Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Norisi, nors suprantu kad nebus. Jeigu visi ereliai turės keliones planuoti per visokius šunkelius ir kiemus tai jų kiekis reikšmingai sumažėtų. Patruliui pirma reikia turėti nori iš vis ką nors nustatyti.
    Kelti avarines situacijas, pavojingai lenkti, nesilaikyti atstumo ir elgtis chuliganiškai sektoriniai tikrai netrukdo ir dabartiniuose ruožuose. Keliones šunkeliais gali planuotis tik jei neturi draudimu ar technikinės.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
      O kokią premiją reik skirti tam kas keliui, dešimtim kilometrų nusmaigstytam gyvūnų migracijos ženklais suteikia magistralės statusą?
      Yra toks taisyklėse sunkiai aprašomas dalykas kaip sveikas protas. Pirmiausia juo ir reikia vadovautis.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Keliones šunkeliais gali planuotis tik jei neturi draudimu ar technikinės.
        Nzn kaip tos kameros veikia, vienas automobilis važinėjo ir po Vilnių, ir po Kauną ir Vilnius - Kaunas ne kartą, kol po mėnesio susigrizbo kad TA pasibaigus. Jokių baudų negavo.
        O kitas pasiskolino priekabą, pravažiavo pro vieną kamerą ir kitą dieną priekabos savininkas gavo pranešimą (pasirodo priekaba buvo be TA).
        -

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Yra toks taisyklėse sunkiai aprašomas dalykas kaip sveikas protas. Pirmiausia juo ir reikia vadovautis.
          Tai kodėl juo nesivadovauja kelių direkcija? Bet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo. Reikia reguliuoti pagal daugumą, o ne pagal formalumą. Taip pat ženklas atsargiai slidu kai lyja nereiškia, kad nereikia sutvarkyti nuolydžių ir panaikinti balą. Tuo labaiu kad autostradų būklė taip staigiai blogėja, kad ties daugeliu vietu kur vanduo stovi ant kelio net per nedideli lietų, nėra jokių ženklų. Be to dažnai antroje juostoje kur tikrai ne išsidevėjimo priežastis, o permažų nuolydžių.

          Comment


            Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

            Tai kodėl juo nesivadovauja kelių direkcija? Bet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo.
            Kažkada dėl įdomumo žiūrėjau, tai lyg visa autostrada nužymėta tais ženklais, čia dėl apsidraudimo teisme, nes direkcija sakys, va, ženklas buvo, tai vairuotojas turėjo pasirinkti "saugų greitį", mes nekalti, kad briedis išbėgo.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Bet jei labai skubi ar bent jau nori pravažiuoti koNfirtabiliu greičiu, tai tie ženklai negalioja ir kaltas tokiu atveju būna briedis.
              Kuo labiau viršiji greitį, tuo labiau kalti visi kiti.
              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Kelti avarines situacijas, pavojingai lenkti, nesilaikyti atstumo ir elgtis chuliganiškai sektoriniai tikrai netrukdo ir dabartiniuose ruožuose. Keliones šunkeliais gali planuotis tik jei neturi draudimu ar technikinės.
              Radarai gali labai daug šitų taip pat fiksuoti, tik noro reikia iš radarų naudotojų.
              Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
              Bet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo. Reikia reguliuoti pagal daugumą, o ne pagal formalumą.
              Tai vadinasi taip įvardinto "Sveiko proto" vairuotojams tikrai trūksta. Jeigu "dauguma" nesinaudoja sveiku protu, tai pagal ją reguliuoti tikrai nereikia.

              Comment


                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                Kažkada dėl įdomumo žiūrėjau, tai lyg visa autostrada nužymėta tais ženklais, čia dėl apsidraudimo teisme, nes direkcija sakys, va, ženklas buvo, tai vairuotojas turėjo pasirinkti "saugų greitį", mes nekalti, kad briedis išbėgo.
                Nori pasakyti, kad kelių direkcija išvarė briedį ant kelio?
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
                  Tai kodėl juo nesivadovauja kelių direkcija? Bet kuris vairuojantis pasakys kad autostradoje srauto greitis yra 130-140 km jis tikrai nesumažėja prie žvėrių ženklo. Reikia reguliuoti pagal daugumą, o ne pagal formalumą.
                  Nu tai yra sureguliuota. Maksimalus leistinas (ne privalomas) greitis yra X. Jei tokiu greičiu važiuoti nėra saugu (tamsu, lyja, sninga, ledas, briedžiai ar dar milijonas priežasčių), vairuotojas turėtų rinktis greitį, kuris sumažintų tikimybę sudalyvauti natūralioje atrankoje.

                  Jei vairuotojas renkasi natūralią atranką - ką gi, gyvename laisvoje šalyje, beveik visi pasirinkimai gerbtini. Svarbu, kad natūralios atrankos procese nenukentėtų kiti žmonės.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Radarai gali labai daug šitų taip pat fiksuoti, tik noro reikia iš radarų naudotojų.
                    Na na prašome paviešinti gerų įdėjų puokštę, kaip dvi kameros, sumontuotos 10km atstumu gali fiksuoti kitus nusižengimus be vidutinio greičio, tech. ir draudimo. Dar lukterk, pasiimsiu kuo užsirašyti.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Nori pasakyti, kad kelių direkcija išvarė briedį ant kelio?
                      Paplėtok mintį, nes į durnus klausimus neatsakinėju

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Na na prašome paviešinti gerų įdėjų puokštę, kaip dvi kameros, sumontuotos 10km atstumu gali fiksuoti kitus nusižengimus be vidutinio greičio, tech. ir draudimo. Dar lukterk, pasiimsiu kuo užsirašyti.
                        Kodėl galvojate, kad 2 radarai 10 KM atstumu yra siekiamybė?

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Kodėl galvojate, kad 2 radarai 10 KM atstumu yra siekiamybė?
                          Kokiu atstumu yra siekiamybė?

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kokiu atstumu yra siekiamybė?
                            Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.
                              Būtų įdomu kaip tos kameros sugaudytų, sakykim, nardančius tarp eilių Ir dar iš tolo

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Būtų įdomu kaip tos kameros sugaudytų, sakykim, nardančius tarp eilių Ir dar iš tolo
                                Vizualiai galim matyti kokiu atstumu nardo. Ypač kai užmiestyje yra atstumo matuokliai (stulpeliai kas 100m) pagal kuriuos galima išskaičiuoti atstumą video. Čia aišku reikia algoritmo kuris atpažįsta ir tada tik relevant klipus peržiūri gyvas pareigūnas.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Vizualiai galim matyti kokiu atstumu nardo. Ypač kai užmiestyje yra atstumo matuokliai (stulpeliai kas 100m) pagal kuriuos galima išskaičiuoti atstumą video. Čia aišku reikia algoritmo kuris atpažįsta ir tada tik relevant klipus peržiūri gyvas pareigūnas.
                                  Koks kiekis persirikiavimų ar lenkimų jau nelegalu tokiam algoritmui?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Koks kiekis persirikiavimų ar lenkimų jau nelegalu tokiam algoritmui?
                                    Ne kiekis svarbus, o kokiu atstumu tai daroma. T.y. ar yra keliamas pavojus priešpriešiniam susidūrimui, ar yra rikiuojamasi nesaugiu atstumu ir pan.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Ne kiekis svarbus, o kokiu atstumu tai daroma. T.y. ar yra keliamas pavojus priešpriešiniam susidūrimui, ar yra rikiuojamasi nesaugiu atstumu ir pan.
                                      Atstumas nėra svarbu. Lėtai riedant prie šviesoforo galima ir labai mažu atstumu įleist norintįjį persirikiuoti. Bet esmė, kad būtų įleidžiama kai įleidžiančiam patogu (nors ir su mažu tarpu), o ne naglai netikėtai lendama.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Atstumas nėra svarbu. Lėtai riedant prie šviesoforo galima ir labai mažu atstumu įleist norintįjį persirikiuoti. Bet esmė, kad būtų įleidžiama kai įleidžiančiam patogu (nors ir su mažu tarpu), o ne naglai netikėtai lendama.
                                        Atstumas rikiuojantis nėra svarbus saugumui? Nu jau nejuokaukit. Čia gi ne apie kanščio situaciją kalbame, nors ten irgi tenka matyti nardančių. Beje todėl ir paminėjau kad galutinį klipą peržiūrės pareigūnas, jis galės atmesti false-positive atvejus

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Atstumas rikiuojantis nėra svarbus saugumui? Nu jau nejuokaukit. Čia gi ne apie kanščio situaciją kalbame, nors ten irgi tenka matyti nardančių. Beje todėl ir paminėjau kad galutinį klipą peržiūrės pareigūnas, jis galės atmesti false-positive atvejus
                                          Kodėl ne apie kamščius? Kamščiuose n+k situacijų būna.

                                          Bent man atrodo, kad yra didelis skirtumas tarp įlindimo abiejų pusių sutarimu nors ir ant ribos atstumu ir netikėto įlindimo didesniu atstumu. Pvz kai riedu link šviesoforo pasiskaičiavęs kada sustosiu, iš toli atskrenda, mane apvažiuoja, užlenda ir tenka netikėtai stabdyt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X