Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Čia kai jautiesi ant tiek protingesnis už kitus, kad sufeilini suvokti priežasčių pasekmių grandinę ir išrandi savo susigalvotą fantaziją. Ten artimiausiu metu nusimato dar daugiau ribojimų
    Žinoma, kai vyks statybos, laikinas tiltas ir t.t. bus daug ribojimų ir tai normalu.
    Bet 20 metų esantys ribojimai yra absurdiški, nes kaip sakiau, tiesioje lygioje autostrados atkarpoje greičio mažinimas saugumo neprideda, nes prasideda chaosas.

    Comment


      ELTA 2024.02.22
      Vilniuje bus įrengta 10 greičio matuoklių imitacijų
      Vilniuje šiemet bus įrengti 10 greičio matuoklių imitacijų. Minimų imitacijų vietos bus keičiamos, o vienoje iš jų bus įmontuotas tikras matuoklis. (...)
      "Iš viso pasirinkta 60 sektorinių greičio matavimo vietų, į kurias bus sumontuota 10 korpusų. Jie bus perkelinėjami. Korpusai gali būti perkelinėjami į naują vietą, taip pat ir greičio matuoklis gali atsirasti bet kuriame iš tų 10 korpusų“, – tvirtino savivaldybės atstovas A. Visockas.

      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...kliu-imitaciju
      Manau, kad tai bus labai sėkmingas VMS projektas.
      Juk Vilnius turi didelę patirtį statydamas ir didelius muliažus - pradedant Šiaurinės gatvės muliažu, kuris pavirsta kokia nors siaurute improvizuota Mykolo Lietuvio gatvele be jokių šaligatvių ir apšvietimo, ar stadiono projektu - garantuotai išleidžiami pinigai, be niekas nežino, ar čia tikras daiktas, ar tik muliažas.
      Apie metro, tramvajaus ar bent rekonstruoto Valakampių tilto muliažus geriau neišsiplėsti.

      O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
      Paskutinis taisė Romas; 2024.02.22, 09:44.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

        Žinoma, kai vyks statybos, laikinas tiltas ir t.t. bus daug ribojimų ir tai normalu.
        Bet 20 metų esantys ribojimai yra absurdiški, nes kaip sakiau, tiesioje lygioje autostrados atkarpoje greičio mažinimas saugumo neprideda, nes prasideda chaosas.
        laikykis kelio ženklų ir nebus chaoso ir atsimerk vairuodamas jei tai yra tiesi lygi vieta, toje vietoje yra stiprus aukščių pasikeitimas ir kelio susiaurėjimas.

        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Kur aš rašiau apie greičio viršijimą?

        Beveik bet kuriuo momentu visame pasaulyje vyksta ~20 000 skrydžių, ore būna ~1 mln. žmonių. Skirsti lėktuvu yra rizika. Aviacijos taisyklės sugalvotos kad ta rizika būtų priimtinose ribose. Niekada nebus taip, kad skrydžiai bus 100% saugūs. Tas pats ir su automobilių eismu. Valstybė kaip visuma imasi veiksmų riziką sumažinti iki minimumo. Bet tai nereiškia, kad turime vaikščioti pėsčiomis, nes taip saugiau.
        Kai lėktuvuose dėl saugumo keleiviai praktiškai "išrengiami" iki triusikų gumyčių, tikrinami dokumentai ir taip toliau tai čia nieko tokio, nes gi dėl saugumo.
        O kai radarai fiksuoja pažeidimus, tai čia jau pasipinigavimas, visuotinis sekimas, naukinam radarus, gi mes laisvi džigitai spręsti patys kada pažeidinėti taisykles, kada žudyti. Čia jau nesvarbu, jog susumavus visų metų žuvusius ir lyginant su aviacija būtų galima sakyti, kad Lietuvoje kasmet nukrenta po lėktuvą ir visi keleiviai žūsta, o kiek dar sužeistųjų? Tik ne taip "skauda" kaip praktiškai kas antrą dieną po žuvusį Lietuvos keliuose ir katastrofa kartą į dešimtmetį pasaulyje sudužęs lėktuvas.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Kai lėktuvuose dėl saugumo keleiviai praktiškai "išrengiami" iki triusikų gumyčių, tikrinami dokumentai ir taip toliau tai čia nieko tokio, nes gi dėl saugumo.
          O kai radarai fiksuoja pažeidimus, tai čia jau pasipinigavimas, visuotinis sekimas, naukinam radarus, gi mes laisvi džigitai spręsti patys kada pažeidinėti taisykles, kada žudyti. Čia jau nesvarbu, jog susumavus visų metų žuvusius ir lyginant su aviacija būtų galima sakyti, kad Lietuvoje kasmet nukrenta po lėktuvą ir visi keleiviai žūsta, o kiek dar sužeistųjų? Tik ne taip "skauda" kaip praktiškai kas antrą dieną po žuvusį Lietuvos keliuose ir katastrofa kartą į dešimtmetį pasaulyje sudužęs lėktuvas.
          Dar kartą - kur aš rašiau apie greičio viršijimą? Mano komentaras buvo apie pasakymą, kad važiuojant 25 km/h greičiu tikimybė išgyventi yra žymiai didesnė, nei važiuojant 90 km/h.

          Mano blogas

          Comment


            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

            Dar kartą - kur aš rašiau apie greičio viršijimą? Mano komentaras buvo apie pasakymą, kad važiuojant 25 km/h greičiu tikimybė išgyventi yra žymiai didesnė, nei važiuojant 90 km/h.
            tu visur pasisakai už greičio didinimą, nors dauguma automobilių gamintojų greitį mažina, kaip pavyzdžiui Volvo. Miestai ir valstybės taip pat arba jau sumažino (dalis Paryžiuje 30km/h) arba galvoja apie mažinimus (Vokietija autobanai) Kai automobilius valdys ne žmonės, o bus autonominis vairavimas, tada galėsi galvoti apie greičių didinimus. Toje pačioje aviacijoje, avarijos nutinka daugiausia dėl žmogiško faktoriaus.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              ELTA 2024.02.22
              O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
              Ar investicijos mžinant kamščius ir užtikrinant saugumą turėtų būti daugiau juostų ir daugiau požeminių pėsčiųjų perėjų pavidalu?

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                ELTA 2024.02.22

                O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
                Kamščių didinimas investuojant į gatves yra konstanta. Dar negirdėjau, kad kur nors būtų kitaip. Maksimumas, ką įmanoma daryti - perkelti kamštį į kitą vietą, kaip mes Vilniuje padarėme su eismo iškėlimu iš Laisvės prospekto.

                Dėl saugumo, sutinku, verta investuoti į gatves. Tačiau vėlgi, reikia ne papildomų juostų, o tvarkingo asfalto siauresnėse juostose, daugiau mažų žiedinių sankryžų, išvingiavimų lėto eismo gatvėse, ir pan. „Autostrados“ su butaforiniu 50 km/h greičio reikalavimu, kaip naujoje Panerių gatvėje, yra visiškas absurdas.

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                  tu visur pasisakai už greičio didinimą, nors dauguma automobilių gamintojų greitį mažina, kaip pavyzdžiui Volvo. Miestai ir valstybės taip pat arba jau sumažino (dalis Paryžiuje 30km/h) arba galvoja apie mažinimus (Vokietija autobanai) Kai automobilius valdys ne žmonės, o bus autonominis vairavimas, tada galėsi galvoti apie greičių didinimus. Toje pačioje aviacijoje, avarijos nutinka daugiausia dėl žmogiško faktoriaus.
                  Aga, Volvo mažina greitį (iš pačio aukščiau įdėtos nuorodos):
                  Every Volvo model now comes with a 180kph speed limit and Care Key


                  Pagrindinė mintis, kurią aš bandau pasakyti, kad rizika yra, ir visada bus, netgi su savivaldžiais automobiliais (ten išvis klausimai dideli). Ir dalyvauti eisme (platesne prasme ir gyventi), buvo, yra ir bus rizika. Ir tik įvairių saugumo priemonių dėka tą riziką galima palaikyti prieinamose ribose. Kuo ribos siauresnės/žemesnės, tuo priemonių reikės daugiau/griežtesnių. Ir tai nėra tiesinė priklausomybė...

                  Mano blogas

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    tu visur pasisakai už greičio didinimą, nors dauguma automobilių gamintojų greitį mažina, kaip pavyzdžiui Volvo. Miestai ir valstybės taip pat arba jau sumažino (dalis Paryžiuje 30km/h) arba galvoja apie mažinimus (Vokietija autobanai) Kai automobilius valdys ne žmonės, o bus autonominis vairavimas, tada galėsi galvoti apie greičių didinimus. Toje pačioje aviacijoje, avarijos nutinka daugiausia dėl žmogiško faktoriaus.
                    Ar kas kur nors kalba apie apie maksimalių greičių padidinimą? Argumentuojama yra apie sunkiai paaiškinamus papildomus greičių sumažinimus. Apie ribojimo ženklų smaigstymus po kelio rekonstrukcijos ar remonto.
                    Prie ko čia Paryžius ir užmiesčio keliai? Vokietijos autobanai irgi ne dėl saugumo, o ekologijos galvoja.
                    Eilinį kart užduosiu klausimą į kurį žinau, kad nebus atsakymo.
                    ViaBaltica kelias, sankryža be jokių apribojimų. Po kiek laiko atliekame kelio rekonstrukciją, įrengiame atskiras juostas sukimui į kairę ir dovanų greičio ribojimo ženklus gauname. Praeina pora metų ribojimo ženklai nuimami. Kad ženklas nuimtas gali įsitikinti iš styrančio vamzdžio E67 – „Google“ žemėlapiai
                    Tebūnie... neklausiu kodėl jie buvo uždėti (nes gali argumentuoti -sankryža), tai bent pasamprotauk "Kodėl jie dabar buvo nuimti?" Savaime saugumas pagerėjo ar kas? Ar taip kokioj metodikoj parašyta, kurią specialistai temato?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      ELTA 2024.02.22
                      Vilniuje bus įrengta 10 greičio matuoklių imitacijų


                      Manau, kad tai bus labai sėkmingas VMS projektas.
                      Juk Vilnius turi didelę patirtį statydamas ir didelius muliažus - pradedant Šiaurinės gatvės muliažu, kuris pavirsta kokia nors siaurute improvizuota Mykolo Lietuvio gatvele be jokių šaligatvių ir apšvietimo, ar stadiono projektu - garantuotai išleidžiami pinigai, be niekas nežino, ar čia tikras daiktas, ar tik muliažas.
                      Apie metro, tramvajaus ar bent rekonstruoto Valakampių tilto muliažus geriau neišsiplėsti.

                      O jei rimtai, tai pastatyti kažkiek "inkilų" ar jų imitacijų ir imituoti audringą veiklą yra paprasčiau nei mažinti kamščius ir užtikrinti saugumą investuojant į gatves.
                      man atrodo didžiausias muliažas yra bandymai parodyti, kad kažką daro

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        Eilinį kart užduosiu klausimą į kurį žinau, kad nebus atsakymo.
                        Žinai, yra posakis, kad vienas kvailys gali užduoti tiek klausimų, kad ir šimtas išminčių neatsakys. Tai čia kiekvieną kartą nekapstysim tau statistikų.

                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        ViaBaltica kelias, sankryža be jokių apribojimų. Po kiek laiko atliekame kelio rekonstrukciją, įrengiame atskiras juostas sukimui į kairę ir dovanų greičio ribojimo ženklus gauname. Praeina pora metų ribojimo ženklai nuimami. Kad ženklas nuimtas gali įsitikinti iš styrančio vamzdžio E67 – „Google“ žemėlapiai
                        Tebūnie... neklausiu kodėl jie buvo uždėti (nes gali argumentuoti -sankryža), tai bent pasamprotauk "Kodėl jie dabar buvo nuimti?" Savaime saugumas pagerėjo ar kas? Ar taip kokioj metodikoj parašyta, kurią specialistai temato?
                        Nu tai gal buvo juodoji dėmė, rekonstravo, po kelių metų nuėmė ženklus, nes GTR priminė, kad kelis metus nebebuvo įskaitinių. Nu o gal kita istorija - susigalvok kokią nori

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Žinai, yra posakis, kad vienas kvailys gali užduoti tiek klausimų, kad ir šimtas išminčių neatsakys. Tai čia kiekvieną kartą nekapstysim tau statistikų.

                          Nu tai gal buvo juodoji dėmė, rekonstravo, po kelių metų nuėmė ženklus, nes GTR priminė, kad kelis metus nebebuvo įskaitinių. Nu o gal kita istorija - susigalvok kokią nori
                          na ar neteisus? žodžiu kaip sakoma tautosakoj "paperdei į vandenį" ir burbulai nuėjo...argumentų nebeliko? uždaviau tik vieną klausimą,o kai taip tai pasiruošę kosminius laivus aptarinėt, o eilinis klausimas neįkandamas? turbūt vėl reik mistiniams "specialistams" peradresuot?
                          Juodoji dėmė - kelio rekonstrukcija - dar griežtesnis apribojimas keliems metams - o po to aj nuimam, nes ir kelio rekonstrukcijos pakanka. Nors ribojimo teoriškai ten nereikėjo ir šiaip šio ženklo bent jau tranzitinis srautas niekados nesilaikė. Wow geležinė logika. O kiek dar tokių perspaustų ribojimų per Lietuvą?



                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            na ar neteisus? žodžiu kaip sakoma tautosakoj "paperdei į vandenį" ir burbulai nuėjo...argumentų nebeliko? uždaviau tik vieną klausimą,o kai taip tai pasiruošę kosminius laivus aptarinėt, o eilinis klausimas neįkandamas? turbūt vėl reik mistiniams "specialistams" peradresuot?
                            Juodoji dėmė - kelio rekonstrukcija - dar griežtesnis apribojimas keliems metams - o po to aj nuimam, nes ir kelio rekonstrukcijos pakanka. Nors ribojimo teoriškai ten nereikėjo ir šiaip šio ženklo bent jau tranzitinis srautas niekados nesilaikė. Wow geležinė logika. O kiek dar tokių perspaustų ribojimų per Lietuvą?
                            Reikalingas ar ne apsprendžia rezultatų statistika, o ne išankstiniai nusistatymai. Aišku mudakams, ignoruojantiems ribojimus, jie neveikia. Aš prilėtinu, tai man veikia.
                            Gali parašyt užklausą direkcijai, tegu knisasi archyvuose, gal išvis iškapstys, kad ženklas nupjautas savavališkai ir atstatys...

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              na ar neteisus? žodžiu kaip sakoma tautosakoj "paperdei į vandenį" ir burbulai nuėjo...argumentų nebeliko? uždaviau tik vieną klausimą,o kai taip tai pasiruošę kosminius laivus aptarinėt, o eilinis klausimas neįkandamas? turbūt vėl reik mistiniams "specialistams" peradresuot?
                              Juodoji dėmė - kelio rekonstrukcija - dar griežtesnis apribojimas keliems metams - o po to aj nuimam, nes ir kelio rekonstrukcijos pakanka. Nors ribojimo teoriškai ten nereikėjo ir šiaip šio ženklo bent jau tranzitinis srautas niekados nesilaikė. Wow geležinė logika. O kiek dar tokių perspaustų ribojimų per Lietuvą?


                              na ir kaip tau kitaip paaiškinti "perdančiam į vandenį", žmogus pasakė galimą priežastį, o tu vėl savo nesąmones.
                              Wow geležinė logika: tranzitinis eismas niekada nesilaikė, aš pravažiuoju ir laikausi apribojimų, laikykis ir tu, laikysis ir eismas paskui tave, bet ne čia tuoj pradės verkti, neduok dieve sumažinsi greitį tai toks pats gaidelis kaip tu įkals į galą, nes jis gi tranzitinis eismas, kuriam pofik taisyklės, pofik ženklai, pofik atstumų laikymasis, nes gi valstybė nieko nedaro.

                              Dar vieną priežastį matau, kodėl buvo apribojimas, nes pasikeitė situacija kelyje, atsirado naujovių, salelės, papildomos juostos, pastovėjo ženklas keletą metų, priprato tranzitinis srautas prie pasikeitimų ir nuėmė kelio ženklą.

                              Comment


                                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                Aga, Volvo mažina greitį (iš pačio aukščiau įdėtos nuorodos):

                                Pagrindinė mintis, kurią aš bandau pasakyti, kad rizika yra, ir visada bus, netgi su savivaldžiais automobiliais (ten išvis klausimai dideli). Ir dalyvauti eisme (platesne prasme ir gyventi), buvo, yra ir bus rizika. Ir tik įvairių saugumo priemonių dėka tą riziką galima palaikyti prieinamose ribose. Kuo ribos siauresnės/žemesnės, tuo priemonių reikės daugiau/griežtesnių. Ir tai nėra tiesinė priklausomybė...
                                Na tai sumažinimas nuo 250 iki 180 nėra sumažinimas? Mažiau mažinti kol kas negali, nes gaideliai nepirks, ar tie patys vokiečiai.
                                Džiaugiuosi, kad pritari įvairioms saugumo priemonėms tame tarpe ir radarams.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Na tai sumažinimas nuo 250 iki 180 nėra sumažinimas? Mažiau mažinti kol kas negali, nes gaideliai nepirks, ar tie patys vokiečiai.
                                  Džiaugiuosi, kad pritari įvairioms saugumo priemonėms tame tarpe ir radarams.
                                  Jo, kadangi visi daugumoj važinėja 220-230 km/h, tai Volvo žingsnis skaudžiai palies daugumą vairuotojų.
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Reikalingas ar ne apsprendžia rezultatų statistika, o ne išankstiniai nusistatymai. Aišku mudakams, ignoruojantiems ribojimus, jie neveikia. Aš prilėtinu, tai man veikia.
                                    Gali parašyt užklausą direkcijai, tegu knisasi archyvuose, gal išvis iškapstys, kad ženklas nupjautas savavališkai ir atstatys...
                                    Statistikai reikalingi stebėjimo duomenys, o po sankryžos rekonstravimo jų dar nėra. Iš kokios statistikos galima suprasti, kad nuėmus apribojimą situacija nepablogės? Tai ir kyla klausimas, ar ne perspaudžiam su ribojimais projektavimo metu?
                                    Matau, kad net į komentarą sunku perskaityti.. nes stulpas stovi nenupjautas ir dar kiti ženklai likę kabo

                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    na ir kaip tau kitaip paaiškinti "perdančiam į vandenį", žmogus pasakė galimą priežastį, o tu vėl savo nesąmones.
                                    Wow geležinė logika: tranzitinis eismas niekada nesilaikė, aš pravažiuoju ir laikausi apribojimų, laikykis ir tu, laikysis ir eismas paskui tave, bet ne čia tuoj pradės verkti, neduok dieve sumažinsi greitį tai toks pats gaidelis kaip tu įkals į galą, nes jis gi tranzitinis eismas, kuriam pofik taisyklės, pofik ženklai, pofik atstumų laikymasis, nes gi valstybė nieko nedaro.

                                    Dar vieną priežastį matau, kodėl buvo apribojimas, nes pasikeitė situacija kelyje, atsirado naujovių, salelės, papildomos juostos, pastovėjo ženklas keletą metų, priprato tranzitinis srautas prie pasikeitimų ir nuėmė kelio ženklą.
                                    "Nu o gal kita istorija - susigalvok kokią nori" čia galima nuėmimo priežastis? Tai juk žinoma, tik aš čia nesąmones rašinėju. Pavakarys, važiuoji pro tokias ale apribotas sankryžas, matomumas į šalis po kelis šimtus metrų, šalutiniame eismas nulinis - na ir pravažiuoji nestabdydamas. Pamanyk tu man, koks aš didelis nusikaltėlis. Man pofik... Nors kitose sankryžose net be apribojimo, kur matau iš šalutinio artėjančią mašiną visada nukeliu koją nuo pedalo, pasiruošdamas nenumatytai situacijai. Ir čia man pofik... Tuščiame kelyje sušvelninu posūkio įveikimo kampą užvažiuodamas ant ištisinės. Vajej kaip man pofik... nusiplakt viešai?
                                    Salelės ir papildomos juostos sūkimui į kairę turbūt stebuklas ant Lietuvos, kad reik greičio apribojimų pripratimui? Jau visi pro tą sankryžą pravažiavo ir įprato? Va čia tai sąmonė.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Statistikai reikalingi stebėjimo duomenys, o po sankryžos rekonstravimo jų dar nėra. Iš kokios statistikos galima suprasti, kad nuėmus apribojimą situacija nepablogės? Tai ir kyla klausimas, ar ne perspaudžiam su ribojimais projektavimo metu?
                                      Matau, kad net į komentarą sunku perskaityti.. nes stulpas stovi nenupjautas ir dar kiti ženklai likę kabo



                                      "Nu o gal kita istorija - susigalvok kokią nori" čia galima nuėmimo priežastis? Tai juk žinoma, tik aš čia nesąmones rašinėju. Pavakarys, važiuoji pro tokias ale apribotas sankryžas, matomumas į šalis po kelis šimtus metrų, šalutiniame eismas nulinis - na ir pravažiuoji nestabdydamas. Pamanyk tu man, koks aš didelis nusikaltėlis. Man pofik... Nors kitose sankryžose net be apribojimo, kur matau iš šalutinio artėjančią mašiną visada nukeliu koją nuo pedalo, pasiruošdamas nenumatytai situacijai. Ir čia man pofik... Tuščiame kelyje sušvelninu posūkio įveikimo kampą užvažiuodamas ant ištisinės. Vajej kaip man pofik... nusiplakt viešai?
                                      Salelės ir papildomos juostos sūkimui į kairę turbūt stebuklas ant Lietuvos, kad reik greičio apribojimų pripratimui? Jau visi pro tą sankryžą pravažiavo ir įprato? Va čia tai sąmonė.
                                      Tai žiūrėk, turbūt KIEKVIENAS į statistiką papuolęs vairuotojas galvojo panašiai: matomumas geras, stabdžiai geri, tarpinė išvis ideali - pravažiuosiu nestabdydamas. Bet į statistiką kažkaip papuolė visvien.
                                      Projektavimo metu vadovaujasi metodikom, kur deda varneles ant eismo intensyvumo, pėsčiųjų, avaringumo ir pan. Gaunasi, kad reikia papildomų eismo saugumo priemonių. Po kelių metų tos varnelės jau visai kitaip gali susidėliot ir gautis, kad nebereikia. Nematau čia nieko absurdiško

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Tai žiūrėk, turbūt KIEKVIENAS į statistiką papuolęs vairuotojas galvojo panašiai: matomumas geras, stabdžiai geri, tarpinė išvis ideali - pravažiuosiu nestabdydamas. Bet į statistiką kažkaip papuolė visvien.
                                        Projektavimo metu vadovaujasi metodikom, kur deda varneles ant eismo intensyvumo, pėsčiųjų, avaringumo ir pan. Gaunasi, kad reikia papildomų eismo saugumo priemonių. Po kelių metų tos varnelės jau visai kitaip gali susidėliot ir gautis, kad nebereikia. Nematau čia nieko absurdiško
                                        Na taip, jei tas KIEKVIENAS bus arba "patempęs", tą sankryžą kirs ant 150km/h, nevertins kelio dangos būklės arba tiesiog yra begalvis. Kažkodėl į mažesnę nuo ribojančio pusę tai jau turi vadovautis ir rinktis saugų greitį. O ribojimo ženklas sutik parenkamas per viduriuką, niekas nestato pagal geriausias eismo ir oro sąlygas. Tai ir sakau sąlyginis jo viršyjimas, tam tikrose situacijose nėra toks jau didelis kriminalas. Visur turi skaityti situaciją ir vertinti riziką. Jei nieks link sankryžos neartėja, tai nebent ateiviai gali nusileist. Eisme turi vadovautis ne tik taisyklėmis, bet ir galva. Kai matai, kad bebaigiantis tave aplenkti gali nespėti persirikiuoti atleidi padalą, vadovaudamasis galva, o ne KET.
                                        Sankryžos pertvarkymas, jau kaip ir yra papildoma saugumo priemonė. Jei ji nepasiteisina, gal tada reik dar griežtint? Tiesiog pamąstymas... be jokių nesąmonių.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Na taip, jei tas KIEKVIENAS bus arba "patempęs", tą sankryžą kirs ant 150km/h, nevertins kelio dangos būklės arba tiesiog yra begalvis. Kažkodėl į mažesnę nuo ribojančio pusę tai jau turi vadovautis ir rinktis saugų greitį. O ribojimo ženklas sutik parenkamas per viduriuką, niekas nestato pagal geriausias eismo ir oro sąlygas. Tai ir sakau sąlyginis jo viršyjimas, tam tikrose situacijose nėra toks jau didelis kriminalas. Visur turi skaityti situaciją ir vertinti riziką. Jei nieks link sankryžos neartėja, tai nebent ateiviai gali nusileist. Eisme turi vadovautis ne tik taisyklėmis, bet ir galva. Kai matai, kad bebaigiantis tave aplenkti gali nespėti persirikiuoti atleidi padalą, vadovaudamasis galva, o ne KET.
                                          Sankryžos pertvarkymas, jau kaip ir yra papildoma saugumo priemonė. Jei ji nepasiteisina, gal tada reik dar griežtint? Tiesiog pamąstymas... be jokių nesąmonių.
                                          žodžiu vėl gaidelis interpretuoja KET savo nuožiūra. Noriu viršYju greitį, noriu važiuoju ant ištisinių (jos nupaišytos tam kad pasirinktum saugų greitį ir nevažiuotum ant jų ir nereikės švelninti kampų). Tau bus naujiena, bet kelio ženkluose nurodomas maksimalus leistinas greitis, tai yra idealiomis sąlygomis, o ne per viduriuką.
                                          Paleidau seriją šūvių iš automato į minią žmonių, bet juk į nieką nepataikiau, tai ar čia kriminalas? Pats įvardijai priežastį kodėl turi numesti greitį, nes ateiviai gali nusileisti kai įvyksta įvykis tai dauguma kaltininkų kažkodėl nusimeta greitį nuo to kokiu realiai važiavo, ir jau paplonintu sugraudintu balseliu gieda: "oj matomumas buvo geras, truputį viršYjau greitį tik staiga iš niekur išniro pėsčiasis, dviratininkas ar gyvūnas."

                                          Jeigu tau stebuklas, kad prie naujos infrastuktūros pripratimo tam kelį kur ankščiau nebuvo, tai kitose valstybėse statomi ne tik greitį mažinantys ženklai, bet ir įspėjamieji ženklai apie pasikeitusią situaciją kelyje. Bet visiems neįtiksi, kitam pastatys dar papildomą ženklą, jau bus per daug ženklų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X