taip. Ir taip, daugumoje atvejų taip. Kaip vienas iš pavyzdžių (ne vienintelis) - visi pagrindiniai išvažiavimai ar įvažiavimai į Vilnių po tokiomis kameromis. Yra dar keli, kur jų nėra ar galima apvažiuoti. Aš čia neviešinsiu, bet kam reikia žino, o kam nereikia, gali patys susirasti. Bet tie, kas susijęs su kamerų išdėstymų žino... Ir tik laiko klausimas, kada kameros atsiras ir ten.

      Beje, Lenkijoje kamerų eilėmis mažiau. Sektorinių labai mažai. Latvijoje taip pat. Neaišku, kaip bus ateityje, bet Lietuva regione pirmauja iš blogos pusės.
      Paskutinis taisė Al1; 2024.12.05, 23:13.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Šioje temoje svarbiau tai, kad LAKD pastatyti radarai naudojami ne eismo saugumui, o kitiems tikslams - deja, ir sekimui.
        Apibūdinkit, kas yra „radaras“, nes niekur toks žodis oficialiai nevartojamas ir galima skirtingai suprasti reikšmę. Tiesiog, kad butų aišku apie ką tiksliai diskutuojama ir išvengti nesusikalbėjimų.
        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kitas momentas, kad net ruože su sektoriniu matuokliais būna radarai. Kyla klausimas - na ch*ja?
          Galima gal pavyzdžių? Dėl sportinio intereso.
          Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

          Comment


            Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
            Galima gal pavyzdžių? Dėl sportinio intereso.
            Vieni radarai lipa ant kitų A2 ties Bukiškėmis, A14 ties Rieše.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Vieni radarai lipa ant kitų A2 ties Bukiškėmis, A14 ties Rieše.
              Tai kaip suprantu, „radarai“ yra bet kokios vaizdo kameros kelyje? Net jeigu ir visiškai skiriasi jų atliekama funkcija?

              P. S. Pateiktuose pavyzdžiuose dengiasi vidutinio greičio matuoklių ir e-tolling kameros.
              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

              Comment


                Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                Greičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? (...l Ar jums viskas gerai?
                Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros.
                Kolega, prašom prisiminti, kad pats paklausei apie sekimą, o kai cituotame straipsnyje buvo aiškiai parašyta, kad prasikaltusios darbuotojos sekimui, o ne eismo saugumui buvo panaudotos LAKD techninės priemonės, pradedi "vartytis iš gaidżio" bandydamas kabinėtis prie techninių smulkmenų.
                Labai atsiprašau, tačiau negaliu atsakyti, koks buvo sekimo (ar "eismo saugumo") įrangos modelis, serijinis numeris ir iki kada galiojo kalibravimas. Prašom kreiptis į radarus valdančią direkcią.
                LAKD kol kas visuomenei neatsiskaitinėja, kokią įrangą naudoja ne eismo saugumui, o sekimui.
                Paskutinis taisė Romas; 2024.12.06, 00:31.

                Comment


                  Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                  Romas Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros. Atsidarykite eismoinfo.lt ir pasižiūrėkite - vaizdo kamerų valstybinės reikšmės keliuose yra gerokai daugiau, nei radarų. Išvis neaišku ar šiuo konkrečiu atveju bylos informacija buvo surinkta iš vaizdo kamerų, ar iš greičio radarų.
                  Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras. Nėra prasmės apsimetinėti.
                  Taip kažkas nemėgsta dėl suprantamų priežasčių ir dėl to nėra tikslo net diskutuot, bet klausimas lieka atviras: kam tada tokį laikotarpį laikomi įrašai, jei juose neužfiksuoti eismo pažeidimai? nesvarbu ar tai radaro, ar meteo ar dar kitokios kameros. Juk oficialaus deklaravimo nebuvo, kad kamerų gauta informacija bus naudojama ir kitiems tikslams.
                  Kodėl tada man draudžiama net filmuoti už savo sklypo ribos. Juk gal kaimynas po metų įtars, kad žmona neištikima. Taigi padėčiau, kas ir kada buvo atvažiavęs

                  Comment


                    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                    Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras.
                    Gal kolega galėtų pakomentuoti, kokią funkciją užmiestyje 2 * 2 kelio Nr 102 ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože turi greičio ribojimas iki 70 km / h.



                    Comment


                      Anksčiau asmens duomenų valdytojai ir valdytojai prieš tvarkydami ir valdydami asmens duomenis turėdavo suderinti duomenų apimtį Valstybinėje duomenų inspekcijoje. 2022 m. vasario 28 d. Asmens duomenų valdytojų valstybės registras buvo likviduotas
                      Minėtą Registrą iki Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR) taikymo pradžios 2018 m. gegužės 25 d. valdė VDAI. Atsižvelgiant į tai, kad BDAR nenumato pareigos organizacijoms prieš pradedant asmens duomenų tvarkymą apie tai informuoti asmens duomenų apsaugos priežiūros instituciją, Lietuvoje veikiantis Registras neteko aktualumo.
                      BDAR įtvirtintas atskaitomybės principas reiškia, kad organizacijos pačios privalo imtis priemonių, kad tinkamai įgyvendintų BDAR reikalavimus, ir privalo sugebėti tai įrodyti. Organizacijoms suteikta daugiau laisvės veikti be išankstinės priežiūros institucijos kontrolės, tačiau kartu tai reiškia ir didesnę atsakomybę.

                      https://vdai.lrv.lt/uploads/vdai/doc...2022-03-22.pdf
                      AB "Via Lietuva" asmens duomenų apsaugos skiltis (atnaujinta 2024.10.25):
                      https://vialietuva.lt/asmens-duomenu-apsauga

                      Kelių direkcijos tvarkomų duomenų sąrašas
                      (dokumento data nenurodyta)
                      (1 priedas - nenurodyta, kokio dokumento priedas)

                      https://vialietuva.lt/wp-content/upl...nu-sarasas.pdf

                      Neaišku kokiose senumo tos taisyklės. Apie radarus, kameras ir matuoklius nėra užsimenama.
                      Jei kam nors pavyks surasti užuominą, kaip LAKD yra tvarkomi techninėmis priemonėmis gauti asmenų duomenys, prašom pasidalinti nuorodomis.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Gal kolega galėtų pakomentuoti, kokią funkciją užmiestyje 2 * 2 kelio Nr 102 ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože turi greičio ribojimas iki 70 km / h.
                        stato tokiems žmonėms (vairuotojams) kurie neskiria kas yra kelkraštis, kas yra šalikelė, kas yra kelio griovys.
                        Pirmoje foto matau kelkraštį maksimum iki metro (didžioji dalis kita danga)su borteliu lietaus nuotekoms nukreipti. Kelyje artėja du kelio vingiai už kurių yra nusukimas į aikštelę be lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat už 400m yra kelio ženklas "atsargiai miško žvėrys".

                        Antroje foto tiesi atkarpa...

                        Nesu specialistas, bet spėčiau, kad gal dėl to greitis sumažintas.
                        Paskutinis taisė thomcius; 2024.12.06, 11:05.

                        Comment


                          Greitis ten apribotas nepagrįstai. Žinoma, visokie valdžiažmogiai, atsakinti už ženklų statymą, egzperdai, taip pat ir uniformuoti, ras "argumentų", kodėl ten reikia tų ženklų. Kitas klausimas, o kodėl naujai nutiesta kelio atkarpa buvo taip debiliškai suprojektuota, jei ten negalima net standartinio greičio užmiestyje - 90 km/h - leisti? Kokios ten ypatingos geologinės sąlygos neleido nutiesti normaliai kelio? Kokia ten urbanizuota teritorija, kad reikėtų dėl saugumo mažinti greitį, nes nebuvo įmanoma kitaip nutiesti kelio ruožo?


                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                          Tai kaip suprantu, „radarai“ yra bet kokios vaizdo kameros kelyje? Net jeigu ir visiškai skiriasi jų atliekama funkcija?

                          P. S. Pateiktuose pavyzdžiuose dengiasi vidutinio greičio matuoklių ir e-tolling kameros.
                          Nereikia demamogijos. Čia kalbama tik apie tuos matuoklius, kurie yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais. Dar vienas pavyzdys - Kauno aplinkkelis kryptimi Garliava - IX fortas yra sektorinio matuoklio ruožas ir jame prieš Akademijos viaduku yra paprasta greičio matavimo kamera.
                          Paskutinis taisė Al1; 2024.12.06, 11:07.

                          Comment


                            Man ir absurdas kai savo KET pažeidimus bando suversti į sekimą ar pasipinigavimą.

                            Ant tiek yra svarbūs asmenys, kad juos seka. Dažniausiai seka nusikaltėlius (KET pažeidėjai taip pat nusikaltėliai).

                            Kitas skatina norint "paskraidyti" susirasti kelius be kamerų. Tad reiškiasi reikia daugiau kamerų, kad tokių pagundų neliktų.

                            Kaip galima pasipinigauti jeigu valstybei baudos išieškojimas kainuoja brangiau nei pati bauda?

                            O tie patys verksniai, kai įvyksta nusikaltimai rėkia kodėl neperžiūrimos vaido kameros.

                            P.S.: vaizdo kameras galima montuoti ir filmuoti kiemus, tik jas reikia registruoti policijoje (arba kaip kelių gaideliai sako: pas mentus)

                            Comment


                              Ten už 700 metrų nuo Miškonių pabaigos ženklo yra atkarpa, kurioje nėra tvorų nuo gyvūnų ir tai palikta galimai gyvūnų migracijai, nes nėra įrengta nei pralaidų nei žaliųjų viadukų gyvūnams migruoti. Kadangi greičio ribojimas prieš tą gyvūnų migracijos ruožą prasidėtų šiek tiek anksčiau, tai gautųsi atkarpa 70 km/h (Miškonyse) -> 90 km/h (~500 metrų ruožas) -> 70 km/h (neaptvertame ruože). Kad nebūtų pastovaus greičio besikaitaliojimo, nes ~500 m atkarpa yra pakankamai trumpa, tikriausiai paliko tolygų ribojimą.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nereikia demamogijos. Čia kalbama tik apie tuos matuoklius, kurie yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais. Dar vienas pavyzdys - Kauno aplinkkelis kryptimi Garliava - IX fortas yra sektorinio matuoklio ruožas ir jame prieš Akademijos viaduku yra paprasta greičio matavimo kamera.
                                Norit nustebinsiu? Tokiu pačiu ženklu žymimi tiek greičio matuokliai, tiek e-tolling kameros.
                                Click image for larger version

Name:	2024-12-06_11-29-37.png
Views:	134
Size:	135,0 kB
ID:	2169295

                                Tiksliau taip buvo iki gruodžio 1 KET pakeitimų.
                                Buvo:
                                Click image for larger version

Name:	2024-12-06_11-28-15.png
Views:	130
Size:	42,3 kB
ID:	2169296

                                Dabar:
                                Click image for larger version

Name:	2024-12-06_11-28-30.png
Views:	131
Size:	57,7 kB
ID:	2169297

                                Per kažkiek laiko turėtų pakeisti atitinkamai pagal KET.
                                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  stato tokiems žmonėms (vairuotojams) kurie neskiria kas yra kelkraštis, kas yra šalikelė, kas yra kelio griovys.
                                  Pirmoje foto matau kelkraštį maksimum iki metro (didžioji dalis kita danga)su borteliu lietaus nuotekoms nukreipti. Kelyje artėja du kelio vingiai už kurių yra nusukimas į aikštelę be lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat už 400m yra kelio ženklas "atsargiai miško žvėrys".

                                  Antroje foto tiesi atkarpa...

                                  Nesu specialistas, bet spėčiau, kad gal dėl to greitis sumažintas.
                                  Jei čia tokie vingiai, kuriuos reikia riboti, tai tada visą Lietuvą reik 70km/h zona paskelbt. Ar esi kur nors matęs magistralėje prie ženklo "atsargiai miško žvėrys" greičio ribojimo ženklą? Aikštelė be lėtėjimo juostų + briedžio ženklas 122 – „Google“ žemėlapiai, kur apribojimas?
                                  Tad ir vėl belieka tik spėliot....

                                  Teko neseniai važiuoti suremontuotu keliu paskui "furą", (šiaip tai jos retai ten užklysta). Pagal stabdymą, greitėjimą jautėsi, kad pakrauta. Tai įdomu buvo stebėti, kaip tokius "pavojingus posūkius" su 70km/h įveikinėjo 86km/h (pagal GPS) net be lengvų pasvyrimų.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Greitis ten apribotas nepagrįstai. Žinoma, visokie valdžiažmogiai, atsakinti už ženklų statymą, egzperdai, taip pat ir uniformuoti, ras "argumentų", kodėl ten reikia tų ženklų. Kitas klausimas, o kodėl naujai nutiesta kelio atkarpa buvo taip debiliškai suprojektuota, jei ten negalima net standartinio greičio užmiestyje - 90 km/h - leisti? Kokios ten ypatingos geologinės sąlygos neleido nutiesti normaliai kelio? .
                                    Ta atkarpa neaptverta ir vyksta žvėrių migracija. Neretos avarijos su briedžiais. Bet lengviau parėkaut, kad valdžE skrEudžE ir dar apsidraudimui avansu parašyt, kad vat susigalvos pasiteisinimų savo piktam planui.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                      Teko neseniai važiuoti suremontuotu keliu paskui "furą", (šiaip tai jos retai ten užklysta). Pagal stabdymą, greitėjimą jautėsi, kad pakrauta. Tai įdomu buvo stebėti, kaip tokius "pavojingus posūkius" su 70km/h įveikinėjo 86km/h (pagal GPS) net be lengvų pasvyrimų.
                                      Panašu visi rekonstruojami keliai gauna kuokštą greičio ribojimų, kurių ten niekad nebuvo. Manau tai susiję su STR: kelio techniniai parametrai turi atitikti STRe tam greičiui ir kelio kategorijai numatytus parametrus, jei tai neįmanoma išpildyti, įkala greičio ribojimo ženklą ir tada niekas negali prisikabinti.
                                      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Jei čia tokie vingiai, kuriuos reikia riboti, tai tada visą Lietuvą reik 70km/h zona paskelbt. Ar esi kur nors matęs magistralėje prie ženklo "atsargiai miško žvėrys" greičio ribojimo ženklą? Aikštelė be lėtėjimo juostų + briedžio ženklas 122 – „Google“ žemėlapiai, kur apribojimas?
                                        Tad ir vėl belieka tik spėliot....
                                        kai visada savo kailyje, lygini obuolį su apelsinu ir šokinėji prie kraštutinumų
                                        Tau niekada netiks žmonių logiški argumentai, ne mano vieno, keli žmonės parašė.

                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Teko neseniai važiuoti suremontuotu keliu paskui "furą", (šiaip tai jos retai ten užklysta). Pagal stabdymą, greitėjimą jautėsi, kad pakrauta. Tai įdomu buvo stebėti, kaip tokius "pavojingus posūkius" su 70km/h įveikinėjo 86km/h (pagal GPS) net be lengvų pasvyrimų.
                                        vėl prisiduodi, kad esi kelių gaidelis? netgi jauti malonumą(įdomumą) kai kiti kartu su tavim viršija greitį? Gerai, kad tai pakrautai fūrai šį kart neteko stabdyti ir iš paskos važiuojančiam neteko patirti malonumo išbandyti oro pagalves.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Nereikia demamogijos. Čia kalbama tik apie tuos matuoklius, kurie yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais. Dar vienas pavyzdys - Kauno aplinkkelis kryptimi Garliava - IX fortas yra sektorinio matuoklio ruožas ir jame prieš Akademijos viaduku yra paprasta greičio matavimo kamera.

                                          Vidutinio greičio matavimas prasideda prieš Mastaičių viaduką ir pasibaigia prieš Akademijos viaduką.

                                          kurioje vietoje yra paprasta greičio matavimo kamera? Ar eilinė sekimo paranoja?

                                          Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-12-06 122223.jpg
Views:	127
Size:	220,8 kB
ID:	2169315

                                          Comment

                                          Working...
                                          X