Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl ne apie kamščius? Kamščiuose n+k situacijų būna.

    Bent man atrodo, kad yra didelis skirtumas tarp įlindimo abiejų pusių sutarimu nors ir ant ribos atstumu ir netikėto įlindimo didesniu atstumu. Pvz kai riedu link šviesoforo pasiskaičiavęs kada sustosiu, iš toli atskrenda, mane apvažiuoja, užlenda ir tenka netikėtai stabdyt.
    Tai kas geriau, tokį atvejį užfiksuojanti kamera ar kartą į 2 mėnesius pro tą sankryžą pravažiuojantis patrulis?

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tai kas geriau, tokį atvejį užfiksuojanti kamera ar kartą į 2 mėnesius pro tą sankryžą pravažiuojantis patrulis?
      Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.
        čia tik Vilniumi apsiribojate ar fantazija bando aprėpti visas Lietuvos sankryžas?

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.
          Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.
            Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Nu tai yra sureguliuota. Maksimalus leistinas (ne privalomas) greitis yra X. Jei tokiu greičiu važiuoti nėra saugu (tamsu, lyja, sninga, ledas, briedžiai ar dar milijonas priežasčių), vairuotojas turėtų rinktis greitį, kuris sumažintų tikimybę sudalyvauti natūralioje atrankoje.

              Jei vairuotojas renkasi natūralią atranką - ką gi, gyvename laisvoje šalyje, beveik visi pasirinkimai gerbtini. Svarbu, kad natūralios atrankos procese nenukentėtų kiti žmonės.
              Gavus briedį nepadės važiavimas autostradoje 90 km/h, o dar lėčiau tikrai trukdysi eismui ir kelsi avarines situacijas. Taip kad sprendimas yra tvoros ir žvėrių tiltai. O kai priosmaigstai visą kelią įspėjamųjų ženklų kad tik nusikratyt atsakomybės už nesprendimą, pasieki jog žmonės nustoja į tuos ženklus reaguoti ir kuomet yra tikrai vieta kur dėl kelių dierekcijos įdiotų padaryta žvėrių perėja, bet be tilto (tvoros tarpas ties Širvintais kuris sukoncentruoja žvėriu perbėgimus) nebeturi kokio ženklo dėti, kad žmonės reguotu.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.
                Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.
                  100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.
                    Reikia. Norint kad būtų nubaustas bent koks reikšmingas pažeidėjų skaičius reikia. Todėl patruliai ir yra daug mažiau praktiškesnė priemonė.

                    Comment


                      Atsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Graži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti
                      LAKD 2024.02.02 Ties Kaunu prasidės tilto per Kruną remontas
                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Kodėl ne radarų [direkcija]?
                      Kol LAKD statė radarus - net prieš remontuojamus tiltus, kelių būklė Lietuvoje toliau blogėjo, o tiltai byrėjo

                      Žemėlapio pagrindas (2023.02.05 būklė): https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                      Tiltų būklė


                      Kelių būklė

                      Todėl LAKD kartais buvo labiau panaši ne į Kelių , o į Radarų direkciją

                      Tačiau kai kas pasikeitė.

                      2023 metais LAKD buvo užsimojusi pastatyti dar 50 sektorinių radarų porų.
                      15min.lt 2023.08.02
                      LAKD pranešė, kiek naujų greičio matuoklių pastatys 2023-2024 metais
                      2023-2024 m. Lietuvos keliuose planuojama įrengti 6 momentinio greičio matuoklius ir 54 vidutinio greičio matavimo sistemas, pradedant nuo avaringiausių, daugiausia gyvybių nusinešančių vietų
                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2095120#_
                      Po kritikos LAKD atsisakė planų ir nutraukį radarų

                      CVPP 2023-12-16
                      Skelbimas apie sutarties skyrimą
                      Pirkimo vykdytojas: AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
                      Vidutinio greičio matavimo sistemų įrengimas, III etapas
                      Pirkimo numeris: 678121 Skelbimo kodas: 2023-653396
                      V dalis: Sutarties skyrimas Sutartis/pirkimo dalis skiriama: NE
                      V.1) Informacija apie neskirtas sutartis. Kitos priežastys (pirkimo procedūra nutraukta)

                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-653396
                      Apie tai buvo ir pranešimas spaudai
                      LAKD: nauji greičio matuokliai šalyje kol kas statomi nebus
                      Valstybinės reikšmės keliuose iki kitų metų pabaigos buvo numatyta papildomai įrengti 50 momentinių greičio matuoklių bei greičio matavimo sistemų. Vis tik, Kelių direkcija priėmė sprendimą nutraukti planuotą pirkimą, metodiką pakartotinai peržiūrėti, įvertinti ir atnaujinti pagal naujausią nelaimių keliuose statistiką

                      https://lakd.lt/naujienos/naujienos-...-statomi-nebus
                      Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.
                      Paskutinis taisė Romas; 2024.02.06, 11:10. Priežastis: [quote]Citavimas [/quote]

                      Comment


                        LAKD greičio kontrolės priemonių žemėlapių pokyčiai

                        1. Straipsnis apie LAKD planus 2023-iesiems
                        LRT.lt 2022.11.27
                        Nuo kelio Vilnius–Utena iki šimtų naujų matuoklių pažeidėjams fiksuoti: Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus

                        Žemėlapis 2023.02.05 d.

                        https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                        2. Paskelbtas konkursas 50 porų sektorinių radarų
                        Delfi. lt 2023.08.02
                        Vairuotojų laukia daugiau nei pusšimtis naujų greičio matuoklių: pirmą kartą jie pradės veikti ir pagrindinėje magistralėje

                        Buvo ir radarų žemėlapis su planuojamais ruoais
                        Panašus radarų žemėlapis su planuojamais radarų ruožais buvo ir LAKD puslapyje iki 2023 m. Kalėdų

                        https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...aleje-94091975

                        3. Pristabdoma radarų plėtra
                        TV3.lt 2023.12.13
                        Po kilusios audros stabdomi ilgai planuoti pokyčiai
                        https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...yciai-n1277398

                        Dabartinis LAKD radarų žemėlpis

                        https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Atsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
                          Aš galvojau, kad tamstos Kelių direkcijos vadinimas Radarų direkcija yra trolinimas, pasirodo atvirkščiai.
                          Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.
                          Aišku - kai užsiima tuo, kas jums patinka, vadinate Kelių, kai ne - Radarų. Bet trolinu pasirodo aš.

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką.
                            Kaip ir darbuotojų šiais laikais, taip ir policininkai nesimėto, kad galėtum į gatves paleisti tūkstančiais patruliuoti.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Šiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
                              1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
                              2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
                              Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.
                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Jo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.
                              Tai kad kolkas jie išvis nebaudžiami ir daro ką nori.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.
                                Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	254
Size:	205,9 kB
ID:	2109186 Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	257
Size:	116,8 kB
ID:	2109187

                                Artėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos? ​​​​​​​

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.
                                  Tai apie tai ir kalba, pristato absurdiškų ženklų ir pratina pažeidinėti.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                    Artėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos? ​​​​​​​
                                    Turbūt problemos.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Nes pastoviai kas nors neįsipaišo, nespėja persirikiuot prieš ir už tunelio. Na o viduriuke belieka suvienodint greitį
                                      Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttu

                                      Taip kad šitas paaiškinimas netinka.

                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.
                                      Visiškai sutinku. Dabartinės baudos tėra mokestis už leidimą važinėti greičiau. Bet jei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio, tai apie baudų pakėlimą kalbėti irgi nėra labai realu.

                                      Visos KET baudos turėtų būti pakeltos 10 kartų, o 10km/h tolerancija sumažinta iki 5 km/h.
                                      Paskutinis taisė abruo; 2024.02.06, 19:05.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        jei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio.
                                        Ten jo nereikia, nėra lakstančių, ypač vasarą, kai leidžiamas 130 km/h.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                          Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttu

                                          Taip kad šitas paaiškinimas netinka.
                                          Sutinku. Užtat čia nesimato, kad iškart už vingio stovi kolona ir reiks mint per stabdį. Yra jau buvę ten traukinukų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X